...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Η μούρλια δε πάει στα βουνά ,αλλά...

-Καλημέρα Τζόγια (Χαρά) μου
-Καλημέρα Νιόνια (Διονυσία)μου, καλή βδομάδα νάχεις! για πού με το καλό τόβαλες τέτοια ώρα,για νάχουμε καλό ρώτημα με τη μπροστέλα και τσι παντόφολες;
-Πάω να πάρω μία μπότσα πετρέλαιο για τη σόμπα γιατί νετάρισε και θα κάνει φίο πέσμα ήλιου. Τι γνέθεις που να σώρθει πλούτη,όξω με τη μπελερίνα;
-Δε κρυαίνω μαρή εγώ είμαι σκληρό κόκκαλο. Να,μου έφερε ρεγάλο το μαλλί ο σέμπρος μας ο Μπιτσιμπάς,που τουχουμε δώσει το λιοστάσι και βοσκάει τσι προβάτες του
-και τι θα το κάμεις μωρή βουρλισμένη; τελέψανε τα σκαρτσούνια για το Αλβανικό,γιατί κάτι άλλο δεν γίνεται τούτες τσι εποχές
-Μπα,καμιά κουβερτούλα θα πλέξω το γνέμα
-Μωρή που κακή Λαμπρή να μη σ’ εύρη θα τσου φάει η φαούρα,μαρή,θα σε κακοχρονίζουν αντί να σε καληνωράνε .Τσάμπα παιδεύεσαι,ετούτοι τώρα εχουν τα πουπουλένια παπλώματα σιγά μην βάλουν ένα τόνο πάνω τους που τσιμπάει κιόλας σαν το διάολο.
Τλπ μη σ αντισκόβω που εχεις πρεμούρα! μμμμμμμμμ τηηήρα! να και η λεγάμενη… ακόμα δε χρόνισε ο άντρας τση και βγήκε τσι ρούγες και το διαλαλεί. Κοίτα,κοίτα βεντουζάρισμα και χούφτωμα! παπαππαααααα
-Πού ζεις καημένη Νιόνια,αλλάξανε οι καιροί. Όλα τώρα γίνονται στο πίτσι φυτίλι,πού καιρός για χάσιμο και ούλα στα φανερά,οχι σαν κι εμάς
-Γιατί μωρή Τζόγια,εμείς δεν είχαμε ψυχή,που μαυροφόριαμε και δε ξαναβλέπαμε ήλιο;;;
-Ηλιο μπορεί να μη ξαναβλέπαμε αλλά έμπαινε ο “ήλιος” από τσι χαραμάδες,έλα τωρα...και ξεπορτίσματα είχαμε και απ’ ούλα,μην παραπονιόμαστε,γλυκαινόμαστε κι εμείς
-Και είναι ωραίο δηλαδή τώρα που τα κάνουνε στο δρόμο;
-για να διαολίζεσαι εσυ που έτρεχες τσι ρεματίες, τάχα μου, να ποτίσεις τα ζά μωρή μουρλάσω! Ή μπας και ξεχνάς πόσες μέρες κοιμόσουν τα μπρούμυτα από τσου ασφαλαχτούς, που έπεσες όταν έτρεχες να κρυφτείς, που είχες πάει ραντεβού με το Τζανέτο σου και μετά,όταν έγειανε ο κώλος σου, ήθελες δεν ήθελες σε στεφανώσανε κιόλας και αυτό ήταν. Τι κατάλαβες μωρή,16 χρονώνε σκατό; Ασε λοιπόν τα νειάτα να χαρούν και μη παραλογάς και τσου γλωσσοτρώς γιατί θα συντριφτούνε μέχρι να φτάσουνε στη γωνία
-Χαίρονται μη σκας και δε τσου γνοιάζει η γνώμη η δικιά μου,που να σ' έχω στο σπίτι, που έχω το γλυκιάρικο το γιό μου! Σκασίλα του αν δεν μας αφήνει να κλείσουμε μάτι,τρίζουνε τα παρεθύρια...κανένας σεβασμός τσου γονέους τσους,έτσι κάναμε εμείς μωρή; Στα μουγγά ούλα. Άιντε πάω γιατί θα κλείσει το μαγαζί και θα μας πιάσει το ρίο μας από το κρύο. Μωρή ήθελα να σου πω και μία νοβιτά και με το κάζο την ξαστόχησα...κάτι για την άλλη βδομάδα, αλλά τι;;;;ραμολίρησα μαρήηηηηη
-Χαχχαχαχαα άμε καλλιά σου χριστιανή μου γιατί τότε με το δίκιο του κι ο γιος σου ν’ αποζητήσει παρηγόρια στα ζεστά και ποίος ακούει μετά τσι σκουξίες σου, κι άμα σου ρθει εδω πα θάμαι να μου το πεις. Μόνο να προκάμεις μη πρέπει να ραφτώ 


