...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

(Ανα)κύκλοσ(η) είναι και γυρίζει!

Αγάλια-αγάλια το φιλί για νάχει νοστιμάδα λένε κι εγω αργώ για να παρανοστιμίζει, μέχρι λύσσα μη σας πω να γίνεται ;) χαχαχαχα
Οχι δε τόχω σκεφτεί έτσι κατά βάθος, αλλά έτσι μου βγαίνει.
Λίγο τα δικά μου ανεβοκατεβάσματα, λίγο τα τρέχοντα, που δε τα λες και λίγα, είναι η αιτία των μεγάλων μου εξαφανίσεων.
Λυπάμαι που σας ανησυχώ κατά περιόδους τελευταία, αλλά άμα είναι να πέσουμε περισσότερο καλλίτερα η σιωπή.
Η αλήθεια είναι, οτι μπορεί να χάνομαι, αλλά ήσυχη δε κάθομαι.
Αυτό δα έλειπε! αν ακούσετε κι αυτό να καταλάβετε οτι είναι πολύ κακά τα πράγματα.
Κάτι λοιπόν που η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα έχει αρχίσει, κάτι η αντίσταση κατά της μαυρίλας και των άσχημων, επιβάλεται η χειρωνακτική απασχόληση περισσότερο απο ποτέ.
Τίποτα καλό δεν ακούγεται ή δε γίνεται τελευταία.
Κάτι οι εξτρεμιστικές ενέργειες σε αέρα και γη με εκατόμβη θυμάτων, κάτι το μεταναστευτικό κύμα που ξεβράζει συνεχώς άψυχα κορμιά, ήρθε κι ο σεισμός και μας απόσωσε!
Τι να πω;;; Μας ήρθαν χύμα μας ήρθαν και τσουβαλάτα
Ασχημες καταστάσεις , άσχημη ψυχολογία κι εμείς πάντα εφ όπλου να βγάλουμε ο ένας το μάτι του άλλου.
Δεν είχα ζήσει, λόγω νοσηλείας μου τότε, τον πόλεμο του δημοψηφίσματος, έζησα όμως τον πόλεμο της σημαίας!
Όσοι περιοδεύετε στο F/b εννοείται τι εννοώ.
Πολύ πίκρα για το πόσο έτοιμοι είμαστε να εναντιωθεί απαξιωτικά ο ένας στον άλλον.
Είναι πολλές φορές που αναρωτιέμαι "αν υπάρξει μία έξωθεν απειλή (οχι στα λόγια,γιατί απο  αυτές ποτέ δεν έχουμε τελειώσει) θάμαστε ομόφωνοι  & ομόψυχοι στην αντιμετώπισή της;"  Ευχομαι να μην χρειαστεί να το μάθω!
Και μετά απο τα πικρά, έρχεται ένα σεισμοκούνημα (γερό-γερότατο, δε το υποτιμάμε) κι εκεί μετράς τους ανθρώπους που σ ε νοιάζονται  κι ανησυχούν για σένα.
Αρκεί ένα μηνυμα, ένα "είσαι καλά;" ακόμα κι ένα απλό "ανησυχώ" για να καταλάβεις οτι για κάποιους ανθρώπους σημαίνεις κάτι. Κι ας μην εχεις ειδωθεί ποτέ κι ας μην εχεις ανταλλάξει πέρα απο τα τυπικά
Ειλικρινά κάτι τέτοιες στιγμές, νοιώθω να πλημμυρίζω απο ευτυχία και χαίρομαι γιατί αυτό το "κάτι" που έδωσα  εδώ μέσα, φαίνεται δε πέρασε απαρατήρητο απο κάποιους, το εκτίμησαν και το ανταποδίδουν.
Και είναι τόσο σημαντικό και πολύτιμο όλο αυτό, που το "ευχαριστώ" είναι λέξη κενή.
Μια λοιπόν και πέρασε τόσος καιρός απο την προηγούμενη ανάρτηση, ας μη μείνουμε μόνο στα γλυκόπικρα.

