...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Πες το κι ...έσκασε! (Tutorial cracle 1 step)

Όποιος θυμάται, και σίγουρα όσοι με παρακολουθούν θυμούνται, πόσο παιδεύτηκα μέχρι να μου βγεί το κρακελέ θα γελάνε και στις νύχτες τους βλέποντας tutorial (αυτά τα ξενικά θα μας φάνε) για κρακελέ!
Λεπτομέρεια

Και άδικο δε θα έχουν (είμαι έτοιμη να δεχτώ οργανωμένη επίθεση!χαχαχα...σε περιμένω...), απλά ζητήθηκε από κάποιες  φίλες κι εγω θα το τολμήσω μεταφέροντας απλά τις εμπειρίες μου.
Το κρακελέ ενός συστατικού είναι ένα χημικό που προκαλεί σκασίματα στο ακρυλικό που έχει τοποθετηθεί από πάνω του, με αποτέλεσμα να εμφανίζεται το χρώμα της βάσης.


Κατ αρχάς για μένα είναι βασική προϋπόθεση να είναι ελαφρύ το ακρυλικό, διότι εκεί απέδωσα τις πρώτες μου αποτυχίες.  Μπούκωνε τη βάση και δεν έσκαγε
Επίσης, κατ εμέ είναι μύθος οτι  περνάμε προς μια κατεύθυνση το κρακελέ και προς την αντίθετη το ακρυλικό ή στο δύο συστατικών το ταίρι του. Το μόνο που πρέπει να προσέχετε να μην ξαναπερνάτε δύο και τρείς φορές απο το ίδιο σημείο.
Η διαδικασία είναι ίδια με κάθε εφαρμογή decoupage
Επιλέγουμε την επιφάνεια, εγω πήρα ένα μικρό ξύλο κοπής
την ασταρώνουμε
ασταρωμένη  ξύλινη επιφάνεια

στη συνέχεια την περνάμε ένα σκούρο ακρυλικό ως βάση, προκειμένου οταν σκάσει το κρακελέ να κάνει αντίθεση με την τελική επιφάνεια ή αν θέλετε να γεμίσετε τα σκασίματα με δικό σας χρώμα μπορείτε να το βάλετε κατευθείαν πάνω απο το αστάρι
Περνάμε το κρακελέ αφού έχει στεγνώσει καλά η αρχική στρώση ακρυλικού

εφαρμογή κρακελέ

Και αφού στεγνώσει κι αυτό, εφαρμόζουμε το τελικό χρώμα του ακρυλικού .
Όσο πιο πολύ στεγνώσει το κρακελέ θα δώσει μεγαλύτερα σκασίματα στη συνέχεια.

έσκασε το σκασμένο!

Στη συνέχεια τοποθετούμε το μοτίβο που έχουμε επιλέξει,


που θα φροντίσουμε όπως πάντα πρέπει να γίνεται το φόντο του μοτίβου να ταιριάζει χρωματικά με το ακρυλικό του φόντου, ώστε να μην χρειάζεται λεπτομερής κοπή του μοτίβου και να αφομοιωθεί καλλίτερα χωρίς να φαίνεται η περίμετρος της χαρτοπετσέτας.

decoupage με χαρτοπετσέτα  και  κρακελέ ενός συστατικού 

Και αφού ολοκληρωθεί κι αυτό το στάδιο, εαν θέλετε κάντε φωτοσκίαση γύρω απο το μοτίβο (δεν είναι υποχρεωτικό)  οι εργασίες είναι ίδιες όπως σε κάθε decoupage (πέρασμα με κόλλα, βερνίκι, 2 -3 στρώσεις είναι αρκετές για προστασία)


Αυτά είναι τα υλικά που χρησιμοποιώ εγώ (και μάλιστα το κρακελέ και το βερνίκι πολλές φορές με το δάχτυλο, να ελέγχω την ποσότητα και το πάχος) , για ενημέρωση κι όχι για διαφήμιση.
Αυτά κι ελπίζω να βοήθησα, σε περίπτωση ανάγκης καλέστε...
Καλή Επιτυχία στις προσπάθειές σας και μη το βάλετε κάτω, σας το λέει μια πονεμένη ψυχή.







176 σχόλια :

  1. Te ha quedado precioso.
    buen fin de semana'''''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έσκισες και καθόλου δεν μας έσκασες!!! Ήταν τόσο κατατοπιστικό και ευκολονόητο το μάθημα, αλλά και το αποτέλεσμα χάρμα οφθαλμών! Κυρία..κυρία...να το ξανακάνουμε??? Σε φιλώ :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ δε πιάνεσαι είσαι προκατειλημμένη υπέρ μου κι ολα καλά τα βρίσκεις!
      Χαίρομαι που σ άρεσε, κάποια στιγμή θα επανέλθω με το κρακελέ 2 συστατικών.Ικανοποιημένη;
      Φιλάκια καρδιά μου

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικά ενημερωτικό και χρησιμότατο!!
    Ευχαριστούμε πολύ Χαρά!
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν βοηθάει κι αν χρειαστείτε κάτι επιπλέον, ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!
      Καλό βόλι, θάλεγα για τούτο το Σ/Κ!

      Διαγραφή
  4. να είσαι καλά!είχα απορία ως προς το κρακελέ, γιαυτο και δεν το χρησιμοποιούσα συχνά.Ευχαριστώ για το μάθημα.Μια καινούργια μαθήτρια, barby barby!
    πάντα με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ............. ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ κατι που μολις διαβασα.......
    Κλείνω με τα λόγια του Επίκουρου:

    "Πάντα δούλευε. Πάντα αγάπα. Μην περιμένεις απ’ τους ανθρώπους ευγνωμοσύνη και να μην πικραθείς όταν δεν σε ευγνωμονούν. Νουθεσία αντί μίσους, χαμόγελο αντί περιφρόνησης. Πάντα να έχεις στη βιβλιοθήκη σου ένα βιβλίο, στην αποθήκη σου ένα μπουκάλι κρασί, στον κήπο σου ένα λουλούδι."

    Αυτό το άρθρο προέρχεται από το site http://samatas-stin-ormylia.blogspot.com/2012/05/blog-post.html#ixzz1ttTrH81c
    H ως ανω, ανώνυμη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τα μάτια σου τα δυό, barby barby!
      ΑΝτε μετά την ψυχολογικόψυχαγωγική υποστήριξη να δω και κρακελέ απο τα χεράκια σου!!!!χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά κι ευχαριστίες περισσότερες.

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφο Χαρά! Μπράβο! Πολύ ωραία τεχνική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι ωραία τεχνική, δίνει ένα παλιό αποτέλεσμα χωρίς να επισκιάζεται απ το μοτίβο.

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο μάθημα Χαρά! Εγώ πήρα τα υλικά αλλά ούτε decoupage δεν έχω δοκιμάσει ακόμη!! Κάποια στιγμη, θα το πάρω απόφαση, θα ανοίξω όλα τα tutorial των κυριών εδώ και θα σας καταπλήξω (λέμε τώρα)! χαχαχα! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ περιμένουμε εναγωνίως να ανοίξουμε το στόμα!!!
      Χαρά μας αν μπορείτε να μάθετε κάτι απο μας και να δημιουργήσετε κι εσείς.
      Ξεκίνα απο ο,τι θεωρείτε ευτελές ή άχρηστο. Ιδανικός καμβάς μετάλλαξης!!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. ΚΑΘΟΛΟΥ δίκιο δεν θα έχει όποιος σου "επιτεθεί". Μόλις ο περασμένο ΣΚ ζήτησα από μια κυρία Ουγγαρέζα να μου δείξει όποτε βρουμε χρόνο την τεχνική, κι αυτή με παρέπεμψε σε μιά άαααααλλη που δεν την πήρα καν τηλέφωνο ασε που υπήρχε και το μπαράζ της γλώσσας. Ετσι συμβαίνει απ΄το 2004 με μένα. Ελάχιστη πληροφόρηση μπόρεσα να βρώ στην τοπική αγορά (τα πάντα ουγγαρέζικα λέμε). Και στα αγγλικά δεν βρήκα ικανοποιητικές οδηγίες. Οπως καταλαβαίνεις το tutorial που αποτολμάς ΜΑΝΑ εξ ουρανού.