Λοιπόν αστεία αστεία η γρία ματαθυμήθηκε τι είχε ξαστοχήσει και επανήλθε και μία και δεν εύρηκε τη Τζόγια τση, είπε να τα πει σε σας.
Τώρα τι θα καταλάβετε, είναι ένα εύλογο ερώτημα, ας την ακούσουμε και θα δούμε:
Μωρές παιδία μου ετούτο το ατσιδέντε δε ματαστάθηκε με κείνη την κοπέλα (τρόπος του λέγειν κοπέλα,σιτεμένη είναι) του Θοδωρίτση!
Τση ρθε η βένα στα γεράματα να μαζώνει πέτρες. Τι να τσι κάμει παναπεί;;;να βαρεί πετρίες τον ήλιο;;;Πέθανε κι ο Ξενόπουλος να τηνε κάμει μυθιστόρημα
Αλλά ευτούνη μάτια μου,είναι να μη τσι μπει ο διάολος στοοο…, σωπάτε τζόγιες μου,μη σκιαζόσαστε, στο μυαλό τση θαλεγα.
Είχε κι από σας το σιγοντάρισμα... δεν ήθελε και πολύ να πάρουν τα μυαλά τση αέρα. Δεν ήταν και ποτέ ολότελα στα σέστα τσουσ,έδωπα που τα λέμε κι έδωπα να μείνουνε... αμηηή, ξέρω εγώ που σας λέω!
Δε τση φτασε που δε ρεντικολιάστηκε στη Ζάκυθο... ε,μεταξύ μας, εδώ λίγο πολύ την εξέραμε,είπαμε να τση δώσουμε μία αμποσία πώς θα σταμάταγε,αλλά ειχε μπροστά θάλασσα κι ευτούνη μάτια μου πήρε φόρα και τώρα μου ήθελε ΑΘήνες ...άμε στο καλό και στα ένδοξα Παρίσια!
Φιρί φιρί το πάει να τηνε γράψουμε γραφιάδες και ποιητάδες.
Τι να πω η καψερή είναι να μη ραμολήρεις!
Και μία που επέθανε και ο καψερός ο Πανάς, που έκανε το ντελάλη τσι Ομιλίες,πήρα εγω τσι ρούγες να το φουγιάξω.
Σας ερχεται το λοιπό, σήμερα 8, τσι 17 παναπεί του μηνού θα τη γκαινιαστείτε,βοήθεια σας!
Τόχε λέει ταμένο να τηνε κάμει εκεί που πρωτόφαγε την πετρία του πιτόρου,για κάτι ψυριασμένο εβάριε,δε κατάλαβα,δε νογάω γλιέπεις και τσι γειτονιές που τρογυρίζει η προκομένη.
Καλή είναι η κακομοίρα,θα το ιδείτε κι εσείς με τα μάτια σας, αλλά μη τση δώσετε θάρρητα μπας και μαωχτεί πίσω στο έρμο τση,γιατί δε μας γλέπω καλά,μην απογίνει φοβάμαι, από βουρλισία μας περισσεύει στο νησί.
Μπερκέτι σας,μην πείτε οτι δεν σας είχα προειδοποιήσει...ο,τι σας λέει ΝΑΙ,να τση λέτε 😉είμαστε μουρλοί οι ζακυθινοί τζόγιες μου για δέσιμο,ααα ούλα κι ούλα!

18 σχόλια :