Διαφημιστικά cd σε αλλαγή ρόλου: Χριστουγεννιάτικα στολίδια
Εκτός απο τις δημιουργίες που έγιναν αυτό τον καιρό , πεθύμησα να παίξω κι έτσι απροσκάλεστη κι επειδή μ' άρεσαν όσα "Αλφαβητάρια " διάβασα απο την πρόσκληση της Μαρίνας (άλλως η μπλόγκερ της διπλανής πόρτας), είπα να κάνω την κουτουράδα.
Καλλίφωνη δεν είμαι με την καμία, αλλά το τραγούδι το λατρεύω
Ετσι προκειμένου να ευχαριστήσω την παρέα, έκανα μία επιλογή απο αγαπημένα μου ακούσματα
και σας καλώ σε συνακρόαση.
 Όπως θα διαπιστώσετε είναι όλα τραγούδια του καημού και του αναστεναγμού. Ε, αφού το ξέρετε οτι είμαι μαζόχα,αλλά ποιός ζει χωρίς αγάπη;;;
Γι αυτό αφείστε τσι τζιριτζάντζουλες κι απολαύστε τα links (όποιος θέλει βέβαια, δε θα σας τραβήξω και απο τ αυτί)
Αγάπησα (Ν.Μούσχουρη )
Βαμμένος ήλιος (Πάριος )
Για να σε συναντήσω (Ε.Ζουγανέλη )
Δώσε μου το στόμα σου (Ρ.Κουμιώτη )
Εκλαψα χθες (Μαρινέλα )
Ζ Ω (ΓΑΛΑΝΗ)
Ηρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου (Πάριος )
Θέλω κοντά σου να μείνω (Γ.Βογιατζής-Τζ.Βάνου)
Ιχνος (Λ.Αλκαίου )
Κι εγω να λιώνω (Γ.Νέγκα )
Λέω να την κάνω σιγά-σιγά (Μαχαιρίτσας)
Με πνίγει ετούτη η σιωπή (Γ.καραδήμος)
Να κοιμηθούμε αγκαλιά (Παπακωνσταντίνου )
Ξαφνικός έρωτας (Βιτάλη)
Οταν έχω εσένα ( Μητροπάνος)
Πεθαίνω για σένα (Μαχαιρίτσας )
Ρεζίλι (Πάριος )
Σταμάτησε του ρολογιού τους δέικτες ( Ρ.Κουμιώτη)
Πάτωμα (το) (Τσανακλίδου)
Υπάρχει κάπου ενα παιδί (Μ. Χρονοπούλου )
Φίλα με (Κραουνάκης )
Χαρά μου (Νταλάρας )
Ψέμματα (Αφοί Κατσιμίχα )
Ωρες σιωπής (Βιτάλη )

Ελπίζω να σας άρεσαν,όσο για τις δημιουργίες μου, μπορεί νάναι μικρές σε σχέση με την μπότα του Αη Βασίλη (μη σκάτε θ ακολουθήσουν κι άλλες,υπομονή νάχετε), αλλά δεν υστερούν σε κέφι για δημιουργία και μία ακόμα απόδειξη οτι τίποτα δεν πάει χαμένο, αντίθετα ντύνεται, στολίζεται και είναι χάρμα οφθαλμών!


Η Φύση στην υπηρεσία των Χριστουγέννων!


Και συνεχίζουμε... σε πείσμα του Εγκέλαδου!

45 σχόλια :

  1. Τι χαρά , Χαρά μου , που δεν χάνεις το κέφι σου!!!
    Με το που άκουσα για το σεισμό, το μυαλό μου πήγε σε σένα αμέσως!!!!
    Κρύο πράγμα ο σεισμός, τον νιώσαμε κι εμείς εδώ το 77 η 78 , δεν θυμάμαι καλά!!!!
    Θυμάμαι όμως την τρομάρα που πήραμε όλοι και κοιμόμασταν μέρες σε σκηνάκια!
    Αυτά όμως, είναι Θεού δουλειά, τα άλλα ;
    Του διαβόλου;
    Ας τα αφήσουμε στην άκρη!!
    Υπέροχες οι κατασκευές σου και πολύ ωραία αξιοποίησες άχρηστα αντικείμενα!!!
    Καλές γιορτές να έχουμε!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου
      σ ευχαριστώ που με σκέφτεσαι,νάσια καλά και να μην το ξανανοιώσετε!
      Αγριο δε λες τίποτα,πόσο μάλλον οταν σου καταστρέφει τα έχια σου,τέτοιες ώρες ειδικά...
      Το κακό έιναι οτι εμείς ποτέ δεν εφησυχάζουμε, ζούμε σ εμία συνεχή εγρήγορση...σάμπως μπορείς και να κάνεις και κάτι;;;αρκεί να μην πάρειι ανάποδες ο καλός Θεούλης κι απο οτι φαίνεται τελευταία...μας έχει πάρει και μας έχει σηκώσει!
      Ετσι ό,τι μπορώ κάνω μέχιρ να με ξεκουνήσει για τα καλά;)
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Ξέχασα!!!!!!
    Τα τραγούδια , ένα κι ένα!!!!!
    Πολύ πρωτότυπη η συμμετοχή σου!!!!1
    Πάω να τα ακούσω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή ακρόαση φιλενάδα
      Λες να τα βγάλω και σε άλμπουμ;;; ;)

