...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

...Τίποτα δεν υπόσχεται επιστροφές σαν είναι λεύτερο.

Αν νομίζετε οτι σταμάτησα την κατασκευή χαρταετών κάθε είδους για το Μπαζάρ της Βέροιας, κάνετε λάθος.
Απλά κάτι τα "βαφτίσια" (τώρα μπορώ να πω οτι αναφέρομαι στην Εκθεση Ζωγραφικής της ΑΘήνας) κάτι ένα οι τοπικές φούριες με την Κίνηση που είναι σ εξέλιξη και πιέζουν, κάτι που οι αετοί ήθελαν ο καθένας τη δική του τεχνική και υπομονή, έδωσαν προτεραιότητα στις ζωγραφικές αναρτήσεις και ακολουθούν.
Αυτός που θα σας παρουσιάσω σήμερα, και κλείνει το χορό των χαρταετών, έγινε με "χάρτωμα".


Δηλαδή με βάση ενα χαρτόνι απο χαρτόκουτο και αλλεπάλληλες στρώσεις με κομματάκια εφημερίδας.


Στη συνέχεια ντύθηκε με γυψόγαζα, στοκαρίστηκε,ασταρώθηκε και ου το κάθε εξής, μέχρι να πάρει την τελική του μορφή, decoupaρισμένος!

Προτίμησα να μην του δώσω κάποια εικόνα  απο τις τόσο ωραίες που υπάρχουν στις χαρτοπετσέτες και στα  ριζόχαρτα. 
Νάχει την όψη κανονικού χαρταετού, απ αυτούς που καμαρώνουμε, τους Καθαροδευτεριάτικους.
Η σκέψη ήταν τι χρήση νάχει;
κι επειδή μία αδυναμία στα ρολόγια την έχω, είπα να τον κάνω όχι απλά διακοσμητικό, αλλά και χρηστικό


Ισως βρει θέση σε κάποιο παιδικό δωμάτιο, να ανεβάζει ψηλά στα σύννεφα τα βραδυνά παιδικά όνειρα...ποιός ξέρει!
Τα καμπανάκια,απομεινάρι χριστουγεννιάτικο,΄του έδωσαν μία εναλλακτική ουρά,χαρούμενη και φασαριόζα.


Χαρταετός-ρολόϊ με χάρτωμα και decoupage απο συνδυασμό χαρτοπετσετών
Το καντράν κολλήθηκε πάνω σε πλαστικό καπάκι και ντύθηκε με κορδόνι
κουδουνάκια και χάντρες ολοκλήρωσαν



Και για να μη μείνετε στα πεζά τα λόγια τα δικά μου, που αφορούν μόνο τον τρόπο σύλληψης και κατασκευής, τι θα λέγατε για λίγο Ελύτη ακόμα "Κι όμως ήμουν πλασμένη για χαρταετός" με την αξεπέραστη φωνή της Ελλης Λαμπέτη;;;

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!


                           

Υ.Γ. Ο τίτλος της ανάρτησης ανήκει  ΕΔΩ!


67 σχόλια :

