...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Ενα αυγοτσοφλιασμένο μήνυμα...

Το πρώιμο Καθολικό Πάσχα, και οι πολλές καταχωρήσεις στεφανιών σε ξένα ιστολόγια μου έδωσαν μια μικρή έμπνευση.
Κρεμάστρα υπήρχε, αυγά υπάρχουν,αν και παραλίγο να πεταχτούν από μη έχοντα εργασία στην κουζίνα,αλλά ευτυχώς συνήλθε πριν το απονενοημένο,  βρύα δεν υπήρχαν, αλλά αυτά αντικαταστάθηκαν από πρόθυμη εφημερίδα.
Το ήθελα ουδέτερο και οι λεπτομέρειες να κάνουν το κάτι τις.
Έτσι το σύρμα  σχημάτισε ...τι άλλο; μια καρδιά! κι αφού "ντύθηκε" με στρώματα εφημερίδας και χαρτιού υγείας να αποκτήσει κάποιο πάχος να κολλήσουν και τα υπόλοιπα, άρχισαν να κολλιούνται "τα φύλλα".
Στη συνέχεια, αφού στέγνωσε η πρώτη στρώση, κολλήθηκαν τα τσόφλια των αυγών που  είχαν απολυμανθεί με βράσιμο σε χλωρίνη.
 Ένα λουλούδι από μπομπονιέρα γάμου που το κρατούσα τουλάχιστον 7-8 χρόνια (Γιωργία να ξέρεις...) πήρε τη θέση του στην κορυφή, όπως του άξιζε.
Τη minimal  έκφραση συμπλήρωσε ένα μήνυμα αγάπης  από σύρμα. Δεν περίσσευε βλέπετε να γίνει το μήνυμα επίκαιρο.
Λουλουδάκια απο μπομπονιέρες, Πεταλουδίτσες και πασχαλίτσες συμπλήρωσαν τη σύνθεση.

Στεφάνι προϊόν ανακύκλωσης
 (τσόφλια αυγών, εφημερίδες και  υπόλοιπα μπομπονιέρων)

Μ' αυτή λοιπόν τη μικρή κι απλή σύνθεση, την αυγοτσοφλιασμένη (Marsia,η πρώτη διδάξασα) θάθελα να σας ευχαριστήσω  ολόψυχα για όσες ευχές μου αφήσατε στην προηγούμενη ανάρτηση  και να σας εισάγω σ ένα εορταστικό κλίμα (σιγά μην περιμένατε εμένα!)
Την αγάπη μου πάντα και τις ευχαριστίες μου, όσο για συμμετοχές μπορείτε ν αφήνετε εδώ μέχρι και τις 15/4.

116 σχόλια :

  1. Είσαι απίστευτη!!!
    Τσόφλια αυγών???!!!
    Είναι από τα ωραιότερα στεφάνια που έχω δει!!!
    Μπράβο, βρε Χαρά!!!
    Πάντα με στόμα ανοιχτό, φεύγω από εδώ!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί απίστευτη Γιαννάκια μου; Τόσα αυγά να πηγαίνουν χαμένα; Αλλωστε όλοι αυτό τον καιρό παρουσιάζουν τα περίτεχνα βαμένα, δεν έχουν ψυχή και τα άβαφα που θυσιάστηκαν για μια ομελέτα; Κι επειδή πάντα σκέφτομαι τους ταπεινούς και καταφρονεμένους είπα να τ αναδείξω...
      Χαρά μου αν μείνατε αφώνου, δε θα τόθελα, αποδώστε το σε στιγμιαίο λάθος...
      Φιλιά κι απο μένα εις διπλούν

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΧΑΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΙΔΕΕΣ, ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ. ΤΕΛΕΙΟ. (ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΠΟ ΔΩ , ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΗ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΦΑΤΣΑ ΚΑΡΤΑ ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΟΥ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΧΑΧΑ, ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΣΟΥ ΕΜ ΤΙ!!!, ΕΙΧΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΡΕΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ. ΑΡΕΣΕ!!! ΣΙΓΑ ΜΗ ΔΕΝ ΑΡΕΖΕ ΔΗΛΑΔΗ...) ΦΙΛΑΚΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε θα το πιστέψεις...την ίδια Καλημέρα σου στέλνω κι εγω εξ Ιονίου μεριά! Αλλά δεν παραενθουσιάζομαι,τουλάχιστον όχι δημοσίως και υψηλοφώνως,μην έχουμε ξανά τα ίδια με την ανατροπή του προηγούμενου Σ/Κ...
    Αγαπημένη φιλενάδα,δεν ημπορώ να είδω τι αναρτήσατε εις το φατσοβιβλίο, ελπίζω όχι τη σκόνη εκ Σαχάρας και να νομίσουν οτι κάνω αποκλειστική εισαγωγή...
    Οσο για τις αναρτήσεις που σε ενθουσιάζουν, οταν δεν έχεις ούτε γνώσεις,ούτε υλικά πειραματίζεσαι με ευτελή και πραγματοποιείς χαμηλές πτήσεις. Χαίρομαι αν καταφέρνω να σ απογειώσω (φυλάξου απο τις ανώμαλες προσγειώσεις...)
    Φιλιά πολλάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι!!!!!!!!!! Τη σκόνη της Σαχάρας αναρτήσαμε μεγαλοπρεπώς στο facebook και τα like πήραν και δώσανε!!! χαχα και από ανθρώπους που γνωρίζουν από τέχνη χαχα φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε να εισάγω και απο... Κολομβία,μπας και προκόψω, γιατί απο Σαχάρα χαΐρι είδαν μόνο τα πλυντήρια αυτοκινήτων.