    Και βέβαια έχω ερωτησούλες

    1. ελαφρύ το ακρυλικό - τι θέλει να πει το ποιητή? Πως θα καταλάβω ότι το ακρυλικό είναι ελαφρύ? Τι εννοείς με το "ελαφρύ"? (μιά ερώτηση είναι ολο αυτό)

    2. "την ασταρώνουμε" - δηλαδή με τι? Αν δεν το καταλάβω δεν θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω το αντίστοιχο ουγγαρέζικο υλικο

    Θα ξαναδώ την ανάρτηση απ'το σπίτι γιατί από εδώ μου κρύβονται μερικες φωτογραφίες. Δεν αποκλείω να έχω κι άλλες ερωτήσεις τότε.

    Φιλιά και απάντησε (μη το βάζεις κάτω) και ξανά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρθε η ΜΑΝΑ εξ ουρανού στην ξενητειά να εκπληρώσει τις επιθυμίες σας!!!χαχαχα
      Λοιπόν επειδή χρησιμοποίησα δύο ειδών ακρυλικά εξ αρχής των προσπαθειών και επειδή συνήθως εδώ οι αποχρώσεις φτιάχνονται σε ειδικά μηχανήματα ανάμειξης, διαπίστωσα οτι αυτό ου μας συνέστησε εξ αρχης η Μάγια ήταν το καταλληλότερο.Κι αυτό ηταν της KRAFT. Η συνθεσή του ήταν αραιότερη απο του πρώτου και με την εφαρμογή πάνω στο κρακελέ έσκαγε σχεδόν αμέσως, ενω το προηγούμενο...ποτέ!
      Συνιστώ λοιπόν κι εγω της ΚΡΑΦΤ.
      2) Αστάρι
      είναι το υλικό που χρησιμοποιούμε ως προετοιμασία της επιφάνειας που θέλουμε να διακοσμήσουμε.Εκτός των ειδικών καταστημάτων με υλικά χειροτεχνίας (Και decoupage) όπου εκεί πωλείται το GESSO & το PRIMER (αυτό είναι ειδικώτερο για γυάλινες επιφάνειες) μπορούμε να προμηθευτούμε και απο τα Χρωματοπωλεία. Οταν ζητήσεις αστάρι στην Ελληνική τουλάχιστον αγορά θα σε ρωτήσουν, σε τι επιφάνεια θα το χρησιμοποιήσεις.
      Για το ξύλο είναι η VELATURA.
      Το αστάρι καλύπτει τις τυχόν ατέλειες της επιφάνειας, τους πόρους, και δεν επιτρέπει να "ξεβράσει" κάτι που θα αλλοιώσει το τελικό αποτέλεσμα.

      Αν υπάρχει κάτι ακόμα που δεν σε κάλυψα, όλες οι πόρτες επικοινωνίας ορθάνοιχτες!!!
      Φιλάκια πολλά

      Αααα,για περισσότερη τεχνική ενημέρωση μπες στο μπλογκ της Μισιρλούς (την ξέρεις αυτή) Αντε συμμαθήτρια,καλή αρχή! Τα σεσουλάκια τι έγιναν αλήθεια;

      Διαγραφή
  9. Αχά!!!!!! τι λες τώρα;;;; δεν ειμαι εγώ Χαρά μου για κρακελέ και ντεκουπάζ..χι..χι.. ετσι το λένε;;αυτές τις όμορφες δουλειές τις αφηνω για τα δικά σου τα επιδέξια χεράκια...χι..χι..και μου φτανει να τις θαυμάζω απο το μπλόκ σου.....σε φιλώωωωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς κάνετε ΆΑΑΛΛΑ μανδάμ αυτό δε μπορείτε;Απίστευτο!
      Είμαι σίγουρη οτι αν ξεκινήσεις και θα το καταφέρεις και θα κολλήσεις.
      Φιλάκια πολλάαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα με ΑΓΑΠΗ!

      Διαγραφή
    2. Μου αρεσει που απάντησα μια φορά και η πρωτη ειναι στα σχόλια σου πρώτη....χι..χι.. όλο στο τέλος ερχόμουνα ή έμπαινα σφήνα στης κυρίας ...ζωγραφου...χι..χι.. γιούπιιιιιι!!!! ειδες όμως για το ντεκουπάζ...τσιμουδια δεν έβγαλα...χι..χι.. φιλακια πολλαααααα.....ειχα να κάνω και μια ανάαρτηση η γυναικα...παω τώρα εκεί να σου απαντήσω...χι..χι...

      Διαγραφή
  10. Χαρούλα, είμαι άσχετη με ολα όσα γράφεις στην κινεζική γλώσσα, αλλά τόσο εντυπωσιάστηκα που μου φαίνεται θα ξεκινήσω και γώ΄. Γίνεται να μάθω ανευ διδασκάλου??
    για τις λεπτομέρειες θα σε ρωτάω.
    το αστάρι το ξέρω απο τον μάστορα που μας έβαψε το σπίτι.χαχαχαχα
    σε φιλώ
    μπράβο μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα με τα αχλαδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι
      εδώ μέσα κυκλοφορούν πολλές φίλες που καταπιάνονται με τέτοιες τεχνικές και έχουν ασχοληθεί με τεχνικές βήμα-βήμα (π.χ Μισιρλού!!!).
      Επίσης και στο Youtube κυκλοφορούν βιντεάκια πλείστα, όπως θα βρείς και σε μένα κάποιες επιλογές στη σελίδα VIDEOS: http://kantomagapi.blogspot.com/p/decoupage.html
      Ξεκίνα κι εδώ είμαστε όλες μαζί μία παρέα και μία χείρα βοηθείας!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Να είσαι καλά για τις υπέροχες οδηγίες σου!!! Θα τις εφαρμόσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ Κορίτσι απο σπίτι!!!
      Είμαι σίγουρη οτι θάναι ένα καλαίσθητο αποτέλεσμα.
      Φιλιάαα

      Διαγραφή
  12. Xαρουλα μου,πληρως κατατοπειστικο το μαθημα!!!Εγω σ'ευχαριστω για την καλη σου διαθεση με τοση λεπτομερεια να εξηγησεις περι του κρακελε!!!!!!Αυτο δεν τοχω κανει ποτε.Παντως βγαινει πολυ ωραια δουλεια.Και ειναι αληθεια οτι κολλας!!!!!!
    Μπραβο Χαρουλα μου!!!!!!!!!
    Φιλιααααααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι χαίρομαι!
      Πολλές φορές ίσως κατηγορηθώ οτι δε δείχνω πως κάνω κάτι.Δεν είναι από κρυψίνοια απλά όταν καταπιάνομαι με κάτι δεν έχω την άνεση να φωτογραφίζω τα στάδια βήμα-βήμα ώστε νάναι κατανοητό το αποτέλεσμα. Ποτέ όμως δε θα με ρωτήσουν κάτι και δε θ αποκαλύψω την αλήθεια.
      ΑΝ λοιπόν κάποιες φορές τολμώ μία ανάρτηση βήμα-βήμα, που μάθημα δε το λέω με τίποτα, διότι ούτε εγω είμαι η έμπειρη (απλά απο τα λάθη μου μαθαίνω) χαίρομαι αν γίνομαι κατανοητή και μπορεί να βοηθηθεί όποιος τολμήσει να καταπιαστεί μ αυτή την τεχνική.
      Φιλιά πολλά και χάρηκα που τα είπαμε...