  1. Το πόσο μου άρεσε που συνδύασες χαρταετούς και ρολόγια, δεν μπορώ να σου το περιγράψω!!!
    Μπράβο, Χαρουλίτα μου!
    Μπορεί να μου φάνηκαν Κινέζικα όλα αυτά για τις τεχνικές πάλι (μα, τί στο καλό? Αντί να μαθαίνω κάτι από εσάς, όλο και περισσότερες απορίες έχω!! ;) ) αλλά πολύ μου άρεσε αυτό που είδα!!!
    (Θα σου έγραφα και πόσο μου άρεσαν τα μηλαράκια που έβαλες, αλλά το κατάλαβα: Είναι καμπανάκια! :P )
    Εγώ πάλι το φαντάζομαι να κοσμεί κάποιο κατάστημα pop art αισθητικής!
    Καλοτάξιδο να είναι και αυτό, Χαρουλίτα μου!!!
    Σε φιλώ πολύύύύύύύύύ (και εξακολουθώ να είμαι κατακόκκινη από την απάντηση στο σχόλιο της προηγούμενης ανάρτησής σου!)
    :k
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουν φτιάξει κι άλλα χαρτορολόγια και απείρως ωραιότερα,αλλά εσύ έχεις μάτια μόνο για μένα και το ξέρω!χαχαχαχα τι έπαρση Θεέ μου Πως έγινα εγω η ταπεινή νάρκισσος!!! ΑΥτά που σου έλεγα οτι με κακομαθαίνεις...
      και είτε κοκκινίζεις είτε όχι,ποσώς μ ενδιαφέρει, είμαι τσαμπουκαλέμενη όπως κι ε΄συ κάποιες αναρτήσεις πριν :) και θα λέω ο,τι πιστεύω!!!:P
      Είμαι απο τους ανθρώπους που παρόλο που θέλω να έχω καλές σχέσεις μ όλους,δεν θα παρασυρθώ να γράψω κάτι που δνε πιστεύω,μόνο για να πουλήσω εκδούλευση,ή καλωσύνη.
      Την "υποχρέωσή" μου θα τη βγάλω αλλιώς, όχι με συναίσθημα που δε το νοιώθω. Γι αυτό λοιπόν να το εισπράττεις ως έχει,με μεγάλη μου χαρά ,κι ας κοκκινίζεις.. Στα κοριτσίστικα μάγουλα ταιριάζει η ντροπαλοσύνη!!!
      Φιλάκια άπειρα,όλα δικά σου :k:k:k:k<3

      Διαγραφή
    2. Ουπς...τι έχουμε εδώ ρε παιδιά;

      Διαγραφή
    3. Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος :)

      Διαγραφή
  2. Μα μόνο ότι αφήνουμε ελεύθερο μας ανήκει πραγματικά!
    Ευχομαι να πετάξουν ψηλά όλοι οι χαρταετοί και ειδικά αυτός ο χαρούμενος με τα χαντράκια και τα κουδουνάκια του να μοιράζει χαρά κάθε λεπτό σε όποιον τον αποκτήσει!
    Φιλιά για καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΠΕΣ ΤΟ!!!!
      Λίγοι όμως το κατανοούν και το εφαρμόζουν μ αποτέλεσμα να το πνίγουν. Πρόσφατα (χθες για την ακρίβεια) αγόρασα το νέο βιβλίο της Βαμβουνάκη. Παλαιοθεν αγαπημένη ,τωρα βέβαια που τόχει γυρίσει στην επιστήμη της έχω χάσει κα΄πως τη μαγεία, "Σιωπάς για ν ακούγεσαι" και απο το οπισθόφυλλο,διάβασα οτι πραγματεύεται αυτό ακριβώς που λέμε.
      Ελπίζω να το διαβάσω στην Αθήνα,τις κενές ώρες, αν υπάρξουν. Γιατί πάντα πρέπει να μας απασχολούν οι ανθρωπινες σχέσεις και να προσπαθούμε να τις κάνουμε καλλίτερες.
      Φιλάκια πολλά και θα σου πω εντυπώσεις :)

      Διαγραφή
    2. Εχω διαβάσει παλιότερα αρκετά από τα βιβλία της και μου άρεσαν. Καποια στιγμή έπαψα να τα παίρνω χωρίς να μπορώ να εξηγήσω γιατί.
      Μαλλον νιώθω με κάποιους συγγραφείς πως ότι είχαν να πουν το είπαν ή άλλοτε πάλι όταν διαβάσω κάτι εξαιρετικό δεν θέλω να διαβάσω το επόμενο γιατί λέω έφτασε στην κορυφή, τωρα δε μπορεί να πάει παραπάνω... Κολλήματα, τι να πεις;
      Αν το διαβάσεις και σου αρέσει να μου το πεις, μπορεί να ξανασυναντηθούν οι δρόμοι μας.
      Καλό βραδυ!

