...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Στο καπάκι...

Ολα στο γρήγορο γίνονται στις μέρες μας, μέχρι κι ο καιρός περνάει πριν τον πάρεις χαμπάρι.
Μέρες γιορτινές πλησιάζουν και οι ετοιμασίες στα σπίτια δίνουν και παίρνουν!
Ο καιρός δεν είναι πάντα σύμμαχος, αλλά που θα πάει; πόσο ν αντισταθεί στην Άνοιξη; θα παραδοθεί!
Η Φύση στην καλλίτερή της ώρα κι εμείς προετοιμαζόμαστε ψυχικά, σωματικά και οικιακά για τη μεγάλη Γιορτή!
Κάποιοι κάνουν γενικό ξεκαθάρισμα, μαζί με το γενικό καθάρισμα, κάποιες άλλες γενικό μάζεμα σ ό,τι οι άλλοι πετούν!
Έτσι οι μεν ξαλαφρώνουν από το άχρηστο, οι δε (μην κοιτάζετε αλλού τάχα μου αδιάφορες...) μαζεύουν τα δικά τους και των γύρω τους και η γενική καθαριότητα αργεί ακόμα να πλησιάσει το σπιτικό τους.
Παρόλο που η Πασχαλιά προστάζει το πασχαλινό τραπέζι νάναι υπαίθριο, πάντα θέλεις το κάτι τις σου στη διακόσμηση.
Ενα χαρωπό τραπεζομάντηλο, απομίμηση και συνέχεια της φύσης, χρωματιστά σκεύη να ξαπλώσει  το σουβλιστό αρνί, ν ανοίγουν την όρεξη, μη σταματήσετε στο κοκορέτσι που ξεσπαλιάζετε κατευθείαν απο τη σούβλα (γιατί είστε ανυπόμονες, δε σας ξέρω νομίζετε;), ποτήρια ειδικού βάρους μη γίνουμε λούτσα στο εβίβα με τα χάρτινα, και γενικά μία γκλαμουριά την έχουμε ανάγκη να μας ανοίξει η όρεξη (πότε ήταν κλειστή δε ξέρω)
Και σε περίπτωση που το γλέντι ανάψει και μας πάρει το απόγευμα...ίσως και το βράδυ (ξέρω τέτοιες δραματικές καταστάσεις...εγω είμαι πτώμα μόλις κατέβει στον οισοφάγο η πετσούλα του αρνιού),ας συνεχίσουμε την ρομαντική ατμόσφαιρα (με το αρνί στη σούβλα σαν τον Αθανάσιο Διάκο, μόνο ρομαντική δε τη λες, αλλά τέλος πάντων), ας αγνοήσουμε τη ΔΕΗ, για να  μη  θυμηθούμε τα χαράτσια και μας κοπεί η όρεξη και όχι μόνο δε φτάσουμε στο επιδόρπιο αλλά βγάλουμε κι εκείνα που ήδη φάγαμε κι ας ανάψουμε φαναράκια και κηροπηγιάκια για να φωτίζουν τρυφερά στις τελευταίες παρεϊστικες στιγμές μας.
Ε, δεν είναι ανάγκη να βγάλετε ούτε τ ασημένια, ούτε τα πορσελάνινα, μπορείτε ν αυτοσχεδιάσετε, όπως έκανα εγω σε μια προσπάθεια να εμπεδώσω την εφαρμογή της γυψόγαζας σ ό,τι κινείτε στη γύρω μου περιοχή, ή καλλίτερα σ ό,τι πετιέται χωρίς δεύτερη σκέψη.


"Κηροπήγια" απο πώματα απορρυπαντικών,
με γυψόγαζα και decoupage  χαρτοπετσέτας
και κρακελέ 2 συστατικών, κορδόνια και  διακοσμητικά στοιχεία

Ούτε κι αυτή τη φορά η γυψόγαζα μου έκανε τη χάρη να μου "κάτσει",  όπως εγω την ήθελα, αλλά εν πάση περιπτώσει μικρή είμαι ακόμα και θα μάθω κι αν δε τα καταφέρω από μόνη μου, ένα ταξιδάκι στην ΑΘήνα που εκκολάπτεται, θα με φέρει στην κυψέλη που μαθαίνει...
Λοιπόν, για να μην πολυλογώ και χάνουμε το στόχο μας, αυτά τα κομψοτεχνήματα (μη τα θαυμάσετε πολύ, γιατί ματιάζονται) που σας δείχνω σήμερα (για να ξεφύγουμε από την αυγουλίλα των ημερών, όχι οτι θ αποφύγετε και τη δική μου χοληστερίνη...έπεται...χαχαχαχα), δεν είναι παρά μια απλή πρόταση, τι μπορείς ίσως να κάνεις (και ο,τι άλλο εσείς σκεφτείτε) με άχρηστα αντικείμενα και όχι για να θαυμάσετε την τελειότητα, που ούτως ή άλλως δεν υπάρχει, ούτε καν γίνονται στο καπάκι (στα γρήγορα δηλ.)
Μετά λοιπόν τα κουτιά του λευκαντικού που έγιναν κουμπαράδες, σειρά είχαν
οι ηθικοί αυτουργοί της ...σπονδυλοδεσίας

  ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ απο τα απορρυπαντικά,μαλακτικά κ.λ.π. καθαριστικά (γιατί περί αυτών ο λόγος) που ατύχησαν να γίνουν κηροπήγια, στριμωγμένα κάτω απο στρώματα (μη με ρωτήσετε πόσα,ούτε αν ήταν καν ισομερή, γι αυτό το ένα βγήκε ολίγον έγκυος) γυψόγαζας και ρετουσάρισμα με ακρυλικό στόκο για εξομάλυνση (εδώ γελάνε) των ανωμαλιών (εδώ πια,κακαρίζουμε κανονικά,σας δίνω το ελεύθερο). Στη βάση κολλήθηκε πάτος απο κουτάκι αναψυκτικού και ντύθηκε με κορδόνι ή σκοινί κατά περίπτωση.