      Διαγραφή
  13. Ήμουνα και 'γω από τις φιλενάδες που ζήτησαν tutorial για το κρακελέ. Τότε που είχα περισσότερο ελεύθερο χρόνο, είχα προσπαθήσει, άλλες φορές με επιτυχία, άλλες με αποτυχία (τις περισσότερες). Γι' αυτό σ' ευχαριστώ πάαααααααααααρα πολύ για τις κατατοπιστικές οδηγίες, να είσαι καλά, φιλάκια φιλενάδα μου, πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, δεν το ήξερα! θα το είχα κάνει νωρίτερα!!!
      Πάντως οφείλω δημοσίως να σου καταθέσω την συγκίνησή μου απο την απάντησή σου και τις θερμές ευχαριστίες μου για την ανταπόδοση των συναισθημάτων που είναι αμοιβαία!
      Οσο για το κρακελέ οταν κατασταλάξεις με τη μετακόμιση και χρειαστείς οτιδήποτε να ξέρεις οτι δνε θάμαι...η κυρά Σαρακοστή!χαχαχαχα
      ΑΝ και με τα εγκαίνια του
      http://misirlouhandmade.blogspot.com/2012/05/my-new-craft-room.html
      οι υπόλοιπες θα σβήσουμε...απλές οδοντόκρεμες!
      Φιλιά πολλά και ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι καλά και την προοπτική που βιάστηκα να την δείξω για την Άννα που την ήθελε...είδα προκοπή...Τίποτα δεν έχει κάνει...Μη λυπάσαι Χαρά μου...είναι ένας ''μύθος'' γενικώς...

      Διαγραφή
    3. ....άμα δεν πέταγε το "Μύθος".... θα έσκαγε!!!!! (για την προοπτική κάνω .... τουμπεκί, γιατί δεν έχω τι να πω) ουφφφφφ!!!!

      Διαγραφή
  14. Ωραίο μάθημα!!Κατατοπιστικό, πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω κάποια στιγμή. Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Παπαρίζου της Σουηδίας!!!
      Χριστινάκι μία δοκιμή θα σε ...κολλήσει!Μιλάμε για πάθος

      Διαγραφή
  15. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό.Τις δυσκολίες τις ξέρει μόνο ο καλλιτέχνης.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο δυσκολίες...μη το συζητάς, Αννα μου!ων ουκ έστιν αριθμός

      Διαγραφή
  16. Τέλεια Χαρά!ευχαριστώ!αλλά την ουχο που θα τη βρω;όσο για φωτοσκιάσεις δεν το συζητώ,μπορείς να κάνεις και γι'αυτό ένα τουτοριαλ ή όπως λέγεται;
    Φιλιά πολλά καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι UHU βενζινόκολλα, εγω εδώ τη βρίσκω με βιβλιο πωλεία που πουλάνε και είδη χόμπυ, μη χρησιμοποιήσεις άλλου τύπου βενζινόκολλα,απέτυχες (την πάτησα κι εγω).
      Οσο για τα tutorial,αγάλια-αγάλια,δεν είναι και για χόρταση,χαχαχαχα
      Θα συνεχίσουμε...
      Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  17. Πολύ μου άρεσε το αποτέλεσμα....Χαρά,σου έτυχε ποτέ να σου ξεφλουδίσει το κρακελέ μετά από καιρό; Εμένα μου έτυχε μετά από ένα χρόνο...και είχα χρησιμοποιήσει κρακελέ δύο συστατικών πάνω σε εικόνα....ευτυχώς μόνο τον φόντο...έσκασε και ξεφλούδιζε σαν λέπια...και είχα κάνει 4 μαζεμένες τότε όλες ξεφλουδίσανε...φυσικά δεν το ξαναπροσπάθησα.... Πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου ...λέω να ξαναδοκιμάσω...με κρακελέ ενός συστατικού όπως αναφέρεις... Να είσαι καλά! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου
      οτι και να σου πω θα διαψευσθώ απο τη Μισιρλού...
      Εχω περάσει του λιναριού τα πάθη με το κρακελέ δύο συστατικών, κι όχι γιατί δε μου σκάει,αλλά το μετά ...είναι tragic!
      Ενίοτε εξαφανίζεται,κι ακόμα δεν έχω συλλάβει το "γιατί;" Πάντως αν γλυτώσει την εξαφάνιση,δε μου ξεφλουδίζει. Τώρα μπορείς να γελάσεις με την ψυχή σου, δε συμβαίνουν μόνο σε σένα τα απίθανα!
      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  18. λοιπόν!!! έτυχα στην καταλληλη στιγμή! είχα ενα μικρό τραπεζάκι, είχα και μια χαρτοπετσέτα που του ταίριαζε κατα τη γνώμη μου, και σήμερα, ΝΑΙ σήμερα, ειπα να το δοκιμάσω.Αστάρωσα τη βαση, στέγνωσε, εβαλα το λευκο κρακελέ (δεν ξερω αν ειναι ενος ή δυο στοιχείων,το θεμα είναι οτι είχε μισοστεγνώσει και κόλλησε στα ...φρεσκοβαμμένα νύχια μου, χα χα χα, και αμέσως μετά ακούμπησα ελαφρά τη χαρτοπετσέτα στην οποία άπλωσα την κόλλα ντεκουπάζ!αν πετύχει, θα στείλω φωτογραφία!Αν δεν πετύχει, παλι θα στειλω φωτογραφία για αποφυγή λαθών!τα ματια σου τα δυό!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ θα πάρεις των οματιών σου και θα ξεπλύνεις το τραπεζάκι απο ο,τι του χεις φορτώσει και θ αρχίσεις σωστά απο την αρχή.
      Οσο για χαρτοπετσέτα θα στην αντικαταστήσω εγω,αν δεν έχεις για την επανάληψη.
      Θεώρημα: εαν δεν έχουμε εμπεδώσει το μάθημα, δε ξεκινάμε!

      Φιλάκια και καλό κουράγιο!

      Διαγραφή
  19. ΚΡΑΚΕΛΕ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!ΩΧ! ΩΧ!!!!!! ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ!!!ΞΕΦΛΟΥΔΙΖΕΙ; ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ....ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ....ΜAVALA ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΠΟ ΠΑΝΩ; ΒΑΖΩ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΜΑΝΟ. ΛΕΣ;
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΕΣ.........
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα ήρθες και τάκανες ...ρόϊδο!!! άκου MAVALA!
      σύνελθε παιδί μου, μάθημα κάνουμε,όχι ονυχοπλαστική!είμαστε στο ναό της Τέχνης κια όχι στο Νύχι-νύχι.

      Διαγραφή
    2. Έφη άμα σου σκάσει πολύ βάλε και μια κρέμα ημέρας της clinique κατά προτίμηση...να'ρθει στρώσει.

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά εδω μιλάμε για τέχνη, όχι αναδόμηση

      Διαγραφή
    4. Είδες...σε λίγο θα βάλουμε κι εξτένσιον στο κρακελέ!!!Χαχα...

      Διαγραφή
    5. Θα το ξεφτιλίσουμε εντελώς δηλ.;

      Διαγραφή
    6. Εδώ ξεφτιλίσαμε άλλα κι άλλα...ακόμη και επέμβαση...τώρα θα κολλήσουμε;

      Διαγραφή
    7. Να μην εμποδίσουμε τη γνώση της διαβαστερής μαθητιώσας νεολαίας,και απο ξεφτιλίκι μαθημένες είμαστε...

      Διαγραφή
    8. Πάμε μία κόντρα ξεφτιλίσματος μαθημάτων;Έχω πρωτιά και πολλάκις!!!

      Διαγραφή
    9. Βλέπεις οτι δεν κωλώνω...
      Δεν θέλω να σ αφήσω την πρωτιά

      Διαγραφή
    10. Τώρα μεταξύ μας...κόντρα ξεφτιλίσματος μόνο εμείς μπορούσαμε να κάνουμε!!!

      Διαγραφή
    11. Γιατί είμαστε απενοχοποιημένες και με... αυτογνωσία!χα χαχα

      Διαγραφή
    12. ΕΦΗ ΜΟΥ ΕΣΥ ΚΑΝΕ ΝΥΧΙΑ ΚΡΑΚΕΛΕ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!

