...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Δεν παζαρεύουμε ... συμμετέχουμε

Πέρασε και το Πάσχα και βαίνουμε ολοταχώς προς το θέρος!!!
Ο καιρός έχει αλλάξει κατά πολύ, μας προετοιμάζει για τις μέρες έρως-θέρος-θάλασσα!!!χαχαχαα σας την έσκασα.
Χάρηκα  πάρα πολύ με την ανταπόκριση που βρήκαν οι αναρτήσεις μου σχετικά με τα ήθη,τα έθιμα  του Πάσχα και τις παιδικές μου αναμνήσεις.
Αυγοσυσκευασίες που μεταμορφώθηκαν για μικροπραγματάκια

Ήταν πολύ σημαντική για μένα αυτή η αναδρομή και προσωπικά βίωσα ένα πολύ όμορφο Μεγαλοβδόμαδο, εκεί που τόχα αποκλείσει στο μυαλό μου οτι θα συνέβαινε.
Κι αφού το χάρηκα εγώ, ήθελα να το χαρείτε κι εσείς μαζί μου, που τόσο χρόνια μοιραζόμαστε  μεγάλο μέρος του χρόνου μας και της καθημερινότητάς μας, ανταλλάσσοντας ιδέες, σκέψεις, ανησυχίες, προβληματισμούς, γλυκές  προσωπικές στιγμές,αλλά και πιο δυσάρεστες.
Αυτή είναι η χαρά του blogging, που όσο κι αν αμφισβητείται η διάρκεια  ή η εμβέλειά του,για μας που το ξεκινήσαμε,το ζήσαμε,το ζούμε, σημαίνει πολλά και πάντα θα γυρίζουμε εδώ, όσο κι αν οι σειρήνες, των νέων τεχνολογιών και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μας παρασύρουν  σ΄ άλλα νερά.
Μία μικρή παιδική κορνιζούλα

Εδώ είναι η δική μας Ιθάκη!
Που ανταλλάσσουμε επισκέψεις επειδή μας γοητεύει κάτι και θέλουμε να το επιβραβεύσουμε όχι μ ένα ξερό like,αλλά με όλη μας την καρδιά.
Εδώ που αφήνουμε να ξεχύνεται το συναίσθημα χωρίς περιορισμούς και κοινωνικές ανταλλαγές αβροφροσύνης.
Εξ αρχής ήταν πάγια η τακτική μου να μπαίνω και να σχολιάζω όπου μ αρέσει, χωρίς να περιμένω ανταπόδοση,ακόμα και σε μπλογκς που ουδέποτε ήρθαν σε μένα να σχολιάσουν. Σχολίαζα και εξακολουθώ πάντα, απο καρδιάς, χωρίς ψεύτικες κολακείες για να γίνω αρεστή. Ακόμα κι αν κάτι δεν ήταν του δικού μου γούστου εύρισκα τρόπο χωρίς να υποτιμώ ή να μαυρίζω τη χαρά του δημιουργού του να σχολιάζω θετικά.
Κρεμάστρες πάντα χρειάζονται

Κινήθηκα και κινούμαι πάντα, στα πλαίσια που το κάνω και στην προσωπική μου ζωή, οταν αγαπάω αγαπάω, οταν εκτιμάω εκτιμάω, οταν ξεχωρίζω ξεχωρίζω, οταν φεύγω έφυγα!
Τίποτα δε γίνεται για το κοινωνικό φαίνεσθαι , ποτέ δεν έχω πρόθεση να προσβάλω κάποιον και δέχομαι την οποιαδήποτε κριτική καλοπροαίρετα. Η αλήθεια είναι οτι έχω σταθεί και τυχερη γιατί δεν έχω κακοπέσει ;) σ ενέργειες ή σε σχόλια...
Εχω ευλογηθεί νάχω γνωρίσει μοναδικούς ανθρώπους και νάχω αποκτήσει μία δεύτερη οικογένεια μέσα απο εδώ και με στεναχωρεί η σκέψη οτι αυτό μπορεί  κάποτε να τελειώσει .
Οχι,όσο περνάει απο το χέρι μου θάμαι πάντα εδώ, με διακοπές, με απουσίες,αλλά ΕΔΩ με όλη μου την αγάπη για ο,τι κάνω και για όσους γνώρισα μέσα απο αυτό.
Του το χρωστάω και εγω τις υποχρεώσεις μου δε τις παραβλέπω
Καμβάδες διαφορετικών μεγεθών και τεχνοτροπιών, με ριζόχαρτα ,ή χαρτοπετσέτες  και ξύλινα μοτίβα