το ψηλότερο στη χλόη

 Είδατε που έχουν και μια εσάνς πορσελάνινης πολυκαιρίας; αυτό θα ήταν κανονικά αν μου πετύχαινε η πατίνα!

το κοντύτερο στην ίδια στάση


Πείτε λοιπόν οτι βρώμισαν στο γρασίδι που τα έβαλα (δώστε κι εσείς  ένα άλλοθι στον καλλιτέχνη, μην τα ψειρίζετε όλα. Καλά ξέρω,εγω τα λέω,αλλά το κάνω να σας προλάβω.).

και τα δύο ομού σε εορταστική διάθεση

Εγώ την ιδέα σας έριξα,εσείς κρίνετε κι δημιουργείστε κατά βούληση.
Σας εύχομαι ολοφώτεινες μέρες!!!

119 σχόλια :

  1. φοβερή ιδέα!!!!!!! Μπράβο, έγιναν πανέμορφα!!
    Καλό ΣΚ! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ άρεσε η προταση Κωνσταντίνα,περιμένω και τις δικές σας
      Φιλάκια πολλά, Καλό Σ/κ!

      Διαγραφή
  2. Εσύ, λέγε ό,τι θες...
    Αυτό που βλέπω εγώ στις φωτογραφίες, μου αρέσει πολύ-πολύ!!!
    Οι ιδέες σου, πάντα μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον!!!
    Φιλάκιααααα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα μπορούσα να πω παρά ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, σ ένα τόσο κολακευτικό σχόλιο;
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ λοιπόν απο καρδιάς και χαρά μου αν σας κεντρίζω το ενδιαφέρον να μην βαριέστε και να κινητοποιείτε κι η δική σας φαντασία
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. "Μην πετάξεις τίποτε" έλεγε ο Σαββόπουλος, κι εσύ χαρά μου, το κάνεις πράξη σ' όλο του το μεγαλείο! Αυτά είναι "ανθρώπων έργα"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρθί μου εμένα το "ανθρώπων έργα" μου θύμισε αυτό:

      "Λες και η στάθμη της αγάπης πάει να βρει
      πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί."

      Ψέματα;

      Διαγραφή
    2. Οχι βέβαια !! ποσοι να κρυβονται θυσαυροι αραγε;;και ποια ειναι που τους βρίσκει..έ;

      Διαγραφή
    3. Να που έγιναν και χρυσοθήρας!!!χαχαχα

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Η έμπνευση καλλιεργείται Ευγενούλι μου απο τα πανταχόθεν ερεθίσματα.

      Διαγραφή
  5. Μπράβο,πώς το σκέφτηκες,Χαρά-δημιουργικός νους!
    Μια χαρά,πολύ όμορφα είναι και αν δεν το έλεγες,ούτε που θα φανταζόμουν την κατασκευή.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα προκύπτουν τυχαία Ελένη,...παίζοντας και κατασκευάζοντας πυργάκια!!!Κάτι σαν τον Πύργο της Βαβέλ
      μήπως δεν είναι;χαχαχα
      Φιλάκια κι απο μένα

      Διαγραφή
  6. Ούτε εγω θα φανταζόμουν ποτέ τι κρύβουν μέσα τους αυτά τα όμορφα κηροπήγια. Είναι πολύ χαριτωμένα. Ειδικά αυτό με τα πανσεδάκια το πρώτο είναι στα αγαπημένα χρώματα μου. Καλό ΣΚ. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥτό η αλήθεια είναι οτι έγινε λίγο άγαρμπο,λόγω βάσης,αν είχε μια πιο ευμεγέθη θάταν πολύ καλλίτερο,αλλά είπαμε όλα έγιναν για μία ακόμη δοκιμή γυψόγαζας.
      Καλή εβδομαδα νάχεις Χριστινιώ

      Διαγραφή
  7. Χαρά μου μπορεί η γυψόγαζα να μην σου έκανε τη χάρη όπως λες , αλλά ΄΄έντυσες΄΄ τα έργα σου με τα καπάκια με λόγια όμορφα .
    Οτι κάνεις με χαρά σου δίνει χαρά .Τελικά πάντα μάζευα οτιδήποτε μπορούσε να μου φανεί χρήσιμο , όμως από τότε που γνώρισα όλες τις ανακυκλώτρες εδώ μαζεύω μετά μανίας.
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααασταα,μη λες τίποτα...σκουπίδι να δει το μάτι σου!!!
      Τώρα μαζεύω και τα τσόφλια των αυγών...ας είναι καλά οι μαρέγκες που κόβουν...γκρρρρρρρ κι έπεται πεδίον δόξης!!!
      Καλή εβδομαδα απο αύριο και σ ευχαριστώ για τα δικά σου καλά λόγια

