...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Η Ανάσταση

Συσκευασία μεταφοράς καφέ σε θέση Πασχαλινής διακόσμησης

Η Ανάσταση. Και γέμισε χαρά,
λουλούδισε η ψυχή μου σαν το κρίνο.
Κι ανοίγω της λαχτάρας τα φτερά,
ψηλά μες στης αυγής τα φωτερά
γαλάζιο ένα αστροφώς κι εγώ να γίνω.



Ζεύγος Κοκόρων mixed media κι αυγά χήνας με decoupage


Ανάσταση.Τα σήμαντρα χτυπούν.

Κι όλα τα δένδρα ανθίζουν πέρα ως πέρα.


Πασχαλιάτικα κασπουδάκια με φυσικές φωλιές κι αυγά χήνας με decoupage


Στον κόσμο αυτό ας μάθουν ν᾿ αγαπούν
όσοι το μίσος έσπειραν κι ας πουν
«Χριστός Ανέστη ετούτη την ημέρα».

Στέλιος Σπεράντσας (Σμύρνη 1888 – Αθήνα 1962)



ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ- ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

27 σχόλια :

  1. Χαρουλάκι μου τα Πασχαλινά σου συναγωνίζονται τα Χριστουγεννιάτικά σου! Πολύ μου άρεσαν τ'αυγουλάκια και οι φωλίτσες! Όσο για το φοβερό κοκοζεύγαρο, έχουμε θαυμάσει από καιρό την ομορφιά του. Άνοιξες ''της λαχτάρας τα φτερά'' και δεν μαζεύεσαι με τίποτα! Το πόσο το χαίρομαι το ξέρεις...στο επιβεβαιώνω κι από εδώ! Φιλιά πολλά... μόνο σε σένα!χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Parabens pelos trabalhos lindissimos nos ovos, amei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ¨ολα άξια και με ευχές να αγαπηθούν περισσότερο...

    Καλό σου Πάσχα,

    Υιώτα, "αστοριανή" ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα υπέροχα, Αναστάσιμα , σου εύχομαι γλυκιά μου μία όμορφη Μ.Εβδομάδα με γεία και αγάπη πάντα γύρω σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα Χαρά μου ολα!!! Χαίρομαι πολύ για σένα την ταλαντούχα και όχι μόνο... Ζακυνθινια δημιουργό που ξεκίνησε ξανά να μας μαγεύει.Καλό Μεγαλοβδομαδο κορίτσι μου!! 💌