Αυτά μου ήρθαν διαβάζοντας τον τελευταίο καιρό  (και εδώ)αν το blogging  πέθανε ή πνέει τα λοίσθια.
Οσο υπάρχουμε εμείς που τ΄ αγαπήσαμε και του δίνουμε φιλιά ζωής, δε πρόκειται να πεθάνει.
Απλά εχει κάνει κι  την "κοιλίτσα" του (θέτε η ηλικία, θέτε τα νέα παιχνιδάκια...όπως κάθε πράγμα που πρωτοαποκτούμε πέφτουμε με τα μούτρα μέχρι που έρχετε ο κορεσμός και ανοίγουμε πανιά για νέες κατακτήσεις). Πουθενά όπως εδώ μέσα.
Εχουμε δημιουργήσει προσωπικές σχέσεις, έχουμε  δώσει το παρόν σ ε κοινωνικούς αγώνες, έχουμε δώσει τα χέρια σε δράσεις.
Μια τέτοια δράση τρέχει τώρα και ζητά από εμάς να είμαστε και σ'  αυτή παρούσες
Με πολύ χαρά μου επανέρχομαι , μια που οι σοβαροί  λόγοι υγείας δε μου επέτρεψαν να συμμετέχω σ΄ άλλες που προηγήθηκαν
Ας ανταποκριθούμε λοιπόν σ αυτή που μας καλεί η Αλεξάνδρα για την στήριξη του " ο Αλλος Άνθρωπος"!


Ο άλλος άνθρωπος, είμαστε όλοι εμείς που παρά τις δύσκολες καταστάσεις που βιώνουμε σε προσωπικό αλλά και σε πανελλήνιο επίπεδο, πάντα υπάρχει κάτι μικρό που μπορούμε να μοιραστούμε για το κοινό καλό
Ας δείξουμε λοιπόν οτι οχι μόνο το blogging δε πέθανε, αλλά μπορεί νάναι παρόν και δυναμικό όπου το χρειάζονται.

35 σχόλια :

  1. Να και μια φορά που σχολιαζω πρώτη. Μόλις άφησα το σχόλιο μου στην προηγούμενη ανάρτηση σου και είδα και την καινούργια.
    Ο χρόνος μου είναι πολυ περιορισμένος και προσπαθώ να τα προλαβω όλα
    Όπως λες το blogging το αγαπαμε , αφού έγινε η αιτία να γνωριστουμε και μερικές μάλιστα από κοντά.
    Νομίζω είμαστε φίλες μια ζωή.
    Ευχομαι να είσαι καλά και να τα λέμε για Χρόνια .
    Φυσικά κσι στηρίζουμε την ιδέα της Αλεξάνδρας, γιατί όλοι μαζί μπορούμε.
    Οι δημιουργίες σου , φανταδτικές όπως πάντα, είμαι φαν τί να κάνουμε; .
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου
      κάποτε γινόταν αγώνας για την πρωτιά,τωρα τα πράγματα έχουν καταλαγιάσει. Εδω περνάνε αναρτήσεις χωρίς καν να τις δούμε!
      Χαρά μου οταν κι όπου σχολιάζεις,απλά κρατάμε ενεργούς τους κάβους που μας δένουν.
      Χαίρομαι που η γειτονιά μας είναι πάντα παρούσα και πρόθυμη να βοηθήσει,γιατί ΝΑΙ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Αφού γλιτώσαμε τον ''πόλεμο'' (τον γλιτώσαμε;) και αντικαταστήσαμε τα όπλα με μπανιερά, καιρός να πούμε, καλώς όρισες καλοκαιράκι!!! Ήδη ονειρεύομαι μπλε παραδείσους!Όσο για το blogging, όντως υπάρχει μια αισθητή ύφεση, τουλάχιστον στην δική μας κατηγορία, για την οποία ευθύνεται κυρίως το ΦΒ. Λίγοι άντεξαν στις απαιτήσεις των blogs που σίγουρα είναι πολλές περισσότερες των άλλων μέσων. Κι εγώ ανάμεσα σ'αυτούς που έχω μειώσει τις αναρτήσεις μου κι έχω περιορίσει πολύ και τα σχόλιά μου στους άλλους. Όμως δεν θα ήθελα ποτέ να το εγκαταλείψω γιατί μου'χει δώσει τόσα πολλά που θα είμαι ευγνώμων για τη στιγμή που μπήκα σ'αυτόν τον χώρο. Τολμώ να πω πως η ζωή μου θα ήταν αλλιώς αν δεν είχα ξεκινήσει το blogging και θα'χαν μείνει έξω απ'τη ζωή μου άνθρωποι που τώρα είναι για μένα πάρα πολύ σημαντικοί! Συνεχίζουμε, λοιπόν, έστω και με πιο αργούς ρυθμούς και πιστεύω πως θα ξανανθίσει με τον ίδιο ή με άλλον τρόπο, η γειτονιά μας. Χαρουλάκι αυτόν τον καιρό είσαι πολύ δημιουργική και σε χαίρομαι καρδιά μου. Όλα όσα φτιάχνεις έχουν την ταυτότητά σου και πως μπορώ να μην τ'αγαπώ; Συνεχίζουμε σε πείσμα όλων, ανθρώπων ή καταστάσεων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα πρώτα δε θ αναφερθώ αφού οι απόψεις μας ταυτίζονται ΣΕ ΟΛΑ ;) απόλυτα. Πάω λοιπόν παρακάτω και αναρωτιέμαι κι εγω,μπας και στους ορούς έβαλαν αδρεναλίνη;;;;
      Πάντως απολαμβάνω την πιο δημιουργική μου περίοδο εν μέσω τρελλών αναμονών κι ανατροπών!!!
      Ετσι συνεχίζουμε σε πείσμα όλων <3

