...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Πιάνουμε πουλιά στον αέρα καιιιι... βραβεία!

Μια που τελευταία την έχω δει αρχιτέκτονας (της συμφοράς) και μια που η οικοδομή περνάει κρίση, τα υλικά δυσεύρετα  και η επαρχία στενάζει ούτως ή άλλως, είπα ν αλλάξω λιγουλάκι.
Και μια που ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι των ανθρωποειδών το βάλαμε,ας σκεφτούμε και τα πετεινά τ ουρανού...


Χειμώνας  έρχεται, απ ό,τι ακούγεται θάναι ο χειρότερος των τελευταίων...κάτι χρόνων (ας μην τα παίρνουμε και τοις μετρητοίς) ό,τι πρέπει για να φωνάζουμε "ρίξε κι άλλο κάρβουνο", μια που με τη φουφού θα τη βγάλουμε κατά πως παν τα πράγματα, τα πουλάκια απροστάτευτα κι αυτά στο κρύο, ζητούν τη συμπόνοια μας.
Ετσι λοιπόν γυψόγαζα τέλος (ούτως ή άλλως τέλεψε και τα Φαρμακεία περιμένουν τις Απόκριες να προμηθευτούν!), χαρτόκουτα πλήθος μαζεμένα για ώρα ανάγκης (τώρα τι ώρα σκεφτομουν θα σας γελάσω) να όμως που χρειάστηκαν!
Κυρία γελαστή και κομψευάμενη, ερωτεύθηκε τα σπιτάκια!
Αλλά όχι τα σπιτάκια που τόσες μέρες έδειχνα...άάάλλα,δικά της!
Πριν αρχίσω λοιπόν την παραγγελία κι επειδή ξέρω τι δύστροπη πελάτισσα είναι (Β.Π. βλέπεις...) έκανα τη σωστή κίνηση "πως θα το ήθελες παναπεί;" Και ήρθε το μέιλ,που μόνο μέλι δεν ήταν:"ΑΥΤΟ!"με κατακεραύνωσε πάντα λακωνική σαν Σπαρτιάτισσα, κάτι σαν το "η ταν ή επι τας" μου ρθε (η φωτογραφία του "αυτού"), κι άρχισα να ψελλίζω  αντιρρήσεις.
- Μα αυτό είναι πουλόσπιτο
-Ναι
- και δεν είναι γυψογαζένιο
- Τι πειράζει;
-Αυτό είναι με χαρτιά scrapbooking (μεγάλη η χάρη σου να αγοράσω τώρα και τέτοια χαρτιά!)
- Δε πειράζει
- Αυτό είναι χάρτινο. Χάρτινο το θέλεις;
-ΝΑΙΙΙΙ (ενθουσιασμένη! την έκοψα απο το μέγεθος των γραμμάτων)
- Ούτε Χριστουγεννιάτικο είναι,που λύσσαξες τόσες μέρες
- Καλλίτερα, να τόχω ολοχρονίς!
- Και με τέτοια τρύπα;  μέχρι κι εσυ θα μπαίνεις μέσα
- Οχι, βρε, τι με πέρασες; μικρότερηηηηη

Κι αφού τέλειωσε η διευκρινιστική αλληλογραφία και έπιασε να γλυκοχαράζει, εμένα δε μου κόλλαγε ύπνος κι είπα να κολλήσω στα χαρτόνια.
Το σχέδιο βρέθηκε, εύκολο τόκοψα,γιατί τέτοια ώρα τα δύσκολα με μάραναν


 υφάσματα έχω ούτως ή άλλως,οπότε θάταν και πιο λουσάτο κι άρχισε η κοπτοκολλητική (μία κόλλα θεϊκή,ειδική για ύφασμα).
Σε μια ώρα ήταν έτοιμο, ντυμένο και σενιαρισμένο μ ένα πουκαμισάκι που η ίδια μουχε χαρίσει να το ξεσκίσω.

Η φωτογράφιση έγινε πρωινή ώρα φυσικά, μην ξεχνάμε και τις αρχές του καλού blogger και εστάλη πάραυτα για εξερεύνηση αντιδράσεων...
Οπότε έσκασε σαν βόμβα ένα τηλέφωνο ενθουσιασμού!
Απο τη φωνή είπα σε καλό δρομο είμαστε, και δεν θα το πιστέψετε...ΔΕΝ είχε ουδεμίαν ένσταση (πρωτοφανές! κάπου με την καρδούλα μου τα μάσαγε,αλλά δε μάσησα), πλην της ερώτησης: πού βρήκα το υφασματάκι;;;χαχαχα γνωστή αφερεμένη!
Κατόπιν αυτού πήρα τα θάρρητά μου κι άρχισε η παραγωγή εκ του μηδενός.

Είναι σαν τα σοκολατάκια γαλακτος (τις μαργαριτες,θυμάστε;;;) ποτέ δε μένεις στη μία!
Ετσι ετοιμάστηκε έτερον να  ζευγαρώσει, χριστουγεννιάτικο (καλά σας είχα φτάσει  στο Πάσχα καιρός να επικαιροποιηθούμε)
Ξέχασα να είπω, οτι το εν λόγω πουλόσπιτο είναι καμπριολέ, τουτέστιν ανοιχτό εκ της μίας πλευράς της οροφής,για πάσης φύσεως υλικά.


Ασχημο θάταν δίπλα στην πόρτα σας για τα κλειδιά,που τ αφήνετε ένα γύρω και τα ψάχνετε;;;(έχω κάποιον δικό μου στο νου μου.)
Για σκεφτείτε το, κι ακολουθείστε το πατρόν...
Με το ίδιο πατρόν φτιάχτηκε κι ένα ακόμα, παιδικό αυτή τη φορά,κλειστού τύπου, Καραμελόσπιτο

ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟΝ!

Και μια που κλείσαμε το θέμα των πτηνών, ας πιάσουμε το θέμα των βραβείων
Απο την Μαριλένα, πήρα αυτό:            με την υποχρέωση να απαντήσω στο κάτωθι ερωτηματολόγιο. Μετά τα τελευταία ερωτηματολόγια,αυτό είναι παιχνιδάκι  για νεογέννητα!!!
i) Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;
-Τι μ ενέπνευσε; 
Δύσκολο να εμβαθύνω στα άδυτα της χαώδους ψυχοσύνθεσής μου.Πάντως όχι η τετράγωνη λογική και η σύνεση,εκείνη τη στιγμή αυτά τα χαρακτηριστικά απεργούσαν,οπότε επικράτησε ο αυθορμητισμός κι η άγνοια του μέλλοντος και...τσουπ... Να σας ζήσω!!!

