...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Με μια μπότα κάνω άλματα

Αυτή την ανάρτηση είχα σκοπό να την κάνω λίγο πριν την είσοδο του Νέου χρόνου, λόγω του αντικειμένου, αλλά  άλλαξα γνώμη μια που τελευταία λανσάρω μια νέα μόδα, σαν τον μονοσάνδαλο Ιάσονα.
Ετσι λοιπόν προκειμένου να παρηγορηθώ και να διακωμωδήσω το χάλι μου,είπα να την ανεβάσω βαυκαλιζόμενη οτι και η εν λόγω "μόδα" συναγωνίζεται σ' ομορφιά την χαρούμενη και γιορτινή  άλλη.
Βέβαια ουδεμία σχέση του μαύρου κι άχαρου με το φωτεινό κόκκινο του χαρούμενου Παππού,
αλλά... κάνουμε τα πικρά γλυκά και συνεχίζουμε.

Οι περισσότεροι έχετε μάθει απο τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης που δημοσιοποίησαν "το δράμα μιας ορφανής", έστω και σ ε μορφή Μαίριλυν, οτι απο ένα ανόητο πέσιμο θα μείνω μποτοφορούσα ένα μήνα (ελπίζω να μην παραταθεί).
Εξ ου κι ο μονοσάνδαλος Ιάσων.
Μόνο που δεν θάμαι έτσι χαριτωμένη.
Τέλος πάντων δεν υπάρχει λόγος να μιζεριάζουμε, όλα καλά όλα ανθηρά και σας παρουσιάζω την ετέρα μπότα (οχι αυτή που φοράω ως νάρθηκα) για την οποία περίμενα ένα ολόκληρο χρόνο.

Την είχα δει στην περσινή ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ  και την ερωτεύθηκα κεραυνοβόλα (θαρρώ δεν ήμουν η μόνη).
Κι επειδή ο,τι ερωτεύομαι κεραυνοβόλα πρέπει να τ αποκτήσω άμεσα (είμαι κι απαιτητική!) έβαλα σκοπό να την φτιάξω μόνη μου, μια που στο αντίστοιχο σεμινάριο δε μπορούσα να πάω.
Πήγα λοιπόν στα Κινεζομάγαζα βρήκα μία γαλότσα, ψάχναμε σαν τρελλοί το ζευγάρι της γατί ήταν περσυνής κολεξιόν(!!!) παραπεταμένη στο πίσω μιας βιτρίνας και επειδή οι προσπάθειες στάθηκαν άκαρπες  δώσαμε αμοιβαία υπόσχεση ανεύρεσης και παραλαβής μιαν άλλη μέρα, που έγιναν 2 μήνες!
Εγω εν τω μεταξύ πάλευα σαν τον Ηρακλή με τη Λερναία Υδρα την μοναδική γαλότσα .
Το αρχικό χρώμα ήταν κιτρινοπορτοκαλί (υποθέτω) με μεγάλες μαύρες βούλες ,σαν τα σκυλιά της Δαλματίας.
Το κρακελέ που είχα απο την ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ έλεγε οτι εφαρμόζεται παντού χωρίς αστάρι και ναι μεν εφαρμόστηκε και ναι μεν πέτυχε άψογα (επιβεβαιώνω τον κατασκευαστή) όμως η Δαλματία απο κάτω έκανε πολύ εμφανή την παρουσία της!
Οπότε η λύση ήταν ή φτιάχνω μία μπότα που ουδόλως θα θύμιζε τ αντικείμενο του πόθου μου, με κόκκινο κρακελέ και μαύρες βούλες ή κάλυψη του κρακελέ (κλαψ, κλαψ σπανίως μου πετυχαίνει τόσο καλά και να πρέπει να το θάψω...ούτε ο Θεός δε το θέλει) με αστάρι και όλη κανονικά τη διαδικασία εξ αρχής.
Κατόπιν ωρίμου σκέψεως και μια που δεν έχω ματαδεί Άη Βασίλη σαν Δαλματικό σκυλί, με βαρειά καρδιά,άρχισε η επιχείρηση κάλυψης.
Κι αυτή είχε τα προβλήματά της  μια που λόγω βιτρίνας και πολυκαιρίας ίσως, τα χρώματα ξέρναγαν στην επιφάνεια και έσκαγε και το υλικό της γαλότσας.
Με  επιμονή κι υπομονή όμως όλα πήγαν καλά μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.