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα μαζί τα καμαρώνουμε τα μοναδικά έργα των χεριών σου!!
    Καλή Ανάσταση να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικές δημιουργίες από τα μαγικά χεράκια σου !!!!!
    Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα και Χρόνια πολλά !!!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όπως πάντα θαυμάζω τα ωραία δημιουργήματά σου και εύχομαι ολόκαρδα η αναμενόμενη Ανάσταση του Κυρίου να χαρίζει σε σένα και στην οικογένειά σου
    ελπίδα, αισιοδοξία και δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολα υπεροχα και μοναδικα! Καλη Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφες δημιουργίες!!!Σας εύχομαι να περάσετε Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα μας τρελάνεις!!Υπέροχα, υπέροχα!
    Μπράβο σου
    Καλό Πάσχα με υγεία και χαμόγελα
    Η Ανάσταση ας αναστήσει όλες τις ελπιδες σου
    Με αγάπη πολλή
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα πόσα έκανες ???
    Πανέμορφα και ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΑ όλα Χαρούλα !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευλογημένη Μεγάλη Εβδομάδα να έχεις.
    Περασα να ευχηθω Καλη Ανασταση και Καλο Πασχα
    Να περασεις ομορφα και να ανασυγκροτηθεις.
    οι δημιουργιες σου οπως παντα υπεροχες
    και ζωηρες ζωηρες
    σου φτιαχνουν το κεφι και μονο στην οψη τους
    μπραβοοοοοο
    Να εισαι παντα καλα!
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να περάσεις όμορφα τις άγιες αυτές μέρες !Να είσαι καλά Χαρά μου ,να δημιουργείς και να μας μαγεύεις!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγνώμη, όταν λες "ζευγος κοκορων" τί εννοείς???
    Δεξια είναι ο κόκορας και αριστερά είναι ένα πουλερικό κοντό (για να είναι πάνω σε βιβλία!) που φοράει και φορεματάκι! Πώς είναι δυνατόν να είναι ΚΑΙ αυτό κόκορας? Τί ένοχο μυστικό κρύβει άραγε αυτό το έργο???! :o
    Μπράβο και πάλι μπράβο, Χαρουλίτα μου! Είναι όλα υπέροχα!
    Και τα mixed media και τα decoupage και όλα!
    Να είσαι καλά πάντα, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και τις καλύτερες ευχές μου για καλό Πάσχα! Με υγεία!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι όμορφα που είναι όλα!
    γεια στα Χεράκια σου!!
    και του χρόνου!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Διάβασα με πολλή ευχαρίστηση τα έθιμα του τόπου σου Χαρά μου , άγνωστα παντελώς σε μένα σαν παιδί δεν έχω τέτοια να θυμάμαι , όμως κάποια στιγμή ίσως αξιωθώ να βρεθώ σε τούτο το νησί !!! Σίγουρα θα νιώσω πολλά αλλά ποτέ τόσα όσα εσύ που έζησες από παιδί!!!
    Καλή Ανάσταση στην ψυχή μας και στο μυαλό μας Χαρά μου με αγάπη και γαλήνη !!! Σε φιλώ με αγάπη πολλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ήρθα να σου ευχηθώ Καλή Ανάσταση, Χαρά μου.
    Η αφήγηση σου Μοναδική, δάκρυα γεμισαν τα μάτια μου.
    Αυτές οι μέρες είναι ξεχωριστές κι οσοι;έχουν την τύχη να βρεθούν σε χωριό, τις καταλαβαίνουν ακόμη καλύτερα.
    Καλό Πάσχα, με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ! Αυτά τα χεράκια σου Χαρά μου!!!Μα πόσα πράγματα είναι ικανά να κάνουν απλά τέλεια!!!Και του χρόνου να είσαι γερή και να διαβάζουμε τα ωραία σας έθιμα και να θαυμάζουμε τις δημιουργίες σου!!!Σε φιλώ αγαπημένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μεχρι το πετσι μου ενιωσα την αφηγηση σου Χαρουλακι μου εστω και καθυστερημένα
    τι ομορφα έθιμα και τι τυχρό που είσαι που τα έχεις μαθει και τα έχεις ζήσει εννοειτε.. μακαρι να τα συνεχισαν και οι γενιες που ερχονται...αυτά ειναι οι αξιες μαε και ο πολιτισμος του τόπου μας... ευλογημενοι οσοι τους εχουν διδαξει τα ηθη και τα εθιμα μας... μερικοι ανθρωποι δεν είναι τόσο τυχεροι μάτια μου... οπως παντα μας εντυπωσιαζεις με τις δημιουργίες σου η πινακες ειναι οι κατασκευες τα αυγουλακια σου τα λάτρεψα..!!
    Να περασεις με τα αγαπημενα σου ενα ομορφο και ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ... και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ παντού.. Χαρα μου φιλώ σε κορίτσι μου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου άνοιξες το φυλλοκάρδι! Καλό Πάσχα κι από δω με Υγεία! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφα όλα!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Χαρά μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αφού σε διάβασα Χαρά μου, έμεινα για λίγο σιωπηλή και ίσως είναι η πρώτη φορά που σε σχόλιο, δεν βρίσκω λόγια να σχολιάσω τις υπέροχες και τρυφερές σου αναμνήσεις, τώρα ξέρω σίγουρα πως από εκεί "κρατάει" η μεγάλη σου ευαισθησία και η καλοσύνη σου! ;)
    Όλα τα πασχαλιάτικα σου, είναι πανέμορφα και εξαιρετικά καλόγουστα! :P
    Θέλω μέσα από την καρδιά μου, να σου ευχηθώ να έχεις ένα Πάσχα όπως εσύ το επιθυμείς, με υγεία, φως και Αγάπη γύρω σου!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Χαρά μου!! Διάβασα την ανάρτηση με τις αναμνήσεις σου και μας πήρες εντελώς μαζί σου να ξέρεις! Πόσο κατανυκτικά κι ευλαβικά είναι όταν ζεις τα έθιμα του τόπου σου!!
    Για τις εξαιρετικές σου δημιουργίες τι να πω;;; Τις θαυμάζω!! Πανέμορφες!!
    Να σαι καλά, να περάσεις πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!! Καλή Ανάσταση να χεις με υγεία κι ευχές για ψυχική ανάταση!! Σε φιλώ!! :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...