-Τι σημαίνει τ όνομα του μπλογκ;
Μα οτι βρίσκομαι σε ερωτικό παροξυσμό μ' Ο,τι κι αν κάνω! Και επειδή δεν είμαι γάτα να το παθαίνω μόνο το Γενάρη,με υφίστασθε ολοχρονικίς

-Τι σημαίνει τ όνομα που υπογράφω τα κείμενά μου;
ήμουν τόσο σίγουρη για τον εαυτό μου που δε διάλεξα ψευδώνυμο "κόκκινη παπαρούνα" π.χ.,που κανονικά θάπρεπε να κοκκινίζω,έτσι αφελώς και αδιαντρόπως υπογράφω μ' ονοματεπώνυμο.
ii) Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί; 
ΙΔΕΑ!...Ο Αγιος Βασίλης, καλέ
Γιατί μ αρέσει να δίνω χαρά στους ανθρώπους και γιατί πιστεύω ακόμα σ αυτόν
iii) Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ’ το Blog TV και σε ρωτούσαν “Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;”, τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;
Γιατί να μιλήσω εγω γι αυτά αφού μιλούν άλλοι;  Θα τους παραπέμψω στο αφιέρωμα της Φωτεινής να γνωρίσουν τη Γυναίκα -χαμαιλέοντα,τόσα γνωρίσματα που κι εγω η ίδια εκπλήσσομαι! Mετά απ αυτό δε ξέρω αν θα τολμήσουν να με ξανασταματήσουν για γκάλοπ...
iv) Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;
Βρίσκομαι πάντα  υπο την επήρεια κρίσεων, άτιμο αλτσχάιμερ, και την έχω δει  κάτι ανάμεσα σε Μάρω Βαμβουνάκη (τώρα που έπιασε τον ψυχολογικό τομέα) και Ελενα Ακρίτα, που τις  αναπληρώνω στα ρεπό τους  
v) Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την ‘ζωή’;
                                         


Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο· καταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο· το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή.
vi)  Αγαπημένη λέξη;
Δε μπορείτε να μαντέψετε; ελάάάάτε τώρα!

* Το βραβείο παραδίδετε σ άξια χέρια,τώρα αν θ απαντήσουν όρκο δε παίρνω,πάντως τους αξίζει
1. Στο ΘΡΥΛΟ,ούτε τον Αλκη Θρύλο,ούτε στον Ολυμπιακό,αλλά σ αυτήν  http://misirlouhandmade.blogspot.com/
2.σ ένα απο τα παιδιά του Πειραιά  http://para-kelsoscooks.blogspot.com/
3. στην guest star blogόσφαιρας http://ploumidi.blogspot.com/
4. στην έχω Εκθεση τώρα αλλά έναν σαματά τον κάνω αμα λάχει http://pnoestexnis.blogspot.com/
5. στην "Παριζιάνα" όχι Βλαχοπούλου  http://e-velona.blogspot.com/
6.  στη μόνο για λίγες εμφανίσεις στην Πόλη σας http://annettaspace.blogspot.com/
7. στην I'm happy http://kerinapoiimata.blogspot.com/
8. στην "είναι πολύ light (ερωτηματολόγιο) για μένα" http://craftmakesmyday.blogspot.com/

**απο ένα κορίτσι που τιμή μου που με έχει υιοθετήσει (που νάξερε...δε ρώταγε;) παρέλαβα αυτά:  αλλά είμαι περισσότερο περήφανη γι αυτό                             
που φυσικά το μοιράζομαι με τις παραπάνω Κυρίες! 
Ελπίζω να μην σας κούρασα,αντίθετα να σας έδωσα ιδέες και ΧΑΜΟΓΕΛΟ! Καλή σας εβδομάδα.

149 σχόλια :

  1. καλημερα! καλη εβδομαδα! να χαρεις το βραβειο σου! παντα τετοια ευχομαι!
    οι δημιουργιες σου πανεμορφες για αλλη μια φορα! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανακηρύσσεσαι "το πιο γρήγορο πιστόλι"! Πότε πρόλαβες,μπήκες,διάβασες,σχολίασες μέσα σε 2';;; απορώ.
      Σ ευχαριστώ πολύ,νάσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Ωωωωωωωωωωωωω πολύ όμορφα τα πουλόσπιτα.... Δεν βάζεις αναλυτικές οδηγίες για το πως θα φτιάξουμε και μεις; Αναλυτικές όμως όμως σαν να απευθύνεσαι σε πρωννήπια... α και το πατρόν βεβαίως βάλτο και αυτό ... ουφφφφ ζητάω πολλά; μη με κηνυγάς μόνο...
    Με γειά τα βραβειά. Σου αξίζουν Χαρά μου γιατί εισαι γλυκύτατη... και οι απαντήσεις σου πολύ μ΄ άρεσαν...
    καλημέρα
    φιλάκια
    καλά λέω ότι σήμερα έφαγα γλιστρίδα για πρωινό...
    κάλα φέυγω ...
    ξάνα φιλιά
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι
      δεν είναι τίποτε παραπάνω απο το πατρόν που έχω βάλει.
      Κόβεις το χαρτόνι απο χαρτόκουτο,τα πιο λεπτά είναι πιο εύκολο να δουλευτούν (έχω απ όλα τα πάχη φτιάξει και τα πιο χοντρά δημιουργούν ένα προβληματάκι στη σκεπή.Δε σπάνε πολύ καλά) Λίγο παραπάνω απο το πατρόν κόβεις το ύφασμα για να διπλώσει προς την εσωτερική πλευρά. Η σκεπή γίνεται απο δυο κομμάτια,ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ,ειδικά για να σπάει μετά το κόλλημα με το ύφασμα να παίρνει τη θέση της πάνω στο σπιτάκι και ν ανοίγει το ένα κομμάτι,ενω το άλλο το κολλάς κανονικά.
      Αφήνεις τρύπα μπροστά ΑΝ θέλεις και αφού κολληθεί το ύφασμα χαράζεις και ανοίγεις την τρύπα κολλώντας προς τα μέσα ένα γύρω το ύφασμα που περισσεύει. Το πουλί είναι απο άλλο πατρόν (λιγάκι ερμαφρόδιτο,μεταξύ πουλιού και ψαριού)
      Ολα τα κολλήματα τα έκανα με κόλλα glue for Hobby της Pentart,ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!
      Αν δεν ήμουν πολύ σαφής,στείλε μου μέιλ να σου απαντήσω αναλυτικά
      Μην ανησυχείς για τη γλυστρίδα, εγω την απολαμβάνω
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστίες

