...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Πετάω στα σύννεφα...

Για νέο μας το λες κοπελιά; θα μου πείτε
Κι όχι αδίκως!
Μονίμως ονειροβατώ, τώρα κάπως παραπάνω,μια που υπάρχει λόγος σοβαρός...
Η ανάρτηση αυτή ανέμενε το Γιουρογκρουπ κι έδωσε προτεραιότητα.
Ολα στην ώρα τους, λοιπόν και συνεχίζουμε να στέλνουμε Αγάπη όπου χρειάζεται
Ετσι για σήμερα αντί για κέρασμα προσωπικό, σας έχω μία μαζική αποστολή για Βέροια!!!


Οι μέρες τελειώνουν,τουλάχιστον για μένα που πρέπει να ετοιμάζω μπαγκάζια και έτσι πρέπει να ετοιμάσω και ο,τι έχω φτιάξει για το Παζάρι της Αγάπης στη Βέροια
Μία χορταστική λοιπόν ανάρτηση, λόγω της ημέρας







Κατ αρχάς, χαλαρώστε, και ...ξαπλώστε!
Εχω προβλέψει για τις ώρες χαλάρωσης, μία μεγάλη μαξιλάρα απο καραβόπανο.


Μία υφασμάτινη μαξιλάρα

Για μία αποκριάτικη κι όχι μόνο μεταμφίεση, για να μη σας πιάνει μάτι κακό...

συσκευασμένο σ'  ένα κουτάκι από σαπούνι κατάλληλα διαμορφωμένο.

Κι αν αυτό δε σας ικανοποιεί, βάλτε το εδώ:


Για όλα υπάρχει λύση!
Μπορεί να τους πέφτει λίγο μεγαλούτσικο, αλλά θα αισθάνονται ευρυχωρία, αν έχουν κλειστοφοβία...

Κουτάκι ξύλινο με decoupage χαρτιού και χαρτοπετσέτας

Είναι ένα απλό ,απλούστατο κουτάκι, χωρίς περιττά "καρυκεύματα" (ακόμα και η δαντέλα είναι ψεύτικη, της χαρτοπετσέτας).
Θεώρησα οτι δεν ήθελε τίποτ' άλλο πλην της ζωγραφιάς  και του συνδυασμού με τη χαρτοπετσέτα για ν' αναδειχθεί η ομορφιά του.

Και επειδή έσκασε κι ένα βραβειάκι (καιρός ήταν, γιατί  είχα αρχίσει ν' ανησυχώ) από τα χεράκια της Ελένης και πολύ Ευχαριστώ, αν και αφορούσε νέα μπλογκς, ας σας τα ξαναπώ άλλη μια φορά να τα χωνέψετε.

  1. Γιατί ξεκινήσατε το blog;
    Το “γιατί” ακόμα δε τόχω ανακαλύψει, το “πως;”, απο χαζομάρα. Τα συμπεράσματα δικά σας!
  1. Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει.
    Τα ΠΑΝΤΑ!
    Ο,τι βλέπω και θάθελα να τόχω κάνει εγω.
    Οτι διαβάζω και θάθελα να τόχω γράψει εγώ.
    Ο,τι φωτογραφίζουν και θα΄θελα να τις έχω τραβήξει εγω.
    Κάθε νέα τεχνική,που απορώ πως την σκέφτηκαν!

  1. Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
    Πιστεύω ακράδαντα στη διαδραστικότητα των σχολίων
    Ποιός ο λόγος να συνεχίζεις να εκθέτεις κάτι,  που το βλέπεις ή το διαβάζεις μόνος σου; Κάλλιστα το κρατάς για τον εαυτό σου. Μιλάω εγω, που στα σχόλια έχουμε κάνει τα ωραιότερα πάρτυ, στα καλά καθούμενα! Αλλωστε τα σχόλια σου δημιουργούν ευθύνες να βελτιώνεσαι,να ψάχνεσαι,να γίνεσαι καλλίτερος.

  1. Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
    Γενικά θάπρεπε ν απαντήσω οτι εκθέτω κατασκευές,αλλά ειδικά εκθέτω τον ίδιο μου τον εαυτό.
    Για ο,τι μου κατέβει στο κεφάλι. Βάζω σιγαστήρα μόνο στα πολύ προσωπικά και στα προσβλητικά. Στα υπόλοιπα αφήνομαι...
    Ουδέποτε τιθάσευσα το συναίσθημα για να το κάνω τώρα.