Το παράθυρο έγινε απο πηλό και επίτηδες έστριψα τα παραθυρόφυλλα λόγω "παλαιότητος" χαχαχα.
Μπορεί να μην είναι όπως η επαγγελματική μπότα της ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ, αλλά είναι η δική μου προσπάθεια και σίγουρα, πολύ ωραιότερη κι ελαφρότερη απ αυτή που φοράω εγω.

* Στεφάνι απο εφημερίδες με τσόχα ,κορδέλες και τσόχινα λουλούδια και αγιοβασιλιάτικη φατσούλα 
* Γαλότσα με κρακελέ και decoupage σε συνδυασμό  χαρτοπετσέτας και χαρτιού, με πηλό και εφέ χιονιού (το γουνάκι είναι πρόσθετο,απο παιδικό μπουφάν της κόρης μου)

Κι όπως βλέπεται συνοδεύεται από στέφανον (ουχί εξ ακανθών), ίδιας τεχνικής με το προηγούμενο.
Ελπίζω να σας αρέσουν.

81 σχόλια :

  1. Εμένα όχι απλώς μου αρέσει, έχω ξετρελαθεί!!! Πάρα, μα πάρα πολύ ωραία σου βγήκε η μπότα!!!
    και καλά έκανες και την έβαλες τώρα γιατί όλες ψάχνουμε τώρα ιδέες κι όχι κατόπιν εορτής!! χαχαχα
    Περαστικά σου εύχομαι και υπομονή μέχρι να τελειώσει ο μήνας σου!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σ ευχαριστώ, με απενοχοποιείς μ αυτό που γράφεις και φυσικά στο εξής θα σας δείξω ο,τι έχω φτιάξει να πάρετε ιδέες. Πολύ θα χαρώ κάτι δικό σας που ξεκίνησε απο μένα.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Χαρά μου, καταρχήν περαστικά σου και σιδερένια να είσαι μετά το ατύχημα και να περάσεις δημιουργικά και ανώδυνα τον μήνα της αναμονής!!!
    Η μπότα είναι υπέροχη, τόσο ζωντανή, τόσο Χριστουγεννιάτικη!!!!
    Και το στεφάνι σετάρεται τέλεια!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Αρετή μου που εγκρίνεις τις χειροτεχνίες μου και σου φτιάχνουν τη διάθεση.
      Ευχαριστώ για τις ευχές και καλές δημιουργίες και σε σένα κοριτσάκι.
      Φιλιάά