      Διαγραφή
    3. θα σ ενημερώσω Νικούλι γιατί ξέρω οτι είσαι βιβλιοφάγος.
      Καλό 3ήμερο!!!!

      Διαγραφή
  3. Kαλοτάξιδος ο μικρούλης σου Χαρταετός!!! Κάθε χτύπος απο το ρολογάκι της γλυκιάς του καρδούλας να μετράει χαμόγελα και ανοιξιάτικα όνειρα!!! Σε φιλώ Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Ειρήνη μου,να χτυπάει χαρούμενες ώρες για όποιον τον αποκτήσει.
      Φιλάκια γλυκά και σε σένα :k

      Διαγραφή
  4. Οι τεχνικές που ξέρεις , όλες σε ένα αριστούργημα!!!!
    Πολύ μου άρεσε ο καινούργιος χαρταετός σου Χαρά μου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορέι αριστούργημα να μην είναι, αλλά έργο καρδιάς σίγουρα,Ρένα μου
      Τόχα υποσχεθεί και έπρεπε να το κάνω
      Και παρόλο που δεν είμαι Η τεχνήτρα στις τεχνικές,το προσπάθησα,μόνο για χάρη ΤΗΣ :)
      Χαίρομαι αν σ άρεσε
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα και στην Ευγενία σου:k<3

      Διαγραφή
  5. Τι καταπληκτικός χαρταετός-ρολόι !!!!!!!
    Με ξετρέλαναν τα κουδουνάκια που είναι και για να διώχνουν το κακό !!!
    Πολύ επιτυχία ..... Μπράβο σου !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ράνια μου, τό 'δα κάπως παγανιστικά!!!χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά και καλή αντάμωση;)

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη δημιουργία.... λυπάμαι που σε έκανα να της αφαιρέσεις τα λόγια που είχες προγραμματίσει!!!! Ο χαρταετός σου σίγουρα θα συντροφεύσει τα όνειρα κάποιου παιδιού... ή κάποιου που αισθάνεται παιδί!!!!! Καλή μας αντάμωση συμμαθήτρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά δεν χρειάστηκε Βίκυ μου γιατί λόγω της ιδιομορφίας του προτίμησα να το βαλω ως βίντεο, κάτι που δε το θυμόμουν. Ετσι η μία συμπλήρωσε την άλλη
      Καλή μας αντάμωσηηηηηηηηηηηηηηηηηη;)

      Διαγραφή
  7. υπεροχος!!!!τιποτε λιγοτερο! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπεροχα Χαρά μου ο χαρταετός ,,καλοτάξιδο ..
    Θα γεμίσει η Βέροια από ομορφιές !!!!
    κάλο απόγευμα ..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Ειρηνάκιμου να γεμίσει ο ουρανός ομορφιές ξεχωριστές που θα ενωθούν για καλό σκοπό!
      Φιλάκια πολλά ,Καλό 3ήμερο

      Διαγραφή
  9. Να δούμε τι άλλο θα μαθεις να κανεις... !!! χάρτωμα το λενε αυτον τον χατραετό ρολόι ΧΑΡΑ μου ; οπως και να τον έφτιαξες παντως ... μου έτοιμος είναι να πεταξει .. και εκεινος μαζι με τους άλλους.... χρωματιστός, χαρούμενος ...και με φωνή.. πανω απ όλα εστω και να είναι μονο κουδουνίσματα... θα κανει επισοδειακή είσοδο στην γιορτή της αγαπης ...!!!! :) :)
    το ποιήμα του Ελύτη δεν το ήξερα το έγραψα και στης Βικυς... οταν το διάβασα εκει .. αλλα ακουγοντας το απο την εκπληκτικη ερμηνεία της Λαμπέτη πήρε αλλη όψη στα μάτια μου..
    Ειδες πόσο μπορεί να υπερεάσει μια αλλη εκδοχή του ίδιου πραγματος;..( πραγμα δεν ειναι η ποιηση αλλα δεν βρήκα αλλη λεξη να το πω...αν υπαρχει βάλε την εσύ οταν διαβασεις το σχόλιο μου ....;)
    Καλή επιτυχια στην έκθεσή σας Χαρουλάκι μου ελπίζω να περέσεις υπεροχα .... που αυτό ειναι σίγουρο...φιλακιααααααααα!!!! :k:k
    Υ.Γ. ολα καλα με εκεινον .... τωρα η σειρά μου...::D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου
      το χάρτωμα θέλει υπομονή και τάξη. Λιγάκι δύσκολο για μένα,αλλά κάτι κατάφερα
      Οσο για το ποίημα ,όπως έγραψα παραπάνω στη Βίκυ,προτίμησα να βάλω την βιντεακή εκδοχή γιατί το ποίημα ήταν αρκετά πεσιμιστικό για την ανάρτηση. Και ναι, έχει άλλη οπτική όπως σωστά παρατήρησες.Χαίρομαι που σ άρεσε !
      Φιλάκια πολλά και θα τα πούμε...;)