      Διαγραφή
  20. Πω, πω, πω καλέ κυρία Χαρά μου. Εγώ δεν ξέρω από τέτοια πράμματα που λες, κρακελέ και τα άλλα, πως τα λένε.
    Μ΄αρέσει όμως ό,τι γράφεις. Και αυτά που έφτιαξες ωραία είναι.
    Πως τα καταφέρνεις;
    Καλό σας μήνα κυρία Χαρά μου.
    Γρηγόρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα βρε Γρηγόρη μου αφού δε κατέχεις απο τέτοια τι να σου εξηγώ καλέ μου;
      Χαίρομαι που σ αρέσει ο,τι γράφω κι ας μην τα καταλαβαίνεις, κάτι σημαίνει κι αυτό.
      Καλό βόλι θάλεγα

      Διαγραφή
  21. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ευχαριστουμε για της οδηγίες!!!!
    Τοτε με το κοτοπουλακι, την επομενη μερα εκανα καποια πειράματα με σχετική αποτυχία!!!!
    Η άτιμη η χαρτοπετσέτα δεν μου έστρωνε με τιποτα!!!
    Τελως παντων , το μονο που κατάφερα ειναι κατι μικρές πεταλουδίτσες!!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι
      μην επιχειρήσεις με άλλη κόλλα εκτός βενζινόκολλας UHU.
      ΕΓΓΥΗΣΗ και σίγουρη επιτυχία!
      Στην επόμενη απόπειρα κάνε ένα τηλέφωνο κι ήρθα.
      Φιλάκια και Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  22. Felicidades por este paso a paso lo explicaste de maravilla.
    Besitos y feliz fin de semana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Xaroula mou pragmatika iperoxo to krakele tou enos sistatikou!!!!!
    Me oti katapianese ta xerakia sou to apotheonoun!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Βαλάντη μου, είχα βαλαντώσει μέχρι να σκάσει!

      Διαγραφή
  24. Χαρα μου πολυ κατατοπιστικες οι οδηγιες σου !Καποια στιγμη θα το τολμησω !Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ ωραίο μάθημα Χαρά μου! Μέχρι κι εγώ το..κατάλαβα!
    Όμως: Το θέμα μου είναι οι πρώτες ύλες, που εκτός από την κόλλα ούχου, τα άλλα μου είναι απολύτως άγνωστα..
    Την επόμενη φορά που θάρθεις θα πάμε να τα ψωνίσουμε αυτά τα υλικά και θα μου κάνεις πρακτική εφαρμογή. Και θα σε βιντεοσκοπήσω. Αλλιώς δεν ξεκινάω ως τυφλή στον Άδη..

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας έρθω και η βαλίτσα θάναι η μαγική βαλίτσα του Χουντίνι!ΟΛΑ θα τα φέρω.
      Και θα δεχτώ και την βινετοσκόπηση,αρκεί να μην είναι σαν τις άλλες φωτό...
      Φιλάκια πολλάααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  26. τωρα πια εκλεισα ως ανθρωπος!!!τα ειδα οοοολα!!!!!!!Η ζαργανα κανει tutorial γαι το κρακελε1!!!!!χχαχαχαχαχαααα
    Ιιιιιιιι......τι εχω τραβηξει για να σκασει το κρακελε της Χαρας!!!τι γκρινια.......τι βρισιες(του λιμανιου)....και αφου εσκαγε πρωτα εμενα, μετα εσκαγε και το κρακελε της!
    Το πιο πετυχημενο παντως ειναι οτι μπορει και το ξαφανιζει ...μεγαλο σουξε σε αυτο!!θα της πω να γραψει tutorial και γι αυτο!!!!χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε Παναγιωτάκη, ζαργάνα και να μην είμαι του λιμανιού, τι θάμουν του γλυκού νερού;
      Οφείλεις όμως να ομολογήσεις οτι είμαι ΚΑΙ κυρία, μόνο που τότε ανησυχείς,οταν δρω ήσυχα.Μην πεις ψέμμα!
      Δεν σ αμφισβητώ οτι συμβαίνει ενίοτε να εξαφανίζεται το κρακελέ 2 συστατικών,αλλωστε το ομολόγησα παραπάνω,αλλά όμως όπως βρήκα το φταίχτη στα προηγούμενα θα εξιχνιάσω το μυστήριο και ΤΟΤΕΕΕΕΕ θα τρίβεις τα μάτια σου!!!
      Και δε θα ξανακούσεις γαλλικά,υπόσχομαι, αλλά θα σ αρέσει;

      Διαγραφή
    2. Εδώ δεν επεμβαίνω...είναι πολύ προσωπική η συζήτηση...

      Διαγραφή
    3. Ναι, η διακριτικότητα σε μάρανε!

      Διαγραφή
    4. Όλο με αμφισβητείς κι εγώ πικραίνομαι...

      Διαγραφή
    5. Μη μου είσαι τόσο ευαίσθητο...

      Διαγραφή
    6. ''Βρήκες το ευαίσθητο σημείο μου κι αυτό'ναι μείον μου ...κι αυτό'ναι μείον μου'' ΛεΠα!!! Εκτός από κοιμισμένα...έχω κάνει και κάτι σεμινάρια σε σκυλάδικα, υπό συνθήκας, βεβαίως βεβαίως...

      Διαγραφή
    7. Ατσαααα! από τ' Ανώγεια στα καταγώγια!!!χαχχαχαα

      Διαγραφή
  27. Για να πω την μαυροαλήθεια...δεν κατάλαβα και πολλά ...γιατί δεν έχω ιδέα....Ενω λατρεύω δεν έχω βρει τον χρόνο να ασχοληθώ....θα το αποθηκεύσω όμως για όταν...
    Προς το παρον ...καλησπέρα Χαρούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποθήκευσέ το και οταν αποφασισεις,δε θα σου αρνηθώ οποιαδήποτε βοήθεια μου ζητήσεις.
      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  28. ΑΠΛΑ,ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ,ΟΜΟΡΦΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ,ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ!!!!!ΦΙΛΙΑ!ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Μαράκι μου που δε μου ρίχνεις το ηθικό, γιατί μόνο δασκάλα δε θεωρώ τον εαυτό μου.
      Φιλιά πολλά Καλό Σ/Κ και καλό βόλι!!!

      Διαγραφή
  29. Ήρθα κι εγώ να εκφράσω τις απορίες μου...Θα μου πείτε από που κι ως που...ε κάτι ξέρω κι εγώ...λιγουλάκι όχι πολύ.
    Δύο είναι:
    1.Γιατί δεν μας έβαλες φωτό όταν πέρασες το δεύτερο χρώμα; Καφέ ήταν;
    2.Αφού κολλάς την χαρτοπετσέτα μετά,πως φαίνεται από κάτω το κρακελέ...κάνει διαφάνεια;
    Ελπίζω να μην είναι πολύ ηλίθιες οι ερωτήσεις μου...
    Έχω κι άλλη πιο δύσκολη αλλά δεν νομίζω πως μπορεί κάποιος να μου απαντήσει...Πως μπορώ να κάνω κρακελέ σε ζωγραφική;Χα...εδώ σας θέλω...γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με 37,6 και λίγες ερωτήσεις που έκανες!
      1) Φωτό δεν έβαλα με καφέ χρώμα διότι ήταν απαλό μπεζ-κίτρινο, όπως φαίνεται κάτω απο το κρακελέ στις επόμενες φωτό (μην αφήσετε άνθρωπο ν αγιάσει)
      2) αυτή είναι η ομορφιά του ενός συστατικού, οτι φαίνεται σαν κρακελαρισμένο απο κάτω, διότι η χαρτοπετσετα αφού έχουν βγει τα 2 απο κάτω φύλλα της και κολλάει γίνεται πολύ λεπτή.

      Και όσο για τη δύσκολη ερώτηση, επειδή στ αυτιά μου είναι η Μισιρλού-Παναγιωτάκης-Χονολουλού, Μέγας Μάγιστρος απεφάνθη πως ΝΑΙ,μπορεί να γίνει κρακελέ στη ζωγραφική. Τώρα αν σου πω εγω μπορεί να εξαφανισθεί και ολόκληρο το έργο...
      Οπότε τα ζάρια στο μάστορα! εγω μια πτωχη πλην τίμια εργάτρια είμαι του decoupage.

      Διαγραφή
    2. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΠΟΡΤΑ...ΠΕΡΑΣΑ ΧΡΥΣΟ ΧΡΩΜΑ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΝΑ ΓΑΛΑΖΙΟ. ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΈΞΥΣΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟ...ΔΕΝ ΤΟ ΕΞΥΣΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΚΑΤΕΎΘΥΝΣΗ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΑ...ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΩΡΑΙΟ!!ΦΙΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
    3. Νένα αυτό όπως το περιγράφεις μοιάζει περισσότερο με την τεχνική της παλαίωσης.