      Διαγραφή
  3. Περαστικά σου Χαρά μου και μην σε παίρνει από κάτω.Η μπότα σου καταπληκτική είμαι σίγουρη ότι ο Αι Βασίλης σίγουρα θα την ζηλέψει και στην επίσκεψή του θα στην τζουρνέψει.Το στεφάνι θεικό όπως και όλα όσα φτιάχνουν τα χεράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Νάσια μου οι πρωτες ώρες σ ε κάθε γεγονός είναι δύσκολο,απο εκεί και πέρα το παίρνω απόφαση και το παλεύω. Ετσι και τώρα
      Θα προσέχω την παραμονή της Πρωτοχρονιάς μη μου ζουρνευτεί η μπότα μου,χαχαχαχα
      Μου έβαλες ιδέες...
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Η μπότα είναι απίστευτη!!! Μπράβο Χαρά μου, είσαι φοβερή!!! Το παραθυράκι όλα τα λεφτά :))) Αλλά και το στεφάνι πολύ μου αρέσει!!! Περαστικά γλυκιά μου!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την αναζητήσεις την πρώτη μου αγάπη,θα δεις οτι είναι φυσικά κλάσεις ανώτερη Ειρηνάκι,αλλά σ ευχαριστώ απο καρδιάς για τα καλά σου λόγια
      Φιλάκια κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Bιβιάνα, τρέξε, πάει και ο γιακάς απο το μπουφανάκι!Τίποτα δεν θα μείνει, πάρε μαζι σου κάτι αν θέλεις να γλυτώσει! χαχαχα!
    Οχι, οχι, ο Αη Βασιλης θα γεμίσει τη μπότα, πόσο μάλιστα που τόσο καιρό, φαντάζομαι η μαμά θα δημιουργήσει παρέλαση απο μπότες και αρβύλες!τί ; ξέχασε οτι απολύθηκε ο φαντάρος; πώς δεν το σκέφτηκε; θα είχαν και κορδόνια!!!
    χαχαχα!
    Χαρούλα είσαι άπαιχτη! ακόμα και πληγωμένη, καλά σου έγραψα οτι είναι καιρός που μπορείς να δημιουργήσεις ανενόχλητη, αφού όλοι γύρω σου θα σε προσέχουν!Εκμεταλλεύσου το!
    φιλια πολλά πολλά, στεφάνι και υπόδημα σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχαχα Ομολογώ δεν είχα σκεφτεί τις στρατιωτικές μπότες Μπαρμπουνάκι. Καθόλου κακή ιδέα, θα τις έχω υπόψη μου πια,αλλά για τωρα δεν τις βλ'έπω μια που ο αδελφός μου μου έφερε πεσκέσι αλλα 2 ζευγάρια!.
      Οπως καταλαβαίνεις δουλειές με μπότες, ωωωω σόρρυ, φούντες!!!χαχαχαχα
      Δεν έχεις άδικο, Μάλλον περνάω την καλλίτερη περίοδο της ζωής μου,αν το ήξερα θάχα γκρεμοτσακιστεί νωρίτερα,χαχαχαχχα
      Φιλάκιααααααα

      Διαγραφή
  6. Χαρά μου περαστικά και όλα να πάνε καλά. Οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες!!!! Η μπότα έγινε υπέροχη με το διακριτικά κρακελέ. Πολύ μου άρεσε!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ματινάκι μου και σ ευχαριστώ και για τις ευχές για γρηγορη ανάρρωση
      Φιλιά πολλά κοριτσάκι

      Διαγραφή
  7. Περαστικά σου, και από εδώ, Χαρά μου!! Με τις υπέροχες δημιουργίες σου, θα περάσει γρήγορα ο καιρός και στις γιορτές θα είσαι περδίκι!! Πολύ όμορφη η μπότα του Αϊ Βασίλη, σε ταλαιπώρησε αλλά τελικά έγινε απίθανη!!! Το στεφανάκι επίσης πολύ όμορφο και χαρούμενο!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ Μαριαννάκι μου ,νάσαι καλά και ναχουμε καλή συνέχεια όλες μας.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Διαβασα τον τίτλο και πήγε ο νους μου στον...Κοντορεβυθούλη, θυμάσαι που έμπαινε στη μπότα του κακού γίγαντα κι εκανε μεγάλα άλματα; Ε, η μπότα σου είναι εξίσου παραμυθένια κι ας μην είναι του Κοντορεβυθούλη! Και πολύ γιορτινή επίσης!
    Ευχομαι γρήγορα περαστικά στο πόδι κι ακόμα ευχομαι τώρα που τα πολλά πηγαινε -έλα αποκλείονται να δουλεύουν τα χέρια με τόση καλή διάθεση κι έμπνευση!
    Φιλιά πολλά, περαστικάαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι οτι αυτή τη φορά η φαντασία δε με βοήθησε και πολύ στον τίτλο. Σκέφτηκα να γράψω "κούτσα-κούτσα μέχρι τα Χριστούγεννα" αλλά δεν ήθελα να φανεί οτι οικτίρω την τύχη μου και ν αδικήσω τη μποτούλα,έτσι προτίμησα να φανώ Μπούμκα
      που φτάνει μαγικά στον τερματισμό!χαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά και χάιρομαι που σ άρεσε