5) Έχετε δημιουργήσει φιλική σχέση με άλλους bloggers;
Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Μάλλον θα πρέπει νάμαι η blogger (μετά την Πρόεδρο)  με τις περισσότερες προσωπικές γνωριμίες απο Βορρά μέχρι Νότο ,κι απο Ανατολή μέχρι Δύση .
Και Τ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ  ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!
Εχω κάνει τις καλλίτερες σχέσεις ever!!! Exω ξεχωρίσει ανθρώπους πίσω από τις λέξεις κι όταν ήρθαμε σ' επαφή ,διαπίστωσα οτι το ένστικτο μ' οδήγησε σωστά. Καμαρώνω για τους ανθρώπους που γνώρισα και τις φίλες που απέκτησα!
  1. Πώς φαντάζεστε το blog σας σε 2 χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει/να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
    Δε φαντάζομαι τίποτα, όπως δε φαντάστηκα οτι θα το δημιουργούσα και θα υπήρχε 5 χρόνια μετά. Απλά θάθελα νάναι πάντα όπως ήταν μέχρι σήμερα και να κρατήσει αυτό το κάτι που τόκανε αγαπητό και μέσα απ αυτό εμένα. Εγω να γίνομαι όλο και καλλίτερη και να βελτιώνομαι τεχνικά για να κρατώ το ενδιαφέρον το δικό μου (πρωτίστως) και των αναγνωστών μου, αμείωτο
    7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
    Αυτό μπορούν να το πουν οι αναγνώστες,εγω θα πω οτι ό,τι αγαπάς το κάνεις καλά. Τυχαίος ο τίτλος;;;δε νομίζω!

    8) Πώς γεννιούνται τα posts σας;
    Απο τη χαρά μου, τη λύπη μου,τον ενθουσιασμό μου για μια νέα δημιουργία,απο ένα ανάγνωσμα,απο κάτι που σ άλλους θα περνούσε ίσως  απαρατήρητο 
  2. 9) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;Οσο του αξίζει...μαντέψτε!

10) Ευχές για τον αναγνώστη.
      Να μην αφήνετε το χρόνο να περνά άπρακτος, δεν ξαναγυρίζει και να σέβεστε αυτό που κάνετε!

71 σχόλια :

  1. Λοιπόν αυτό που με ενθουσιάζει με τους χαρταετούς είναι που με ένα κοινό θέμα έγιναν τόσα διαφορετικά πράγματα, κατάλληλα για κάθε γούστο!
    Καλοτάξιδοι και τούτοι οι χαρταετοί!
    Για το μπλογκ εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο δημιουργικότητα και φαντασία. Δε μπορώ παρα να συμφωνήσω για τις γνωριμίες που προέκυψαν διαδικτυακά. Να ξέρεις καμαρώνω που είχα την τύχη να γνωριστούμε κι από κοντά!
    Φιλιά πολλά!!

    υγ: τα μπαγκάζια για που τα ετοιμάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Νικούλι,τόχω διαπιστώσει κι εγω.
      Το θέμα ίδιο και οι δημιουργίες ,δε μοιάζει καμιά μεταξύ τους! Τι ωραίο αλήθεια!!!
      Εγω δε χρειάζεται νομίζω να το επαναλάβω...ΤΥΧΗ ΒΟΥΝΟ!!!!

      Υ.Γ. Τα μπαγκάζια νωρίς τα ετοίμασα, αλλά ήταν τόση η ανυπομονησία μου,που νόμιζα οτι έφευγα την άλλη εβδομάδα,κι όμως όχι...
      Αθήνα για την Έκθεση Ζωγραφικής, ετοιμάζομαι!!!χαχαχχα

      Διαγραφή
    2. Α, ναι, η έκθεση. Από τη ζήλια είναι που ξεχνάω, καταλαβαίνεις...χα,χα!
      Ευχομαι- είμαι σίγουρη δηλαδή -ότι θα περάσετε τέλεια!
      Βουνό στην δική μου περίπτωση ελπίζω να εννοείς αυτό στο οποίο κατοικούμε πάνω, γιατί ακούω κάτι μικρα χαριτωμένα τώρα τελευταία για κανα δυο κιλάκια που μου' φερε ο καινούριος χρόνος...χα,χα!
      Καλημερούδια!