  1. Καλή επιτυχία Τζόγια μου. Τα πετρωτά σου θα σκίσουν! Θα τους κουζουλάνεις ούλους εκεί στην Αθήνα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία, που θα την έχει, γιατί είναι μαγικά όσα δημιουργείς!! Μακάρι να ήμουν Αθήνα!
    Δεν μπορώ όμως να μη σταθώ στο εξαιρετικό κείμενό σου, καθώς και στην υπέροχη πρόσκληση! Όλα φτιαγμένα με ταλέντο, μεράκι και γούστο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία Χαρά μου,που είναι σίγουρη γιατί είναι μοναδικά τα θαυμάζω!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Επιτυχία !!!
    Το κείμενο θα απαλλοτριωθεί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο κοριτσι μου!!καλη επιτυχια!!!!!!!!!παντα αξιαααααααααα!!καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το διάβασα και σου εύχομαι καλή επιτυχία σε μία τόσο όμορφη και καλότεχνη παρουσίαση έργων.Μπράβο Χαρά μου , καλή επιτυχία με όλη μου τη καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχαχαχαχα απολαυστικό κείμενο και πανέξυπνο.
    Καλή επιτυχία Χαρά μου μέσα από την καρδιά μου
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ημείς ιδώ σαπάν' πότε μαρ' θα ση απουλαύσουμι;
    Προσπάθησα να χρησιμοποιήσω τα Χαλκιδικιώτικα!!!!
    Καλή επιτυχία και να φτιάξεις καινούργια για μας!!!
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τυχεροι οσοι ερθουν.........καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή επιτυχία Χαρά μου, με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...υλικά γνήσια, με φλογισμένες εμπνεύσεις...

    Υπέροχη

    με καθιερωμένη υπεροχή.-

    Υιώτα

    "αστοριανή"

    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλη επιτυχια!ελπιζω να καταφερω να σε επισκεφτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απολαυστικό κείμενο!
    Χαρά μου, πόσο χαίρομαι που θα βρεθείς στην Αθήνα, τώρα να δω πώς θα καταφέρω να σου έρθω και επί τέλους να σε γνωρίσω και από κοντά!
    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Καλησπέρα Καλησπέρα!!!!! Απολαυστική ως εκει που δεν το χωρά ο νους ανάρτηση.Τισ αγνωστες λέξεις μου τις έχω και είναι και πολλές αλλά από τα συμφραζόμενα το έβγαλα το νόημα!!! Ε...... Βοήθησε και η κανονική ανακοίνωση.Λοιπόν θέλω πρώτα να εκφράσω τον μεγάλο μου θαυμασμό για την νέα σου"πετριά" είναι στα μάτια μου ΟΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!!!και ιδιαίτερα οι μικρές λεπτομέρειες που απογειώνουν τα έργα σου !!! Είναι επίπονη και χρονοβόρα δουλειά θέλει αφθονο υλικό μργάλη υπομονή και επιμονή.Ολα αυτά τα έχεις αφθονα και το αποτέλεσμα σε δικαιώνει ..... Δεν χρειάζεσαι την καλή επιτυχία από μένα αυτό είναι εξ άλλου εξασφαλισμένο αλλά σου εύχομαι να εισπράξεις τον ενθουσιασμό των επισκεπτών την την χαρά τους καθώς θα περιεργάζονται τα πινακάκια σου και στο τέλος της Εκθεσης να είσαι υπέρμετρα ικανοποιημένη από όλα και από όλους.. Φιλάκια αγάπης θαυμασμού για ότι κάνεις και για ότι τολμάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα , καλημέρα!!!
    ΕΎΧΟΜΑΙ στο τέλος της έκθεσης να επιστρέψεις τόσο πλούσια από χαρά και αγάπη!!!!Και να συνεχίσεις να δημιουργείς γιατί , τόχεις!!!
    Νοερά το ξέρεις, είμαστε εκεί όλες τις μέρες!Την αγάπη μου!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χα χα τζόγια μου..καλέ; μπορεί να αργησαμε να ερθουμε αλλα φτασαμε μεσα στις ημερομηνιες να απολαυσουμε αυτό το ζακυνθινό πετρωτό βεντουζάρισμα..χα..χα..
    Την αλήθεια μου μια μεταφραση την χρειαζομαι χα..χα αλλα με τα συμφραζομενα όλο και κατι ποιάσαμε το νοημα...το διαβασαμε και κανα δυο τρεις φορες..χα..χα..και οι ευχες μας με το γελιο που μας χάρισες με το ζακυνθινο καλεσμα σου... να ανοιξει και να κλεισει ετούνε η εκθεση τζόγια μου!! καλοπουλητα όλα και περιμενουμε να αριβαρεις εδω με φωτογραφίες απο την Εκθεση με τα πετρωτα σου Χαρούλακι μου μου να τα καμαρωσουμε και εμεις τα μακρινα!! ομως εκει θα ειμαστε .. γυρω σου με την αγαπη μας...Καλή επιτυχια μάτια μου φιλάκιαααα!!
    θα τα πουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα λογια ειναι περιττα και λιγα για μα περιγράψουν τον θαυμασμό μου για τος δημιουργίες σου!!! Συγχαρητήρια!!!!
    Παντα να εισαι γερη και η φαντασια σου να μες εκπλήσσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...