      Διαγραφή
  5. Αχ.. αχ.. τί φτιάχνουν τα χρυσά σου χεράκια.
    Μπράβο σου, μπράβο σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. .. Χαρά μου "χαρούλα",
    Πολύ "χάρηκα" που σου άρεσε αυτή η λεξούλα,
    "Χάρηκα" και για το όνομα μου να με μάθει η blogoπαρεούλα,
    Και με μεγαλή "χαρά" αντίκρισα την υπέροχη σου συνθεσούλα,
    Χαρίζοντας μας και πάλι μια "χαρούμενη" ιδεούλα,
    Για να "χαρούμε" όλοι μαζί με την καλλιτεχνική σου ψυχούλα.

    Πανέμορφη σύνθεση.. και πολύ πρωτότυπη..
    Μπράβο χαρά μου με τις υπέροχες ιδέες σου..
    Σε ευχαριστώ πολύ που σημείωσες και το όνομα μου..
    αλλά η χαρά μου η μεγάλη ήταν που εκτίμησες τόσο πολύ το "αυγοτσοφλιασμένο" που το έκανες τίτλος της ανάρτησης σου..
    Φιλάκια πολλά πολλά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Marsia
      δε θα μπορούσα να λατρεύω την Ιταλία και να παραγνωρίσω μία εκλεκτή εκπρόσωπό της ΚΑΙ... γλωσσοπλάστη!!! χαχαχα Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε οτι μ άρεσε πολύ η συγκεκριμένη λέξη και μ έκανε κι εμένα να γελάσω;
      Και φυσικά δε θα μπορούσα επ ουδενί, να μην αναφέρω την πηγή μου και περισσότερο, να γνωρίσουν μία ταλαντούχο δημιουργό, οι φίλοι που θα με τιμήσουν.
      Φιλιά κι απο μένα σ όλες τις γλώσσες!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!!!Πανέμορφο το στεφάνι σου!!!Απίθανο!!!Γεια στα χέρια σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Σπυριδούλα μου, σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο!Τόσο απλά τα υλικά σου,έδωσαν εκπληκτικό αποτέλεσμα-όσο για το εορταστικό κλίμα,μην το λες,δεν ξεκίνησα καν.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αΑΑ, Ελένη σ εβρίσκω αργοπορημένη ή ο Χειμώνας σε παραπλάνησε; Αντε βιάσου γιατί έχεις κι έναν εγγονό.
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Εκπληκτικό αποτέλεσμα!!! θα έλεγε κανείς πως έχει γίνει με πανάκριβα υλικά! Γειά στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σας άρεσε τόσο πολύ!

      Διαγραφή
  10. Piękny wianek. Świetnie wykorzystane skorupy po jajkach. Pozdrawiam:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα είναι πανέμορφο, τέλειο....πραγματικά!
    Μου έκανε τόση εντύπωση η κατασκευή σου....
    Και η ανακύκλωση απίστευτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ράνια μου κι εσύ έχεις ροπή προς την ανακύκλωση απ ότι ξέρω και έχεις κάνει πετυχημένες κατασκευές.