      Διαγραφή
  9. Η περιπέτεια της μπότας είχε το καλύτερο τέλος!
    Καταπληκτικό αποτέλεσμα και το παράθυρο μου άρεσε πολύ! Και το στεφάνι σου είναι όμορφο!
    Ελπίζω και η δική σου περιπέτεια με το πόδι να λήξει γρήγορα, ή έστω να περάσουν γρήγορα οι μέρες που πρέπει να φοράς την άλλη μπότα...περαστικά σου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου
      πολύ χαίρομαι που σ ε βλέπω εδώ και σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα σου Χαρά μου.
    Να σου ευχηθώ περαστικά. Υπομονή χρειάζεται και όλα θα πάνε καλά.
    Η μπότα είναι καταπληκτική. Ένα πανέμορφο στολίδι βγαλμένο από άξια χέρια.
    Όπως πάντα μια φανταστική έκπληξη.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ κολακευτικό το σχόλιό σου Ντένη μου,που δε έμεινε μόνο στο γραπτό λόγο και χάρηκα πολύ!
      Σ ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που δείχνεις στα χέρια μου
      Νάσαι πάντα καλά και ήρεμα...

      Διαγραφή
  11. Και βέβαια μας αρέσουν!!! Να σαι σίγουρη Χαρά μου!! Το χω δει κι εγώ το σεμινάριο αλλά δεν θα καταφέρω να πάω..
    Φανταστική η γαλότσα κι οι λεπτομέρειες κάνουν πραγματικά την διαφορά!!! Δεν το συζητώ!!! Το στεφάνι είναι κι αυτό πανέμορφο και φτιάχνει αμέσως την διάθεση!! Πως μου αρέσουν τα γιορτινά!!
    Εβαλες πάλι μπόλικο μεράκι!!! Αχ Πεπίτα μου!!!
    Εύχομαι γρήγορα να γιάννει το ποδαράκι!! Περαστικά σου και καλή δύναμη!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα Χαρά μου χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ δε βάλεις μπόλικη δόση απο μεράκι Μαριλενάκι μου το αποτέλεσμα θάναι σαν φαί χωρίς αλάτι (που λέει ο λόγος). Οπότε χαίρομαι που πέτυχε η δόση!χαχαχαχα
      Ευχαριστώ κούκλα μου
      Να φάω τα κόκκαλα μου,αλλά θα συνέλθω γρήγορα,χαχαχαχα Τι Πεπίτα θάμουν αλλιώς;;;
      Φιλάκια πολλά και γλυκά, όλα δικά σου!

      Διαγραφή
  12. Μια περιέργεια η γαλότσα τι θα είναι γεμάτη; ή τι είναι γεμάτη;
    Συνήθως βάζουν καραμέλες για αυτούς που έχουν γλυκό δόντι.

    Κάποτε δώρισαν της γυναίκας μου ένα ζεύγος γαλότσες μπλε με βουλες άσπρες, άχρηστες ήταν μια και δεν άρεσαν, μια μέρα τον χειμώνα είχαμε πλημύρες τις φόρεσα λοιπόν και βγήκα στην πιάτσα ήταν Α!Α!Α!
    Αγαπητή μου Χαρά την καληνύχτα μου
    με αγάπη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαβρίλη μου ,κάθε σου σχόλιο είναι όαση χαράς!!!!χαχαχαχαχα
      Καλά έκανες και δεν κόλλησες σε στερεότυπα.Γιατί τα χρώματα νάναι μόνο για τις γυναίκες;
      Αλήθεια πήγες μακρυά με αυτή την εμφάνιση και ποιές ήταν οι αντιδράσεις όσων σ είδαν;;;Εχει ενδιαφέρον να μάθουμε
      GABRIEL FOR EVER!!!!
      Tην αγάπη μου πάντα σε μεγάλες δόσεις
      Χαρά

      Διαγραφή
  13. Τέλειααααα η μποτούλα!!!!!!! Με βάζεις σε πειρασμό μιας και έχω ένα ζευγάρι κόκκινες γαλότσες...Δαλματίας όμως....που είναι στα τελευταία του...λες να το δοκιμάσω???? Περαστικά σου εύχομαι!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι μόνο λέω, σ ε προτρέπω κιόλας να τις μεταμορφώσεις Κωνσταντίνα
      Φιλάκια πολλά και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