      Διαγραφή
    3. Αλλοίμονο αν εγω έκανα υπαινιγμό,για κάνα-δυο κιλάκια δικά σου,που δε τάχω δει κιόλας,οταν εγω μιλάμε για καμιά 10 λίαν χαριστικώς...
      Νίκη μου γλυκειά,ουδέποτε θα κανα τέτοιους συσχετισμούς και ΝΑΙ, είναι δική μου χαρά που γνωριστήκαμε!
      Φιλάκιααααα

      Διαγραφή
  2. Τί ωραία πράγματα που μας παρουσίασες κι αυτή τη φορά, Χαρά μου! Καλά να τα περάσεις στη Βέροια και να έχει μεγάλη επιτυχία το μπαζάρ! Φιλάκια πολλά και γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενούλι
      η Βέροια μου πέφτει πολύ μακρυά,οι δρόμοι μου μέχρι την Αθήνα με βγάζουν.
      Η Ευχή σου ευχή όλων μας, να πετύχει κι αυτό το μπαζάρ!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά κι απο μένα

      Διαγραφή
  3. Τι ομορφιές είναι αυτές που έχεις δημιουργίσει Χαρούλα! Ομορφα συνδιασμενα υφασματα εικονες,χρώματα! Υπέροχα!
    Καλοτάξιδα να ειναι!
    φιλάκια!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαράκι μου νάναι Καλοτάξιδα και καλοπώλητα για το σκοπό!
      Φιλάκια πολλά και ζεστά,παρά το κρύο

      Διαγραφή
  4. Να πετάς ,να πετάς στα συνεφφα Χαρα μου !!!
    με τόσο όμορφα πράγματα που φτιάχνεις ,και εγώ θα πετούσα ...
    πολύ όμορφες δημιουργιες ..μπράβο σου ...
    κάλο βράδυ ..και φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά οτι όλες φτιάχνουμε για ένα κοινό σκοπό με κάνει να πετάω κοριτσάκι!
      Χαίρομαι πραγματικά πολύ,που τόσοι άνθρωποι δουλεύουμε πυρετωδώς και κάθε μέρα κάτι καινούργιο σεργιανάει στη γειτονιά με κατεύθυνση τη Βέροια!
      Φιλάκια πολλά Ειρηνάκι μου

      Διαγραφή
  5. Να αρχίσω πρώτα από τις απαντήσεις που έδωσες στο παιχνίδι των ερωτήσεων!!!!!!
    Μου άρεσαν πολύ και είναι έτσι όπως τα λες!!!!!!
    Χαίρομαι που σε γνώρισα από κοντά Χαρουλίτα και είδα ότι ήσουν ΄όπως σε είχα φανταστεί!
    Τα έργα σου για το παζάρι , υπεροχα και καλοφτιαγμένα!!!!!
    Και για να έχουμε και καλό ρώτημα, αφού μας τα λες όλα, συ είπας, για πού με το καλό η βαλίτσα;
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ όσο γνωριζόμαστε νομίζω οτι έχουμε παρεμφερείς απόψεις Ρένα μου και γι αυτό ταιριάξαμε!
      Οσο για τη βαλίτσα...δε θ ανέβει τόσο ψηλά...Αθήνα για την Έκθεση θα φτάσει...δυστυχώς,αλλά απο την άλλη είμαι τόσο χαρούμενη που θα ξαναβρεθώ με το παρεακι μου.
      Απο τη χαρά μου νόμιζα οτι έφευγα την επόμενη Τετάρτη, κι όμως είναι συν μία εβδομάδα!!!Τι ξεμυαλισμένη Θέ μου :D
      Φιλάκια πολλάάάάά

      Διαγραφή
  6. Άχου και εορταστικό βελάκι!!
    Καλοτάξιδες οι χαρταετένιες δημιουργίες σου!!!
    Καλά να περνάς!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλοίμονο το καθ αυτό μπλογκ της αγάπης να μην έχει αντίστοιχο βελάκι
      Τα πρώτα χρονια μαζί με το τεμπλέιτ που άλλαζα σε τακτά διαστήματα κι ανάλογα τους εορτασμούς,ακολουθούσε και ο κέρσορας τα θέματα των αναρτήσεων...τώρα ηρέμησα! χαχαχαχα
      Αλλά αυτή η καρδούλα μου κανε κλικ!
      Φιλάκια πολλά Λαουρά μου