      Διαγραφή
  12. Και τα ποιο άχρηστα υλικά δίνουν καταπληκτικό αποτέλεσμα όταν πέφτουν σε ικανά χέρια!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τώρα εγώ πρέπει να πω την αλήθεια καθότι σε αγαπώ και ψεμματ δεν μπορω να πω. Αυτά με τα αυγα η αληθεια είναι οτι ποτε δεν τά συμπάθησα. Είναι που κάνω και συνειρό με την μυρωδιά του αυγού, ξερω γω, ειναι πολλα μάλλον. Επειδή όμως το έφτιαξες εσυ και εχει την αισθητικη σου ομολογω οτι λίγο μου αρέσει...
    Σε φιλώ γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικα μου
      το σχόλιό σου με χαροποίησε περισσότερο (κι ας με συγχωρήσουν οι υπόλοιποι) απ όλων των άλλων γιατί θέλω νάστε ειλικρινείς μαζί μου,όπως προσπαθώ να είμαι πάντα εγω μαζί σας. Δεν είναι απαραίτητο να μας αρέσουν τα πάντα,ούτε όλα είναι καλοφτιαγμένα για να τα εκθειάζουμε διθυραμβικά! Ετσι χάνει την αξία του το σχόλιο.
      Αποδέχομαι λοιπόν την άποψή σου, μόνο που θα σε διαβεβαιώσω οτι δε μυρίζουν επ ουδενί αυγουλίλα(την απεχθάνομαι κι εγω) αλλιώς δε θα τα χρησιμοποιούσα ούτε εγω.
      Φιλιά πολλάάάά

      Διαγραφή
  14. Χαρουλίτα απιστευτική,τι έκανες πάλι!!!!!Τι σατανική ιδέα!!!Μου άρεσε τρελά η αυγοσκέψη αλλά και η αυγοεκτέλεση!!!Παίρνω ιδέες και σου χρωστάω αφιέρωση μόλις υλοποιηθούν!Φιλιά κατάμουτρα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και χωρίς αφιέρωση θα χαρώ να δω τι θα υλοποιήσεις απο την ιδέα Κικίτσα.
      Ανταποδίδω κατάμουτρα...χαχαχα

      Διαγραφή
  15. Άμα κατεβάζει το κεφάλι σου ιδέες, ακόμα και με τα πιο «ευτελή» υλικά, μπορεί όταν έχεις ταλέντο, όπως η Χαρούλα μας, να κάνεις τόσα που όσοι τα βλέπουν να στέκονται και να τα θαυμάζουν. Το έπαθα εγώ, βλέποντας αυτό το κατά τα άλλα ωραίο στεφάνι να είναι φτιαγμένο με υλικά που ούτε καν θα μπορούσα να φανταστώ.

    Γίνεται να μην υποκλιθείς, όχι πεσ’ τε μου… γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται, γίνεται!χαχαχα
      Τι με πέρασες καλέ Στράτο για να υποκλιθείς; Τα μεγαλεία δεν μου ταιριάζουν. Σ ευχαριστώ όμως,πολύ κολακεύτηκα.

      Διαγραφή
  16. Εξαιρετικό αλλά πολύ μπελαλίδικο βρε κορίτσι μου....Εγώ φυλάω τσόφλια από πέρυσι να τα κολλήσω σε αυγά χαρτοπολτού. Τα παιδιά μου άρχισαν να με κοιτάζουν με οίκτο πάντως....χα χα χα
    Μπράβο Χαρά μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί με οίκτο;;;δεν κατάλαβα
      Οταν όμως βλέπουν ΤΑ τέρατα επικροτούν,φαντάζομαι ή είναι τόσο εγωισταροι που δε παραδέχονται οτι η μανούλα με τη μούρλα της κάνει θαύματα; Δε θέλω τέτοιαααα...
      Οσο για μπελάς δε θα το έλεγα για το καρδιοστεφάνι
      Τα επόμενα τσόφλια θα γίνουν ντεκουπάζ
      Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  17. Χαρά τι ιδέες έχεις , να δημιουργείς από το τίποτα .
    Τέλεια ανακύκλωση χωρίς να ξοδέψεις λεφτά , αυτό μου δίνει και μένα καμιά ιδέα που δεν το έχω και τόσο.
    Χαίρομαι την κάθε σου ανάρτηση . Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι κι εγω το κάθε σου σχόλιο,Νικόλ
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  18. Bella idea! economica e d'effetto! bella! Ciao Gioia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ciao cara Pina
      Sono contenta per la tua visita.
      Grazie per tutto questo che mi da pride.
      Baci anche da me

      Διαγραφή
  19. Χαρά μου είναι ΥΠΕΡΟΧΟ και γνωρίζοντας ότι είναι με τόσο ευτελή υλικά ανεβαίνει περισσότερο η αισθητική και καλλιτεχνική του αξία! Κάθε σου ιδέα και δημιουργία αποτελει ταση στα καλλιτεχνικα δρώμενα της blogογειτονιάς και κάθε σου ανάρτηση, συλλεκτική! Να΄σαι καλά, βρε Χαρά! Φιλιά πολλά και καλές πασχαλινές ετοιμασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα οτι θα γινόμουν και the talk of the town ούτε που το φανταζόμουν!χαχαχα Νοιώθω σαν τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ στο Sex and the city (τι συνειρμοί,ε;) Μα ναι, αυτή ο,τι προέβαλε γινόταν μόδα!
      Χαρά μου η αποδοχή σας.
      Φιλάκια πολλά και θ ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας,ελπίζω...