      Διαγραφή
  8. ναιιιιιιιιιιιιι...............ειπαμε δεν πεταμε τιποτα.....απλα απιστευτο απο τι ειναι φτιαγμενα..........!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά, είναι φοβερά και σαν ιδέα και σαν εκτέλεση!!! Εγώ "εγκυμοσύνη" δεν είδα... είδα μια υπέροχη κατασκευή! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελλή ήμουν να δείξω κοιλιά τούρλα; ε, εντάξει είπαμε,ολίγον έγκυος,αλλά οταν τόχεις περάσει το μάτι κόβει και το κλέβεις λίγο,χαχαχαχα Τι θα πει ο κόσμος;;;
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Να δω τι άλλο θα δούμε από σένα!!!!!!καταπληκτικό!!!!που να φανταστεί κανείς ότι αυτά τα κηροπήγια είναι από καπάκια απορρυπαντικών!!!!και δε μου λες;τα υπόλοιπα κομμάτια τι θα τα κάνεις;
    Φιλάκια πολλά Χαρά!!!!
    καλό Σ/Κ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου την έχω ικανή να τα κάνει κουδουνίστρες!!! Βούλα

      Διαγραφή
    2. Να σου πω δεν έχεις άδικο!!!όλα τα περιμένω πια!!!!!φιλιά!!

      Διαγραφή
    3. Μη βάζετε ιδέες μη βάζετε ιδέες!!! ΑΛλά όχι και κουδουνίστρες βρε Βουλάκι,αυτά θάναι οι καμπάνες του Αγίου Πέτρου,χαχαχα
      Νάστε καλά,σας φιλώ και τις δυο!

      Διαγραφή
  11. Τύφλα να 'χουν οι πορσελάνες...τέλεια. Μπράβο Χαρά. πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά σειρά έχει ο χαρτοπολτός...χαχαχα Ελενάκι σούρχομαιιιιι χαχαχα Δος του τρελλού κατήφορο!
      Φιλιάάάάά

      Διαγραφή
  12. Μ'αρέσει που η φαντασία σου οργιάζει!!Ποτέ μου δε θα μπορούσα να το φανταστώ,αυτό,να μεταμορφώσω δηλαδή τα καπάκια σε κηροπήγια.Τα πέτυχες,Χαρά μου.Έγιναν υπέροχα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αν μου το λέγες πριν 3 χρονια το ίδιο θα έλεγα,αλλά βλέπεις...όλα εξελίσσονται και δόξα τω θεώ η μια με την άλλη δίνει ιδέες.
      Φιλάκια Ροζάκι.

      Διαγραφή
  13. Γυψόγαζα, εγκυμοσύνη, αρνιά, σούβλες , χαράτσια ,μαλακτικά,καπάκια , κουτάκια ,ανακύκλωση ..... είχες δεν είχες μας ζάλισες με τα ....ωραία σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπέστο .!!!!!..... πως να σε πώ εδώ;;; Μαρία;;;χι.χιχ.

      Διαγραφή
    2. Μόνο εσύ έπαθες σύγχυση Ρουλάκι μου; εγω να δεις που ψάχνομαι στο μέιλ ποιά Μαρία είναι απ όλες;

      Διαγραφή
  14. Λίγο -μόνο λίγο- να μ’ αξίωνε κι εμένα ο Θεός και να μου χάριζε μια στάλα από τη φαντασία και την έμπνευση που δώρισε σε σένα, θα ήμουν πολύ περήφανος...

    Γεια στα χέρια σου, Χαρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα Στράτο ο θεός σε προίκισε μ άλλη ικανότητα και θα πρέπει να αισθάνεσαι υπέρμετρα τυχερός και υπερήφανος, τι να πω κι εγώ;

      Διαγραφή
  15. δεν το πιστεύω τι είναι από κάτω. Τα έκανες πολύ όμορφα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έγιναν πολύ όμορφα Χαρούλα !!!!Πρί δω τη φωτογραφία με τα πώματα δεν μπορούσα να καταλαβω πως τα είχες βάλει!!Φοβερή ιδέα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι
      σ ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σ άρεσαν.Βλέπεις εγω παρότι δεν έχω μικρό παιδί παίζω ακόμα με "τουβλάκια", χαχαχα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Χαρουλίτα μου,μωρό μου,είσαι ΣΑΤΑΝΙΚΗ!!!Μεγάλη πουτ@νι@, λέμε,τα μπουκαλολαιμάκια....Μπράβο και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!!!΄Σε φιλώ κατάμουτρα με τρέλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποδέχομαι το τρελλό φιλί Κορινάκι,και κρίμα που μου έφαγες τη λεξη,λόγω σαβουάρ βιβρ.
      Εσυ να δεις πόσο άφωνη μ έχεις αφήσει, κάποια στιγμή θα τα πούμε...
      Φιλιά πολλάααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  18. Οι κατασκευές είναι τέλειες. Τό κείμενο όμως είναι αυτό που με έχει συναρπάσει. Χαρά μου να είσαι καλά. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατάφερε το κείμενο να καλύψει το θαύμα;Μπράβο!χαχαχα
      Νάσαι καλά Γιούλα μου, χαίρομαι όπως και νάχει