      Διαγραφή
  14. Αυτό που η Σωσώ περνά μόνο από σένα μου την δίνει!!! Κι όλο λέω να μη το σχολιάσω αλλά όλο μπροστά μου βγαίνει στο google+...γκρρρρ. Θα επανέλθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να περασει μωρε να κανειιιι!!!!εμεις κανουμε καθε τριμηνο αναρτηση....και αλλωστε εδω υπαρχει ζζουμιιιιιιιι!!!!!χαχαχχααα

      Διαγραφή
    2. Στεγνές και καθυστερημένες. Χάσαμε την παλιά μας αίγλη! Μόνο το Χαρουλάκι κρατάει σημαία... πρέπει να το δεχτώ...

      Διαγραφή
    3. η Χαρα και η ακροπολη!!!!!!!χαχααα

      Διαγραφή
    4. Τα κουτσοκαταφέρνω η σημαιοφόρος.

      Διαγραφή
    5. Τελικά έμεινες στο γκρρρρρρρρρρρ Βιλλιωτάκι μου και δεν έχω την άποψή σου που είναι καθοριστικής σημασίας για μένα.Μη μου αποτρέπεις την Σωσώκα μου και τη χάσουμε ολότελα,ίσως κάνει αθόρυβα βήματα επανάκαμψης...λέω εγω τώρα
      Φιλάκιαααααα

      Διαγραφή
    6. πιο καθυστερημένο απο μενα αποκλειεται...δες ημερομηνία...!!!.βαρύναμε ... κοριτσιααααα!!!! τι βλεπω θα εχουμε επιστροφές;;;

      Διαγραφή
  15. Πολύ πρωτότυπα, Χαρά!!! Όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κουτση πλην σικατη αγαπη μουυυ ηρθα κι εγωωωωω!χιχιχιχιι
    δε θα σχολιασω τη μποτα ........αλλα το κρακελεεεεε!ημαρτοννν μια φορα τη διετια σου πετυχαινει και εσυ το εβαψες απο πανωωωωωω...παρολο που παρακολουθουσα τη διαδικασια τηλεφωνικως κ διαδικτυακως,ειχα ξεχασει το συμβαν!!!!!!αααχχχ αναποδη μου αγαπη!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπεις, Το κακό μάτι δεν μένει μόνο στο πόδι αλλά και στο υπόδημα!
      Εγω όμως επέμεινα και νίκησα,χαχαχαχχα
      Καλά κάνεις και ξεχνάς,τόσες πληροφορίες που σου παρέχω θα κάψεις τον εγκέφαλο,πού να χωρέσουν! Βλέπεις τα χτυπήματα είναι απανωτά,χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  17. Περαστικά σου Χαρά μου!!!
    Η μπότα σου έγινε πάρα πολύ όμορφη το ίδιο και το στεφάνι!!!
    Καλό βράδυ
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεφέλη μου γλυκειά πολύ χάιρομαι που σ αρέσει και σ ευχαριστώ για τις ευχές
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Χαρά μου σου εύχομαι περαστικά ,υπομονή όλα θα περάσουν .Οι δημιουργίες σου πανέμορφες και πρωτότυπες τοσο όμορφη μπότα μόνο εσύ μπορείς !!!να είσαι καλά καλή μου πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι δεν μπορώ μόνο εγω Μεταξία μου,απλά εσείς τα βλέπετε όμορφα όλα ο,τι κάνω.Υπάρχουν και πολύ καλλίτερες.
      Σ ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  19. Σουπερ μποτα!!!! Το ιδιο και το στεφανι! Χαρα και Δαλματιας να αφηνες την μποτα ,τι πειραζε? Για ολα υπαρχει η πρωτη φορα! Καινουρια μοδα για τον Αι-Βασιλη !φιλακια και γρηγορα να πεταξεις οτι σε βαραινει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι
      απλά ηταν παράταιρη απο τις αναμνήσεις μας,το Δαλματικό στυλ,χαχαχαχχα
      Σϊγουρα υπάρχει πάντα η πρωτη φορά,αλλά καποιες αναμνήσεις δεν αλλάζουν ποτέ και δε συμβιβάζονται επίσης
      Φιλιά πάρα πολλά