      Διαγραφή
    4. Νένα μου ζωγράφισες πριν το ξύσεις ή μόνο τα δύο χρώματα;
      Χαρά δεν την είπα Χονολουλού...Χολολουλού την είπα!!! Άλλα λέει η θειά μου...κλπ.Μη το πάρεις προσωπικά το θεια η παροιμία το λέει!

      Διαγραφή
    5. Τώρα απαντάμε και σε σχόλια αλλου μπλογκ;Τλπ, δικαιο λογείται το "λο" ανέβαιναν τα δέκατα, όσο για μένα που δε το είδα...θεία είμαι με πρεσβυωπία τι περιμένεις;

      Διαγραφή
    6. Χαρά μου ακόμη δεν καταλαβαίνεις; Μου 'σπασες τα νεύρα;Χολο-λουλού!!! Άντε αηδία κατάντησε!!!38.8...

      Διαγραφή
    7. Καλά ντε μη βαράς,ως θεία δεν συνδυάζω τα έξυπνα (υποκλίνομαι)βλέπω ο υδράργυρος ανεβαίνει σαν την πίεση της θείας

      Διαγραφή
    8. Ουφ... συνεννοηθήκαμε...

      Διαγραφή
    9. Αμφέβαλες; απλά έχω μία καθυστέρηση μέχρι να επεξεργαστώ την πληροφορία!

      Διαγραφή
    10. @Μαρία Vilioti, αν και είσαι σίγουρη ότι κανείς δεν μπορεί να απαντήσει στο ερώτημά σου, έγώ κάτι έχω να σου πω Μαράκι μου!!
      Μπορείς να κάνεις τη ζωγραφική σου αντί σε ακουαρέλα πάνω σε καμβά αγιογραφίας (γάζα, τσίγκο, στόκο κλπ). Αυτός ο καμβάς αφού τελειώσεις τη ζωγραφική μπορεί να κρακελαριστεί τέλεια!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
    11. Λάθος στοιχεία...37.8...τρόμαξα κι εγώ που το είδα!

      Διαγραφή
    12. Αρα έχει ένα μαύρο δίκιο κι η...θεία!
      Ευτυχώς (για τον πυρετό αυτό)

      Διαγραφή
    13. Εύχομαι περαστικά στην αρρωστούλα.....άντε να σε αφήσουμε να ησυχάσεις έρμη!!!

      Διαγραφή
    14. Μπετούλα σ΄ευχαριστώ για τη διαφώτιση...αν και θέλω περισσότερο μάθημα για να εμπεδώσω αυτό που λες...θα το ψάξω πάντως...κι αν χρειαστεί θα σε ενοχλήσω...χιχι...

      Διαγραφή
    15. Όποτε θέλεις σου στέλνω σημειώσεις για το πως μπορείς να το κάνεις!!

      Διαγραφή
    16. Καλά αν τις έχεις έτοιμες και δεν μπαίνεις σε κόπο μου τις στέλνεις να τις μελετήσω.Μη βιάζεσαι όμως αν δεν τα'χεις έτοιμα...Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    17. Να σταματήσει η διακίνηση σκονακίων παρακαλώ απο άλλα μαθήματα και καθηγητές. Λίγος σεβασμός δε βλάπτει

      Διαγραφή
  30. Πολύ καλές οι οδηγίες σου! Επιτέλους τα ξεκαθάρισα στο μυαλό μου. Το αστάρι είναι το λεγόμενο γκέσο ή πρίμερ. Τώρα κατάλαβα επιτέλους! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστάρια θεωρούνται απλά για διαφορετικές εφαρμογές, Αναστασία μου.
      Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  31. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΠΑΛΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΛΑΞΑ....ΜΑΛΛΟΝ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω τυχαία το αγόρασα απογοητευμένη απο ένα βιβλιοπωλείο και το κράτησα. Προσοχή στο ακρυλικό!
      Καλή επιτυχία Νένα μου!

      Διαγραφή
  32. Kανείς πιο ειδικός από εσένα Χαρά μου στο κρακελέ. Θα ξεχάσω τα ξενύχτια που ρίχναμε παρακαλώντας να σκάσει το κρακελέ της Χαράς. Κοντέψαμε να οργανώσουμε ολονυχτίες ακόμη και λιτανείες προκειμένου να σκάσει το "σκασμένο". Ποιος λοιπόν είναι πιο ειδικός να μας φωτίσει επί του θέματος; Πόνεσες, κουράστηκες, ίδρωσες αλλά και ειδικεύτηκες!!!! Τιμή μας να δεχθούμε τη γνώση σου, την οποία ομολογώ θα ασπαστούμε δεόντως!!!
    Τα φρούτα σου είναι ολοζώντανα, λαχταριστά!!
    Μπράβο, σου το έχω πει είσαι από τις λίγες που κάνουν τόσο καλό και καλαίσθητο deqoupage!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά απο αλλού περίμενα την καζούρα κι απο αλλού μούρθε...μπράβο Μπεττούλααααα!!! Μας γύρισες καυστική απο την Κύπρο...χαλάλι σου.
      Δε λέω οτι έχεις άδικο, εδώ έδωσα το όνομα σε νέο τύπο
      κρακελέ "το κρακελέ της χαράς" θα αμφισβητήσω τις περιπέτειες που δε ξεχνιώνται;
      Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, στο τέλος...χαχαχα
      φιλάκια και ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ!

      Διαγραφή
  33. Καλέ κυρία Χαρά μου.
    Εγώ είμαι. Ο Γρηγόρης από τα Τρίκαλα καλέ. Να σε ρωτήσω.
    Το καλό βόλι το λες για τις εκλογές;
    Να σου πω την αλήθεια εγώ θα ψηφίσω τον Άδωνι. Πολύ το πάω αυτό το παιδί. Και την Ευγενία πολύ την πάω.
    Νάσαι καλά κυρία μυ Χαρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γρηγόρη μου
      φυσικά για τις εκλογές η ευχή, δε σε κόβω για κυνηγό,
      αλλά γραμμή ψηφου δε θα δώσω απο δω μέσα.
      Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!
      Οπως διαπιστώνω όμως, είσαι οπαδός του life style

      Διαγραφή
  34. ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΙ ΕΓΩ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ!!!!!!
    ΜΑΖΕΥΩ ΤΩΡΑ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ, ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ!
    ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ , ΒΡΟΧΗ, ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΕ ΧΛΩΡΟ ΚΛΑΔΙ, ΤΙΜΙΑ ΚΟΡΑΣΙΔΑ!!!!!
    ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟΣΟ ΘΑΡΡΟΣ!!!!!!!!
    ΓΙΑΑΑ ΑΓΡΙΕΨΕ ΛΙΓΑΚΙ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ θ αποτύχεις; ΑΔΥΝΑΤΟΝ!
      Οσο για τις λυσσάρες, Τι να τις κάνω που έρχονται εδώ μέσα και ξεδίνουν; Και "Το καφέ της Χαράς" έγινα!
      Φιλάκια και καλή δύναμη σε σένα!

      Διαγραφή
  35. Καλά που πήγε το σχόλιο που έγραψα χθες; Δεν το πιστεύω, πάει το κατεβατό με τις εμπειρίες μου στο κρακελέ;
    Τέλος πάντων, να επαναλάβω ότι το κρακελε ενός συστατικού γενικα πετυχαίνει αλλά ειδικά πρεπει πάντα να κάνεις το σταυρό σου τρεις φορες σε κάθε φαση της διαδικασίας.
    Παρακαλώ πολύ να ακολουθησει και δευτερο μέρος με το κρακελέ δύο συστατικών που είναι και πιο ζόρικο!
    Φιλιά ,καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο,τι πείτε μανδάμ, αφού δεν έχετε χρεία του ενός συστατικού...
      Σας χαλάμε χατήρι;Μόλις εξυχνιάσω το μυστήριο της εξαφάνiσης μετά το βερνίκωμα (οχι το κέρατό μου το βερνικωμένο),θα αναρτήσω tutorial.
      Καλό ΒΟΛΙΙΙΙ...στο ψαχνό!