      Διαγραφή
  19. Πρύτανις της ανακύκλωσης των καπακίων ανακηρύσσεσαι.
    Φαεινή ιδέα συνέλαβες και την εκτέλεσες τέλεια και άσε
    τα μαλακτικά να ξεθυμαίνουν !
    Ασφαλώς δεν περίμενα να βάλεις το σωμόν ωόν στο μωβ κηροπήγιο και τούμπαλιν, ο καλλιτέχνης, άλλωστε, έχει την τελευταία λέξη.
    Φαίνεται ότι η διαδικασία εξομάλυνσης των ανωμαλιών λειτούργησε αφού οι ατέλειες καθόλου δεν γίνονται αντιληπτές.
    Σήμερα μου βγήκε η καθαρεύουσα και μην τολμήσεις να το συνδέσεις με την ηλικία μου, χα, χα, χα !!
    Γεια στα χέρια σου, γελαστή Χαρούλα,
    πολλά φιλάκια σου στέλνω.....


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί με δίνεις έτσι στεγνά,βρε χαμένο ριγάτο, και φοράω και την τηβενο του Πρύτανη; Σου εξήγησα,οτι το κερί το σωμόν ήτο μεγαλύτερον του άλλου και θα ήτο ως αγγούρι σ ένα ήδη αγγουρωτό, γιατί δεν εισακούομαι γαμώτο;
      Ορίστε με κόλλησες καθαρεύουσα και θα με νομίζουν συνομήλικη της συνταξιούχου!φτουυυ
      Γειά στα χέρια μου το δέχομαι,να μην πέσω στα χέρια του αγγέλου σου,γιατί δε ξέρω πως θ αντιδράσει...

      Διαγραφή
  20. Τα κηροπήγια τέλεια...εκείνα τα χαράτσια τι μας τα θύμησες;
    Υ.Γ Καλά είδες Χαρούλα μου. ήρθαν τρία κρουαζερόπλοια στο Κατάκολο με περίπου 7000 επιβάτες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααχχχχ Ελένη μου, ξεχνιώνται πανάθεμά τα;

      Υ.Γ. εμάς ένα και κουτσό που λένε,αφού κατέβηκαν ελάχιστώτατοι με τις λάντζες...ας προσέχαμε,για να είχαμε!

      Διαγραφή
  21. Λοιπόν τα καπάκια δεν τα μάζευα,τώρα βέβαια που βλέπω τα έργα σου μου μπήκανε ιδέες.Όσο για το συγύριζα μαζεύω ξαναμαζεύω και αυτά όλο αμάζευτα είναι.Τα κηροπήγιά σου Χαρά μου υπέροχα ούτε που φανταζόμουν τι κρύβουν από μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπετε πως ξεκινάνε οι ιδέες; Ενας να ξεκινήσει το μυαλό κι η φαντασία του άλλου το προχωράει.
      Περιμένω λοιπόν Κατερινάκι...και περιμενε κι εσύ...

      Διαγραφή
  22. ΚΑΛΑ ΠΑΛΙ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!
    ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΙΔΕΣ!!!
    ΠΟΛΥ ΑΠΙΘΑΝΑ ΤΑ ΚΗΡΟΠΗΓΙΑ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιοι σκουπιδιάριδες Ρένα μου;έχουν σταματήσει να περνάνε από τη γειτονιά της!!!!!!χιχιχι!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τώώώώώρααααααα;;;; Ελάφρυναν τ απορριματοφόρα και κλάάάάμα ή ανακύκλωση! Τίποτα δε μπαζουν!

      Μία Ρένα ευγνωμονούν οι μεν, βρίζουν οι δε...εγω δεν είπα τίποτα πάντως...

      Διαγραφή
  23. Τι γλυκα,μας εβαλες στο κλιμα των εορτων Χαρουλα!!Και με τι λεπτους χειρισμους μας υποδεικνυεις το στοχο ,που ειναι η ομορφια της απλοτητας στη καθημερινη ζωη μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πια ΑΦΡΑ μου θα πρέπει να ζούμε εκ των ενόντων, ούτε στο Survivor ενα πράγμα νάμασταν!
      Φιλάκια πολλά μελλισοκόμε μου. Και πού είσαι άμα τρυγήσεις ένα βαζάκι και κατά δω...

      Διαγραφή
  24. Στη σειρά μου τώρα: Λοιπόν Χαρούλα νομίζω πως έχεις βάλει στόχο κάθε φορά να ξεπερνάς τον εαυτό σου και πάντα με το καλλίτερο αποτέλεσμα.Αν έβαζες ένα κουιζ από τι είναι φτιαγμένα τα πανέμορφα αυτά κηροπήγια,πάω στοίχημα ότι καμμιά μας δεν θα το έβρισκε.Αυτή η γυψόγαζα πολύ με έξιτάρει,αλλά δεν το τολμώ.Φιλούρες..... Βούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα κι εγω στις κουδουνίστρες θα μείνει,τόση αγωνία είχε για το τι ετοιμάζω στη συνέχεια; Δεν έχεις όμως παράπονο;δε σ αφησα να περιμένεις πολύ,χαχαχα
      Πράγματι αν το έβαζα κουίζ θάχε πλάκα,απλά δεν είχα χρόνο λόγω των πασχαλινών κατασκευών που έπονται.
      Οσο για τη γυψόγαζα...μήπως να περιμένεις να πάμε να μάθουμε πρώτα απο την ειδικό;;;εεεεε;;;;