      Διαγραφή
  3. "χρωματίζω πουλιά, χάρτινα πουλιά
    και περιμένω να κελαηδήσουν,
    και περιμένω να κελαηδήσουν…
    γιατί χειμώνιασε..." - Τάσος Λειβαδίτης........
    Είναι το ένα ομορφότερο από το άλλο τα πουλοσπιτάκια σου!!! Τι κι αν δεν είναι από γυψόγαζα ή χαρτί scrapbooking? Είναι φτιαγμένα με περίσσεια αγάπη και ξεχειλίζουν από φαντασία. Να χαίρεσαι τα βραβεία σου!! Αξίζεις τόσα και αμέτρητα άλλα ακόμα! (Μόνο που, μεταξύ μας, κάνε έναν κόπο να ξαναπεράσεις, γιατί ξέχασες ένα ακόμα-το προηγούμενο από αυτό..). Τιμή μου και μεγάλη μου χαρά η...υιοθεσία. Και...μη με κάνεις να κοκκινίζω από αμηχανία, μαμά κουκουβάγια...ε??? Ξανά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την ποιητική-τραγουδιστική αφιέρωση
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την κριτική του πουλόσπιτου
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την καλή γνώμη που έχεις για μένα
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το Ιπποτικό βραβείο
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,πάνω απ όλα, γιατί έχεις αποδεχθεί την υιοθεσία μου,κι αν πρέπει κάποιος να κοκκινίζει και να αισθάνεται κατώτερος των περιστάσεων θάπρεπε νάμαι εγω...λόγω ύψους!χαχαχαχα όχι μόνο γι αυτό αλλά και για όλα όσα καταλαβαίνεις
      Είμαι μαμά-κουκουβάγια γιατί να τ αρνηθώ άλλωστε;
      Φιλιά πολλά και στον ευγενή αλήτη μου

      Διαγραφή
  4. ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ...
    Και θα επιστρέψω, όταν δυνηθώ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να μάθω τους λόγους της κατάθεσης ψυχής,όταν δυνηθείς...

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν στα γρήγορα, γιατί έχουν πάρει φωτιά τα μπατζάκια μου και ακόμα δουλεύω !
      Σε Λατρεύω γιατί τα συνδυάζεις όλα τόσο κομψά και όμορφα που είναι αξιολάτρευτο κυριολεκτικά ! ΑΛΛΑ ! Διαμαρτύρομαι γιατί στα βραβεία είμαι τελευταία και καταϊδρωμένη (σαν άλλη τσόντα, θα έλεγα, αλλά δεν το λέω) και το όνομα του μπλογκ μου μόλις που φαίνεται ! Δεν μπορούσες να κάνεις τα γραμματάκια ακόμα πιο μικρά ;;; Αλλά ξέρω, κάπως πρέπει να πάρεις το παρθένο σου αίμα πίσω ...
      ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή
    3. Αρχισαν τα όργαναααααα!!!Ακόμα δε συστάθηκε ο θίασος κι αμέσως παράπονα για ονόματα!
      Βρε πουλάκι μου, τσόντα είσαι γιατί μιλάς να μας πάρουν χαμπάρι;;;7 έπρεπε να πω,8 είπα,ίσως θεωρούν οτι μόνο οι 7 είναι υπέροχοι.Δεν ήθελα να σε ρίξω ο δαίμων της ανάρτησης φταίει, θα το διορθώσω παραυτα,μη το θεωρήσεις δάκτυλο υποτίμησης
      Αυτό το "ΑΛΛΑ" μετά τη λατρεία με πλήγωσε ...αλλά επειδή είμαι υπεράνω σε συγχωρώ,εδω κατάπια άλλα κι άλλα...στη λατρεία...αλλά... θα κολλήσω;;;;

      Διαγραφή
    4. Κοιτα την πατρινια που θελει να γινει φιρμα στη μαρκιζα!!!!βαρυ χειμωνα με πολυ ξεμαλλιασμα βλεπω!χοχοχοοοο

      Διαγραφή
    5. Καλά έκανα εγω και τα έκοψα σύριζα,σχεδόν. Τι θα πιάσει;Εσείς να φυλάγεστε,οι μακρυμαλλούσες

      Διαγραφή
    6. Ααααα, όλα κι όλα ! Εγώ κυρίες μου τόσα και τόσα έκανα για τη δημοσιότητα και τώρα θα με θάψετε σε -2 γραμματοσειρά ;;;

      Διαγραφή
    7. ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ; ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΗΦΟΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΙΟΥΝΤΑΙ;

      Διαγραφή
    8. Αυτό θα τους άξιζε, αλλά χρώστα χάρη που δε βγαίνω απο λόγο...η Εκθεση με καλεί
      Ακόμα δεν συστάθηκε ο θίασος τον βλέπω να διαλύεται για τη σειρά προτεραιότητας ,ούτε στην ουρά του ΙΚΑ νάμασταν!