      Διαγραφή
    2. Έννοια σου, θα βαλω το πιο γλυκό μου χαμόγελο και το πιο αθώο βλέμα για να πάω να ψηφίσω, κι από μέσα μου θα λέω: ορίστε καθάρματα, όλα εδω πληρωνονται!
      Ευχομαι μόνο να μην το λέω μόνο εγω...

      Διαγραφή
    3. Ολοι θα πάμε μ ένα χαμόγελο ΝΑΑΑΑ και θα τους φορέσουμε ένα αγγούρι ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
      (με το συμπάθιο)
      Εύχομαι οσοι το λέμε να το κανουμε...

      Διαγραφή
    4. Πωπω, κακό κορίτσι!!!!Εγω που είμαι πιο κακό όμως , δεν θα βάλω ...συμπάθειο!!!! Χαχαχα!!!!

      Διαγραφή
    5. Ότι και να πειτε τους αξιζει κορίτσια, οι ψευτοευγένειες μας μαραναν τετοιες ώρες!

      Διαγραφή
    6. ΜΠΡΑΒΟ ΧΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!ΕΝΑ ΑΓΓΟΥΡΙ ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!ΠΟΙΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ ΠΟΙΕΣ ΕΥΓΕΝΙΕΣ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΕΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. Το φάγανε...το φάγανε...και ήτανε μεγάλο!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    8. YES! YES!!
      YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Καλημερούδια !!
    Ενδιαφέρουσα ανάρτηση , θα κρατήσω σημειώσεις , ίσως κάποια στιγμή να καταπιαστώ , ίσως , ότι μαθαίνει κανείς καλό είναι !!
    Άντε , καλό βόλι , σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολες κρατάτε σημειώσεις μόνο εγω τ αφήνω όλα στην τύχη.
      Απο οργάνωση σκίζω!
      Καλό βόλι Αθηνούλα κι απο μένα...είθε...

      Διαγραφή
  37. Πολύ χρήσιμες οι οδηγίες σου Χαρά μου!!!!θα το προσπαθήσω όπωσδήποτε γιατί μου αρέσει το άθλημα!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπραβο συναθλήτρια!!! Ετσι σας θέλω αποφασιστικές, μη σας πτοεί τίποτα.
      Φιλιά ομοιως

      Διαγραφή
  38. Μια αγκαλιά λουλούδια είστε όλες οι φιλενάδες μου, λουλούδια μοναδικά με το καθένα να μοσχοβολάει διαφορετικά!!!
    Ελπίζω να αξιωθώ να κάνω πράξη όλα αυτά που έχετε δείξει όλες οι...καλλιτέχνιδες κατά καιρούς! Και να σας γνωρίσω από κοντά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς ανυπομονούμε να σε γνωρίσουμε μικρή μου, τα υπόλοιπα είναι εύκολα!

      Διαγραφή
  39. Καλημερα αγαπημενη!Χαιρομαι που σ'αρεσε!!!
    Ερωτησεις
    α)Τι ειναι το PICASA
    β)Τι εννοεις οταν λες,δεν φαινεται εννιαιο.
    Περιμενω!!!
    Φιλια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόρρυ για την καθυστέρηση απάντησης αλλά σήμερα ξεκαθάριζα το εργαστήρι.
      1) Εχε υπόψη σου οτι κάθε φωτογραφία που μπαίνει σε ανάρτηση πλην της αντιγραφής απο κάπου,μπαίνει αυτόματα στο Λεύκωμα ιστού PICASA. Εαν λοιπόν δοκιμάζεις διάφορες και καταλήγεις τελικά σε μία,ΟΛΕΣ θα αποθηκευθούν στο Λεύκωμα (που βρίσκεται κάτω στον Πίνακα ελέγχου)με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να μην μπορέις ν ανεβάσεις φωτό και να σου ζητηθεί να πληρώσεις χώρο.Οπότε απο τώρα έλεγχε το λεύκωμα και σβήνε όσες δεν χρησιμοποίησες,επίσης να μικραίνεις τον όγκο τους διότι κι έτσι θα γεμίσει γρηγορότερα το Λευκωμα
      2) Το Template φαίνεται πάλι μοιρασμένο σε παραλληλογραμα και όχι μία σελίδα με ένα λουλούδι αριστερά κι ό,τι άλλο έχει δεξιά.Αλλά πολλά λουλούδια και πολλά ...άλλα. Στείλε μου τον κωδικό να το δοκιμάσω στο δικό μου.
      ΑΥτά, περισσότερα αν θες ξέρεις πού...
      Φιλάκιααααααααααααα

      Διαγραφή
    2. Το template το αφησαμε ετσι γιατι αμα μεινει σταθερη η εικονα και δεν τσουλαει,το κατω μερος που ειναι τα τριανταφυλλακια δεν φαινεται.Προσπαθησε η Λιτσα να το μικρυνει αλλα δεν μπορεσε.Τις φωτογραφιες τις τραβαω με το κινητο,τις αποθηκευει σε αρχειο του σκληρου δισκου και τις αντιγραφει.Δεν ξερω αν πανε στι picasa.Τι λες?

      Διαγραφή
    3. Κατ αρχάς για το τσούλημα ρυθμίζεται απο το "Σχεδιαστή Προτύπων"
      Οσο για τις φωτογραφίες, δεν παίζει ρόλο με τι τραβάς τις φωτογραφίες,αλλά αν στην ανάρτηση κάνεις "εισαγωγή εικόνας" απο το αντίστοιχο κουμπάκι ΝΑΙ αποθηκεύεται στο ΠΙΚΑΣΑ αυτόματα.
      Μονο αν γίνεται με Αντιγραφή απο κάπου δεν αποθηκεύεται.
      Αυτά κι ελπίζω να βοήθησα Μαράκι.
      Θα τα μάθεις κι εσύ σιγά-σιγά όπως τα μάθαμε κι εμείς, που ήμασταν εντελώς στραβάδια, αρκεί να ασχοληθείς προσωπικά.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  40. Είχα αφήσει κι εγώ ένα σχόλιο χθές αλλά δεν το βλέπω, και ούτε θυμάμαι τί ακριβώς σου έγραφα...!!!!! Νά'σαι καλά για τις λεπτομέρεις πάντως, αυτό που συγκράτησα είναι ότι το δεύτερο χέρι πρέπει να είναι ελαφρύ (αυτό σίγουρα ήταν και το λάθος μου έως τώρα σε αρκετές περιπτώσεις).
    Καλό βόλι, όπως λές, Χαρά μου! Αντε να δούμε τί θα βγεί !!
    Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου δε ξέρω τι πρόβλημα προέκυψε σε σένα και στη Νίκη,αλλά δεν αμφιβάλλω καθόλου γιατί το παθαίνω συχνά,οταν ο μπλογκερ έχει κέφια (έλεγξα και τ ανεπιθυμητα,αλλά δεν...) σόρρυ για την ταλαιπωρία.
      Πιστεύω ακράδαντα οτι το σκάσιμο ή μη του κρακελέ εξαρτάται απο την πηκτικότητα του ακρυλικού επιφανείας.
      Σε μένα τουλάχιστον αυτό έπαιξε αρνητικό ρόλο.
      Εύχομαι η αντίδραση και η αγανάκτησή μας να εκφρασθεί και σε ψήφο, άντε ν αρχίσουμε να μοιράζουμε κι εμείς λίγα απο τα μπουκέτα που φάγαμε τελευταία, στις "αθώες περιστερές"!
      Φιλάκια κι αύριο με καλό!