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ με κάθε σκέψη και διαπίστωσή σου για το bloging. Ναι, μπορεί να μην έχουμε πια την ορμη του πρώτου καιρού, καποιοι αποχώρησαν κι οι υπολοιποι αραιώσαμε, ωστόσο ζησαμε πολλά, γνωριστήκαμε, μοιραστήκαμε. Ποτε το χαοτικό και φασαριοζικο fb δε θα το αντικαταστήσει. Εδω είναι το σπίτι μας,πραγματικά μια δευτερη οικογένεια...
    Όσο συνεχίζουμε να τα αγαπάμε τα blogs θα ζουν!
    Επιπλέον θα συνεχίσουν να προσφέρουν, να όπως τώρα. Τα έργα μου αρέσουν πολύ, όπως πάντα εμπνευσμένα και καλοδουλεμένα! Ευχομαι να πιάσουν τόπο!
    Φιλιά πολλά Χαρά μου, το καλοκαιράκι μας χτυπά την πόρτα και μας φτιάχνει τη διάθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ημουν σίγουρη Νικούλι μου οτι θα συμφωνούσαμε,μια που έχουμε ανταλλάξει απόψεις εκ του σύνεγγυς. Λάθος σ όσους πιστεύουν οτι το ιντερνετ αποξενώνει,υπάρχουν και περιπτώσεις που ενώνει,ανθρώπους που δεν θα συναντιόντουσαν ποτέ...κι είναι τόσο ωραίο αυτό το αντάμωμα!!!
      Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία στο μπαζάρ να ευχηθούμε

      Διαγραφή
  4. Πόσο συμφωνώ μαζί σου και είμαι ΥΠΕΡ του μπλόκινγκ εννοείται !!!!!!!
    Οι δημιουργίες σου καλή μου είναι όπως πάντα μοναδικές και εξαιρετικές (ειλικρινά και χωρίς ξερό λάικ) !!!!! Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχαχα αμέσως συνεμορφώθεις φιλενάδα!!!χαχαχχαα
      Ξέρω οτι δεν είσαι του ξερού, τ αντίθετο μάλιστα μπορώ να επιβεβαιώσω
      οσο για το μπλοκινγκ μη κοιτάς που είμαστε επιρρεπείς στην τεχνολογία και μας αρέσει να δοκιμάζουμε καινούργια πράγματα!!!αλλά ως παραδοσιακές γυναίκες γυρίζουμε πάντα στην αφετηρία μας
      Φιλιά πολλά και γλυκά

