...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

...Κάτι ακόμα


Μια και τα βραβεία δεν εξαντλήθηκαν,  ένα ακόμα  από τη thomi!

Ευχαριστώ κι από εδώ κοριτσάρα, ίσως κατάλαβες κι εσύ οτι είμαι καβαλημένο καλάμι, αλλά δε θα σε διαψεύσω κι ανταποκρίνομαι και στο βραβείο και στην πρόκληση ν'  αποκαλυφθώ.

Απαντώ λοιπόν  στις 10  ερωτήσεις:

1. Name your favourite song: Απορώ (για πολλούς λόγους)
2. Name your favourite desert: Όλα !
3. What ticks me off: που νομίζουν οτι σε τριπλάρουν και δε το παίρνεις χαμπάρι...
4. When i'm upset: "Πέφτω", κλείνομαι, σκέπτομαι, κλαίω, αναρρώνω, συνεχίζω!
5. What's your favourite pet: Τα αδεσποτάκια μου που έγιναν οικογένεια!
6. Black or white: Άσπρο!το καλοκαίρι Μαύρο! το χειμώνα (αν μιλάμε για ένδυση)
7. Biggest fear: ο θάνατος
8. Everyday attitude: Να χαμογελώ στον ήλιο που ανατέλλει και να συνεχίζω αισιόδοξα
9. What is perfection: ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ και να ελπίζω...
10.Guilty pleasure: να παραβαίνω τους κανόνες

Η συνέχεια είναι  να μοιραστώ 7 τυχαίες σκέψεις. 
Εγώ προτίμησα 7 τραγούδια να σας πω (δεν απέχουν καθόλου από σκέψεις), κι ας  διαλέξετε εσείς το σκοπό...

1. Ξυπνώ μεσάνυχτα κι ανοίγω το παράθυρο
κι αυτό που κάνω
ποιος σου το' πε αδυναμία
Που λογαριάζω
το μηδέν μου με το άπειρο
και βρίσκω ανάπηρο
τον κόσμο στα σημεία

2. Και δε θα μου λείπεις
γιατι θα ' ναι η ψυχή μου
το τραγούδι της ερήμου
που θα σ' ακολουθεί...

3. Θάλασσα πλατιά
σ' αγαπώ γιατί μου μοιάζεις
θάλασσα βαθιά
μια στιγμή δεν ησυχάζεις

4. Για να σ εκδικηθώ πετάω ενθύμια και δώρα...

5. Χάραξε και δε νυστάζω, σκέφτομαι τι μου πες χθες…

6.Αχ,χελιδόνι μου πώς να πετάξεις σ αυτό το μαύρο τον ουρανό…

7. Ένας κόμπος η χαρά μου κι όμως αν θα ρθεις...

8. Δρόμοι παλιοί που αγάπησα και μίσησα ατέλειωτα

9. Στείλε μου μιαν εξήγηση να φύγει η παρεξήγηση
γιατί η καρδιά μου λύγισε κοντεύει να χαθεί

10. Κι αν κάποτε στα δίχτυα του πιαστείς
Κανείς δε θα μπορέσει να σε βγάλει
Μονάχος βρες την άκρη της κλωστής
Κι αν είσαι τυχερός ξεκίνα πάλι 

Κι αν θέλουν μπορούν να συνεχίσουν οι παρακάτω φίλες (ανοίξτε τα λινκ ν αποκαλυφθούν οι ένοχοι!)