      Διαγραφή
  41. Κι εγραφα, κι εγραφα ....! Αλλά ως "φαντομούλης" τα έσβησα!
    Λοιπόν έχουμε και λέμε: το tutorial άψογο αλλά η ανάρτηση έχει ..τα προβλήματά της : 1) Ούτε ένα λογάκι extra από αυτά που μόνο εσύ ξέρεις και όπως εσύ ξέρεις, 2) Φιλάκια δεν έστειλες!! 3) Με όλα τούτα, πώς θέλεις να πάμε να ψηφίσουμε απερίσπαστα ;
    Βρε κορίτσια, πώς και δεν σκεφτήκαμε να κάνουμε κι εμείς ενα κόμμα;;;;; Εδω όλοι κάνουν !!
    Από μένα, πολλά φιλάκια............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μικρέ μου Φαντομά,βάσανα που έχεις κι εσύ!
      Τα δικά μου ποιός θα τα λύσει;αυτά που μου επιρρίπτεις
      Τι γλυκόλογα θες παιδί μου εν ώρα μαθήματος; Καθόλου σοβαροί δεν είμαστε ή μου φαίνεται ή σας κακόμαθα;
      Οσο για τα φιλιά τα δίνω μπόλικα σε κάθε έναν ξεχωριστά, έτσι να μην παραπονιέστε για τσιγκουνιές.
      Τώρα αν το κρακελέ μου σ εμποδίσει να πας να πράξει απερίσπαστη το καθήκον σου...τι να πω...I'm so sorry!!!
      Αυτό για το κόμμα ξαναπές το!Τόσα έγιναν εμείς δεν το σκεφτήκαμε νωρίτερα...φαντάσου και να βγαίναμε!!χαχαχα
      Εγω σου στέλνω περισσότερα φιλάκια να παρηγορηθείς, να δυναμώσεις και να πας με το χαμόγελο στα χείλη (ξέρεις εκείνο το φαρμακερό) να πυροβολήσεις.ΣΤΟ ΨΑΧΝΟ!

      Διαγραφή
  42. Και τουτόριαλ; Και τουτόριαλ; Άντε και σε βίντεο εύχομαι :-)
    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, είναι να μην το κατέχουμε το θέμα...του δίνουμε και καταλαβαίνει!
      Οσο για βίντεο σας παραπέμπω στην προηγούμενη ανάρτηση...και υπάρχει κι άλλο αλλά πού να τρέχεις τώρα
      Μ άφησε στο πόδι του ο Θόδωρος και προσπαθώ να τον βγαλω ασπροπρόσωπο...

      Διαγραφή
  43. Φανταστική ανάρτηση!! Η αλήθεια είναι ότι το κρακελέ και μένα με δυσκολεύει, αλλά το παλεύω! Σ'ευχαριστούμε Χαρά μου για τις οδηγίες και τις συμβουλές σου! Να'χεις ένα πανέμορφο σ/κ, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι
      του ενός συστατικού τώρα το παίζω στα δάχτυλα (καμία φουσκίτσα μου κάνει οταν το κάνω με σφουγγάρι και δεν είναι απόλυτα στεγνό) αλλά το άλλο μου αντιστέκεται στο βερνίκωμα.
      Μάλλον βάζω κόντρα υλικά...θα το διαλευκάνω το μυστήριο, πού θα μου πάει;
      Καλό Σ/Κ και σ εσένα κορίτσι μου

      Διαγραφή
  44. Świetny tutorial i piękna praca. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Mam nadzieję, że dobrze mi google działaja:)
    Ilona
    σας ευχαριστώ πολύ και τις καλύτερες ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χαρά μου μπράβο σου και πάλι, εγώ δεν έχω δοκιμάσει κρακελέ και φυσικά το θεωρώ απίθανο έως δύσκολο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα
      αφού τα κατάφερα εγω, όλες θα τα καταφέρετε. Δοκίμασε κι αν χρειαστείς βοήθεια θα είμαι κοντά σου.
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  46. Χαρούλα, πόσο ρομαντικές είναι οι δημιουργίες σου! Συγχαρητήρια!
    Ευχαριστώ που με καλωσόρισες τόσο ζεστά.

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία μου για τα καλά σου λόγια.
      Όσο για το καλωσόρισμα,χαίρομαι με κάθε νέο μπλογκ που φέρνει, χρώμα, και φρέσκο αέρα στη γειτονιά μας!
      Γι αυτό ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ!

      Διαγραφή
  47. Χαρουλίνι μου γλυκό γειά σου!! Οι οδηγίες τέλειες (μην ακούς την μισιρλού) το αποτέλεσμα καταπληκτικό και το θέμα της αρεσκείας μου. Μπήκα και εγώ η καημένη να διαβάσω λίγο τα μπλογκς και να αφήσω και κανένα μηνυματάκι, και εχω φάει 2 ώρες να διαβάζω τα σχόλιά σας. Ελεος κορίτσια!! Δεν προλαβαίνω!! Φιλάκια ( σήμερα είχε η ΕΤ3 αφιέρωμα στην Ζάκυνθο και το είδα όλο)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μαρινάκι τι αντιμετωπίζω;;;αντε μετά να σκάσει το κρακελέ!μόνο εγω σκάω...απο τα γέλια!
      Εδω παιδί μου εχει μετατραπεί σε παιδική χαρά, ούτε στα σοβαρά μ αντιμετωπίζουν αντάξια...τι να πεις;
      Εγω χαίρομαι και μόνο που έρχεστε και κάνουμε τέτοια παρέα!
      Οσο για την εκπομπή δε την είδα, ίσως έχει σχέση με την κάλυψη που έκανε τη Μ.Δευτέρα (κι όχι μόνο)σε μία συναυλία (ήταν πίσω μου οι κάμερες),αρα είναι πρόσφατη λήψη.
      Ελπίζω να σ αρεσε και να μας επισκεφθείς.Εγω με ανοιχτές αγκάλες θα σ υποδεχθώ!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  48. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΑ ΣΟΥ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΤΑΛΈΝΤΑ ΕΧΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ!!!!ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ΑΥΡΙΟ!!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασουλίνι
      ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,πάντα στην προσπάθεια είμαι και στην τάση για ανανέωση. Δε μ αρέσει η στασιμότητα, με κουράζει,κι επειδή φαντάζομαι κι εσάς το ίδιο προσπαθώ να κρατώ το ενδιαφέρον σας ζωντανό.
      Φιλάκια...το "βόλι" μάλλον έπιασε, αν κρίνω απο τα exit polls!!!Kissessssssssssssssssssssssssssssssss

      Διαγραφή
  49. Χαρά μου, γι'αυτό εμένα δεν μου πετυχαίνει το κρακελέ;;; Πέρα από το γεγονός ότι τιγκάρω την πρώτη στρώση του ακρυλικού μετά από το κρακελέ δεν ξαναπερνάω ακρυλικό!!!! Πώς να πετύχει το έρμο;;;; Προφανώς η ανάρτησή σου μόνο χρήσιμη χαρακτηρίζεται!!! Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο κρακελέ ενός συστατικού που μπαίνει πριν το μοτίβο απαραίτητη προυπόθεση να σκεπαστεί με ακρυλικό.
      Μόνο έτσι σκάει!
      Αντίθετα με το κρακελέ 2 συστατικών που μπαίνει στο τέλος και η βάση (το ένα)σκάει όταν εφαρμοσθεί το ταίρι του(το 2) και δίνει την εντύπωση και του κρακελαρισμένου μοτίβου.
      Φιλάκια πολλά κούκλα μου,και ξαναδοκίμασε,εδώ είμαστε για βοήθεια.

      Διαγραφή
  50. πολυ ομορφες συμβουλες..πολυ ομορφο το αποτελεσμα..να σε καλα Χαρα μου..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου για τα καλά σου λόγια. Καλή εβδομάδα νάχουμε!

      Διαγραφή
  51. Χαρά μου γλυκιά μου.
    Στο νούμερο 146 των σχολίων αυτή τη φορά για να δηλώσω την αδυναμία μου σχετικά με τα τεχνικά των χειροκατασκεύων. Κάτι που έχω δηλώση επίσης στις αγαπητές Σωσώ και Μαρία.
    Τέλεια άγνοια λοιπόν απο κρακελέ και τα τοιαύτα αρκούμαι να σταθώ και να θαυμάσω τον άνετο τρόπο που καταθέτεις τον γραπτό λόγο, αλλά και την ικανότητα να διδάσκεις την τεχνική των όσων φτιάχνεις. Πιστεύω ότι από τα χέρια σου θα αναδειχτούν άξιες μαθήτριες.
    Την αγάπη μου πάντα καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη μου
      γιατί αγχώνεσαι για τα νούμερα,αφού ο καθένας είναι μοναδικός για μένα.
      Και γνωρίζοντας οτι δεν είναι το γνωστικό σου αντικείμενο οι δημιουργίες εκτιμώ ακόμα περισσότερο τις επισκέψεις σου σ εμένα και τα καλά σου λόγια.
      Οσο για το αν είμαι άξια "δασκάλα" θα το δείξουν τ αποτελέσματα, χαίρομαι όμως με κάθε τι που γνωρίζω και μπορώ να μοιρασθώ!
      Σ ευχαριστώ για την αγάπη σου, ευπρόσδεκτη πάντα και πολύτιμη.

