...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Υμνωδίες

Σας τόχω ξαναπεί, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑΡΘΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΛΕΙΠΩ...πρώτα ο Θεός!
Γι αυτό νάμαι, για την ωραιότερη Γιορτή του χρόνου!
Γιορτή Αγάπης και Ανθρωπιάς.
Εκτός από τα στολισμένα σπίτια και δρόμους, ας στολίσουμε και τις καρδιές μας για όλο το χρόνο, με αγάπη,νοιάξιμο,φροντίδα για όποιον έχει ανάγκη άνθρωπο ή ζώο γιατί όλα έχουν ψυχή.
Οι μέρες με βρήκαν σ ένα εορταστικό οργασμό. Εγω πάντα βρίσκομαι σε οργασμό,δημιουργικό βέβαια,αλλά όταν πλησιάζουν Χριστούγεννα εκεί τα πράγματα ξεφεύγουν και γιατί οχι;;;
Όσο λοιπόν νοιώθω και είμαι καλά κι όσο οι φίλοι παραμένουν γύρω μου,εγώ θέλω να τους ευχαριστώ και να μοιραζόμαστε ωραίες στιγμές.
Ήταν κοινή απαίτηση στο τέλος της έκθεσης (εκεί είχαμε μείνει 😉) να επαναλάβουμε το περσυνό γιορτινό τσάι κι επειδή χατίρια δε χαλάω να που ήρθε η ώρα του!
Δεν είναι τίποτα πιο ωραίο από το μοιράζεσαι θετική ενέργεια,αγκαλιές,φιλιά και ευχές από καρδιάς κι όχι τυπικά.
Το τζάκι έγινε η εστία συγκέντρωσης  και χαλάρωσης κι αν ξεχάσαμε τη μουσική 😕😢ακουγόταν  η μουσική της καρδιάς μας και της χαρούμενης ατμόσφαιρας που δημιουργήθηκε
Η αλήθεια είναι οτι βοήθησαν πολύ και τα πετρωτά στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.
Πώς θα μπορούσαν να λείπουν άλλωστε!
Αν και η αλήθεια είναι οτι μετά την έκθεση μάζεψα τις πέτρες ,ως μη διαθέτουσα σχετική έμπνευση, αλλά ξαφνικά το ανακάτεμα των χαρτοπετσετών για το decoupage έδωσε νέα ώθηση και ιδέες και δημιουργήθηκαν όμορφα κομμάτια με εικόνες από την εορταστική περίοδο με βόλτες στη χριστουγεννιάτικη αγορά,παιχνίδια στο σπίτι...τα κάλαντα😉!
Αυτά όλα όμως ,ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ,θα συμπεριληφθουν σε μια νέα ανάρτηση


Σήμερα θα κλείσω με μια διαφορετική χορωδία εποχής, που είναι προϊόν χειροτεχνίας 100%
Τ'  αγαπημένα μου Σουηδικά μανταλάκια, ντύθηκαν με βελούδα και ταφτάδες αυτή τη φορά,στήθηκαν στο πάρκο της πλατείας  😊😛κάτω από το φως του φανοστάτη, που έγινε κι αυτός από μασουράκια κλωστών και δοσομετρητή από μπουκάλι ποτού. Χρωματίστηκε αναλόγως,στολίστηκε με το γιορτινό στεφάνι  απο λουλουδάκια με κοφτάκι κι έριξε το φως του απλόχερα στις παρτιτούρες των χορωδών!


Τέτοιες όμορφες εικόνες δε τις τρομάζει ουτε ο καιρός ούτε καν το χιόνι😊


ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΡΟΟΠΤΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
Θα τα ξαναπούμε σύντομα 😉😊😊😍💖

19 σχόλια :

  1. Μα τι λες τώρα!!! Τι φαντασία ανεξάντλητη έχεις!!!!!!Τι δεξιοτεχνία και μάλιστα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια και σε μικρό μέγεθος που είναι δύσκολο...Εντυπωσιάστηκα Χαρά μου αν και έχω πει ότι αδύνατον να με ξαναεντυπωσιάσει έργο σου!
    Μπράβο σου!!
    Το πνεύμα των ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ που ναι είναι η ωραιότερη εορτή του χρόνου, να σε συντροφεύει σε κάθε στιγμή της ζωής σου
    Να περάσεις όμορφες γιορτές όπως τις αξίζεις και τις επιθυμείς
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η φαντασία σου με ξεπερνά!!!το μόνο που μπορώ να υποθέσω στις κατασκευές σου, είναι ο φανοστάτης που ίσως είναι..ο μπλε κύλινδρος της γυψόγαζας!όλα τα άλλα μαζί με αυτό, μόνο η δική μας Χαρά, μπορεί να τα διανοηθεί και να τα δώσει ζωή και έμπνευση!Έχω μόνο να προσθέσω πως...τη μέρα που εκεί είχατε το τσάι, στην τηλεόραση είχε αφιέρωμα τον νησί με τον Άγιό σας!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!Και φυσικά δημιουργείται θεσμός!!!με τα χριστουγεννιάτικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με μια μικρη παρασπονδια .. μπαινω ..να δω τι εφτιαξαν παλι τα χερακια σου...Δεν περιμενα μονο εγώ οπως φαινεται στην γωνια για μια αναρτηση σου Χαρά μου...χα..χα..συντονισμενες εδώ... τι να πω με ο αδερφι απο πανω...τωρα να πω επιτελους φανηκες να ξεσκονισεις και λίγο εδώ..χα..χα.. γιορτες ειναι έλεγα θα έρθει ..δεν θα έθει;..χα.χα.. ομως σε καταλαβενω ποσο δουλεια πρέπει να έχεις κανει για το γιορτινο τσάι αγαπη μου θα τα δουμε με την ησυχια μας..μια μικρη περιεργεια ..μας διαχέει ..το παραδεχόμαστε χα..χα.
    Οσο για την χορωδία που έφτιαξες με μανταλακιααααααα; πως τα καταφερνεις και μας εκπλητεις καθε φορα ευχαριστα μονο εσύ το ξερεις αγαπη μου.. Ευχομαι να περασετε ομορφες γιορτες εννοειτε οτι θα τα πουμε μεχρι τοτε ε; φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, ναι, δεν είναι απλή περιέργεια!είναι α γ ά π η και ενδιαφέρον!!!