      Διαγραφή
  7. Τι ομορφιές είναι αυτές???? Η μία δημιουργία σου πιο όμορφη από την άλλη, και για όλα τα γούστα που λέει και η Νικούλα!!!!! Με το καλό να μας έρθεις.... άντε να κάνουμε και κανένα μάθημα παρέα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα οι "ομορφιές" έφυγαν απο Ζάκυνθο Βίκυ μου,θα ταξιδεύουν ήδη προς Βέροια.
      Προσπάθησα να καλύψω κάθε επιλογή και προτίμηση,στο μέτρο των δικών μου ικανοτήτων, ελπίζω να κράτησα την υπόσχεσή μου και να ικανοποίησα την εμπνεύστρια...
      Φιλάκια πολλά,καλή αντάμωση και τώρα ναι, θα ανταμώσουμε , θα μαθητεύσουμε και θα εκτεθούμε ομοίως!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Καλή σου μέρα Χαρά μου.
    Για άλλη μια φορά να σου πω ότι οι κατασκευές σου είναι εντυπωσιακές και πανέμορφες.
    Οι απαντήσεις σου είναι εύστοχες και σε φωτογραφίζουν
    Νάσαι καλά καλή μου και καλή επιτυχία στην εκδήλωση της Βέροιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ντένη μου για τα καλά σου λόγια ως προς τις χειροτεχνίες συμμετοχής μου στο Φιλανθρωπικό μας Παζάρι.
      Οσο για τις απαντήσεις μου στο ερωτηματολόγιο,παρόλο που επαναλαμβάνομαι κάθε φορά,ναι είμαι εγώ!
      Νάσαι καλά και πάλι σ ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  9. Τι ομορφιές είναι αυτές Χαρά μας ?? !!!!!!!
    Εξαιρετικές δημιουργίες, μπράβο !!!!
    Με χαρά περιμένω να σε δω κι από κοντά στην έκθεση της Αθήνας !!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω αδημονώ για την απο κοντά συνάντηση Ράνια μου!
      Φιλιάάάαά :k

      Διαγραφή
  10. Χαρά μου υπέροχα όλα μα η μαξιλάρα..υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι οποιος την πάρει θα την ευχαριστηθεί Αχτίδα μου!

      Διαγραφή
  11. Αν δεν έγραφες ότι η δαντέλα είναι ψεύτικη, θα ορκιζόμουν ότι είναι αληθινή!!! Μου αρέσει που έντυσες και το εσωτερικό του κουτιού! Πολύ ωραία!!
    Τα σκουλαρίκια σου είναι must have κομμάτι!!! Μοιάζουν με χαρταετό αλλά και με λουλούδι!
    Να φτάσουν όλα με το καλό στη Βέροια! Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως Αλεξάνδρα το εσωτερικό των κουτιών δε το ντύνω,ώστε να μην έχει χημικά και το χρησιμοποιήσουν για κάτι που μπορεί να επηρεάσει.
      Αυτό όμως είναι τόσο μικρό,που δε νομίζω να βάλουν φαγώσιμο,μάλλον για κοσμηματοθήκη το κόβω,κι έτσι μια που περίσσευε κι η χαρτοπετσέτα είπα να το καλύψω.
      Χαίρομαι που σ άρεσε!
      Πράγματι η χαρτοπετσέτα ήταν λες και περίμενε το εν λόγω χαρτί να ταιριάσει!
      Μακάρι να ικανοποιήσουν και τους επισκέπτες του παζαριού.
      Νάσαι καλά.

      Διαγραφή
  12. Πάλι τα ίδια θα λέμε???? Αφού ό,τι δημιουργείς είναι υπέροχο!!!! Θα ευχηθώ καλή επιτυχία στο μπαζάρ της Βέροιας που είναι σίγουρη..... καθόλου δεν αμφιβάλλω.... και περιμένω κι εγώ την έκθεση της Αθήνας μήπως και καταφέρω να έρθω να θαυμάσω τα έργα σας και να γνωρίσω την περίφημη "συμμορία"!!!!!!! Καλή σου μέρα Χαρά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σώπα καλέ που βαρέθηκες!
      Μικρό κορίτσι είμαι κι έχω ανάγκη ενθάρρυνσης. Βλέπεις σ' όλα είμαι πρωτάρα και το χρειάζομαι...
      ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ,δε το συζητώ. Αλλοίμονο μία εβδομάδα ολόκληρη να μην τα καταφέρεις να μας επισκεφθείς :P