      Διαγραφή
  52. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΛΕΣ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν τις βρίσκεις απλές Μαράκι, γιατί συνήθως είμαι δυσνόητη κι ειδικά οταν δείχνω κάτι νομίζω οτι ο άλλος καταλαβαίνει αυτό που έχω εγω στο μυαλό μου.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  53. Υπέροχο απλό και κατατοπιστικό πολύ!!!!!!!!!!!
    φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!!!Πολύ ωραία η δημιουργία σου και οι οδηγίες σου αναλυτικότατες! Καλή εβδομάδα εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα
      σ ευχαριστώ κι εσένα και Καλώς ήρθες!
      Καλή και δημιουργική εβδομάδα κι απο μένα

      Διαγραφή
  55. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΗΚΕΣ!!!
    ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΚΡΑΚΕΛΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΗΤΑΝ ΧΑΛΙΑ .ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΑΚΡΙΛΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΡΟΓΜΕΣ.ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινίτσα
      χαίρομαι που βρίσκεις κατατοπιστικές τις οδηγίες μου αν κι εσύ θαπρεπε να μας δίνεις μαθήματα Τεχνικής και αισθητικής!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  56. Καλά, πες εσύ και δώσε όσες οδηγίες θέλεις. Εγώ τα κρακελέ μου και τα... λοιπά μου θα σου τα παραγγείλω...
    Πιο εύκολο δεν είναι καλέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δεν γνωρίζω την τέχνη..αλλά για μένα το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!
    Πολλά φιλιά Χαρά μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να έχεις την ίδια άποψη κι απο κοντά...
      Φιλάκια Γιωργία μου.

      Διαγραφή
  58. Te ha quedado un craquelado espectacular, muy bonito, gracias por la explicación.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι γίνεται βρε Χαρούλα;δεν μπορεί κανείς να λείψει γιά λίγες μέρες και τότε εσύ κάνεις τα θαύματά σου;τι υπέροχα πράγματα έκανες κορίτσι μου;τα μανταρινάκια ζωντανά και τα λουλούδια,αχ τι όμορφα!το τραγούδι δεν χρειάζεται υποστήριξη, Λοίζος παιδίμου σταθερές αξίες.όσο γιά το μάθημα κρακελέ, αναλυτικό και πολύ ενδιαφέρον,αλλά το έργο σκέτη πρόκλιση...Βέβαια δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα. Νάσαι καλά βρε αγάπη μου.πολλά πολλά φιλιά και σ'εσένα και σ'όλες τις φίλες της μπλογκογειτονιάς,μου λείψατε βρε...Βούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγες μέρες έλειψες, το λες εσύ αυτό; Τόσες αναρτήσεις έχασες κι είναι λίγες μέρες;
      Εγω είμαι ασίγαστη γλυκειά μου!
      Ελπίζω Βουλίτσα να εξακολουθώ να σ αρέσω και μας ερχεσαι.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. τι θα πει να μ'αρέσεις;τι αμφιβολίες είναι αυτές;δεν απουσίαζα γιατί έπαψες να αρέσεις αλλά γιά τεχνικούς λόγους.στο χωριό δεν έχουμε πρόσβαση στο διαδίκτυο, ποιό χωριό; απέναντί σου Κυπαρισσιακός κόλπος,τα ίδια τρελλά νερά μας βρέχουν.έχουμε πολλά κοινά,θα στα πω κάποια στιγμή και ασφαλώς θα έρχομαι συχνά όταν είναι εφικτό,πως μπορώ άλλωστε να εγκαταλείψω το καταφύγιό μου;σου χρωστάω πολλά....φιλάκια αμέτρητα.Βούλα

      Διαγραφή
  60. Ευχαριστούμε Χαρά για τις οδηγίες !εγώ είμαι άσχετη απο αυτά αλλα δεν μου φάνηκε ακατόρθωτο ετσι όπως μας δίνεις τις οδηγίες ..Εννοείτε πως είναι υπέροχο το ξύλο κοπής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Με χαρά μου θα δω ο,τι αποφασισεις να φτιάξεις με τούτες τις οδηγίες. Σ ευχαριστώ και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλημέρα!
    Θα ήθελα αν μπορείς να με βοηθήσεις σχετικά με το κρακελέ.
    Θέλω να βάψω πχ ένα ξύλινο συρτάρι. Να είναι μαύρο κ στα σκασίματα να βγαίνει το κόκινο.
    Ποιό χρώμα θα βάλω πρώτα αφού φυσικά το περάσω αστάρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, αφού αυτό θες να προβάλει απο τα σκασίματα της μαύρης επιφάνειας.
      Καλή επιτυχία,και δροσερό υπόλοιπο!!!

      Διαγραφή
  63. Αχ αυτό το κρακελέ !!! Η καρδιά μου κάνει crack κάθε φορά που βλέπω τέτοια όμορφα σκασίματα. Ίσως είναι η μόνη περίπτωση που όταν αναφωνούμε "Μπα, που να σκάσεις !!!" έχουμε όλα τα δίκια με το μέρος μας ! Προσπαθώ και ξαναπροσπαθώ ... Αχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο μέγα!Φωτεινή μου αλλά ποιός να μας πιστέψει. Εγω να δεις τι πέρασα μέχρι να σκάσει το σκασμένο...
      Τελικά ο ειδικός (δηλ. εγω) απεφάνθη οτι για όλα φταίει το ακρυλικό.ΟΧΙ ΠΗΧΤΟ!
      Νάσαι καλά καικαλά σκασίματα!

      Διαγραφή
  64. Γεία σας η σελίδα σας είναι πολύ όμορφη !!
    Θέλω να ασχοληθώ με τις τεχνικές του ντεκουπάζ και του κρακελέ.
    Θα μου ήταν πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες όπως από που
    θα μπορούσα να προμηθευτώ χρώματα και άλλα υλικά που
    θα μου χρειασθούν
    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίτα μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τιμή μου που με ρωτάς τη γνώμη μου. Στην σελίδα "οι φίλοι μου" θα βρεί διάφορες διευθύνσεις στο "Δες κι εδώ"
      Ξεκινώ με τη Μάγια http://www.decomagia.gr/ επειδή αυτή ξέρω προσωπικά, με σεμινάρια, κατάστημα και e-shop
      επίσης οι ΜΟΡΦΕΣ http://www.ergastirimorfes.gr/με τα ίδια,όπως και το http://www.pacoartcenter.gr/ στην ΑΘήνα. Υπάρχουν επίσης στη Θεσ/νίκη το http://www.dimiourgise.gr/και στην Καβάλα το http://www.afroditishobby.gr/ (και αυτά έχουν e-shop)
      Εάν γραφτείς δε εδώ:http://decoupage.ning.com/ θα μπεις στο ελληνικό κλαμπ των ντεκουπατζούδων και στις ΤΕΧΝΙΚΕΣ θα δεις και θα μάθεις διάφορα,εκτός απο το φόρουμ που ανταλλάσονται απόψεις μ άλλες φίλες.
      Επίσης στο μπλογκ της Μισιρλού http://misirlouhandmade.blogspot.com/ και της Σωσούς http://para-kelsoscooks.blogspot.com/ θα βρείς κι εκεί πολύτιμες πληροφορίες και Tutorial.
      Αυτά γι αρχή και πάντα στη διάθεσή σου

      Διαγραφή
  65. Καλη μου Χαρα σ'ευχαριστω πολυ για τις πολυτιμες οδηγιες σου!!!!!!
    Το ντεκουπαζ για μενα ειναι αγαπημενη τεχνικη απο παλια αλλα ασχολουμαι πολυ λιγο διαστημα και δεν γνωριζω και πολλα δυστυχως!
    Κρακελε ενος συστατικου δεν εχω κανει ποτε αλλα ησουν τοσο κατατοπιστικη που θα το τολμησω
    Φιλια πολλα! Χριστινα Μπιτσιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...