      Διαγραφή
  20. Μπράβο βρε Χαρούλα μου! Τι απίθανο που είναι αυτό το στεφάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χα,χα,χα, πολύ καλό το αυγοτσοφλιασμένο στεφανάκι!!!!
    Πολύ πρωτότυπο !!!!
    Τί άλλο θα βρούμε να χρησιμοποιήσουμε ???
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι αναρωτιέσαι; αφού εσύ πρώτη επινοείς ΤΑ απίστευτα!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  22. Γεια σου Χαρά και Χρόνια Πολλά.
    Σου εύχομαι πολλά ακόμη χρόνια ευτυχισμένου bloging

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια στα χεράκια σου, πολύ όμορφο έγινε, πρωτότυπο και ξεχωριστό!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελλη μου για τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια κορίτσι μου

      Διαγραφή
  24. Τι ωραίο που είναι!! Απ' αυτά μάλιστα τα υλικά! Γεια στα χέρια σου!! Άμα έχεις έμπνευση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εσύ τα καθάρισες τα αυγά ή το ανέθεσες σε άλλον και εσύ απλά γελούσες ?
    Και που κατέληξε το εσωτερικό των αυγών, μάλλον κάτι σε ομελέτα να φανταστώ.
    Εν τέλει έγινε όμορφο, πρωτότυπο και ιδιαίτερο.
    Μου άρεσε πολύ η ιδέα του σπασμένου αυγού, σε εσένα το πρωτοείδα. Οι λεπτομέρειες όπως τα κομμάτια εφημερίδες και οι πασχαλίτσες πολύ του πάνε.
    Δεν θα αφήσω ασχολίαστη την κορδέλα. Πολύ ταιριαστή.
    Επίσης πολύ μου άρεσε η ιδέα να ακουμπήσει αυτό το ωραίο στεφάνι πάνω σε ένα γλυκό παλιό έπιπλο.
    Τι άλλο ?
    Πολλά φιλιά να σου στείλω, την αγάπη μου και να σου πω ότι
    σε θέλω επί προσωπικού, τι Νικολακόπουλος είσαι, αυτή τη φορά θα χρηστείς designer.
    Αν το καλοσκεφτείς, δεν είπα και λίγα....
    Φιλάαααααακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πρωτοαπαντήσω που σ έπιασε λογοδιάροια;ΟΧΙ,ΟΧΙ,να τη συνεχίσεις, μη σε κόψω...
      1. ΝΑΙ, εγω τα καθάρισα,εγω τα έκανα ομελέτα, εγω τα έπλυνα,άλλος πήγα να τα πάει στον κάλαθο των αχρήστων...ευτυχώς ΤΗ γλύτωσε...
      2. δεν είμαι η πρώτη διδάξασα απ ό,τι είδα σ ε μια βόλτα στη μπλογκόσφαιρα, αλλά μ αρέσει να μου το λες.
      3. Χαίρομαι που σ άρεσε γενικά, όσο για την κορδέλα ήταν ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ!χαχαχα την είχα κρατήσει όπως ήταν δεμένη
      4. Το μάτι σου είναι αστρίτης,πού να δεις ολόκληρο το έπιπλο...
      και τέλος παρότι διαφωνώ με την επιλογή που σου ζήτησαν,ελπίζω να βοηθήσω στην τελική εσένα να είναι αντιπροσωπευτικό σου. Αντε και εις ανώτερΑ!!!

      Διαγραφή
  26. εγω παλι θα μείνω στην λεξη που σχηματιζει το συρμα! ειναι παντα επικαιρη, ποσο μάλλον στη γιορτη της ΑΓΑΠΗΣ!!!και μη μού πεις οτι στο πανω μερος, καποια φύλλα ειναι απο τσοφλια αυγων.........
    ή απο εκρού χαρτονάκι?
    οπως και να είναι ενα γλυκύτατο χειροποιητο στεφανακι που αποπνέει αγάπη!!
    να είσαι καλά!
    φιλάκια!
    Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΏς ΕΠΙΚΕΝΤΡΏΝΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΛΈΞΗ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΆΚΙ,ΜΗΝ ΠΆΡΟΥΝ ΌΛΑ ΤΑ ΕΎΣΗΜΑ ΤΑ ΤΣΌΦΛΙΑ!
      Οσο για τα φύλλα τίποτε δεν είναι εκτός απο εφημερίδα,απλά είναι τα φύλλα των οικονομικών σελίδων που είναι σωμόν.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Τι ομορφα πράγματα φτιάχνεις με τα χρυσά σου τα χεράκια!!!
    μπράβο!!!Πολά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς που τα θαυμάζετε κάνετε αντίστοιχα θαύματα για μένα!
      Φιλιά κι απο μένα