      Διαγραφή
  13. Χαρά μου, απ' όσα χαριτωμένα και ειλικρινή μας εξομολογήθηκες σήμερα, ένα θα κρατήσω στην άκρη του μυαλού μoυ: ''ουδέποτε τιθάσευσα το συναίσθημα, για να το κάνω τώρα''. Πόσο πολύ χαίρομαι όταν ανακαλύπτω κι άλλους ''ομοΐδεάτες'' (και ''συμπάσχοντες'' φαντάζομαι!) Πολύ μου άρεσαν οι κατασκευές σου αλλά εκείνη η μαξιλάρα....μου 'κανε χαρά μεγάλη! Καλημέρες και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααχχχχ αυτό το συναίσθημα!!!!μόνο συμπάσχοντες;;;;;άστα να πάνε...αλλά χαλάλι του!Για τίποτα δ ε μετανοιώνω, ο,τι κι αν έφερε η συνέχεια...
      Φιλάκια πολλά Αγγελική μου και χάρηκα που σ άρεσαν και αυτοί "οι χαρταετοί".

      Διαγραφή
  14. ειναι ολα υπεροχα!
    μεγεια το βραβειακι!
    καλημερα! Καλη Τσικνοπεμπτη να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Κικίτσα μου,καλά να περάσεις κι εσύ!
      Φιλάκιαααα <3

      Διαγραφή
  15. Συννεφούλα, καλημέρα!!!!!!!!!!!
    ο ουρανός μου είναι ξάστερος, ότι πρέπει για τους χαρταετούς!
    Νάσαι πάντα καλά, όπως ως τώρα σε έχουμε γνωρίσει και ο άνθρωπος δεν αλλάζει!
    Καλή επιτυχία στους αετούς, στην δική σας ζωγραφική έκθεση και σε παρακαλώ μην μου στειλετε βραβειάκι, με εξαίρεση την ερώτηση πέντε, τις δυο πρώτες σειρές, και τα χρόνια του μπλοκ,, στα άλλα συμφωνώ και κρατώ τα δικά σου γιατί γράφεις και κα λλί τερα!(Σαυτή τη λέξη πάντα είχα ενδοιασμούς, απο μένα γράφεται κα λ ύ τερα αλλά προκειμένου να προλάβω να μην απαντήσω δέχομαι την ετυμολογία σου!
    ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ , ΝΑ ΜΑΣ ΔΊΝΕΙΣ ΧΑΡΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω θα ευχόμουν ν άλλαζα Μπαρμπουνάκι,γιατί εσένα ειδικά σ έχω ταλαιπωρήσει τα μάλα! αλλά δεν είμαι κακό τ άμοιρο,απλά προσπαθώ να κερδίσω χρόνο ,κι όσο είμαι σίγουρη οτι ο άλλος μου δίνει άφεση αμαρτιών ,δυστυχώς ,το εκμεταλλεύομαι ΚΑΚΩΣ,κάκιστα,αλλά την αμαρτία μου τη λέω :$
      Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές,είμαι σίγουρη οτι όλα θα πάνε καλά, γιατί γίνονται με μεγάλη δόση αγάπης
      Οσο για την απάντηση 5...η καρδιά γνωρίζει καλλίτερα (βλέπεις κι εγω έτσι το γράφω και ναι, έχει δύο γραφές,όπως σωστά τις έγραψες κι εσύ)
      Κι εσύ νάσαι καλά,να μ αγαπάς και να με συγχωρείς
      Σ αγαπώώώώ <3

      Διαγραφή
    2. https://www.youtube.com/watch?v=mOSRANWwOV0

      αγαπώ όλο τον κόσμο....... γιατί ζεις κι εσυ μαζί!
      σε όλες τις εκδοχές προσώπων και αγάπης!

      Διαγραφή
    3. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΦΙΕΡΩΣΗ Μπαρμπουνάκι!!!!
      Με συγκινησες πολύ 8)

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου Χαρά!!
    Καλη Τσικνοπεμπτη !!Καλά νά περάσεις!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μιμίκα, χαίρομαι που σε ξαναβλέπω
      Με όλη μου την καρδιά Καλές ΑΠόκριες!