      Διαγραφή
  3. Όχι, πες μου τώρα εσύ, ένας φυσιολογικός άνθρωπος σαν εμένα, από πού θα έπρεπε να ξεκινήσει να σχολιάζει? ;-)
    Στο ερώτημα για την έξωθεν απειλή, νομίζω πως ούτε εγώ θα ήθελα να χρειαστεί να μάθω, γιατί μάλλον η απάντηση δεν θα είναι.... καλή!
    Το διανοείσαι? Περισσότερο και από το ίδιο το συμβάν, ασχοληθήκαμε με το να κάποιος έβαλε σημαία ή όχι στη φωτογραφία του... ... ... Τί να πω?
    Μέχρι να συνειδητοποιήσω τα περί σεισμού (σαν να ζω σε slow motion ένα πράγμα!) είχες δώσει σημεία δημιουργίας! (Ωστόσο, πριν λίγο είδα ένα βιντεάκι που είχαν τραβήξει κάτι ψαράδες με βράχια που έπεφταν στη θάλασσα και μου κόπηκε η ανάσα... Ελπίζω αυτό να ήταν το τελευταίο... Πολύ με φοβίζει η οργή της φύσης ...)
    Οι μουσικές επιλογές σου είναι απίθανες και υποκλίνομαι στην ευρηματικότητά σου!! Συνδύασες άψογα το παιχνίδι με τα τραγούδια! Μπράβο, Χαρουλίτα μου!
    Όσο για τις δημιουργίες σου, δεν χρειαζόταν καν να πεις πως δεν υστερούν σε κέφι για δημιουργία! Βροντοφωνάζουν χαρά και απόλαυση! Και τα cd και οι φέτες ξύλου και τα καρυδάκια είναι μούρλια!
    Σου στέλνω αγκαλιά για να κλειστείς μέσα και να είσαι σταθερή από... κουνήματα και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ,που είσαι φυσιολογικότατο παιδί,θά πρπεπε απο τα τραγούδια φυσικά και να σου εμπιστευθώ οτι σ εσκεφτόμουν οταν τα έγραφα;)
      Για την κοινή αναρώτηση,δνε θα το σχολιάσω διότι την ίδια απάντηση δίνω στον εαυτό μου :$,καλλίτερα να μη μάθουμε ποτέ.Οσο για τα τεκταινόμενα στο φ/β,λυπηρά φαινόμενα των καιρών.Ας μην το συνεχίσουμε εδώ γιατί εκτός που τοςυ παντελώς άγνωστους κι αδιάφορους,στεναχωρέθηκα κι απο γνωστούς. Δε πειράζει. Δεν θα πει οτι οτι δεν κάνω εγω, πρέπει να το κάνουν κι οι άλλοι!:$ Καθένας όπως αρέσκεται
      Οσο για το σεισμό,μόλις σταμάτησε,σηκώθηκα (κοιμόμουν ακόμη να μάθω πού ήταν το επίκεντρο. Οταν διάβασα Λευκάδα, είπα "μπα,άλλη μέρα θάταν" οπότε κοιτάζω την ημερομηνία και τότε τρόμαξα γιατί κατάλαβα οτι δνε την έβγαλαν καθαρή οι γειτονέες μου. Τρομακτικό!
      ίσια τόσο ανήμπορος σ αυτή τη μανία της Φύσης!
      Είδα κι εγω την ίδια λήψη με τις ακτογραμμές που κατέρρεαν μεσ τη θάλασσα και ήταν ανατριχιαστικό. ΤΟ νάναι το τελευταίο,χλωμό το κόβω.Εμείς ζούμε πάντα με την ίδια αγωνία πόσο μάλλον τωρα που ακόμαα δεν ξέρουν αν ήταν ο κύριος σεισμός ή όχι κι απλα΄...περιμένουμε. Πρέπει να κατεβάσω και τα χιεμωνιάτικα,μπας και μείνω με κανένα μαγιώ Δεκέμβρη μήνα;)
      Χαίρομαι που σ αρέσουν οι τραγουδιστικές επιλογές,ελπίζω να κρατήσουν όμορφη συντροφιά σ όποιον τις ανοίξει
      Οσο για τα υπόλοιπα...:) ντλέπομαιιιιιι ^_^
      Φιλάκια πολλά καλό μου,νάσια πάντα η χαρά της ζωής!