      Διαγραφή
  5. Χαρά από τις έξυπνες απαντήσεις που έδωσες μόνο κορόιδο στο κλουβί δεν είσαι, που ομολογουμένως τα έφτιαξες υπέροχα. Τα πουλιά μόλις τα δουν θα κάνουν ουρά πιο θα τα πρωτοκατοικήσει.
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά Ελένη μου μόνο σε πουλιά δε θα παραδοθούν οι εργατικές μου κατοικίες!χαχαχα
      next time...
      Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, να υποψιασθώ οτι η κριτική αφορά αυτό το ερωτηματολόγιο;
      Καλή εβδομάδα και ηλιόλουστη σαν χαμόγελο! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. καλημέρα Χαρά καλή εβδομάδα
    Άξια των βραβείων σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσα ευχαριστώ να πω?
    Αυτό το ξενύχτι πώς ξεπληρώνεται ?
    Με την αγάπη μου, που έτσι και αλλιώς την είχες,
    αλλά αυτό το υπέροχο πουλόσπιτο την ενίσχυσε !
    Απλά, τα πουλόσπιτά σου δεν υπάρχουν !
    Πολύ πετυχημένο το σχέδιο, τέλειοι συνδυασμοί χρωμάτων......
    Τον χαρακτηρισμό "δύστροπη" τον αποδέχομαι, πώς να αντιπαρέλθω,
    όμως ότι χρησιμοποιείς, για λόγους προφανείς, μόνο το πρώτο συνθετικό μου ?
    Αυτό δεν καταπίνεται με τίποτα !!!!!!
    Τα συγχαρητήρια μου για τα βραβεία σου στέλνω, την αγάπη μου
    και τα φιλιά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΝΕΝΑ.
      Εχω συνηθίσει το ξενύχτι πια και άθελά μου φτάνω στις 3 κάθε μέρα,οπότε μην αισθάνεσαι ενοχές.Τ απολαμβάνω!πόσο μάλλον οταν τ αποτέλεσμα τ απολαμβάνει κι ο παραλήπτης.
      Η αγάπη έρχεται εκεί που δνε την περιμένεις και θα πρέπει νάσαι ετοιμος να την δεχτείς,κι εγω σ ευχαριστώ,όπως ευχαριστώ κι όσες ακόμα μ αγαπούν και μου το δείχνουν με κάθε τρόπο.Το ίδιο κάνω κι εγω, γι αυτό ταιριάζουμε!
      Οταν θα γίνεις και κλωστή (αν και δε συμφωνώ γιατί είσαι γυναίκα μεσογειακή και δεν εγκρίνω,θα σ αποκαλώ,άλλωστε όλοι καταλαβαίνουν ποιά εννοώ,χαχαχα
      Περιμένω τις δικές σου απαντήσεις, θάχουν ενδιαφέρον.Είδες τι καλό κορίτσι που είμαι; στα soft απαιτώ...
      Φιλιά πολλά με Αγάπη

      Διαγραφή
    2. Α...πέσαμε πάλι στις αγάπες και στα λουλούδια; Και Φωτεινή.. και Μαριάννα... και Σοφία...και...και...και...;;; Μα τι εύκολες που είστε όλες!!! Εγώ θα κρατήσω τον αδαμάντινο χαρακτήρα μου και θα επανέλθω κρατώντας το ύψος μου!

      Διαγραφή
    3. Billioti
      προσεχε μη πέσεις απο τα δωδεκάποντα.

      Διαγραφή
    4. Από κανάρα σε κανάρα πετάει ....Μαρία.
      ΧΑ ...ΧΑ...ΧΑ.....

      Διαγραφή
    5. Α...γι'αυτό φτιάχνει τόσα πουλόσπιτα Σωσώ!!! Για να τις σπιτώνει!!! Θέλω την Άφρα να βάλει βίντεο ερωτοδικείο τώρα!

      Διαγραφή
    6. Σωσώ δε δέχομαι ένα σχόλιο και να δίνεις πάσες στη Βιλλιώτη,σε θέλω εξ ολοκλήρου

      Διαγραφή
    7. Μη περναμε στο ντουκου αυτο με το δωδεκαποντο παρακαλω!ΕΠΙΤΕΛΟΥΥΥΥς!!!!!!
      δεν νιωθω πια μονη!!!!αχαχαχαα

      Διαγραφή
    8. Χαίρομαι Κολοσσέ μου που επισημαίνεις τις παρακάμψεις

      Διαγραφή
    9. Δεν είσαι μόνη σου Μισιρλού... Τα στρουμφάκια σε αγαπάνε!!!

      Διαγραφή
    10. θα στρουμφιστώ αν υποψιασθώ οτι εξαιρείσαι...

      Διαγραφή
    11. Να σου θυμίσω τι μου είπες όταν με πρωτοείδες... Μελένιε;;;

      Διαγραφή
    12. Ελα να πάμε στο νησί η μάνα σου εγω κι εσύ!

      Διαγραφή
    13. Τώρα αυτή η τριάδα γιατί κάπως μου φαίνεται.....

      Διαγραφή
    14. Ti δεν καταλαβαίνεις;;;; Σ έπαιρνα άνευ όρων και μ όλα τα οικογενειακά βάρη

      Διαγραφή
    15. Για ύψη λέγαμε... πως με πέταξες στα βάρη;

      Διαγραφή
    16. Δε βαριέστε ! Κι εμείς οι αψηλές, τί καταλάβαμε ;;; Μην είδαμε αποκλειστικότητα ;;; Μην είδαμε μαρκίζα ;;; Τσάμπα τις πλατφόρμες ...

      Διαγραφή
    17. Πάλι ....αγνοήθηκε η ανάρτηση.........

      Διαγραφή
    18. Ως συνήθες φαινόμενον... Σωσώ μου.. ποτε δεν ασχολουμαστε.. με την αναρτηση .. απο την αρχή περιμενουμε να την ενβαθύνουμε πρώτα .. και καλά οι συνήθεις ύποπτες.. ειναι γρηγορες..!!! εγώ που φανω παντα στο τελος πως θα παω εκει κατω η γυναικα .. χωρίς μια στάση;;; θελω και καποια ωρα να κατεβω..για να σχολιάσω την αναρτηση.. χι.χιχχ.

      Διαγραφή
    19. ΜΕ ΤΟ 12ΠΟΝΤΟ ΟΔΗΓΕΙ Η ΒΙΛΛΙΩΤΗ;
      ΟΤΙ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ @@ΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΩ!!

      Διαγραφή
    20. Ρουλάκι σ' απολαμβάνω κάθε φορά που εμβαθύνεις βραδέως την ανάρτηση.σχολιάζεις τα πάντα και στο τέλος ρίχνεις και την ετυμηγορία σου! Οχι σαν μερικές-μερικές...άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε
      Φιλί θαυμαστικό!!!

      Διαγραφή
    21. Και να πεις οτι δε της το λέω Ρένα μου; αλλά αυτή αμέτι μουχαμέτι το δωδεκάποντο! Ούτε με το παπί δε τ αποχωρίζεται!