      Φιλάκια πολλά και τώρα που το ξανασκέφτομαι,μη αναστείλω την πορεία σου, μία δοκιμή δεν έβλαψε ποτέ κανέναν

      Διαγραφή
  25. Φοβερή ιδέα!!
    Ομολογώ πως, καθώς η φαντασία μου είναι ανύπαρκτη, δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ.
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ έχεις μεγάλο ταλέντο στα χείλη, τι να λέμε τώρα,άσε τις κατασκευές σε τα μας,που το πάμε τσουλώντας το γραπτό.
      Φιλί!

      Διαγραφή
  26. Χαρούλα μου, δεν παίζεσαι με τίποτα.. χαχαχαχαχα..
    Πρώτα τα όλόκληρα σκεδόν τσόφλια αυγών και τώρα τα καπάκια από τα μαλακτικά... και το απίστευτο είναι το αποτέλεσμα που μας αφήνει ΠΑΝΤΑ με ανοιχτό στόμα... Που την βρίσκεις τόση φαντασία... Τέλεια τα κηροπήγια και ας πείς εσύ ότι θές..
    Το μόνο που με άφησε κάπως είναι η αναφορά σου στον Αθανάσιο Διάκο.. Με έφαγε η περιέργια και πήγα να δω τη εννοούσες με το χαρακτιρισμό "στη σούβλα"... Οχχχχ.. έπεσαν τα μούτρα μου στο πάτωμα... δεν έφταναν όλα τα πέρι αυτού του βασανιστηρίου.. ο καημένος ξεψύχησε μετά από 3 μέρες.. Αν είναι δυνατόν...
    Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ ιδιέτερα για το μάθημα ιστορίας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι θα παρέδιδα και μαθήματα Ιστορίας ούτε που το φανταζόμουν!
      Μαρσάκι μου γλυκό λυπάμαι αν σ έβαλα στη διαδικασία να μάθεις ένα τόσο τραγικό γεγονός,μέσα απο μία ελαφριά δημιουργίας. Δυστυχώς τέτοια έχει πολλά η ελληνική ιστορία να επιδείξει, θα αποφύγω με την άλλη αναφορές στο ...ένδοξο παρελθόν μας...
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα,κι αν μένει κάποια με το στόμα ΠΑΝΤΑ ανοιχτό τότε δεν είσαι σίγουρα εσύ.

      Διαγραφή
  27. Συγνώμη μία ερώτηση μπορώ να κάνω???? αν η γυψόγαζα σου είχε κάτσει καλά τι σκόπευες να φτιάξεις????? Χαρουλίτσα μου τέλεια τα κηροπήγια και με καλπάζουσα φαντασία φτιαγμένα!!!! Το κείμενο δε της ανάρτησης... όπως πάντα τέλειο!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι
      ανάμενέ με! τίποτ άλλο δε σου λέω...θέλω να μάθω γυψόγαζα να φτιάξω σπιτάκι(όλα γι αυτό γίνονται... απωθημένο,χαχαχα)
      Σ ευχαριστώ γαι τα ενθαρρυντικά σου λόγια,αλλά διαφωνώ κι άμα διαφωνώ,θέλω να μάθω απο την ειδικό
      ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
  28. Ούτε που θα το φανταζόμουν... ακου με καπακια!!!!!!!!!!!!Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και πολυ Πασχαλινές μπράβο Χαρά μου φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μ έφαγε (το πασχαλινό)και δε μπόρεσα να σας παιδέψω μ ένα κουίζ! Θάχε πλάκα,αλλά...
      Χαίρομαι κι έτσι.
      Φιλιά Νελάκι μου

      Διαγραφή
  29. Οταν, με το καλό αριβάρεις κατά Αθήνα, φέρε και μια σακουλίτσα καπάκια, μιάς κι εγώ τα πετάω όλα (βέβαια, έπαθα κι έμαθα, εσχάτως έγινα κι εγώ μαζώχτρα!!) ! χαχα!
    Καλά, δεν παίζεσαι, κορίτσι μου!! Η φαντασία σου, η ευρηματικότητά σου και η δημιουργικότητά σου έχει εκτιναχθεί στο απέραντο σύμπαν!
    Και βέβαια, η όλη ανάρτηση "μυρίζει" χαρά και Χαρά!!!!
    Φιλί μεγάααλο καλημέρας, αγκαλίτσα και άλλο ένα σκαστό φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θ αρχίσω να μαζεύω,όπως κάνουν για τα αυγά του Πάσχα στα χωριά,καλιώρα, μέχρι νάρθω ολο και κατι θάχω...
      Μ αρέσει που μιλάτε τώρα εσείς για φαντασία, τι να πω κι εγω με σας;;;απλά προσπαθώ να ακολουθήσω επάξια...
      κάάάπως
      Χαχαχαχα αυτή μυρωδιά,σαν ασβός μου καμε,χαχαχα
      Φιλάκια πολλά όλων των ειδών!