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφο ,και με τόσο απλά υλικά ,μπράβο Χαρά το κατέχεις πολυ καλά το θέμα των κατασκευών,είσαι ταλέντο,καλό βράδυ φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαιρόμουν απίστευτα αν ασχολιόμουν μόνο μ αυτές Νελάκι , πίστεψέ με.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Ε δεν την λες και minimal αυτήν την κατασκευή! Ναι τα υλικά είναι απλά, αλλά η σύνθεση έχει απ'όλα! Πολύ γλυκό και χαρούμενο το ανοιξιάτικο στεφανάκι...και χωρίς κόστος! Αυτό μετράει σήμερα...χαχα. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, πόσο πιο minimal; η κρεμάστρα κι ένα τσόφλι;;;;χαχαχαχα Εκανα υπέρβαση μιλάμε!
      Χαίρομαι που το επικροτείς Μαριώ μου, σ ε φιλώ.

      Διαγραφή
  30. Γειά σου Χαρούλα με τις ιδέες σου!!!! Το τερπνόν λοιπόν μετά του ωφελίμου.Προσπαθώ να σε φανταστώ να απολαμβάνεις την ομελέττα σου συνοδεία μπυρίτσας ή (κόκκινου;) κρασιού και να θαυμάζεις το στεφάνι-καρδιά.Περιμένω να δω τι θα κάνεις με τα κουκούτσια από τα βύσσινα και τα βερύκκοκα (όχι λικέρ,αυτό είναι γιά την Κική) κι ακόμα ακόμα με τα καρυδότσουφλα.Γειά στα χέρια σου κοριτσάρα μου!!! Φιλιά αμέτρητα..... Βούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν οι προτιμήσεις ποτού,λένε μπύρα ή ούζο,το κρασί απελθέτω απ εμού το ποτήριον τούτο! οσο για την εργασία που μου έβαλες,την έχω σ άλλο μάθημα παλαιότερα δες εδώ http://kantomagapi.blogspot.gr/2010/12/blog-post.html Κάτι άλλο στο φυλάω για έκπληξη στα επόμενα...
      Φιλάκια κι απο μένα πολλάαααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    2. Εγώ Χαρούλα μου να σου βάλω εργασία;λάθος κατάλαβες, τι; δασκάλα είμαι; εγώ δηλώνω μαθήτρια και σαν μαθήτρια λοιπόν που διψάει γιά μάθηση εκφράζω απορίες. Αν κι έχω ψάξει σπιθαμή προς σπιθαμή το ιστολόγιό σου (γιατί εδώ είναι σχολείο), το καρύδι με το μονόπετρο το είχα ξεχάσει,συμπάθα με.Περιμένω εναγωνίως την έκπληξη,έλα πες κάτι, πότε;τι;πως;;;;;; Ξαναφιλώ σε.Βούλα

      Διαγραφή
  31. Ξαδέλφη,τό στεφανάκι σου είναι άκρως Ανοιξιάτικο,καί άκρως Πασχαλινό!!Πανέμορφο καί πολύ πρωτότυπο!!!Μπράβο Χαρούλα!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρά μου,πολύ χαίρομαι που άρεσε!
      Φιλάκια πολλά ξαδέλφη μου

      Διαγραφή
  32. ΕΙΔΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΣΟΦΛΙΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ , ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΕΓΙΝΕ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ !!!!!
    ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΟΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΙΣΩΣ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΩ, ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αμφέβαλα οτι δνε θα επιχειρήσεις,εσύ το επιχειρηματικό δαιμόνιο! Πάλι καλά που δεν μ επέπληξες πώς κράτησα κρεμάστρα...χαχαχα
      γειά σου ρε Ρένα, που μας έχεις κάνεις όλες άλογα κούρσας!!!
      Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  33. Κανονικα...πρεπει τα πασχαλινα στεφανια να εχουν επανω τους αυγοτσοφλιασμένα χι.χιχ. αυγά ... αλλιώς τι στεφανια Πασχαλατικα θα είναι..χιχ.χχι. το κοιταζω απο εδώ .. το κοιταζω απο εκεί και λεω.....μα ακομα και τα αυγότσοφλια.. τα ανακύκλωσες;;; τι να σου πώ ματια μου ... το μυαλό σου τρέχει πολύ και δεν το πιανουμε..χιχ.χιχ.. με τούτα και με κείνα εκανες ενα πολύ ομορφο και προπαντως επίκαιρο στεφανακι Χαρά μου... ...... ιδεα...μηπως να κανεις και μικρα κοτοπουλακια να βγαίνουν μεσα απο τα αυγουλακια;;; το τρόπο τον αφήνω επανω σου..χι.χιχ.. μην με δείρεις;;... τωρα που το εβλεπα μου ήρθε...η ιδέα... χι..χιχ.χι.. για την τόλμη μου σου ζητω συγνωμη με ενα μεγαλο φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου ικανοποιήσω εν ευθέτω χρόνω φιοτσίδι την επιθυμία σου...
      Φιλιά όσα δεν αντέχεις...