      Διαγραφή
  5. Είναι πολλοί αυτοί που εγκατέλειψαν ή έγραψαν ότι δεν τους καλύπτει πια... Με γεια τους και χαρά τους! Δεν μπορεί να αρέσουν τα ίδια πράγματα σε όλους!
    Εγώ πήρα τόσα πολλά και θετικά από το μπλόκινγκ... Τόσες φιλίες, όρεξη για δημιουργία και προσφορά, συμμετοχή σε διάφορα δρώμενα και τόσα άλλα!
    Όσο κι αν κουράζομαι να κάνω πολλά ταυτόχρονα, δεν (με) βλέπω να εγκαταλείπω εύκολα! Αραιώνω λίγο, κλείνω τα σχόλια, παίρνω ανάσες για να επιστρέψω πιο δυναμικά ( θέλω να πιστεύω) στην πορεία!
    Καλή επιτυχία στο παζάρι Μας θα ευχηθώ!
    Πολλά φιλιά Χαρά μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αριστέα μου οι απουσίες ολοένα και αυξάνονται,αλλες δια παντός κι αυτές πονάνε πολύ,αλλες απλώς απέχουν γιατί δε τις συγκινεί πλέον. Εγω αυτή την αδιαφορία τη βίωσα μόνο όταν νοσηλευόμουν. Εκεί που η ζωή μου κινδύνευε ήταν το μόνο που δε σκεπτόμουν,αντίθετα σκεπτόμουν τις φίλες που πιθανόν νάχανα και ανησυχούσαν και μου έλειπαν.Μόνο τότε
      Μετά κάθε φορά είναι σαν να γυρίζω στο σπίτι μου απο διακοπές. Παροτι κι εγω κάνω πλέον μεγάλες κοιλιές όπως λες κι εσύ. Αλλά δνε το ανταλλάσσω με τίποτα!
      Το παζάρι θάχει επιτυχία είμαι σίγουρη απο τη στιγμή που το στηρίζουμε όλες εμείς
      Φιλάκια πολλά Αριστούλι.

      Διαγραφή
  6. Όλο αυτό που έγραψες, θα μπορούσε να είναι και δική μου ανάρτηση! Αλήθεια!
    Ακριβώς αυτό!!!
    (Οκ, με εξαίρεση τις δημιουργίες! Δεν τρέφω αυταπάτες! αχαχαχα!)
    Είμαι τόσο σίγουρη πως ΚΑΙ αυτή η δράση αγάπης θα σκίσει!
    Χαρουλίτα μου, χαίρομαι που είσαι εδώ! <3 <3 <3
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και αγαπησιάρικα, κορίτσι μου!
    Καλή μας εβδομάδα!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε νομίζω νάταν και δική σου,εσύ θα μας έκανες να πιάνουμε την κοιλιά απο τα γέλια ;)
      Αγάπη μου εσύ όλα καλλίτερα τα κάνεις και άσε τις σεμνοτυφίες,σε με΄να δεν πιάνουν.
      Κι εγω ΧΑΙΡΟΜΑΙ κοριτσάκι μου,δε φαντάζεσαι πόσο!!!Και φυσικά χάιρομαι που είσαι το διαλεχτό μου, γιατί είσαι μεσ τη θετική ενέργεια κι ας με "στόλισες" ;) Βέβαια τ άλλα τα έγραψες να μου ρίξεις στάχτη στα μάτια για το θεόμουρλη,αλλά χαλάλι σου γιατί απο ανθρώπους σαν εσένα είναι Τίτλος Τιμής και ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ!!!ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΩΜΕΝ ΑΛΛΩΣΤΕ
      Ψυχολόγα!
      Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου και χαίρομαι που βρίσκεις χρονο κι έρχεσαι