      Διαγραφή
  20. Και το στεφάνι και η μπότα είναι καταπληκτικά !!!!
    Υπομονή για τη δική σου μπότα και καλή συνέχεια στα χριστουγεννιάτικα !!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια μου ,όσο για τη δική μου,κάνω υπομονή.Δε μπορώ άλλωστε και κάτι άλλο.
      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  21. Κι έγινε καταπληκτική Χαρά μου!
    Μα τι ιδέα!!!
    Ξέρεις μου έβαλες το σπόρο τώρα...
    Φιλιά και σιδερένια!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι ο σπόρος να καρπίσει Αριστάκι...
      Φιλιά και περιμένω...

      Διαγραφή
  22. Γρήγορα περαστικά!
    Διάβαζα πως σου πέτυχε τόσο καλά το κρακελέ, αλλά έπρεπε να το ξανακάνεις από την αρχή... αναποδιές!!!! Αλλά το αποτέλεσμα , εμένα τουλάχιστον, με ενθουσίασε, Χαρά!

    Καλό Σ/Κ και υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι τόσο καλός άνθρωπος Αλεκάκι μου,που όλα μου τα συγχωρείς!!!χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ για τις ευχές σου

      Διαγραφή
  23. Καλά εγώ που ήμουν και δεν πήρα είδηση ότι είσαι τραυματίας.... Περαστικά σου Χαρούλα μου, γρήγορα να πετάξεις την μπότα που σε βαραίνει και να κρατήσεις μόνο αυτή την υπέροχη μποτούλα του αγαπημένου Άγιου!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγινε βούκινο Βικάκι αλλά επειδή ξέρουν πόσο επιρρεπής είμαι στα πάθη,ίσως δεν...χαχαχαχα ούτε πρέπει δηλ. μέχρι ναρθουν τα σοβαρά,χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά και χαίρομαι που σ άρεσε η μποτούλα

      Διαγραφή
  24. Υπέροχη έγινε η μπότα μάλλον εσύ πρέπει να κάνεις σεμινάρια σε μας!!!!!!
    Και το στεφάνι από εφημερίδες τέλεια ιδέα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι ικανή εγω Ρενάκι μου για διδασκαλία,αλλά για συμβουλές σε φίλους κανένα πρόβλημα. Σ ευχαριστώ πάρα πολύ όμως γι α την τιμή
      Φιλιά

      Διαγραφή
  25. Nα'μαι και από 'δω..... Ηρθα για ολοκληρωμένη επισκεψη δεν πιάνεται ποτέ η ξεπέτα τουF.B.(για μένα τουλάχιστον) είναι μία λύση γρήγορη αλλά μου θυμίζει κάτι από fast food. Η μπότα σου είναι πολύ πολύ όμορφη ,παραμυθένια, δεν την έχεις παραφορτώσει και αυτό την κάνει πιο κομψή ύπεροχο το κλαδί του ου και πολύ σωστά τοποθετημένο...Γλύκα το παράθυρο με την πιο γλυκιά μορφή του Αη Βασίλη( από όσες κυκλοφορούν ).και πάλι σου ευχομαι περαστικά και πολλές χριστουγεννιάτικες δημιουργίες.... Φιλάκια καλό βραδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να λες ΕΣΥ όλ αυτά μπορώ εγω να μην τρελαίνομαι απο χαρά;;;; Θαυμάζω κάθε σου δουλειά που είναι ανεπάνάληπτη και προσεγμένη και θαυμάζεις εσύ τη μπότα μου;;
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
      Οσο για το F.B.κι εγω το θεωρώ ξεπέτα και άνευ ουσίας,απλά γίνεται μεγαλύτερη διαφήμιση του εδώ,που είναι το σπίτι που αγαπάω!
      Φιλάκια πολλά Εφη μου και φιλιά στην μικρή Άλκηστη