      Διαγραφή
  34. Αρχισες βλεπω τις πασχαλινες κατασκευες σου!!!!!!
    Κι εμενα μου αρεσε το αυγοτσοφλισμενο σου στεφακι! Εχω κανει κι εγω κατι παρομοιο και εβαλα μεσα κοτοπουλακια μικρα!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Πασχαλινές δημιουργίες άρχισαν δειλά-δειλά απο νωρίς,ασχέτως αν δεν γιορτάσω,θα πάνε όμως σ εκαλό σκοπό και πρέπει να προλάβω.
      Φιλιά Μαιρούλα, περιμένω και το δικό σου

      Διαγραφή
  35. Γουάου !!! Τέλειοοοοοοο
    Πολλά μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαγιάάάάάάάά τι επωφημα ήταν αυτόόόο;;;;;χαχαχχα Ευχαριστώώώώ!!!

      Διαγραφή
  36. Χαρουλάκι μου γλυκό μου καλημέρα σου.
    Πέρασα να δω τι έφτιαξες κι΄έμεινα άφωνος. Ακόμα και στα τσόφλια των αυγών δίνεις ζώή.
    Απίστεφτο όνειρο αυτό το πασχαλιάτικο στεφάνι, χρυσχέρα μου.
    Φιλάκια αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου κουρασμένε οδοιπόρε!
      ελπίζω να το είδες μ ορθάνοιχτα μάτια και να θαύμασες το θαύμα της φύσης, γιατί ομολογώ τέτοιο θαυμασμό δε τον περιμενα!!!
      Οχι τα τσόφλια των αυγών δε τ ανάστησα,χαχαχα καλά-καλά πλάκα κάνω,ξέρω οτι οταν σ ε πειράζω κάποιου διακυβεύεται η αρτιμέλεια...χαχαχαχ αλλά μ αρέσειιιιιιιιιιι
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα με πολλές ευχαριστίες για την επίσκεψη,ξέρω πόσο πιεσμένος είσαι

      Διαγραφή
  37. Καλημέρα!!!Με πολύ όμορφο τρόπο ευχαριστείς την γειτονιά μας για τις ευχές των γενεθλίων του μπλόκ!!!Ομορφο και ιδιαίτερο το άκρως πασχαλινό στεφάνι.Εύχομαι καλή συνέχεια στις πασχαλινές σου δημιουργίες Φιλάκια από μένα και την Αλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στους καλλίτερους αξίζουν τα καλλίτερα και τα μοναδικά,Εφη μου,γι αυτό οι ευχαριστίες είναι μοναδικά στεφανωμένες!!!
      Φιλάκια πολλά στο μικρό πλασματάκι και στην ταλαντούχα γιαγιά του.

      Διαγραφή
  38. Que de merveilles! J'en suis enchantee. Je suis devenue votre observatrice a jamais!
    Amicalement de la Pologne. Marta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marta
      Avec une grande joie que j'ai reçu une visite et de lire votre commentaire! Μerci beaucoup!!!!