      Οσο για την ανάρτηση άσε την απαυτωμένη,είτε σοβαρή είτε ανάλαφρη στα ίδια καταλήγει,δεν ξέρω μήπως την επιδιώκει την κατάστασή της... Ας μην το σχολιάσουμε περαιτέρω και ξεφύγουμε

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Χαρά μου!! Είσαι αστέρι με τόσα βραβεία!!! Ξεπούλησε το μαγαζί!!! :) Μόλις έρχομαι από το ανώδυνο ερωτηματολόγιο της Φωτεινής!!! Ντάξει παιχνιδάκι!!! Για σένα!!! Τι να σου πει κι ο Μαρκήσιος!!!! Θα σουν η μούσα του!!! Χαχαχα!!! :) Τέλεις οι απαντήσεις σου σε αμφότερα!!! Φανταστικά τα πουλόσπιτα!!!!! Τι χρυσοχέρα είσαι εσύ!!!! Θα πάρουν φωτιά τα τέλια!!! Να σαι καλά Χαρά μου!! Καλή βδομάδα να χεις!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Καλησπέρα πρώην μουγγό και φοβισμένο και νυν ασυγκράτητο και πονηρεμένο!!!χαχαχαααα Παρακολούθησα την πορεία σου απο τη Φωτεινή σ εμένα κι είδα οτι απεκόμισες πλήρη και σφαιρική άποψη, με αποκωδικοποίησες τόσο που μόνο το μαστίγιο δεν μου έφερες.Τώρα αν θα ήμουν η μούσα του Μαρκήσιου (έχω και προϋπηρεσία στις βασιλικές αυλές βλέπεις,ως Αντουανέτα,το παλαι ποτέ των αναρτήσεων) δεν παίρνω όρκο, μάλλον για το μουσείο του θα μ είχε,αλλά ο.κ.μην έχω κι απαιτήσεις στην ηλικία μου...
      Φιλάκια πολλά μικρή και να μείνεις έτσι ανοιχτή στη συμπεριφορά σου με τους έξω

      Διαγραφή
  9. Χαριτωμένο σπίτια για τα πουλιά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ καλε θελω και γω ενα σπιτακι για το τσιου τσιου μου.......τουτο δω εννοω φυσικα τον κοκκινολαιμη μου.....πολυ εξυπνη ιδεα θα το κανω και γω και θα το συνδιασω με ρολοι φυσικαααααααααα ρε τι παθαμεεεεεεεεεεεεε.......γιατι μου αρεσε ενα που ειδα αλλα ποιο κοριτσι το κανε τωρα μου διαφευγει.....για να παω να το ξαναδω.......οσο για βραβεια φτανει πιαστηκε το χερακι μου μολις τελειωσα την αναρτηση και αρχισα να σουρτουκιαζω.....μ αρεσει ο,τι και ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΟ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολη η ανάρτηση ανατρέπεται απο ένα ξένο καρδιογράφημα;;;Μπράβο επιτυχία!!!
      Σοφάκι να τα κάνεις τα σπιτάκια κι ας γίνουν και ρολόϊ, βλέπεις αυτό τον καιρό ο,τι βλέπουμε μετατρέπεται σε ρολόϊ!
      Χαίρομαι που σ άρεσαν

      Διαγραφή
  11. βρε αστέρι, τι όμορφα πράγματα είναι αυτά που έφτιαξες ???? τέλεια !!!!!!!! τι κρίμα που μεγάλωσε η κόρη μου γιατί θα έκανα το πατρόν σου σε κουκλόσπιτο !!! λες να το κρύψω για όταν θα κάνω εγγόνια ???? χιχιχι!!!!!!!! Μπραβο Χαρουλίνι μου τα έκανες υπέροχα !!!

    σε φιλώ πολύ πολύ, καλό απόγευμα και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Μαράκι τι εμφάνιση είναι αυτή!!! Αναρωτήθηκα "είναι; δεν είναι;;;" Χαίρομαι πολύ με τις ξαφνικές και απρόσμενες επισκέψεις σου
      Προβλέπεις εγγόνια σύντομα;;;; Καλό είναι να το αποθηκεύσεις στο αρχέιο σου,αλλά σκέπτομαι, αν αργήσουν θάχουν βγει πιο εξελιγμένα μοντέλα,χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου και χάρηκα πολύ

      Διαγραφή
  12. ΤΕΛΕΙΑ!! ΤΕΛΕΙΑ!! ΤΕΛΕΙΑ!!
    Εκανες φοβερή δουλειά!!!
    Ενθουσιάστηκα πραγματικά!!
    Το καμπριολέ δε, σε βοηθάει να το γεμίσεις με καλούδια και να το κάνεις δωράκι....
    Υπέροχη δουλειά...Πολλά συγχαρητήρια!!!
    Πολλές ευχές για μια υπέροχα δημιουργική εβδομάδα!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, όπου δοθούν μπορούν να γεμίσουν με καλούδια αγάπης, Αννούλα μου.
      Είναι ένα χαρούμενο δώρο που κάπου θα πιάσει τόπο και τόσο ανέξοδο!
      Φιλάκια πολλά κι ευχές άπειρες

      Διαγραφή
  13. Όχι μόνο σε καλό δρόμο… αλλά σε ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ τα «φτιασίδια» σου.
    Κι αν πιάνεις τα βραβεία σαν τα «πουλιά στον αέρα» ποιος τη χάρη σου Χαρά μου!

    Καλή εβδομάδα να έχεις φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο
      ακολουθώ το άσμα, "οταν παίρνω φόρα,φόρα κατηφόρα κι ο Θεός ο ίδιος δε με σταματά"
      μάλλον μόνο Αυτός! ας ευχηθώ να μην το κάνει,γιατί σαν να μου έβαλαν αδρεναλίνη στους ορούς και έχω φοβερή ενεργεια.
      Νάσαι καλά και σ ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
    2. δεν θα το κάνει γιατί ανηφορικά ήρθε το καραμελλόσπιτό σου το ζαχαρένιο σου, για τη μικρή μας ζαχαρένια!αύριο πρωί θα το παραδώσω! απο κοντά ακόμα πιό όμορφο! και πάλι ευχαριστώ, μ΄εχεις ισοπεδώσει...συναισθηματικά...όλα ένα κι ένα! μπραβο στους ορούς!φιλιά καληνύχτας!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι αν τα δώρα μου δεν ξαστόχησαν, Μπαρμπουνάκι

      Διαγραφή
  14. Γειά σου Χαρά!..τα πουλόσπιτά σου είναι πολύ όμορφα και χαρούμενα!
    Να τα χαρείς και τα βραβεία σου!..τ`αξίζεις και με το παραπάνω!
    Όσο για τον τίτλο...είμαι σίγουρη και δεν αμφιβάλω καθόλου για το ότι πιάνεις πουλιά στον αέρα!
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

    Υ.Γ Χαρά με συγκίνησες με το ότι με είχες στη σκέψη σου...σ`ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου σ ευχαριστώ που μόλις ξαναγύρισες ήλθες να με δεις και να τα πούμε. Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κι ως προς το πρόσωπό μου κι ως προς τι δημιουργίες μου, νάσαι πάντα καλά.
      Οσο για το υστερόγραφο ισχύει και δε το 'εγραψα για εντυπωσιασμό