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφος Χαρά μου ο χαρταετός!!
    Καλοτάξιδος!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφος ο χαρταετός σου. Καλή επιτυχία στην έκθεση, την είχα δει στην ανάρτηση της Ποδηλάτισσας τέλος Φεβρουαρίου;;;; Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα μου,ευχή όλων μας είναι η επιτυχία του Μπαζάρ,όσο γαι την έκθεση...θα δέιτε... προσεχώς ;)
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Τι μια μας βάζεις ψεύτικες δαντέλες και νομίζουμε ότι είναι αληθινές τώρα τα καμπανάκια τα πέρασα για μήλα κι ας το κοίταζα τόση ώρα σαν χαμένη :0 μας μπερδεύεις πολύ Χαρά!!!πονηρούλα...πάντως είναι υπέροχη κατασκευή με απλά υλικά!!!!!καλοτάξιδος!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχαχαχαααααααααααααα ε όχι νάχει και μήλα κρεμασμένα ο έρημος! Πως να πετάξει;;; Δεσποινάκι μου σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
      Καλό 3ήμερο να περάσετε,
      φιλάκια πολλά:k

      Διαγραφή
  13. Το είπε ο Άγιος Φραγκίσκος της Ασίζης, το έκανες σλόγκαν σου:
    Εκείνος που δουλεύει με τα χέρια είναι εργάτης. Εκείνος που δουλεύει με τα χέρια και το μυαλό είναι τεχνίτης. Εκείνος που δουλεύει με τα χέρια, το μυαλό και τη καρδιά είναι καλλιτέχνης.
    Το επιβεβαιώνεις και το εκφράζεις με τις δημιουργίες σου.

    Καλό πέταγμα να έχουν οι χαρταετοί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ δε το έβαλα για μόστρα Στράτο , έπρεπε και να το επαληθεύω κατά καιρούς,χαχαχαχα
      Νάσαι καλά, σ ευχαριστώ :)
      Καλά να περάσετε το τριήμερο!!!l:D

      Διαγραφή
  14. Με το κουλό μου χέρι λόγω τενοντίτιδας και λυπημένη που δεν μπορώ να κάνω τίποτα!!!
    Αυτό το χάρτωμα πότε θα το κάνω εγώ!! Είναι πολύ ωραίο το αποτέλεσμα και χωρίς κόστος !!1
    Πολυτάλαντη είσαι Χαρά μου και ότι κάνεις το κάνεις καλά!!! Και αυτή είναι η μαγεία των έργων σου !!!!! Με το καλό να έρθεις καλό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου.
      Δεν χρειάζονται λόγια πολλά.
      Ένα ακόμη μικρό αριστούργημα σαν αυτά που φτιάχνουν τα χέρια σου.
      Την αγάπη μου πάντα.