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που είμαστε πολύπλευρα πλάσματα. Μέσα σε μια ανάρτηση μπλέκονται πολιτικά, κοινωνικά, τρομοκρατικά, ολίγη από χειροτεχνία, παιχνίδι (καλά...μη δεις παιχνίδι... φυσικό κι επόμενο σαν μικρό παιδάκι που είσαι!) και μουσική! Ω ξέχασα...και ο Τσελέντης! Όλα τα'χε η Μαριωρή που λένε. Τώρα για τον πόλεμο της σημαίας τα έχουμε πει. Η πολλή εξυπνάδα βλάπτει σοβαρά τους Έλληνες! Εμείς βέβαια ζήσαμε κι άλλο έπος με σημαία αλλά αυτό δεν αφορά τον κόσμο, μη τους μπερδέψουμε...χαχαχα. Λοιπόν, για να είμαι σύντομη, που δεν το βλέπω, Χαρουλάκι μου, συνέχισε να δημιουργείς γιατί χανόμαστε! Ό,τι φτιάχνεις έχει γούστο, γλύκα και φινέτσα. Εκείνα δε τα καρυδάκια πολύ τ'αγαπώ! Κι εσένα σ'αγαπώ και θα'ρθω να στο πω...χαχαχα... επηρεάστηκα από τα άσματα, τα οποία ξέρεις πως είναι πολύ του γούστου μου. Τα φιλιά μου και την συμπαράστασή μου!
    Υ.Γ. Πλιζζζζζ μη στέκεσαι κάτω από επικίνδυνα σημεία...στα έχω επισημάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχχαααα τόσες μέρες απουσίαζα, τόση αγωνιώδη μηνύματα αν είμαι καλά, να μην τους χορτάσω;;Αλλωστε ξέρεις οτι οταν αρχίσω μουρχονται όλα μαζί και δε μπορώ να αυτολογοκριθώ.
      Ααααχχχχ ο Τσελέντης!!! δεν μ αφήνει να κοιμηθώ με ησυχία.Αυτό το υστερόγραφο μου το λες και μου το ξαναλές απο χθες και με αγχώνεις. Αν πέσουν οι εγκυκλοπαίδειες θα έχει πέσει το σπίτι ολόκληρο,όσο για τα κουτιά ,μία παο τα ίδα.Τι άλλο έχεις στο μυαλό σου;;;
      Πάντως το εργαστήρι τόκανα κούκλα,για να το κάνει κ@λ@ ο εγκέλαδος αν του έρθει :$
      Αυριο θα κατεβάσω ακι τα χειμωνιάτικα κααι θα περιμένω σαν τη νύφη της Δευτέρας...αν είναι νάρθει θε ναρθεί,αλλιώς θα προσπεράσει,κι αυτό δηλ. ελπίζω.
      Για τη σημαία προτιμώ να τραγουδάω το τραγούδι της Καιτούλας και ν ανεμίζω τη φούστα μου,άντε γιατί μας τα παραειπαν ετούτες τις μέρες και πολύ που κρατήθηκα!
      Χαίρομαι ααν σ αρέοσυν τα καλουδάκια μου,μικρά,ταπεινά,αλλά καλοφτιααγμένα γιατί έχουν πολύ μεγάλη δόσηη αγάπης^_^
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ;)3<3<3

      Διαγραφή
    2. Καλά δεν στο ξαναλέω...μη πεις πως δεν προειδοποίησα!!! Άντε ξεμπερδεύετε με τα κουνήματα να πάρουν σειρά άλλες αφίξεις (δεν σχολιάστηκε η ποίηση) που κι αυτές θα ταρακουνήσουν αλλά είναι ακίνδυνες!!!