      Διαγραφή
  4. Μανταλάκια κυρίες και μανταλάκια κύριοι σε χορωδία... και τι κυρίες και τι κύριοι, πολύ καλοντυμένοι και καλοβαλμένοι! ;)
    Τι να πω πάλι Χαρά μου, πως μου λείπει η επικοινωνία μας, δεν έχω fb, έτσι κάθε σου ανάρτηση είναι για μένα μια μικρή γιορτή ειδικά αυτές τις μέρες!
    Πολλά γλυκά ΑΦιλάκια σου στέλνω με ευχές για υπέροχες γιορτές! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχες οι φιγούρες σου και σαν σύνολο μοναδικό στολίδι .Μπράβο Χαρά μου, μα κάθε τι που κάνεις είναι μοναδικό σαν κι εσένα.Χριστούγεννα!!! Μα δεν θέλω να ακούω κάποιους που δεν τα αγαπούν, εγώ ζω για να χαρώ κάθε χρόνο αυτή τη προετοιμασία και το..ταβατούρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι έφτιαξες πάλι Χαρά;Προσπαθώ να καταλάβω που είναι τα μασουράκια μεγενθύνω την εικόνα πάλι δεν μπορώ να τα δω! που είναι το μασουράκια;θα σκάσω!!
    τι υπέροχη χορωδία είναι αυτή!!!δεν έχω λόγια!!!
    υπέροχο Χαρά μου!!!
    Φιλιά και να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν σκάσεις και τόχω κρίμα στο λαιμό μου Δεσποινιώ,αφου σουε υχηθώ ΚΑΛΗ & ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ,να σου αποκαλύψω οτι τα μασουρακια ειναι ο στύλος του φωτιστικού μαζί με σωληνάκι απο γυψόγαζα(το μακρύτερο)και το δοσομετρητή που παίζει ρόλο φανού.Επίτηδες άφησα να φαινονται τα χρυσά "δαχτυλίδια" για να ξεχωρίζουν και να κάνουν τα διαφορετικά επίπεδα του στύλου. Το αποκρυπτογράφησες;;;;Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Ε-ξαι-ρε-τι-κό! Πολλά μπράβο!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι, με υγεία και χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα μας εντυπωσιάζει με τις εκπληκτικές δημιουργίες σου Χαρά μου!
    Καλες γιορτές σου εύχομαι και καλα να περάσεις με τους αγαπημένους σου!
    Πολλα φιλιά! 🎅🎄⛄️❄️🎅🏻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλές γιορτές Χαρά μου με υγεία και με όλα τα καλά του Θεού σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ονειροοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο......!!!!
    καλες γιορτες...μου δωσες τροφη για σκεψη ...θα μπει στο προτζεκτ για του χρονου μαλλον θα δουμε μηπως προλαβω φετος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο εντυπωσιακά κι όμορφα!! Γεια στα χέρια σου Χαρά μου!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. FELIZ★* 。 • ˚ ˚ •。★NAVIDAD★ 。* 。*
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚★ 。* 。*。 • ˚ ˚ •。★
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛★ 。* 。*★ 。* 。*
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| Y FELIZ 2018.

    Un abrazo inmenso con todo mi cariño.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Την είχα θαυμάσει την υπέροχη χορωδία σου, αλλά με τις συχνές διακοπές του ιντερνετ δεν είχα καταφέρει να σχολιάσω.
    Εύχομαι καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και χαρά στο σπιτικό σου!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα φτιάχνεις υπέροχα πράγματα με μεράκι!
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά Χριστούγεννα να χεις Χαρά μου!! Υγεία, χαμόγελα και κάθετι καλό σου εύχομαι!! Πολλά φιλιά!! 🎅🎄🍭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΥΧΟΜΑΙ Σ ΟΛΕΣ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΚΑ ΣΑΣ.
    Σας ευχαριστώ που μ επισκέπτεσθε κι αφήνετε τα τρυφερά σας σχόλια στη μετριότητά μου.
    Ο,τι έγινα το χρωστώ σε όλες εσάς,γιατί απο όλες κάτι πήρα,κάτι διδάχθηκα,κάτι μετέφερα στο δικό μου τρόπο μεταποίησης.Γι αυτό και τα μοιράζομαι πάντα μαζί σας.Γιατί οφείλω να ευχαριστώ και να ευγνωμονώ το μέσον που σας γνώρισα!
    Καλή δημιουργική συνέχεια να μας αξιώσει ο Θεός να έχουμε!
    Φιλιά πολλά σε κάθε μια ξεχωριστά με όλη μου την ΑΓΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...