      Διαγραφή
    2. Κατ αρχάς Νικόλ μου να σου ευχηθώ περαστικά.Καταλαβαίνω πόσο υποφέρεις...
      Οσο για το χάρτωμα,πράγματι είναι εντελώς ανέξοδο,απλά φαντασία χρειάζεται κι ε΄συ τη διαθέτεις ούτως ή άλλως
      Φιλάκια πολλά και ,καλή αντάμωση;)

      Διαγραφή
    3. Ντένη
      μπήκες σφήνα και κόντεψα να σε ξεχάσω,προσπέρασα αλλά επέστρεψα να σ ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια.
      Ευχομαι νάναι περαστικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις
      Σ ευχαριστώ για όλα κι εύχομαι καλά ξεχιονίσματα

      Διαγραφή
  15. Μου αρεσει παρα πολυ οταν γινεται συνδυασμός πόλων τεχνικών κ εσυ στη συγκεκριμένη περίπτωση του δώσεις κ κατάλαβε....το αποτέλεσμα ειναι εξαιρετικο, πολλα συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα εεεεε όχι έχω πολλές ακόμα τεχνικές να εφαρμόσω!!!
      Ευάκι μου ελπίζω να σε ΄δω στας Αθήνας...
      Καλά να περάσετε το 3ήμερο!!!

      Διαγραφή
  16. Είναι ένας χαρταετός αλλιώτικος από τους άλλους.... που πετάει ψηλά με χρώματα γεμάτα αισιοδοξία για να συναντήσει τους άλλους χαρταετούς της αγάπης και ξαναπροσγιώνεται για να μας δείξει με το καλοκουρδισμένο και καλοσχεδιασμένο ρολόι του πως η ζωή συνεχίζεται....... Καλή σου μέρα Χαρούλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάθελα όλα τα παιδιά να μπορούν αν πετάνε ψηλά και να κάνουν όνειρα Σταυρούλα μου,το αξίζουν και το δικαιούνται.Μακάρι ο αητός μου να ταξιδέψει παιδικά όνειρα
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου :k

      Διαγραφή
  17. Ένας όμορφος και χρήσιμος χαρταετός! Ε! ρε τι θα πουλήσουμε στη Βέροια..θα ξεπουλήσουμε μάλλον τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα το χαρώ Αχτιδούλα μου ,να μη μείνει ούτε ένας!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. την λατρευω αυτη την κοπελα...η φωνη της....η θλιψη στα ματια της...αλλα κ το γλυκο χαμογελο κ το ναζι της.........κ φυσικα ο αξεπεραστος ΧΟΡΝ.....ονειρεμενο ζευγαρι...τι ομορφα λογια..........κ το ακορντεον το λατρεμενο...μ αναριχιασες παλι.......το ρολογακι σου τρελααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι νομίζεις οτι θα βρεθεί κάποιος που για τους ίδιους λόγους δε τη λατρεύει;;;;
      Είναι αξεπέραστη!
      Φιλάκια πολλά εκεί στους ακρίτες μας!

      Διαγραφή
  19. Πανέμορφος!! Και εξαιρετική η ιδέα σου να τον κάνεις ρολόι!
    Καλοτάξιδος να είναι, Χαρά μου. Φιλιά πολλά, την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοτάξιδοι νάναι όλοι Ελλη μου,έγινε τόσο ωραία ομαδική παραγωγή!!!
      Φιλάκια πολλά καλό μου και καλό 3ήμερο <3

      Διαγραφή
  20. Υπέροχος κι αυτός ο χαρταετός σου Χαρουλάκι μου. Τέλεια η ιδέα του ρολογιού! Άντε έλα για τα ''βαφτίσια'', σου'χω πάρει και φουστανάκι...χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τλέχω, τλέχωωωωω και παπουτσάκια παίρνουν οι νονές,ναιιιιιι;;;;;;;:D

      Διαγραφή
  21. Τι όμορφος χαρταετός!!
    Στα χρώματα της άνοιξης που συμβολίζουν την αισιοδοξία!!
    Καλή συνέχεια!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!
      ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ & ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!!
      Τι άλλο συμβολισμό νάχει πιο βαρύ;;;
      Φιλάκια Λαουρέτα μου