      Διαγραφή
  39. Χαρούλααααααααααααααα......
    Με πρόλαβες αλλά και με κατέπληξες με την φανταστική κατασκευή σου..... Ξεχωριστό και εμπνευσμένο το στεφάνι σου! Έχω κι' εγώ μαζέψει το αυγότσουφλο της ζωής μου για να κάνω λέει κάποιο μεγαλειώδες έργο, αλλά ακόμα περιμένω την έμπνευση που έχει μουλαρώσει και δε λέει να περάσει κι' από δω!!!!!
    Τα φιλιά μου και τον θαυμασμό μου!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλίαααααααααααααα,εδώ είμαι καλέέέέέ,δεν είμαι κουφή και σ ακούω και σε βλέπω,κι άσε τα νάζια για την έμπνευση που δεν έρχεται η μουλάρα.Είμαι σίγουρη οτι θα μας πετάξεις τα μάτια έξω,μόλις παρουσιάσεις το δικό σου αυγότσοφλο!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  40. Πρωτα να σου γραψω οτι ενθουσιάστηκα πολύ με την καρδια !!!μαρεσουν τα υλικά της ανακύκλωσης που χρησιμοποιησες και εχουν συνολικα εξαισιο αποτελεσμα!αλλα το καλυτερο ειναι το πλυσιμο των αβγων με χλωρινη ,να μην το σκεφτω ....το ξυδι δεν καλυπτει την μυρωδια..αλλα το μυαλο μου μονο σαυτο ειχε κολλησει..
    καλό Σ/Κ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Demi μου
      σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σ άρεσε,όσο για τη χλωρίνη,ίσως τη σκέφτηκα επειδή το ξύδι δεν αντέχω τη μυρωδιά του. Είμαι περίεργο τραίνο!να προτιμώ τη χλωρίνη απο το ξύδι...
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  41. Και κατεβαίνω κατεβαίνω επιτέλους έφτασα!!!!!!!και εμείς σε αγαπάμε Χαρά μου!!!!!!!ταίριαξες την ΑΓΑΠΗ,το Πάσχα,πάνω σε ένα στεφάνι που αυτό είναι και το μύνημα των ημερών που έρχονται;!!!!για την αγάπη δε σταυρώθηκε και ο Χριστός μας;
    έτσι το είδαν τα δικά μου μάτια........απλά υπέροχο!!!!!να σαι καλά γλυκιά μου!!!!καλό Σ/Κ!!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ έχετε αγχώσει καλέ με το κατέβασμα,να λεγες οτι είμαστε και μεγάλες!!μεγαλοκοπέλες,ναι,μεγάλες όχι. Θα μεριμνήσω για ασανσέρ να μη σας κουράζω με την άλλη,χαχα
      χα.
      Οσο για την Αγάπη...αχ, όλα για την αγάπη γίνονται!Ποιός μπορεί να την αμφισβητήσει;
      Φιλάκια πολλά γλυκειά μου, σ ευχαριστώώώώ και συγγνώμη για τον κόπο

      Διαγραφή
    2. Δεν μας κουράζεις Χαρά μου!!!!την απολαμβάνω τη βόλτα μην αγχώνεσαι!!καλή σου μέρα!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Δεσποινάκιιιιιι!!!μετά τον εκκλησιασμό,εδώ;;; Κερνάω καφεδάκι!!!Χαρά μου ο ερχομός σου ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ...φιλιάάάά

      Διαγραφή
  42. Μα που το σκέφτηκες κόρη μου!!!!!!!!!!
    Πως το εμπνεύστηκες! Τι άλλο θα δώ! Μήπως είσαι έτοιμη να...σπάσεις τ αυγά;;;(γελάω-γελώ!)
    Είναι απρόβλεπτα ωραίο!
    Παραπέμπει όπου θέλει ο καθείς.
    Από μένα τη ευχή:
    Καλή εισαγωγή Ανάστασης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ τ αυγά τάχω κάνει ομελέτα απο καιρό,αλλά ας μη το κάνουμε θέμα τώρα,απλά αυτά τα κράτησα για πάσα χρήση και να πού ταίριαξαν!
      Χαίρομαι που σας άρεσε και πήρε τέτοιες ευμενείς κριτικές,ανέλπιστα!
      μ άρεσε όμως που το συνδύασες με εισαγωγή Ανάστασης!Είθε...