      Διαγραφή
    3. Καταντήσαμε γραφικοί,μας πήραν χαμπαρι http://www.lifo.gr/articles/mikropragmata/81138

      Διαγραφή
  5. Άσε Χαρα μου, κουνήθηκε και σείστηκε η Λευκαδίτσα μας κι όλο το Ιόνιο αντάμα. Αλλα δε το βάζουμε κάτω μπροστά σε καμία αναποδιά!! Τα cd σου ειναι χάρμα κ τα αλλα σου καλούδια. Τα τραγούδια δε ολα αγαπημένα με μεγάλη αδυναμία στο Ζω της Γαλάνη. Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ νάξερες πόσο σας σκεπτόμουν!! Απλά ήμουν ήσυχη οτι δε μένετε εκεί
      Ευγενούλι νάξερες απο τι γλύτωσες!!!Μακάρι να μην έχει συνέχεια,γιατί λέμε "κάτι τέτοια τα μασάμε..." αλλά απ οτι βλέπεις μας μασάει και αυτό...
      Απο τ α τραγούδια δε μπορώ να διαλέξω κανένα περισσότερο τ άλλουτο καθένα έχει κάτι να μου πει και τ αγαπώ γι αυτό το λόγο
      Φιλάκιαα πολλά κι άλλο κακό να μη μας τύχει!

      Διαγραφή
  6. Ετσι ακριβώς πρέπει Χαρουλάκι μου να κάνουμε...κόντρα στο φόβο..:( κόντρα στα άσκημα..που δεν μπορούμε να φτιάξουμε....:( κόντρα στην πίκρα της διαμάχης.:(.κόντρα στα κουνήματα της φύσης...:(κόντρα σε οτι μας χαλάει.:(.Ναι στις ομορφες δημιουργίες που κανουν το μυαλο μας να φευγει απο τα δυσκολα..:) Ναι στα διαφιμηστικά σιντί που γίνονται Χριστουγενιατικα στολίδια..:).Ναι στις ξύλινες φετουλες που ντυθικαν γιορτινα...:).Ναι στα καρυδότσουφλα... που γέμισαν κορδελίτσες..:) Ναι στο μουσικο αλφαβητάρι ..:).που θα το ακούσω σιγα σιγα με την ησυχία μου... έχει μεσα πολλα που αγαπω.. αλλά και δυο λατρεμενα μου....ΝΑΙ και σε σένα Χαρούλα μου... που αγαπω πολύ.... να έχεις ενα ομορφο βραδυ...φιλί μεγάλο :k και μια αγκαλίτσα..<3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημεεεένηηηηη μουυυυυ!!!!<3<3<3
      Νάξερες πόσο χάρηκα που ήσουν το πρώτο τηλέφωνο μετά το σεισμό!!! Επειδη ακριβώς η γαλήνη σου,η αγάπη σου και το νοιάξιμό σου,γαληνεύουν την ψυχή κι ας φοβάται.
      Αντιστέκομαι σ όλα.
      Στους φόβους για το ξενιτεμένο μου, στην απέραντη πίκρα για τα άδικα που γίνονται, τους αθώους που χάνονται θυσία σε ένα βρώμικο βωμό, στα δύσκολα που μας τριγυρνάνε,σ όλα!
      Την αγκααλιά σου την έχω ανάγκη και ξέρω οτι είναι πάντα ανοιχτή,μακάρι να την ξαναζήσω ;)
      Φιλάκια πολλά Καλό ξημέρωμα σ όλους μας