      Διαγραφή
  22. Αυτή η δημιουργικά ρομαντική φύση σου, είναι το κάτι άλλο!!! Να σε έχει ο Θεός καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ΠΟΛΥ κοριτσάκι μου για την ευχή,μακάρι όλο τον κόσμο!
      <3<3<3 X3;)

      Διαγραφή
  23. Πανέμορφος ο χαρταετός σου, Χαρούλα!!!!Αλλα τα κουδουνάκια, όλα τα λεφτά!!!
    Φιλιά και με το καλό να έλθεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι έπρεπε να μηχανευτώ για να κάνει το κλικ,Πεπίτα μου;)
      Χαίρομαι που εσύ που θαύμασα τους δικούς σου,επιβραβεύεις τον δικό μου
      Σε λίγες μέρες κοντά...;)

      Διαγραφή
  24. Ξετρελάθηκα με τον χαρταετό σου Χαρά μου!!!!!!!!! Τι χρώματα!!!!!!!!!!!! Μπράβο που σκέφτηκες να τον κάνεις ρολόι!!! Και τα κουδουνάκια τι χαριτωμένα!!! Καλοτάξιδος στον ουρανό της Βέροιας!!! Το τραγούδι πόσο ταιριαστό!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαλεια μου γλυκειά σ ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια πολλά και καλά να περνάτε :k<3

      Διαγραφή
  25. Ωραία ιδεα!!! Και ωραια τεχνική! Καλοταξιδος Χαρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατρίν μου, νάσαι καλά.
      Καλοτάξιδοι όλοι τους να πραγματοποιήσουν παιδικά όνειρα!

      Διαγραφή
  26. Και έφτασε και η μεγάλη μέρα, που ο κάθε χαρταετός που έφτιαξαν με τόση αγάπη οι χρυσοχέρες θα φτάσουν στα τυχερά παιδάκια!
    Το τραγούδι αυτό κάθε φορά που το ακούω, συγκινούμε!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά! :k και :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μιλάμε ξετρελάθηκα!! Και δεν την ξέρω αυτήν την τεχνική!!! Το ντεκουπάζ εντάξει το κατάλαβα αλλά τα πριν.............Όμως είναι πολύ ωραία ιδέα και τρελαίνομαι για τα όμορφα χρηστικά πράγματα. Είσαι χρυσοχέρα στο έχω ξαναπεί!!! Καλοτάξιδος και αυτός ο χαρταετός Χαρά μου
    Καλό τριήμερο να περάσεις Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα είναι εύκολη αν έχεις υπομονή και οργάνωση.
      Στις δημιουργίες καρδιάς,θα βρεις λεπτομερείς οδηγίες με φωτό και είμαι σίγουρη οτι θα δούμε κι απο σένα όμορφα πράγματα μ αυτή την ανέξοδη τεχνική
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, νάσαι καλά και να περνάς όμορφα
      καλό 3ήμεροοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο :)

      Διαγραφή
  28. Εχω μείνει πολύ πίσω από προσφορές!!! Ντρέπομαι αλλά είναι αδύνατον να ασχοληθώ με κάτι επίπλέον γιατί με αυτά που ασχολούμαι είναι τόσα πολλά που δεν μου αφήνουν παρα μόνον ελάχιστες ώρες ύπνου!!! είμαι Θεσ/νίκη και αύριο επιστρέφω στην βάση μου.Ο Αλκης με περιμένει στην πόρτα με τα φασόλια γίγαντες και τις σουπιές στην πόρτα χαχαχα!!
    Το χάρτωμα δεν το γνωρίζω απο σένα το ακούω πρώτη φορά!!! Η Εικόνα του αετού σου είναι υπέροχη με όμορφους συνδυασμούς και με τσαχπίνικες λεπτομέρειες Είναι ιδιαίτερη η ιδέα χαρταετού και ρολογιού και σίγουρα θα γίνει ανάρπαχτο! Φιλάκια πολλά και να περάσεις όμορφα την Κ.Δευτέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...