      Διαγραφή
  17. Έτσι ενθουσιασμένη ένιωθα κι εγώ
    στην αρχή απ' το blogging...
    τώρα ο ενθουσιασμός έχει κατακάτσει
    και με το ζόρι το ακολουθώ.
    Βέβαια τα καλά που προκύπτουν
    όπως η κίνηση των χαρταετών και άλλες πολλές κατά καιρούς
    είναι ένας λόγος να διατηρείται και να εξαπλώνεται το blogging.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου
      δεν ξέρω πόσα χρόνια μπλογκικά κουβαλάς στην πλάτη,αλλά θα συμφωνήσω μαζι σου οτι μετά τον αρχικό ενθουσιασμό,επέρχεται κόπωση.
      Γι αυτό έχουν κλείσει πολλά σπίτια χωρίς νάχουν μετατοπισθεί προς το φ/β.
      Αλλωστε ουδεμίαν σχέση , κατ εμέ ,το φ/β με το μπλογκ.
      Αλλά ακόμα κι αν απέχουν οι μπλογκερς αυτά που έχουν δημιουργηθεί στο πέρασμα του χρόνου,δεν ξεχνιώνται ,ούτε παραβλέπονται.
      Φιλιά πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  18. Άντε Χαρουλάκι, όλα τα ετοίμασες...χαρταετούς εξαιρετικούς, βαλίτσες... τι περιμένεις και δεν ξεκινάς; Η αλήθεια είναι πως από τα τόσα πήγαινε-έλα της ημερομηνίας της έκθεσης, έχουμε μπερδευτεί όλοι μας. Άντε να μπαίνουμε στην τελική ευθεία! Όσο για τα του μπλογκ, ομολογώ πως είσαι η πιο συνεπής όλων εδώ μέσα. Το γουστάρεις κι αυτό φαίνεται (ή βγαίνει προς τα έξω, αν θες...χαχα).
    Υ.Γ.Το τελευταίο θέμα που το βρήκες καλέ; Είναι πολύ ιδιαίτερο κι όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη με βιδώνεις τωωώραααα!!!! Είμαι τόσο έτοιμη,που μόνο εισητήρια δεν έτρεξα να βγάλω η άμυαλη!
      Αντε,κάνω υπομονή...
      Το κακό είναι οτι όσο αργά κυλούν οι μέρες,τόσο γρήγορα θα περάσουν...:\
      Μία αρχή σήμερα πάντως έγινε
      Αρχισαν να φεύγουν τα δέματα...χαχαχαχα ακολουθώ εγω μετά ;)
      Πράγματι ,το γουστάρω!
      Δεν μπορώ πια να καθήσω χωρίς να κάνω τίποτα

      Υ.Γ. Χαίρομαι που σ άρεσε. Τον καλλιτέχνη αυτόν τον θαυμάζω,γιατί δε θα φτάσω ποτέ στο επίπεδό του,άλλωστε κοντεύει νάναι και της εποχής μου!!!χαχαχαχα
      Εχει υπέροχα θέματα,απλά αυτό ήρθε και ταίριασε!
      <3<3<3<3 (δε συνεχιζω γιατί...)

      Διαγραφή
    2. Είσαι η πρώτη μαθήτρια!!!!Τσακάλι, μιλάμε ;)

      Διαγραφή
  19. Πολύ καρδούλα....χρυσοχέρα Χαρούλα!!!!ότι και να φτιάξεις υπέροχο!!!με την δαντέλα την πάτησα και εγώ!!!πάντα απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου!!!καλά να περάσεις όπου κι αν πας!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δεσποινιώ μου...ΑΘΗΝΑ πάωωωω...τρόπος του λέγειν "πάω".
      ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ 15 ΜΈΡΕΣ,αλλά ας όψεται ...;)
      Φιλάκια πολλά,Καλές ΑΠόκριες!

      Διαγραφή
  20. Ξαπλώσαμε στην μαξιλαρα που έφτιαξες..:D και ετσι χαλαρα αφήσαμε την φαντασία μας πετάξει ως τα συννεφα μαζι σου..... τι νόμιζες μόνη σου θα σε αφήναμε να πεταξεις; ;) θελαμε να συνοδευουν οι ευχές μας για καλά ταξιδια την αγαπη προς Βορρα, και για σένα Χαρα μου προς νότο... !!:D
    Στις απαντήσεις σου στο αριθμό 2.....δεν στις ειπα εγώ έ; ... μα τι να πω ... μες το μυαλό μου είσαι; ναι θα ήθελα να τα είχα κανει εγώ οοοοοολα..!!:D
    Να είσαι καλα μάτια μου και να περάσεις ακομα (καλύτερα ) σωστα η λαθος το ίδιο διαβαζαται εκει που θα πας.. να μου φιλησεις τα κορίτσια...!!! σε γλυκοφιλώ....!!<3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις τα μέηλ σου πλιζζζζζζζζ ;)

      Διαγραφή
    2. Απ οτι είδα,δε χρειάστηκε και το σχολιο που σ αφορά πήγε σ άλλη απάντηση αλλά ισχύει ΕΙΣΑΙ ΤΣΑΚΑΛΙ!!!