      Διαγραφή
  7. ...τσι τζιριτζάντζουλες.... τις αφήνω μεχρι να ακούσω κοντά στα είκοσι που δεν γνωρίζω.........
    Οι κατασκευές σου, όπως πάντα υπέροχες, αστείρευτες.
    Για τον σεισμό, ίσως να είμαι και η μόνη που δεν έμαθα νωρίς,αφού....αποδεδειγμένα μάζευα ελιές!
    Φιλάκια, θα επανέλθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχαχα τόσα πολλά άγνωστο κείμενο;;;;χαχαχχαα είμαι σίγουρη οτι θα σ αρέσουν όμως...θα μου πεις.
      Σ ευχαριστώ γαι τα καλά σου λόγια,όσο για το σεισμό,ε΄συ είσαι απόλυτα δικαιολογημένη μια που ήσουν στους αγρούς,υπάρχουν κι άλλοι που αγρόν αγόραζαν,αλλά ...έτσι είναι ο κόσμος κι ο Κοσμάς!Προς το παρόν αντέχουμε
      Φιλάκια ποολλά ΚΑΙ απο εδώ;)

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω συναντήσει, τόσο καιρό, άνθρωπο όπως εσύ κορίτσι μου, που με μια σπρωξιά στη διάθεση την φέρνεις στα μέτρα σου και την κάνεις του χεριού σου. Με τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου αλλά και με την αλφαβητική λίστα των τραγουδιών που επέλεξες μπορείς να χρωματίζεις και το γκρίζο τοπίο της χειμαζόμενης κοινωνίας μας.

    Η λίστα συμπεριλαμβάνει και δικά μου αγαπημένα τραγούδια.

    Από μίλια μακριά σου στέλνω τους χαιρετισμούς και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή μου Χαρά, άλλους πρέπει να ταρακουνήσει ο εγκέλαδος μπας και βάλουν μυαλό και άλλους ταρακουνάει. Ελπίζω να σας αφήσει ήσυχους γρήγορα. Το αλφαβητάρι σου πολύ πρωτότυπο και ωραία επιλογή τραγουδιών !!! Οι δε δημιουργίες σου είναι όπως πάντα εξαιρετικές, με πολύ γούστο !!!!! Σου στέλνω τη σκέψη μου, μια αγκαλιά και φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύχομαι να σταματήσει να κουνάει.... Φουρτούνες και κουνήματα η εποχή μας και συμφωνώ πως μόνο με τη δημιουργία ξεφεύγουμε και παίρνουμε ανάσα...
    Τα στολίδια σου, με τα μικρά καρυδότσουφλα να κλέβουν την παράσταση, είναι για άλλη μια φορά εξαιρετικά...
    Καλημέρα Χαρά μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα δύσκολα Χαρά μου μα η δημιουργία αμς οδηγεί σε άλλα μονοπάτια δικά μας.Όλα υπέροχα μα τα CD και τα καρυδότσοφλα μοναδικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρά μου αγαπημένη!!
    Τι να πει κανείς για τα έργα σου!
    Ξέρω καλά, μου έχεις δείξει και πιο προσωπικά άλλωστε, το πόσο υπέροχος ανθρωπος είσαι και πόσο καλά αισθηματα έχεις απέναντι στον άνθρωπο και τον συνάνθρωπο.
    Εισαι ξεχωριστή και ένιωσα την ανάγκη να στο πω.
    Η ακροστοιχίδα που σχημάτισες μου άρεσε πολύ.
    Φιλια πολλα.
    Την αγάπη μου πάντα και να περνάς όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hoy el traductor de google se ha portado bién y he podido entender tu estupenda entrada.