      Διαγραφή
  26. Η κόκκινη μπότα σε συνδυασμό με τη μαύρη δείχνει την αισιόδοξη θέση του χαρακτήρα σου , του χιούμορ σου και αυτό εμπεριέχει μαγεία και θαυμασμό!!! Περισσότερα μπράβο πάνε στη ματιά σου για το πληγωμένο πόδι , το οποίον έτσι κι αλλιώς θα περάσει αλλά χωρίς γκρίνια !!!
    Σε χαίρομαι και σου στέλνω την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι όπως τα λες Μαρινικόλ μου. Σα μια δύναμη που ξεπηδά απο μέσα σου στα δύσκολα και τους βγάζει τη γλώσσα προκλητικά κι έτσι δε μένω για πολύ στην κατάθλιψη.
      Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ ακόμα περισσότερα

      Διαγραφή
  27. καλημερα! καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απ’ το πρωί έχω σπάσει το μυαλό μου να θυμηθώ αν είναι έτσι ή αλλιώς αυτό που θέλω να γράψω... Ελπίζω να είναι έτσι διότι αυτό ακριβώς επιθυμώ να εκφράσω...

    Αν με συνθήκες τέτοιες, «προκειμένου να παρηγορηθείς και να διακωμωδήσεις το χάλι σου», μας «παραμυθιάζεις» μεταμορφώνοντας μια «μαύρη κι άχαρη» γαλότσα σε αγιοβασιλιάτικη γιορτινή μπότα, θα το πω τώρα που μου ήρθε στο μυαλό:
    Τέχνη είναι να παίρνεις κάτι άδειο και να το γεμίζεις αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο
      σ ευχαριστώ για όλο αυτό που μου καταθέτεις ορμώμενος απο μία απλή κατασκευούλα
      με τιμούν πολύ.
      Παραμένω 'ομως στον επίλογο,γιατί πράγματι ο,τι κάνω το κάνω με αγάπη!
      Νάσαι καλά

      Διαγραφή
  29. Οχι άπλα μας άρεσε ..μας άρεσε πολύ !!!!
    και το στεφάνι και η μπότα !!!!!
    καλή συνεχεία Χαρά μου !!!!!με άλλες όμορφες χριστουγεννιατικα δημιουργίες
    κάλο βραδάκι και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή Ολλανδέζα μου,γλυκειά πολύ χαίρομαι που σ άρεσε και περιμένω και τις δικές σου χειροτεχνίες.
      Φιλάκια πολλά και Καλή εβδομάδα νάχεις.

      Διαγραφή
  30. αστέρι σε βρήσκω... μπραβο..προβλέπω ο Αη Βασιλης να βγάζει τις μποτες του... για να φορέσει τα έργα των χειρών σου... χαχα...και Χο χο χο..καλές γιορτές νάχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα να του φτιάξω λες και κάλτσες νάχει ν αλλάζει ο Αγιος;;;χαχαχαχα
      Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου και μακάρι νάχουμε Καλές Γιορτές όλοι μας

      Διαγραφή
  31. Τρομερή μεταμόρφωση!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εσύ γλυκιά μου δεν περπατάς ,όχι λόγω μπαταρισμένου ποδιού βέβαια , ίπτασαι .Με πτήσεις συχνές,ψηλές και πάντα απότομες , που κόβουν την ανάσα !!! Τολμάς επιτυχώς και άσε την Μυσιρλού να κογιονάρει (το είπα σωστά? ) το κρακελέ σου Και άντε να σε πιάσουμε εμείς οι αργόστροφες (για μένα μιλάω) Περαστικά και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη φοράω και πετάω που έλεγε μια παλιά διαφήμιση,Χρυσάνθη μου,μόνο που εγω λόγω βάρους είμαι προσγειωμένη υπέρ το δέον!χαχαχαχα
      Οσο για σενα δε δέχομαι με τίποτα το αργόστροφη.Εσυ δίνεις μαθήματα,όχι λοιπόν να υποτιμάς τον εαυτό σου!
      Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  33. Έχεις δίκιο Χαρουλάκι, έτυχαν διάφορα και δεν πρόκαμα να επανέλθω όπως υποσχέθηκα. Η γαλότσα ως ιδέα αλλά κι ως εφαρμογή είναι άψογη. Και το στεφάνι επίσης εξαιρετικό. Σου πάνε τα Χριστουγεννιάτικα Χαρά μου. Ό,τι και να θυμηθώ μου άρεσε. Περιμένω και τα επόμενα. Βέβαια συνεχίζουν τα έργα σου να ξεκινούν με μια ολοκληρωτική καταστροφή. Ίσως αυτό τελικά τα κάνει μοναδικά...τι να πω...χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάδες Μαράκι μου,πρέπει κάθε φορά να περνάω δια πυρός και σιδήρου! Κατάρα τόχω;;;
      Αλλά μάλλον γούρι είναι τελικά.
      Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου και αναμένω...ανυπομόνως...χαχαχαχα