      Διαγραφή
  43. Aστείρευτη έμπνευση , τέλεια εκτέλεση και το αποτέλεσμα υπέροχο !! Με τσόφλια, εφημερίδες και λίγα διακοσμητικά στοιχεία έφτιαξες ένα πολύ πρωτότυπο στεφανάκι καρδιά !! Μ΄αρέσει που μας επεξηγείς στα υλικά ότι χρησιμοποίησες και χαρτί υγείας , χαχαχαχα !!!! Είσαι απίστευτη !!!! Πολύ ωραία ιδέα και το love που σχημάτισες με σύρμα , την κρατώ !!
    Να σαι καλά, να χαμογελάς, να δημιουργείς και να μας εκπλήσσεις με τα απίθανα που φτιάχνεις , σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα
      ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ,σε είδα και στην προηγούμενη
      και δε μετρώ καθυστέρηση,τι ποδοσφαιρικός αγώνας είναι;
      Οσο για το αίτημά σου ευγενές μεν, δε θα γίνει αποδεκτό δε, γιατί μ αρέσει να μην αντισκόβω την Τύχη.
      Φιλί μεγάλο,Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  44. Καλησπέρα Χαρά μου!! Πρώτη φορά βλέπω τέτοιο στεφάνι!! Πρωτότυπη η ιδέα σου!! Μου αρέσει πολύ!! Είσαι ταλέντο με φαντασία!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι
      δεν είμαι κανένα εξαιρετικό ταλέντο,απλά οι κεραίες μου συνθέτουν πράγματα απο ιδέες που έχουν προσλάβει και είναι τόσες πολλές!!!Ας είν καλά το Ιντερνετ!
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  45. Βρε Χαρά μου, κόψε λίγο.. Είσαι χιλιόμετρα μπροστά καλή μου!!! Και σε χαίρομαι!! Και σε καμαρώνω!!! Να περνάς καλά και να δημιουργείς, να δημιουργείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κόψει προ πολλού Στάβι,ως μαγιονέζα ένα πράμα,αλλά βλέπεις είστεεεε...σας αρέσουν τα κομένα...χαχαχα
      Σ ευχαριστώ βρε μικρή αλλά δε λένε τέτοια λόγια σε μεγάλη γυναίκα, να γκαζώσει και νάχουμε άλλα...
      Φιλάκιααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  46. Πανέμορφο Χαρά μου και το βρίσκω πάρα πολύ πρωτότυπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μπέττυ μου, η γνώμη σου μ ενδιαφέρει πάντα.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  47. Μα τι εμπνευση! Τι φαντασία! Τι τεχνική! Εχω μείνει ως άλλη γυναίκα του Λωτ (και με το στόμα ανοιχτό!!!) και το θαυμάζω !!!
    Τι να πω !! Μου πήρες τη λαλιά, Χαρά μου!
    Φιλί, αγκαλιά και ..φιλί, αγκαλιά και .... πάει λέγοντας!!!!(λες να περεξηγηθούμε;;;; χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σώπα καλέ! Ουδεμία παρεξήγησις,κάνε όπως νοιώθεις να κάνω κι εγω μία απο τα ίδια κι άσε τον παλιόκοσμο να λέει , να λέει,να λέει, ο,τι θέλειιιιιιι!!! Ξημερώνει και μ έπιασε το ασματικό,ευτυχώς που είναι ερημιά.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ άλαλο (είπαμε αλλά όχι κι έτσι)

      Διαγραφή
  48. χαρά μου απίστευτο το στεφανάκι σου!!!
    υπέροχο και πρωτότυπο
    όταν το έφτιαχνες πρέπει να είχες έμπνευση που λέει και το τραγούδι!!!!

    φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΆΣΑΙ ΚΑΛΑ Αφρούλι, σ ευχαριστώ και για τα λόγια και για το άσμα!
      Φιλιά κι απο μένα

      Διαγραφή
  49. Αστείρευτες οι εμπνεύσεις σου , τέλειες οι δημιουργίες σου !
    ΜΠΡΑΒΟ !!!
    Φιλάκια
    ΘΕΟΦΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεοφανώ μου
      απλά προσπαθώ για κάτι διαφορετικό άσχετα αν είναι επι του ιδίου θέματος που κυκλοφορεί. Χαίρομαι οταν το πετυχαίνω.
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα

      Διαγραφή
  50. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ!!!!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου, νάσαι καλά, Καλή εβδομάδα και σε σένα
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  51. Αχ Χαρά μου ότι πιάσουν τα χεράκια σου το κάνουν έργο τέχνης.Το στεφανακι σου υπέροχο και γιορτινό.Να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως τα παραλέτε Κυρία μου; Με κολακεύετε πάντως...
      Φιλιά πολλάαα

      Διαγραφή
  52. Σύνθεση από ανακυκλωμένα υλικά!!!!!!????!!!!Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ και το βρήκα καταπληκτική ιδέα..!.το μόνο που έχω είναι ένα πολύ περίεργο δακτυλίδι από μπουκάλι σόδας!!!Δεν είχα σκεφτεί να χρησιμοποιήσω αυγά..ούτε γνωρίζω την τέχνη της Marsia...αλλά ευκαιρία να τη μάθω!Πολλά μπράβο για την ανάδειξη των έτερων αφανών θυμάτων του Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι
      η Marsia προς το παρόν κρατά επτασφραγιστο μυστικό τη δική της έμπνευση,το μόνο που έδωσε στην κυκλοφορία είναι τ όνομα,χωρίς Ιταλική μετάφραση! (όχι για να δεις τσιγκουνιά!) Εν αναμοπνή λοιπόν και οι δυό μας,της δικής της παρουσίασης που υποψιάζομαι θάναι ντεκουπάτη
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  53. Πολύ όμορφο, Πασχαλινό και τόσο πρωτότυπο!!!
    Μπράβο Χαρούλα μου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...