    Bss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ όσο δε φαντάζεσαι με όλα όσα γράφεις!!! Είμαι απογοητευμένη με το πως οι Έλληνες σε φοβερά κρίσιμες στιγμές όταν παγκοσμίως η κατάσταση είναι 'καζάνι που βράζει' εμείς αντί να είμαστε ενωμένοι είμαστε στο φτερό για καυγά! Εγώ θα απαντήσω σε αυτό που αναρωτιέσαι.. Δυστυχώς πολύ φοβάμαι ότι στα δύσκολα ο ένας θα βγάζει το μάτι του άλλου. Μακάρι να βγω ψεύτρα αλλά η μέχρι τώρα συμπεριφορά μας με οδηγεί σε αυτό το συμπέρασμα. Οσο για το σεισμό.. ήταν αυτό που μας έλειπε πριν τις γιορτές. Ελπίζω να είσαι καλά γιατί και μόνο η τρομάρα φτάνει. Για τα στολίδια σου δηλώνω θαυμάστρια!! Βλέποντας αυτά που φτιάχνεις νιώθω πως γυρνάω χρόνια πίσω, τότε που τα Χριστούγεννα ήταν αθώα, ρομαντικά, με πολύ αγάπη! Το αλφαβητάρι πρωτότυπο!! :) Να είσαι καλά Χαρά μου και όλα τα άσκημα να σταματήσουν εδώ! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κόντρα σε όλα τα δύσκολα και τα άσχημα Χαρά μου!!! Τι όμορφα τα έργα σου, τι όμορφη η ψυχή σου, αγαπημένη φίλη!...
    Φεύγω με ένα χαμόγελο και πολλούς αγαπημένους ρυθμούς στην ψυχή μου και σου αφήνω μια ζεστή αγκαλιά και την αγάπη μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να σου πω την αλήθεια, επικέντρωσα τόσο στη Λευκάδα που δεν μου πέρασε απ' το μυαλό πως η Ζάκυνθος είναι κοντά και ασφαλώς θα ταρακουνήθηκε! Συγκλονιστικές οι εικόνες των ψαράδων! Χαίρομαι που παρά τα όσα δεινά μας έχουν βρει (τι να πρωτοαναφέρω, Τζιχαντιστές, σεισμοί, μέτρα, νεκρά κορμιά παιδιών...) δεν χάνεις την όρεξη για δημιουργία... και τι δημιουργία!!! Αριστουργηματικά τα καρυδότσουφλα, αλλά και όλα τα άλλα, αποθέωση της χαράς και της έμπνευσης! Μπράβο, Χαρούλα, στάσου στο ύψος σου και δίνε και σε μας κουράγιο - και έμπνευση, φυσικά!
    Το Αλφαβητάρι σου, πρωτότυπο (αναμενόμενο) και η επιλογή των τραγουδιών μοιάζει τόσο πολύ με τη δική μου (αν "μπεις" στο "Pareaki" θα την ακούσεις) που φαίνεται σαν να έχουμε συνεργαστεί!!!!!!!!!!!
    Σε φιλώ, θαυμάζοντας πάντα τη δουλειά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. έχεις χάρισμα!!!ότι πιάνεις στα χέρια σου το μεταμορφώνεις σε έργο τέχνης!μα μέχρι και τα καρυδότσουφλα???
    το ένα πιο όμορφο από το άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ πρωτότυπο το αλφαβητάρι σου , Χαρά μου!Οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες!Αν θέλεις μπορείς να τις φέρεις και στην αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα (εδώ http://www.despinasstudio.gr/2015/11/Christmas-countdown-2nd-year.html )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα καθίσω ν' ακούσω και τα τραγούδια και θ' απολαύσω τα γιορτινά σου έργα, σύντομα με την ησυχία μου, προς το παρών θα γράψω ένα ουφ! ... που είσαι καλά και αυτό έχει σημασία!!! ;)