      Διαγραφή
  34. Χαρα μου ειναι εξαιρετικα , οπως ολα τα χριστουγεννιτικα σου οπως ακριβώς λεει και η Μαρία μας !!!!! Η πρωτη κληρωση του πανηγυριου μας μολις τελειωσε και περιμενω την διευθυνση σου στο katitimou@gmail.com για το καθιερωμενο δωρακι μας οσο για την μποτα ακι το στεφανι τωρα; δα τα κλεβω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλεφτρόνι μου,μεγάλη μου χαρά να τα κλέψεις!
      Η διεύθυνση σουρχεται και συνεχίζουμε ακάθεκτοι!!!
      Φιλάκιαααααααα

      Διαγραφή
  35. Χαρά μου είσαι η χαρά των Χριστουγέννων, η μπότα σου εξαιρετική και πανέμορφη. Να σου ευχηθώ να περάσουν όλα τα άσχημα γρήγορα και να είσαι πάλι καλά και σιδερένια. Να προσέχεις και να κάνεις ότι πρέπει γιατί έχω πολύ κακιά πείρα από σπάσιμο. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. :))) Δεν έχω δει της Χειροτέχνικα αλλά βλέποντας την δικιά σου έπαθα!! όχι τίποτα άλλο αλλά εδώ δεν έχει κινέζικα και που θα τρέχω τώρα για γαλότσες!!! :)) Είναι καταπληκτική Χαρά και νομίζω πως άξιζε ο κόπος σου!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πήρε η χαρά της μπότας και δεν σου είπα περαστικά και γρήγορα και με τις δύο μπότες!! Αλήθεια, είναι τουλάχιστον το νούμερο σου???

      Διαγραφή
  37. Καταπληκτικη,τοσο ομορφα και ζωηρα χρωματα,τοσο ομορφα διακοσμεμενη,μπραβο,περαστικα σου και αλλο κακο μη σε εβρει ποτε σου,πολλα φιλια ,καλη εβδομαδα Χαρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Περαστικά και σιδερένια!!!!
    Οι δημιουργίες σου ειναι καταπληκτικές !!Κλέβει την παράσταση η μπότα μια και πρώτη φορά βλέπω τέτοια κατασκευή!!!
    Σε παίδεψε αλλα το αποτέλεσμα ειναι εκπληκτικό!!!μπράβο !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είναι τόσο όμορφες και πρωτότυπες οι δημιουργίες σου! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πω..πω..πω. πως περνα έτσι ο καιρός!!!! και την μποτα είχα δεις καιτ ο στεφανακι και σχολιασα κι όλας είχα την εντύπωση Χαρα μου αλλα μαλλον δεν πατησα την δημοσιευση και ως δια μαγειας εξαφανιαζολ το σχόλιο μου....χι.χ τι περιμενεις απο εδώ και περα.. η γυναικα..!!χι.χι. οτι και να λες για την μποτα έχει γινει κούκλα οπως και το στεφανακι σου .. εγω ακομα ψαχνω τον χρόνο μου που φευγει τοσο γρήγορα ..!!! να εχεις μια ομορφη μερα και ναι αυριο θα ειναι καλύτερη,,, φιλακιαααααααα! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...