      Διαγραφή
  7. Έτσι είναι Χαρά μου όπως τα λες!Και εγώ ποτέ δεν κυνήγησα σχόλια πολλά ούτε αναγνώστες πολλούς. Όλοι οι καλοί χωράνεκ και είναι καλοδεχούμενοι.
    Πέρασες καλά το Πάσχα; Έκανε και σε σας κακό καιρό ή μόνο στην Κεφαλλονιά που βρέθηκα κλεισμένη λόγω βροχής τις περισσότερες ημέρες που ήμουν στο νησί;
    Οι δημιουργίες σου πάντα με θαμπώνουν! Μ'αρέσουν πολύ!
    Και πάμε για της Αλεξάνδρας την ιδέα να υλοποιήσομΦε όλοι μαζί! Καλή επιτυχία να ευχηθούμε και όρεξη υπάρχει να βοηθήσουμε. Λίγο χρόνο θέλω να μου χαριστεί γίνεται; χαχαχα
    Καλή σου εβδομάδα μάτια μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου όποιοι ήρθαν ήρθαν αφ εαυτού τους και εμένα όσο προστίθονταν άτομα τόσο μεγάλωνε το άγχος μου και η ανασφάλειά μου! Βλέπεις καινούργια στο κουρμπέτι και δεν είχα το αέρα του πρωταγωνιστή (ούτε τον απέκτησα ποτέ) Αλλά χαιρόμουν μ όποιον νέο ερχόταν γιατί έλεγα οτι κάτι ενδιαφέρον θα βρήκε ώστε να με παρακολουθει. Ομως ουδέποτε έγινε αυτοσκοπός το σχόλιο. Ούτε θεώρησα υποχρέωση κανενός να μου σχολιάσει γιατί το έκανα εγω στο δικό του.
      και χαίρομαι γιατί αυτοί που έμειναν ήταν αυτοί που ενδιαφέρονται πραγματικά και μας συνδέει κάτι συναισθηματικό
      καλή επιτυχία και στη δράση για τον "Αλλο Ανθρωπο"
      και θάμαστε εδώ να τα λέμε γειτονάκι μέχρι να τα πούμε κι απο κοντά ;)
      Φιλιά πολλά-πολλά-πολλά

      Διαγραφή
  8. Κάπως έτσι νιώθω και εγώ το blogging Χαρά μου , με γεμίζει η σκέψη , η δημιουργία , α χαρά του μοιράσματος και αυτό μου αρέσει πολύ !!!
    Γνωρίσαμε ανθρώπους από κοντά , μοιραστήκαμε αγάπη , ανησυχίε;ς και χίλια δυο άλλα που νομίζω ότι πίσω από κάθε δημιουργία τέλεια η λιγότερο καλή κρύβει και τις σκέψεις του μπλογκερ και στοιχεία του χαρακτήρα του !!! Επαψε να είναι απρόσωπο ακόμα και για εκείνους που δεν συναντήσαμε ακόμα !!Μένω εδώ λοιπόν και ρίχνω κλεφτές ματιές στην οποιαδήποτε εξέλιξη της τεχνολογίας !!!
    Πάμε να βάλουμε ένα χεράκι για τον ΄΄Αλλο Ανθρωπο΄΄ για τους δικούς μας ανθρώπους !! Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μαρινικόλ μου και πιστεύω οτι γι αυτό συνδεθήκαμε με συγκεκριμένους ανθρώπους , βρήκαμε κοινά στοιχεία και κώδικες επικοινωνίας
      Μακάρι να κρατήσει πολλά πολλά χρονια αυτή η κολώνια!
      Χαίρομαι που είσαι στον κύκλο των νέων φίλων!!! <3
      Φιλιά πολλά και πάμε δυνατά

      Διαγραφή
  9. Εγώ πως να μην λατρευω το blogging.. μου λες Χαρούλα μου; και προπαντως τον εγγονο μου που μου εφτιαξε αυτό το μπλοκόσπιτο..χι..χι και που ουτε στα ονειρα μου δεν θα το φανταζόμουν οταν διαβαζα το πρωτο σχόλιο που εγραψες στο μπλοκ μου θυμασαι; τρελαθηκα απο την χαρα μου.. και απο τα λογια σου που μου εδωσαν το θαρος να συνεχίσω να μαθαινω και να γνωρισω τόοοοοοοοσες εξαιρετικες
    φιλες πο τις οποιες μαζι με εσένα γνωρισα και προσωπικα.. και ειμαι τόσο χαρουμενη αγαπη μου !!!!
    Εδω ειναι το σπίτι μας θα μαζευομαστε οποτε μπορουμε και θα τα λεμε μια γειτονια που ποτε δεν θα χαθει.. μπορεί να έχετε φεης μπουκ αλλα σαν το μπλοκακι μας πουθενα .. φιλεναδα..εστω αραια... εδώ μυριζει αγαπη..!!!!!!
    Ολες μαζι θα είμαστε κοντα στο αλλο ανθρωπο..!!! να περνας ομορφα Χαρουλακι μου... φιλακιααα!!! :K :) <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου
      Πού να τόξερα όταν έγραφα το πρώτο σχόλιο,πως θα ήσουν τόσο ξεχωριστό άτομο κι όχι μόνο αυτό οτι θα σε λάτρευα κι απο κοντά!!!!
      Είσαι απο τους ανθρώπους που ο Θεός στέλνει νάναι πάντα κοντά σου με αγάπη και έννοια (και το αδέρφι φυσικά που έχει φούριες τώρα ;))
      Χαίρομαι ειλικρινά γι αυτό το αντάμωμα και ανυπομονώ για το καλοκαιρινό ;)
      Σ ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο που δε τον τσιγκουνεύεσαι ποτέ και ναι, θέλω εδώ μέσα και όπου αλλού κυκλοφορώ να μυρίζει αγάπη!
      Σ αγαπώ πολύ ,να το ξέρεις πάντα
      Φιλάκια πολλά και χέρι-χέρι για την αλληλεγγύη