      Διαγραφή
  15. Αχ καλή μου.. τι ωραία που με συμπεριέλαβες στα βραβεία!!! Θα'χω κι εγώ δηλαδή την δυνατότητα να παίξω και να απαντήσω στις ερωτήσεις; Τι χαρά ανέλπιστη!!! Και μόλις πριν πήρα κι άλλο ένα βραβείο από την Μαριάννα, επίσης με ερωτήσεις!!! Και αλήθεια, αυτόν τον καιρό δεν είχα τι να κάνω... πως να γεμίσω τις μέρες μου. Μου δώσατε άλλο νόημα στην καθημερινότητά μου. Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκέφτηκα κι εγω γλυκειά μου να δώσω χρώμα στις άχρωμες μέρες σου και επειδή έχω εμπιστοσύνη στην οξύτητα πνεύματος που διαθέτεις και αναμένω μοναδικές απαντήσεις,αν κι είναι τόσο καυτό ερωτηματολόγιο,αλλά πιστεύω θα ανταπεξέλθεις,βοήθησες ήδη σε διαμόρφωση άλλων κι άλλων...

      Διαγραφή
    2. Μη το συζητάς χρυσό μου... τα παράτησα όλα και στρώθηκα ν'απαντήσω. Ε ρε κόλλημα με την διαμόρφωση! Βρε αν είχα συμβάλλει, τόσο λάιτ θα ήταν;;; Σκέψου το...

      Διαγραφή
    3. Ε μα... τώρα συνεννοηθήκαμε...

      Διαγραφή
    4. Εχεις άλλο τρόπο εσύ να εκμαιεύεις μυστικά...σιγά μην περίμενες τον Φωτεινό αποκωδικοποιητή!

      Διαγραφή
    5. Χρησιμοποιώ ιατρικές μεθόδους...χχχχχχαααααααα....

      Διαγραφή
    6. Η μέθη χρησιμοποιείται και στην ιατρική... στην ιατρική βεβαίως βεβαίως...

      Διαγραφή
    7. Μαρία απάντησε σε παρακαλώ και για μένα - θα το εκτιμούσα-γιατί εγώ έχω τι να κάνω και γεμίζω τις μέρες μου και δεν με φτάνουν ....οι ώρες.

      Διαγραφή
    8. Γι αυτό έιμαστε εμείς οι αργόσχολες συνταξιούχες Κυρία Σωσώ για να διασκεδάζουμε τις απασχολημένες πλήρους κι αποκλειστικής
      Σας συγχωρούμε,αλλά επιτρέψατέ μας να ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΤΕ

      Διαγραφή
  16. Βρε, τί πλάσμα είσαι εσύ?
    Κάθε φορά μας κάνεις και κολλάμε με αναρτήσεις, λόγια, δημιουργίες!!!
    ;-)
    Συγχαρητήρια και για τα βραβεία, Χαρούλα μου!!!
    (Ή μήπως να πω: Κόκκινη Παπαρούνα μου???"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως και να με πεις θ ακούσω Γιαννάκι μου,όπως οταν φωνάζουν "Πρόεδρε " στο δρόμο και γυρίζουν σχεδον όλοι.
      Φιλάκια πολλά (διακρίνω μία κόπωση;;;)

      Διαγραφή
    2. Χεχε!!!
      (Επειδή δεν έριξα μπηχτή??!!)
      Δεν διακρίνεις κόπωση: Διακρίνεις υπνηλία!!!
      (Τις τελευταίες μέρες, έχει πολύ κυνήγι μάλλον και στις 6μιση αρχίζουν τα... μπαμ-μπουμ, οπότε ξυπνάω!!! Με ξυπνάνε δηλαδή!)
      ;-)
      Σε φιλώ πολύύύύύ!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
    3. Τοπιασες το σχόλιο βλέπω! Λοιπόν ετοιμάσου για το επόμενο καυτό ερωτηματολόγιο (Φωτεινή ακούς;;;;)
      Οσο για το κυνήγι,έχετε κι εσείς απο την ίδια πληγή και στη Σύρο;;;Ετσι κι εδώ λες και γίνεται πόλεμος απο αξημέρωτα και να σκότωναν και τίποτα!!! Αντρες οικολόγοι,τι να πεις;
      Φιλάκια πολλά και Καλή ξεκούραση.

      Διαγραφή
    4. Ερωτηματολόγιο ακούω !!!!! Παρούσα !!!!!!

      Διαγραφή
    5. Αλλοίμονο που θάλειπες! τώρα που πήρες το βάπτισμα του πυρός...ποιός σε πιάνει! ένα διακεκαυμένο Χειμώνα προβλέπω,χαχαχαχα

      Διαγραφή
  17. Θέλω όμως να πω και την γνώμη μου για τα πουλόσπιτα. Έχω δηλώσει, άλλωστε, πως δεν μου αρέσει να φεύγουμε από το κεντρικό θέμα των αναρτήσεων (..........). Πάαααααααρα πολύ όμορφα τα θπιτάκια θου!!! Το πρώτο, βέβαια, είναι το καλύτερο! Φυσικό κι επόμενο αφού φτιάχτηκε με τόση αγάπη για τον παραλήπτη... Μπράβο Χαρά! Θα ταιριάζει πολύ δίπλα στην... ψωμιέρα... Με αγωνία περιμένω να δω και το επόμενο δώρο της συλλογής... Τυχερή η Σοφία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά όλοι γνωρίζουμε την εμμονή σου με το κυρίως θέμα μιας ανάρτησης και αναμένουμε πάντα εναγωνίως την σκληρή αλλά καίρια κριτική σου!
      Ευχαριθτώ πολύ Μαράκι, αλλά κάνειθ λάθοθ,δε κθέρειθ που θα πάει το πρώτο και με τι ακθεθουάρ θα ταιριάδει...

      Διαγραφή
    2. Καλέ τι δεν ξέρω που πάει... τόσοι πανηγυρισμοί από πάνω γιατί έγιναν; Εγώ έτσι το φαντάστηκα... δίπλα στην ψωμιέρα...

      Διαγραφή
    3. Υπεισέρχεσαι σε σκοτεινά μυστήρια,άστο και θα δείξει...αρκεί να μην πάρεις πίσω την κριτική σου.

      Διαγραφή
    4. Θα μας τρελλάνειθ εθύ.
      Αποφάθιθε.
      Πώς μας παίζεις έτσι.... μια το φλοράλ, μια το κόκκινο, χα,χα,χα.........