      Διαγραφή
  21. Unos trabajos muy bonitos, el cojin me encantó.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ετσι να πετάς στα σύννεφα και να μας κάνεις και εμάς να πετάμε μαζί σου και ακόμη πιο ψηλά!! Λίγο οι όμορφες δημιουργίες σου, λίγο η γλαφυρότητα της πένας σου, λίγο οι από καρδιάς απαντήσεις σου ή και όλα αυτά μαζί είναι που μάς κάνει να σε αγαπάμε τόοοοοοσο !!!!!!!
    Φιλάκια από την καρδιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω αγαπώώώ΄΄ωώ΄΄ω΄΄ωώώ Πεπίτα μουυυυυυ!!!
      και με τιμάτε πάρα πολύ που μ επικρίνετε και με εγκρίνετε.Δεν κάνω τίποτ άλλο παρά να σας δίνομαι...
      Φιλάκια πολλά μέχρι να έρθω...

      Διαγραφή
  23. Χαρά μου τι όμορφες είναι πάλι όλες οι δημιουργίες σου!!! Καλοτάξιδες να είναι, θα τα ευχαριστηθούν πολύ όσοι τα πάρουν! Οι απαντήσεις σου δείχνουν τι υπέροχος άνθρωπος είσαι! Καλή συνέχεια και καλές προετοιμασίες, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου σ ευχαριστώ ειλικρινά για τα καλά σου λόγια,γενικώς και ειδικώς.
      Για το "υπέροχος" διατηρώ επιφυλάξεις,απλά προσπαθώ να παραμένω Ανθρωπος
      Φιλάκια πολλά και ηλιόλουστα

      Διαγραφή
  24. Θαυμάζω, ομολογώ, αυτό το ζήλο για προσφορά που, τόσο εσύ, Χαρά, όσο και η παρέα σας, έχετε βάλει στόχο.

    Τι να πω για τις δημιουργίες σου, ό,τι και να πω θα είναι μια επανάληψη άνευ σημασίας.
    Δεν μπορώ, ωστόσο, να μην υποκλιθώ στις απαντήσεις σου που δείχνουν πως εδώ που έφτασες… δεν είναι λίγο.

    Τέλος να πω πως, σε κάθε περίπτωση, κάνεις έργο την ευχή σου, δεν αφήνεις το χρόνο να περνά άπρακτος κι αυτό είναι ένα δίδαγμα.