      Διαγραφή
  10. Τά'χουμε πεί κι εμείς παλαιώτερα, το φατσοβιβλίο έχει παρασύρει πολύ κόσμο αλλά, όπως και να το κάνεις, δεν συγκρίνεται με το blogging!!! Τις γνωριμίες, τις φιλίες και τις προσωπικές συναντήσεις και τις όμορφες στιγμές τις οφείλουμε σ'αυτό. Λυπάμαι που κάποιες το εγκατέλειψαν εντελώς, αλλά αυτά έχει η ζωή, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!!! Τα έργα σου για τον 'Αλλον ΄Ανθρωπο είναι πανέμορφα!!! Αξίζει να βοηθήσουμε όσο μπορούμε!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα απο εδω ξεκίνησαν,εδώ ανταλλάξαμε τις πρώτες κουβέντες τα πρώτα e-mails πριν αρχίσουν οι συναντήσεις,οι αγκαλιές και τ α φιλιά!
      Του χρωστάμε Μαριάν μου όμορφες στιγμές
      ΑΠλά λυπάμαι πολύ για εκείνες που έφυγαν ανεπιστρεπτί και τις γνωρίσαμε και τις αγαπήσαμε μέσα απο εδώ.Κρίμα.
      Φιλάκια πολλά και Καλή δύναμη για το Παζάρι

      Διαγραφή
  11. Χαρούλα μου!!!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή, τα έργα και όλη την αγάπη που βάζεις σε αυτά!
    Μου άρεσαν όλες σου οι δημιουργίες αλλά οι αυγοσυσκευασίες δεν περίμενα ποτέ οτι μπορούν να δίνουν τόσο ωραίες. Το βρήκα συναρπαστικό αγάπη μου!

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Κικίτσα μου αγαπημένη.
      Βέβαια όλες οι δημιουργίες δεν είναι για το Παζάρι,μια που κάποιες είναι ήδη δοσμένες,αλλά ελπίζω ν αρέσουν κι αυτά που θα στείλω και συνεχώς ετοιμάζω επειδή παίζει κι άλλο παζάρι μέσω φ/β.
      Οσο για τις αυγοθήκες αν σ εντυπωσίασαν τόσο να σου στείλω βρε!
      Φιλάκια πολλά καλό μου

      Διαγραφή
  12. Οι σκέψεις οι δικές σου Χαρούλα μου νομίζω πως είναι σκέψεις πολλών από εμάς!!! Δεν μπορεί να σβήσει το blogging, εδώ σε αυτή την γειτονιά γνωριστήκαμε... εδώ γίναμε φίλες & φίλοι, μοιραστήκαμε πράγματα, δώσαμε και πήραμε κάτι ο ένας από τον άλλο και νομίζω όμως πως την ζεστασιά που βρίσκεις στην αυλίτσα της μπλοκογειτονιάς δεν μπορείς να την συναντήσεις αλλού!!!!! Εύχομαι να είσαι πάντα καλά, να δημιουργείς υπέροχα πράγματα όπως πάντα!!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Βίκυ μου,άλλωστε αν δε ταιριάζαμε δε θα συμπεθεριάζαμε!
      και να τώρα που ανυπομονώ να συναντηθούμε στην δημιουργική μας τάξη!!!
      Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
  13. Αχ! Χαρούλα μου όπως κατάλαβες όλοι λίγο πολύ τα ίδια συναισθήματα έχουμε για το blogging ,για τους ανθρώπους που γνωρίσαμε, που συναντήσαμε, που αγκαλιάσαμε πραγματικά και νοερά!!! Εύχομαι να κρατήσει για πολύ πολύ ακόμα γιατί είναι πολύ πολύ πολύ όμορφο όλο αυτό κι ας μην έχουμε τον ενθουσιασμό του πρώτου καιρού, το αγαπάμε σαν να είναι παιδί μας!!! Υπέροχα τα έργα σου, όπως πάντα, συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οσο νοιώθουμε έτσι Κικίδι μου αγαπημένο θα κρατηθεί ζωντανό και θα μας γεμίζει χαρές και συγκίνηση. Η χαρά του άλλου και δική μας χαρά , η λύπη του λύπη μας.
      Ηρθαμε κοντά όχι τυχαία κι αυτό δνε αλλάζει,αντίθετα γίνεται πιο δυνατό.
      Νασαι καλά καλό μου ,σ ευχαριστώ με όλη μου την αγάπη