      Διαγραφή
    5. Ααααααααα... Σοφία μαρτύρα! Πόσο δίκιο έχεις Σωσώ μου!!! Ξέρω τι λέω η κανάρα!

      Διαγραφή
    6. Εκανες και τη Σοφία ν αναρωτιέται αν ισχύει το δώρο,πού φτάσαμε!!!

      Διαγραφή
  18. πανεμορφα,γουστοζικα σπιτακια για ερωτευμενα πιτσουνακια!!!!!!πολυ ερωτικα μπηκαμε αυτη τη σεζον!χιχιχιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα σέξυ κι όποιος αντέξει!!!! τζιζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ

      Διαγραφή
    2. Αυτό το στρουμφάκι πολύ πονήρεψε ή μου φαίνεται;

      Διαγραφή
    3. Για το Μελένιο λες;;; θυμάσαι μάτιιιιι;;;;;; όχι τώρα, έξι μηνών,οπότε γιατί ξαφνιάζεσαι;

      Διαγραφή
    4. Όχι για τον Λιγούρη λέω... ααααχχχχααααα...

      Διαγραφή
    5. Και κοίτα που κόντεψα να πάθω συγκοπή ...
      Τί απελευθερώσαμε, μανούλα μου ;;;

      Διαγραφή
    6. Τώρα είναι πλέον αργά , Φωτεινή.

      Διαγραφή
    7. Παλι εξωκοίλατε... κορίτσιααααα!!!!...

      Διαγραφή
    8. Ούτε η Σωσώ δεν έχει πια το κουράγιο να μας αφορίσει, φαντάσου πού φτάσαμε!

      Διαγραφή
  19. Αν ήμουνα πουλάκι δεν θα ήξερα πιο σπίτι να διαλέξω ...είναι τελεία ..!!!!!!
    και άξια και το βραβείο σου... φιλκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Χαρά μου!!! Βρήκα δρόμο ανοιχτό και νάμαι.... αλλά πολύ ανηφόρα βρε παιδί μου.... ίδρωσα να φτάσω ως εδώ κι από πού ν'αρχίσω; είναι τόσα πολλά τα ωραία της διαδρομής που έχω μπλοκάρει,τι να πρωτοθαυμάσει το αχόρταγο μάτι; όλα αξιοζήλευτα (οποία έκπληξη!!! σαν να μη μας έχεις συνηθίσει σε τέτοια).Ας περιοριστώ λοιπόν στα σημερινά. Κατ' αρχήν συγχαρητήρια γιά τα βραβεία,σου εύχομαι πάντα διακρίσεις και επιτυχίες παντού. Υπέροχα τα πουλόσπιτα,κομψοτεχνήματα είναι ,αλλά ψηφίζω κι εγώ το πρώτο,όπως η Μαρία στην οποία θα μου επιτρέψεις φιλόξενη φίλη μου να ευχηθώ ολόψυχα καλή επιτυχία στην έκθεσή της.Καλέ τι ακούω έκοψες το μαλλί σύριζα; κοντό να λες Χαρά μου,κοντό γιά να μην περάσει από κανενός το ακατοίκητο να σε θεωρήσει ύποπτη γιά σύσταση εγκληματικής οργάνωσης,εγώ να φανταστείς πέταξα το μαχαίρι γιά τα χόρτα,που είχα στο αυτοκίνητο και πλέον τα βγάζω με καλάμι (είναι άραγε ύποπτο κι αυτό;).Πολλά πολλά φιλιά Χαρά μου και σ' εσένα και σ'όλες τις μπλογκοφίλες,μου λέιψατε βρε (ακούς Ρουλάκι;). Την ΑΓΑΠΗ μου ΟΛΗ!!!! Βούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βουλάκιιιιιιιιιιιιιι μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
      χαχαχαχχα καλώς ήρθες σήμα!!!!Πολύ χάιρομαι που σε ξαναβλέπω και με χορταστικό σχόλιο!!!
      Σ ευχαριστώ για τα επαινετικά σου λόγια.
      Οχι το μαλλί είναι ξυρισμένο απο τη μία ΕΜΟ απο την άλλη, τώρα που θ ανέβω ΑΘήνα θα σεσταρισθεί όπως του αξίζει γιατί έχουμε Εκθεση!!! Ευτυχώς που δνε παρακυκλοφορώ κατά τ άλλα γιατί στ αυτοκίνητό μου όλα είναι πιθανά να βρεθούν οπότε και η εμφάνιση που δε συνάδει με Κυρία της ηλικίας μου,που να διαβάσουν κι εδώ μέσα...(θα βρουν πολλά ράματα για τη γούνα μου!) σίγουρα θα ήμουν για τη μπουζού κι άντε μετά να τρέχει η Φωτεινή να με αθωώσει!
      ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ άντε τέλειωνε τ αγροτικά σου και ξαναγύρνα
      Φιλάκια πολλάααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    2. Ααααα... πολύ σας ευχαριστώ κα Βούλα! Να έχω ελπίδες πως θα 'ρθείτε;

      Διαγραφή
    3. Ελπίζω κι εγώ Μαρία μου,θέλω πολύ να έρθω και θα το προσπαθήσω.Και πάλι καλή επιτυχία!!!! Σε φιλώ. Βούλα

      Διαγραφή
    4. ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!Υπάρχει δηλ περιπτωση να γίνει στα εγκαίνια η παρθενική πρώτη;;;;; ε,ρε χαρέέέέές!!!

      Διαγραφή
    5. Τέλεια! Ευχαριστώ!!! Σε πάρτι βλέπω να το γυρνάμε!

      Διαγραφή
    6. Θα κάνω τα αδύνατα δυνατά,αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα,δεν μου αρέσει να δίνω υποσχέσεις και να βγαίνουν ψεύτικες.Πάντως να ξέρεις και γιά μενα θα είναι μεγάλη χαρά να είμαι στα εγκαίνια,θα σε ενημερώσω τηλεφωνικά.Φιλιά φρέσκα.Βούλα

      Διαγραφή
    7. Νηστικές θα μας αφήσεις , Μαρία;

      Διαγραφή
    8. Γιατί καλέ; Είπα εγώ πως δεν θα 'χουμε φαγητό; Όλο και κάτι θα φέρετε...χχχχχχαααααααα

      Διαγραφή
    9. να, μαλλον γιαυτο δεν θάρθω, δεν πιανουν τα χέρια μου απο μαγειρική-ζαχαροπλαστική...και αν δεν ειναι απο απ΄ χεράκια μου, τί θα πω;απ τα χεράκια μου αγορασμένα;πολλά φιλιά!
      ΟΜΩΣ νοερά θα είμαι εκεί!