      Διαγραφή
  30. Xapa, quelle creativite magnifique!!!
    Salutation de la Pologne. Marta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαρά σου έχω βραβειάκι γλυκό και σιροπιαστό σαν κουμιώτικος μπακλαβάς... πέρνα απο το νεραιδόσπιτο να το παραλάβεις. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα και μόλις έφτασα σ εσένα μου ήρθε, άλλο βραβείο εκ του εξωτερικού (τι μόνο η Σωσώ θα κάνει εξαγωγές αυγών σε σελέμπριτυ;)νάξερα και τι θέλει να κάνω καλά θάταν!χαχαχα πλάκα έχει,όσο για σένα ευχαριστώ για την τιμή,έχω εξομολογηθεί όσο λίγες φορές στη ζωή μου, αλλά θ απολαύσω το μπακλαβά μου,μέχρι να τον φάω κανονικά και στην παραλία της Κύμης για τηγανόψωμο(προσφέρεις μαζί με το βραβείο;χαχαχα)

      Διαγραφή
    2. Σόρρυ,είχα σιρόπια στα χείλη και δε σε φίλησα. επανήλθα...Φιλάκιαααα Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωω

      Διαγραφή
  32. Xαρουλάκι μου γλυκό.
    Πέρασα για μια καλησπέρα. Στάθηκα μρποστά στις υπέροχες πασχαλιάτικες κατασκευές σου.
    Χρυσοχέρα μου εσύ!!!!!
    Νάσαιπάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το τελευταίο προσπαθώ,για τους επαίνους ευχαριστώ, για την εμπιστοσύνη(λέμε τώρα...)εκεί να δεις καμάρι!
      Σ ευχαριστώ Ντένη μου για το θαυμασμό, νάσαι κι εσυ καλά

      Διαγραφή
  33. 'Εχω μαζέψει καπάκια ένα σωρό, αλλά δεν είχα τέτοια έμπνευση!! Είχα μείνει σ'αυτά που έφτιαξα από βαζάκια των μπαχαρικών.
    Πολύ όμορφα έγιναν τα 'καπάκι στο καπάκι' κηροπήγια!
    Φιλιά και καλη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίος τίτλος "καπάκι στο καπάκι" δε μου ρχοταν,χαχαχα μπράβο Μαριάν,έστω κι εκ των υστέρων θα το χρησιμοποιήσεις εσυ για τη δικιά σου,τώρα που θα κινητοποιηθεί η έμπνευση.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  34. ε είσαι θεά!!!!Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια λένε.Είμαι απόλυτα εντυπωσιασμένη από τις ας πούμε μεταμορφώσεις που κάνεις,και τα υλικά που χρησιμοποιείς!!!!!!!!!!!!!!!Τα βαζάκια με τρέλαναν,ίσως επειδή αγαπώ τα μπαχαρικά-))))

    πολλά πολλά φιλιάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασύρθηκες μάλλον απο το σχολιο της Μαριάννας Κρίστα μου κι έβγαλες εσφαλμένα συμπεράσματα...Κηροπήγια έγιναν, όχι βαζάκια. Δε πειράζει αρκεί που σε είδα.
      Φιλιά κι απο μένα.

      Διαγραφή
  35. Τέλεια η ιδέα σου! Από εδώ και πέρα θα μαζεύω κι εγώ καπάκια.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ε, και ολόκληρο κηροπήγιο από καπάκια και τόσο πετυχημένο, δεν το φανταζόμουνα!
    Θα μου πεις, τι φαντάζεσαι εσύ για να φανταστείς κι' αυτό;;;;;;; Το προσπερνώ!!!!!
    Η φαντασία μερικών μερικών (!!!) δεν έχει όριο!!!!!!!! Μία απ' αυτές τις "μερικές" είσαι κι' εσύ.... σου βγάζω το καπέλο και σε θαυμάζω!!!! Και, φυσικά, σε πρώτη ευκαιρία θα σε αντιγράψω - το στοιχείο μου!!!!!!!!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόσεχε τις προσπεράσεις Φιλία,τις παίρνεις ανοιχτά!χαχχα Τι λες μαρή τρελλή,που μας έχεις πετάξει τα μάτια έξω(με το συμπάθιο) και μιλάς κιόλας;;;;
      Οσο για αντιγραφέας, μέχρι ανάρτηση μου έχεις αφιερώσει,ξεχνιέται;;;
      ΕΜΠΡΟΣ λοιπόν συναγωνίστρια,το πεδίον της μάχης σε περιμένει να θριαμβεύσεις!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  37. Μα από καπάκια; Μα τι άλλο θα σκεφτείς; :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ώστε έτσι κάνεις;;; Κοίτα κάτι πράγματα που σκαρφίστηκες! Κανείς δεν θα το πίστευε βλέποντας το εξωτερικό τους.. Κι έχω πετάξει πλείστα όσα καπάκια..όχι να στα στείλω να τα κάνεις...αγγέλους!! Τι πιάνει το χέρι σου και τι μεταμορφώνει! Ζωγραφίζεις, δε Υπέροχα!!! Θα μ άρεσε να δώ ζωγραφική σου σαν σμάλτο σε μεταλλικό κουτί πχ ή σε πορσελάνινα πιάτα. Γίνεται; Ή πρέπει να έχεις ειδικό φούρνο για να τα "ψήσεις;"
    Χαρά μου, καλό μεσημέρι Κυριακής και ηλιόλουστα φιλιά σήμερσ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,καλά! εχεις ξεφύγει μιλαμε!!
      Καλέ τις πορσελάνες της Αυτού Μεγαλειότητος θα φτιάξω;
      Σ αυτές έχει άλλη ειδικότητα,αν θες στη συστήνω,απο εμένα τέτοια μην περιμένεις,μία κούπα κι αυτή έμεινε μισή και με θωρεί...
      Φιλάκια έστω και μεταμεσονύκτια,αλλά ειλικρινή