    ΑΦιλάκια με μια τεράστια αγκαλιά στην αγαπημένη μας Χαρά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαρά χαίρομαι που σε γνωρίζω και σε ευχαριστώ για το αλφαβητάρι σου που ήταν πολύ πρωτότυπο και εμπνευσμένο και μπράβο σου.
    Ο σεισμός δυστυχώς είναι άσχημο πράγμα, γιατί δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα για να τον αντιμετωπίσεις. Είναι όμως ευλογία να έχεις ανθρώπους που σε νοιάζονται και σε έχουν στο μυαλό τους. (αχρείαστο να 'ναι βέβαια να σε σκέφτονται σε τέτοιες περιπτώσεις και το εύχομαι από την ψυχή μου)
    Ο πόλεμος για την σημαία ήταν πολύ έπικ και εύχομαι παρεούλα σου να μην έρθει ξένη απειλή γιατί την βάψαμε.
    Σε γλυκοφιλώ και σε καληνυχτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ήρθα και απόψε στα σκαλοπάτια σου ...αχ όχι στο σπιτάκι σου !!!!!
    και θαυμάσω της δημιουργιες σου όπως πάντα ....πολύ όμορφα ...τελεια ...
    καλή συνεχεία ...φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τόσα πολλά δεινά που περνάει ο τόπος μας , αίμα , δύο νεκρές γυναίκες στη Λευκάδα (όπως λέει και η Φιλία τη Λευκάδα σκεπτόμουν και ξεχνώ πόσο κοντά είναι και η Ζάκυνθος)
    Η διάθεση μας ανεβοκατεβαίνει σαν ασανσέρ και ανάμεσα σε εσωτερικές γκρίνιες , χάνουμε την ουσία !! Ας κάνουμε τουλάχιστον εκείνο που μας δίνει χαρά και ας την σκορπίζουμε όπου μπορούμε !!! Να είσαι καλά Χαρά μου . Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαρά χάρηκα πάρα πολύ απο την πρώτη στιγμή που διάβασα οτι εισαι καλά μετα το ταρακούνημα γιατι δεν είχα την δυνατότητα εδω και ενα μήνα να μπορω να γράψω (τεχνικοί και προσωπικοί λόγοι) αλλά μπορουσα να διαβάζω.Καταλαβαίνω πολυ καλα την κατασταση σας και ευχομαι να μην υπάρχουν ποτέ ασχημα αποτελέσματα μετα απο κουνήματα ..
    Απολαμβάνω πάντα τις υπεροχες δημιουργίες σου ,τις ιδεες σου την διάθεση σου!
    Να είσαι καλά !!! Εχεις την αγάπη μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα πάντα δύσκολα γύρο μας και ο σεισμός το κερασάκι στην τούρτα!!!! Ευτυχώς που υπάρχουν οι δημιουργίες και ξεχνιόμαστε με αυτές!!!! Οι δικές σου όπως πάντα υπέροχες, κατάφερες πάλι τα άχρηστα να τα κάμεις έργα μοναδικά!!!! Υπέροχη και πρωτότυπη και η συμμετοχή σου στο Αλφαβητάρι..... τα τραγούδια βέβαια ένα και ένα!!!! Να έχεις μια όμορφη μέρα!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαρά μου υπέροχες οι δημιουργίες σου κόντρα σε όλες τις δυσκολίες!! Το αλφαβητάρι σου μοναδικό!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μ'αρέσει που πας κόντρα... μ'αρέσει που αντιστέκεσαι με τις μοναδικές δημιουργίες σου. Το αλφαβητάρι πρωτότυπο.
    Μεγάλη αγκαλιά με πολλά φιλιά και να περάσεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το πιο μελωδικο αλφαβηταρι κοριτσι μου ακους εκει κουτουραδα , να μην πω για τα cd , τα φετακια ξυλου και τα καρυδοτσουφλα , μακραν η καλλιτερη ανακυκλωση καλη δυναμη με τον συχαμενο εγκελαδο σε φιλω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όλες οι δημιουργίες σου είναι μία και μία!!!! ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ Χαρά μου θα μείνω στις χαρούμενες δημιουργίες σου και στις όμορφες επιλογές σου στο αλφαβητάρι σου. Σε φιλώ και σου εύχομαι να εχεις μια γλυκιά και ήρεμη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καρυδοτσουφλαααααααααααααααα...ακου καρυδοτσουφλοοοοοοοοοο......ααααααααααα φοβερο.....ολα φοβερα καλη δυναμη.....σας σκεφτομαστε μολις ακουσα για σεισμο αμεσως εσενα σκεφτηκα...αχ πως αντεχετε .....να σας εχει Ο ΘΕΟΣ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πανέμορφα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια , Χαρά!!! Τόσο χαρούμενα, τόσο γιορτινά!!Πραγματικά, οι εικόνες σου αφήνουν ένα χαμόγελο με την τσαχπινιά και τη χάρη τους!!
    Καλή και δημιουργική εβδομάδα να΄χεις ,μαζί με τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό μήνα Χαρά..Όλα τα άσχημα ας είναι περασμένα και ξεχασμένα. Υπέροχες δημιουργίες και η συμμετοχή σου πολύ πρωτότυπη.
    Σε πείσμα όλων προχωράμε...
    Να μου είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό μήνα! Είναι υπέροχες οι χριστουγεννιάτικες κατασκευές σας, συμπατριώτισσα! Θα είστε σε κάποιο christmas bazaar να σας βρούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Una delizia per gli occhi queste tue decorazioni... incantevoli e affascinanti dettagli, mi piacciono moltissimo tutte!!
    Annarita

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...