      Διαγραφή
  14. Όλοι τα ίδια αισθανόμαστε και πιστεύουμε για το blogging, Χαρά μου. Μας γεμίζει και το αγαπάμε, και σαφώς δεν πεθαίνει, γιατί υπάρχουμε εμείς να το κρατάμε ζωντανό. Ο καθένας με τον τρόπο του.
    Οι δημιουργίες σου εξαιρετικές!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς,όπως θα διαβάσεις και στις άλλες απαντήσεις,συμφωνούμε απόλυτα γι αυτό αντέχουμε,αντιστεκόμαστε και συνεχίζουμε, Ελλη μου.
      Είμαστε μια ιντερνετική γειτονιά που την ενώνουν πολλά κι ας μας χωρίζουν χιλιόμετρα
      Φιλιά πολλά καλή μου

      Διαγραφή
  15. Χαρούλα μου, πολύ χαίρομαι να σε βλέπω ξανά γεμάτη ζωντάνια και δημιουργικότητα. Τα έργα σου πάντα τα θαυμάζω και τα ζηλεύω και λιγάκι (με την καλή έννοια!). Το blogging το λατρεύω γιατί μου άνοιξε καινούριους δρόμους, μου χάρισε φίλους που κι' αν δεν τους έχω συναντήσει, τους έχω αγαπήσει και εκτιμήσει πολύ. Στο FB ήμουν πολύ πριν φτιάξω το blog μου. Το έκλεισα για χρόνια, κάτι μούρθε και το ξανάνοιξα πριν μήνες, μέχρι να το ξανακλείσω οριστικά πια, πριν λίγο καιρό. Δεν ξέρω αν πεθαίνει το bloging, εγώ πάντως έχω σκοπό να το συνεχίσω μέχρι να μην υπάρχει κανένας να μου απαντήσει. Χα χα.... Το αγαπάω, ρε παιδί μου, έχει μπει πια στο αίμα μου!!!
    Ελπίζω και εύχομαι να είμαστε εδώ για πολλά χρόνια ακόμα....
    Φιλάκια πολλά, γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε καλέ που ζηλεύεις τα έργα μου! Για δείτε καλέ ποιά μιλάει.
      Φιλία μου
      ξέρεις τι νοιώθω για σένα,τάχουμε πει κατ ιδίαν αν κι οχι απο κοντά (αυτό ακόμα μας αντιστέκεται)και πόσο είχα λυπηθεί οταν είχες χαθεί και προσπαθούσα (-σαμε) να σε πείσουμε να επανέλθεις γιατί είχες πολλά να μας δώσεις και ν ανακάμψεις.
      Γι αυτό χαίρομαι που δε μας διέψευσες. Οχι μόνο επέστρεψες αλλά μα ςθάμπωσες με τις καλαίσθητες δημιουργίες σου και το αστείρευτο χιούμορ σου,αυτό που σε κάνει να ξεχωρίζεις.
      Ναι θα είμαστε για πολλά χρόνια εδώ γιατί ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΥΜΕΕΕΕ!!!! Εμάς δε μας πηγαίνουν τα ξενέρωτα,θέλουμε το μπλα-μπλα μας και το γουτσου-γούτσου μας.
      ΑΛλωστε εγω δεν είμαι επαγγελματίας για να θεωρώ εργαλείο μου το φ/β απλά κάνω την τρέλα μου αντί να κάνω αναρτήσεις καθημερινές εδώ
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου <3

      Διαγραφή
  16. Το καλοκαίρι είναι πλέον εδώ, Χαρά! Η παρουσία του φωνάζει μέσα απ' όσα ζούμε, νιώθουμε, αντικρύζουμε. Εύχομαι να το γευτείς όπως και το «Μεγαλοβδόμαδο». Το χρειάζεσαι.