      Διαγραφή
  39. Ομορφα!Ωραία εμφάνιση!Ωραία χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά δελφινοκόριτσό μου,χαίρομαι που σ άρεσαν (σου χρωστάω και μια απάντηση,αύριο υπόσχομαι...)

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  40. Πολύ φαντασία !!!ούτε που πέρασε από το μυαλό μου κάτι τέτοιο! έγιναν πρωτότυπα και πολύ ταιριαστά με το εξωτερικό περιβάλλον για το Πασχαλινό τραπέζι!!! 'Αντε περιμένω και άλλες μικρές ή μεγάλες εκπλήξεις!!! Καλό σου απόγευμα Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου
      εσυ είσαι για ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,τα καπάκια άστα σε μένα, αν έφτιαχνα κι εγω ένα ποντικοσπιτάκι και θα ήμουνα στη ΝΑΣΑ!
      Φιλιά πολλά γλυκειά μου

      Διαγραφή
  41. Σχόλιο ....νουμερο 2......Πάει το πρωτο σχολιο μου..σνιφφφφφφφ και ηταν τοσο ομορφο..!!!!! δεν παιζω Χαρά .. εχω ξεκουτιανει φαινεται απο το πολύ μπλοκιν αρχίζουν και φαινονται οι συνεπειες... χιχ.χι.. μαλλον δεν πατησα οταν το έγραψα αποθύκευση.... τωρα πες τι να γραψω .. παω να ξαναδιαβασω την αναρτηση σου και επανέρχομαι..χι.χιχ.. .. και δεν θελω γέλωτες..χι..χιχ..λοιπόν... το πρωτο μερος της αναρτησής με εδιαφέρει παραυτα.. κοκορετσια ....σουβλιστα αρνακια και ξεροψυμενες πετσούλες... το στοιχείο μου..χι.χιχ.. αχ!!! που θα παει;; δεν θα ερθει το Πάσχα;;;μονο ελπιζω να ερθει μεχρι τότε και η Ανοιξη... γιατί δεν το βλέπω με τοσο κρύο και βροχή... βρε Χαρα μου μπάς και εχασε τον δρόμο;;;χι..χιχ.οσο για το (τουτοριάλ) .... το εμαθα έ;; των κηροπηγιων....εεεεε αυτό το αφηνω στις εμπειρες....εμενα μου αρκεί να φωτίζουν ... με αγαπη τις καρδιές μας...φιλω σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιό σχόλιο καλέ και μ έκανες και ψάχνω; Τ άλλα δύο απο πάνω τάδες;άλλο δεν υπάρχει, αλλά μη σκας...δεν είπαμε;εδώ το ευχαριστιόμαστε(όταν μας αφήνουν....)
      Συγχίζομαι, Κι εχω να σκηνοθετήσω κιόλας...Ακόμα δεν άρχισα και με βραβεύουν και οι Κάνες (δες απο κάτω μας) απο την Κροατία είναι αλλά δε πειράζει,εξωτερικό πάντως. Οταν αποκρυπτογραφήσω τη γλώσσα θα σας πω κι εσάς γιατί και τι ζητάνε απο μενα,χαχαχαχα
      Θα παρω κι ένα παλτό γούνινο όταν πάω για την απονομή, όσο να πεις βόρεια είναι,εδώ στην Κρήτη κλάνει κρύο και βρέχει τον Ιούλιο τι καιρό θα κάνει;πρέπει να προβλέψω...)
      Λοιπόν πάω για νάνι τώρα να εμπνευσθώ, μόνο μην έρθει ο Αγγελόπουλος στον ύπνο μου...
      ΦΙΛΑΚΙΑ όσο δε μπορεις να τα μετρήσεις

      Διαγραφή
    2. Περιμενω μεταφραση... στο .....Κροάτικο σχολιο....χιχ.χι.. και τα αλλα δεν ήτανε σχόλια .. Χαρα μου σφήνες ήτανε..χι.χιχ. και τον καιρό στην Κρήτη... χι..χι..χι..ιχ..χι..χι.. πρόσεχέ τον..χι.χιχ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. ΕΒΡΑΒΕΥΘΗΝ ,Ρουλάκι μου!!!και στην επόμενη θα το γνωρίσετε κι εσείς ελληνικώς.
      Οσο για τα σφηναρίσματα,ευρίσκονται στη θέση τους.
      Θέλω Μετεωρολογικό δελτίο για Αρχές Ιουλίου, ταξιδεύω προς Κρήτη λέμε...αν μ αφήσει ο Θεός...