    Κι έχω μια απορία... σαν κάτι δικό μου χάθηκε από την προηγούμενη ανάρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχίζοντας απο την απορία, διευκρινήστηκε. Δυστυχώς υπάρχουν και κακοτοπιές που πρέπει να προσέχουμε...
      Στράτο δσ ευχαριστώ ειλικρινά για όσα μου γράφεις, όσο για μένα κάνω απλά το ελάχιστο,σαν ενα μνημόσυνο αγάπης όπου χρειάζονται
      Πράγματι έχω φτάσει πολύ μακρυά απ όσο φανταζόμουν ή ήλπιζα κι αυτό χάριν σε σάς τους γνωστούς-άγνωστους που μ εκτιμήσατε και με παρακολουθείτε και με ενθαρρύνετε με τα λόγια και την αγάπη σας
      Για όλο αυτό που μου καταθέτετε νοιώθω τυχερή κι ευλογημένη.
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  25. τι να πω !!!καλλιτέχνης φοβερός ...χαρακτήρας ξεσηκωτικός !!!!πάντα και για πάντα έτσι εύχομαι να κάνεις οτι αγαπάς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ξένια μου,κι εγω σας ξεχωρίζω και σας αγαπώ το ίδιο.
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  26. καλό ταξείδι... ωραίες ερωτησεις.. πριν τις διαβάσω.. σκεφτόμουν ότι παντα μου άρεσε το όμορφο μπλογκ σου...
    καλή επιτυχία στην Βέρρροια και παντου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όταν έψαχνα να δω πώς θα είναι η εμφανιση του blog μας, εκεί γύρω στις γιορτές, (ναι! τόσο ψάξιμο και κατέληξα να φτιάξω με δικά μου γραφικά αυτό το χαζοχαρούμενο ουράνιο τόξο!), έψαχνα απεγνωσμένα να βρω και emoticons για τα σχόλια! Δυστυχώς όμως, ό,τι έβρισκα, ήταν για επεξεργασία μέσα στο πρότυπο και εγώ αυτά τα έχω κόψει λόγω κακών εμπειριών με ιούς! Οπότε, για να μη στα πολυλογώ, το gadgetάκι σου, το κλέβω με συνοπτικές διαδικασίες!!!
    Οκ, για τις απαντήσεις σου, τί να σχολιάσω? Σε λατρεύω γι' αυτό ακριβώς που είσαι και δεν θα άλλαζα ούτε μία τόση δα λεξούλα σου!
    όσο για τις δημιουργίες σου, τί να πω? (Δεν έχω ψάξει ακόμα, ρε γ@mwtο να βρω νέες λέξεις να περιγράψουν αυτά που βλέπω! οπότε θα μείνω στα συνηθισμένα μα άκρως αληθινά!) Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Α είναι, Χαρουλίτα μου! 1000 μπράβο!!!
    (Κάνε λίγο χώρο στις βαλίτσες σου: Σου στέλνω την αγάπη μου και όόόλη τη θετική μου σκέψη! Μη τυχόν και τα ξεχάσεις πίσω!)
    Και όπως θα κατάλαβες, μετά από μια βδομάδα μουγκαμάρας, δεν μπορώ να βάλω τελεία!!!
    χαχα!!!
    Σε φιλώ πολύ!!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!!!
    (Ας παίξω και λίγο με τα φατσάκια!!!)
    ;) ^_^
    :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ έκλεψες την καρδιά μου,στο γκατζετάκι θα κολλήσω;;;;χαχχαχαχαα Χάρισμά σου, αν και δε περιμενες την έγκριση. Τελικά μ έχετε καταλάβει τι καλότροπος (!) άνθρωπος είμαι και μ εκμεταλλεύστε χαμένα!
      Πολύ χαίρομαι,οταν κάτι που βρίσκω βοηθάει κάποιους άλλους που το έψαχναν ή απλά τους αρέσει!
      Πράγματι το έψαχνα κι εγω ποοολύ καιρό και ούτε εγω θέλω να βάζω χέρι στον HTML,μια που είμαι κι άσχετη μη τα κάνω μαντάρα,τωρα που το ΄εστρωσα
      Κι επειδή μ αρέσουν κι οι αλλαγές, προτιμώ νάναι κάτι που αφαιρείται εύκολα
      Το οτι με κακομαθαίνεις με τα γλυκόλογα,στόχω ξαναπεί;;;;
      Αλλά μ αρέσει τόσο να με νταντεύουν!!!χαχαχχαχα
      Και πράγμα περίεργο...το κάνουν πάντα κατά πολύ μικρότερά μου άτομα!!!!χαχαχαχα Στα πούπουλα μ έχετε βρε ,τι άλλο να θελήσω;;;
      Σ αγαπώ πολύ κι εγω μικρό μου Συριανολούκουμο και τιμή μου και η δική σου προτίμηση(είδες; προσέχω τις λέξεις,μην υπερβάλω ;))
      Φιλάκια γλυκά σκέτο λουκούμι τριαντάφυλλο!!!

      Διαγραφή
  28. Να πετάς Χαρά μου, να πετάς και σου εύχομαι να φτάσεις πολύ ψηλά με τόσα όμορφα πράγματα που έχεις φτιάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Καρδιά μου!!!
      Υπήρξατε ΕΣΕΙΣ που μου δείξατε το δρόμο και χαίρομαι που σας γνώρισα κι απο κοντά και μ επιλέξατε και με τιμήσατε με την δική σας εκτίμηση.Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  29. Χαρά πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και εγώ καμαρώνω για σένα Χαρούλα μου !!
    ( Βλέπε 5 παράγραφο )
    Πολύ όμορφα όλα, θα ξεχωρίσω την μαξιλάρα για
    προφανείς λόγους...
    Σε περιμένω και εγώ,
    φιλάααααααααααακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ δε ταιριάζαμε δε θα συμπεθεριάζαμε!!! Φυσικά είσαι ανάμεσα στα καμάρια μου,αν και κάποιες φορές...αλλά εγω πάντα έχω κατανόηση
      Κι εγω ανυπομονώ,αν και συμβαίνουν διάφορα,δεν θ αφήσω ΄τιποτα να επιβληθεί και να μου τα κάνει μαντάρα :k<3:D

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...