    Όσο για το blog και το blogging λίγα λόγια μόνο… Τη σκέψη μου την γνωρίζεις, το έχουμε συζητήσει. Έχω μείνει πιστός οπαδός του γιατί μέσα απ’ αυτό μπορώ και εκφράζομαι όπως θέλω και όπως πρέπει και εκτίθεμαι όσο γίνεται. Αυτό έκανα πάντα.
    Από τη ρομαντική εποχή τους –που δεν απόμειναν παρά μόνο λίγα– έχουν αλλάξει πολλά. Σήμερα, ο χρόνος έχει συμβάλει στο να εξανεμιστεί εκείνο το κλίμα. «Σαν το καράβι π’ άνοιξε τ’ άρμενα κι αλαργεύει / βλέπω να χάνονται οι στεριές κι ο κόσμος λιγοστεύει…»
    Με σαφείς πλέον ατομικιστικές αντιλήψεις, όπου η έννοια της φιλίας, δυστυχώς εξαντλείται σε επιφανειακές και σε κοινωνικές σχέσεις με ημερομηνία λήξης Φιλίες των «like», του «φαίνεσθαι» κι όχι του «είναι».
    Όταν αποδεχόμαστε τους φίλους μας με σεβασμό η αγάπη δεν μετριέται με… «like» και λοιπές φατσούλες.

    Άνοιξε, καλή μου φίλη, και πάλι τα πορτοπαράθυρά σου στον ήλιο της ζωής και θα χαρούμε κι εμείς μαζί σου. «Αυτή είναι η χαρά του blogging, που όσο κι αν αμφισβητείται η διάρκεια ή η εμβέλειά του, για μας που το ξεκινήσαμε, το ζήσαμε, το ζούμε, σημαίνει πολλά και πάντα θα γυρίζουμε εδώ». Εδώ στις γειτονιές των καλωδίων, των ταχυτήτων των κόσμων εν αγαστή σύμπνοια και ομοψυχία-που λένε θα ξαναγεννηθούν γεφυρώματα, δεσμοί, δεσίματα και δοσίματα και άλλα «συν»: συνταίριασμα, συντρόφιασμα, συμπόρευση, φιλικά αντιχαιρετίσματα, αγκαλιές και καλημέρες!

    Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο
      όπως κι εξω κι εδώ είναι μία μικρή Κοινωνία.
      Οπως λοιπόν συναντάμε ανθρώπους στην κοινωνική μας ζωή που ταιριάζουμε ή οχι,έτσι κι εδώ. Απλά εδώ είναι πιο εύκολο το ξεκαθάρισμα,αν κάτι εξακολουθεί να σου αρέσει το διατηρείς αλλιώς το κόβεις ή σ ε κόβουν.
      Δεν είναι απαραίτητο ν αρέσουμε σ όλους, όπως και όλοι δεν αρέσουν σε μας και είναι πιο εύκολο απο την καθημερινότητα να επιλέξουμε ποιούς θα βλέπουμε και ποιούς θα επιδιώκουμε νάχουμε φίλους.
      Ολα είναι ένα συν-πλην,τι διαφορά έχει το εδώ μέσα; επειδή είναι καλωδιωμένο;
      Κι επειδή μίλησες για πορτοπαράθυρα,τ άνοιξα ήδη...η επόμενή μου κίνηση,σ ε λίγες ώρες ;) χαχαχαχα Καλλίτερα νάκανες μία άλλη ευχή αν ήξερες οτι θα έπιανε τόσο γρήγορα
      Εις το επανιδείν λοιπόν

      Διαγραφή
  17. Το Πάσχα πάντα μας γυρίζει στα παιδικά μας χρόνια!! υπέροχες οι δημιουργίες σου φίλη μου!φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Χριστίνα μου,σ ευχαριστώ πολύ.
      Οσο για το Πάσχα και τη σύνδεση με την παιδικότητά μας,νομίζω οτι όλες οι γιορτές μας γυρίζουν στο τότε
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  18. Χαρά μου το blogging μου έδωσε και μένα την ευκαιρία να γνωρίσω όλους εσάς, μια πολύ ζεστή παρέα και δεν θα το άλλαζα με τίποτε. Τελικά μέσα από το ψυχρό διαδίκτυο μπορούν να προκύψουν υπέροχες φιλίες και να οργανωθούν τόσες και τόσες δράσεις! Οι δημιουργίες σου είναι όλες υπέροχες και δείχνουν όλη την αγάπη και την ψυχή που βάζεις! Πολλά γλυκά φιλιά και να περνάς όμορφα και δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...