      Διαγραφή
  42. SURPRISE!!!
    http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-awards.html
    pls come over :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χαρά εχεις αστείρευτη φαντασία μα που πήγε το μυαλό σου απο καπάκια σε κηροπήγια!!!!και τοσο εντυπωσιακα!!!!οσο και αυτα που γραφεις!!!!μπραβο !!!!!!
    απο αυτα λοιπον ...μαζεύω και μου μαζευουν φιλες ...τα παιζει η μικρη μου στο εργαστήριο αλλα μετα παιχνιδιου για να περασει η ωρα βουταμε τα πινελάκια μας στα χρωματα και τα καπάκια με το νερακι ξεπλενουν τα πινελακια και αντε παλι ξανα απο την αρχη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Demi μου
      σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά όπως εξήγησα και παραπάνω σ άλλες φίλες, ακριβώς η μία δημιουργία με την άλλη,απο όλες εσάς, δίνει το έναυσμα για κάτι καινούργιο σε μένα. Κάποιο κλικ γίνεται και αυτό που μέχρι χθες δεν περνούσε απ το μυαλό,γίνεται πραγματικότητα!
      Κι εγω έχω χρησιμοποιήσει καπάκια για ξέπλυμα των πινέλων,μη νομίζεις.
      Φιλάκια πολλά Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  44. Κοίτα τι παιχνίδια μου παίζει ο blogger. H πιό κρίσιμη φωτογραφία σώθηκε στο 3.bp..... που δεν μου ανοίγει ποτέ απ'το γραφείο όπου διαβάζω συνήθως τις αναρτήσεις των φίλων. θα το ψάξω απ' το σπίτι. Λατρεύω τη δημιουργικότητά σου. Στο'χω πει? Καλή βδομάδα γεινοτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλώς τα παιδιά τα δικά μας!!!Πως λεει υτο τραγούδι "Ηρθες σαν την Ανοιξη..."; έτσι και κυριολεκτώ,γιατί μπαίνεις πάντα σα σίφουνας!!!
      Όσο για το τι μου έχεις πει... μπορέι ΝΑΙ, αλλά κάποιες μέρες έχω περισσότερη ανάγκη να τ ακούσω,οπότε ξαναπές το.
      Φιλάκια πολλά γειτονάκι μου ξενιτεμένο

      Διαγραφή
  45. Πάρα πολύ όμορφα έγιναν όλα..από καπάκια και μαλακτικά ε?..μπράβο!!
    Δε θα σου πω δε, πόσο απόλαυσα το πρώτο μέρος της ανάρτησης...ανυπομονώ για το Πάσχα, αλλά και τα ξεκαθαρίσματα χρειάζονται πάντα!!
    Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι χρειάζονται ,χρειάζονται αλλά ποιά απο μας τα κάνει (τα ξεκαθαρίσματα) να μου πεις Μαρία μου!
      Σ ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι αν τ απόλαυσες όπως λες.
      Φιλιά πρωινά!

      Διαγραφή
  46. Πανέμορφα, χρωματιστά και πάνω απ' όλα πρωτότυπα Χαρούλα μου!!!
    Γεια στα χεράκια σου τα χρυσά!
    Και είναι τέλεια φωτογραφημένα, δίπλα στα ανοιξιάτικα λουλούδια!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου χαίρομαι για τον ανοιξιάτικο ερχομό σου και τον καλό σου λόγο σε μια ανθοδέσμη αναρτήσεων!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  47. Κοιτα να δεις τι μπορείς να φτιάξεις απο τόσο απλά πράγματα όπως καπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περιμένεις κι άλλες εκπλήξεις τώρα που έγινε η αρχή (απο τις φίλες συμπλόγκερς εννοώ).

      Διαγραφή
  48. όλο καινούριες ιδέες μου βάζετε στο μυαλό και μετά δεν μένει χρόνος για σιδέρωμα, μαγείρεμα και τα συναφή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός τα λογαριάζει αυτά; Μη μου πεις οτι σ επιπλήττει το στεφάνι σου γιατί δε θα το πιστέψω,αφού κι αυτό είναι εθισμένο στις κατασκευές.

      Διαγραφή
  49. Απολαυστική η ανάρτησή σου!! Χαρουλίτα μου είναι φοβερό!!!! Ε καλα οτι θα τα έκανες κηροπήγια ούτε που μου πέρασε απτο μυαλο! Και όχι τίποτα άλλο, χρειάζομαι κηροπήγια...χαχα!
    Καλό Πάσχα να έχετε! Να περάσετε τέλεια!
    Ελπίζω το καλοκαιράκι να τα πούμε και από κοντά!!!!!!Έρχεται σιγά σιγά!!! Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαθούλι μου
      σ ου εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ να περάσετε με τους αγαπημένους σου και φυσικά περιμένω το καλοκαίρι να τα πούμε απο κοντά.
      Φιλάκια πολλάαααααααααααααα

      Διαγραφή
  50. Χάρά, ευρηματικές οι δημιουργίες σου! Δεν θα μπορούσα να φανταστώ την κατασκευή τους, αν δεν μας την περιέγραφες! Πραγματικά, δημιουργική ανακύκλωση! Μπράβο!!
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην κάνω ανάρτηση κατασκευή βήμα-βήμα, αλλά ποτέ δε έχω πρόθεση να σας παραπλανήσω ή να υπερτιμήσω την προσπάθειά μου, γιατί όλα προσπάθειες είναι
      Σ ευχαριστώ!

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...