      Διαγραφή
    10. θα εχει και φαγητό η Εκθεση!!!! χι.χιχ. πολύ πρωχό σε βρίσκω Μαρακι... μηπως να ανηφορίσω κατα πανω;;χι.χι. .......αδερφι απο πανω γεια σου..!!χι.χι. να μην χασω την ευκαιρία να παει χαμενη...χι.χι.

      Διαγραφή
    11. Βιλλιώτη
      εγω δε θα μπορέσω να φέρω κάτι μη μουσκευτεί και παπαριάσει μέχρι να έλθω, ας φροντίσουν το ρεφενέ οι κοντινές.

      Διαγραφή
    12. Μπαρμπουνάκι με βάζεις σε δίλημμα...

      Διαγραφή
    13. Ρουλάκι
      σε 1/2 ώρα είσαι Αθήνα, για σκέψου το... Τι να πω κι εγω που θα κάνω μισή μέρα ταξίδι;
      ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ;;;;

      Διαγραφή
  21. Όλες ΕΔΩ;;; Τρελά παιδιά, "Χαρά" γεμάτα;;;;
    Μαρία μου αυτές για να φάνε θέλουν να έρθουν...!!! Εγώ πάλι όχι...εκτός αν υπάρχει σοκολάτα και τούρτα και κανένα μπακλαβαδάκι...μμμμμ....ίσως και κάτι πιο αλμυρό, έτσι για να μου φύγει η πολύ γλύκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαρουλίτα μου τι όμορφα σπιτάκια! Μου'δωσες ωραία ιδέα για τα Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς Μαρίνα που θυμήθηκες να πεις κάτι και για την ....ανάρτηση......

      Διαγραφή
    2. Θα σοροπιάσουμε Μαρινάκι ούτως ή αλλως,ασε ούτε τ αλμυρά μας σώζουν
      Χαίρομαι που σου έδωσα ιδεα για τα Χριστούγεννα,περιμενω να δω...
      Φιλάκια πολλάαααααααααααα

      Διαγραφή
  23. Eπάνω το γλέντι καλά κρατεί......Με χαρά περιμένουμε τις αναρτήσεις και τις χειροτεχνίες σου Πάντα υπάρχει κάποια δική σου κατασκευή που με εντυπωσιάζει.Τα χαρούμενα πουλοσπιτάκια κλέβουν καρδιές και χαρίζουν χαμόγελα σε όλους μας!!Χρησιμοποίησες όμορφα σχέδια και τα συνταίριαξες υπέροχα! Περιμένω τις επόμενες κινήσεις σου.....Την μία την γνωρίζω ,θα είσαι η επί τιμής καλεσμένη στην έκθεση της Μαρίας για τις άλλες ρωτώ... Την αγάπη μου και τα φιλάκια μας από μένα και την αρρωστούλα Αλκηστη (το πουλάκι μου πρώτη φορά αρρώστησε αλλά με 39.5 πυρετό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!!! το μικρό σου Εφη μου... ελπιζω οτι θα περασει γρήγορα... τα παιδακια εχουν έναν αγγελο διπλα τους που τα προστατευει.. οποτε ειναι περαστικό οτι τα ταλαιπωρεί.. να μου το φιλήσεις...

      Διαγραφή
    2. Μμμμμ....της έχει φτιάξει και θρόνο η Μαρία;Δηλαδή εμείς...απλές καρέκλες;
      Καλά που μας το μαρτύρησες Έφη, για να πράξουμε ....αναλόγως....
      Περαστικά στην αρρωστούλα Άλκηστη.

      Διαγραφή
    3. Κατ αρχάς να ευχηθώ η ίωση και ο πυρετός να έχουν εγκαταλείψει ήδη την Αλκηστούλα μας. Υστερα να ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια, εγω κι αν ντρέπομαι!!! και τρίτον μη λες τέτοια...μη λες τέτοια!!! Ξεσήκωσες αντιδρασεις όπως βλέπεις
      Φιλάκια πολλα και περαστικά στο κοριτσάκι μας

      Διαγραφή
    4. Βρε Σωσώκα υπάρχει περίπτωση να καθήσω εγω σε θρόνο κι εσυ σ απλή καρέκλα;;; Θ αμοιραστούμε ό,τι μας παραχωρηθεί. Τόσο καιρό σε στερήθηκα, πόσο έχω να σε δω και θα σ αφήσω παραπονεμένη; Άπλα θάμαι κοντά στη Βροχή,που θα τη θαυμάζουν και θα χαίρομαι

      Διαγραφή
  24. Χαρτόνια κόλες υφαμα και φαντασία επιστρατευκαν να δώσουν το αποτελεμα που βλεπουνε και θαυμαζουνε τα ματακια μας.. οταν παιδι μου θελεις κανεις θαυματα.. πουλόσπιτα .. για οποιαδήποτε χρήση.. και μονο που τα βλεπεις σου ερχεται να τα ζουπίξεις..σαν μαγουλακια.. χι.χι.μου αρέσουν όλαααα!!!
    ευτυχώς που ειμαι μακρυα...χι.χι.χι. ειπα να μεινω αυτηρα στο θεμα .. .......σε πιο σχόλιο ειμαι είπαμε;;;χι.χι. σταθερά στην εκατοντάδα ... μαλλον... φιλί εκατοστό;;;..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχααααα πεθαίνωωωωωωω!!! Να σχολιάζεις σοβαρά και νάχεις το νου σου ποιό σχόλιο είσαι!!!Δεν υπάρχεις Ρουλάκι μου!!!!Νάσαι καλά κορίτσι μου, να μένεις πάντα παιδί!
      Τα φιλιά δε τα αριθμούμε, όσα μπορούμε περισσότερα, τ αξίζεις!

      Διαγραφή
  25. Θα παρω με την σειρα τα σχόλια να τα κανω 100 χι.χι εφυγα χωρίς να πώ κουβενα για τα βραβεια σου..εεεεμ μυαλο ενα και αυτό μισό ..γιατί δεν ενιωσα εκπληξη με τις απαντησεις σου;; .. σαν να ήξερα τι θα πείς .Χαρα μου. ανοιχτό βιβλίο εισαι.. !!!!.. εισαι η Χαρά που ξερουμε..και μην πεις όχι... ο γιατρός μου...... ειπε να συνφωνείς μαζι μου.!!!!χι.χι. φιλί... μεγαλο μεχρι εκεί..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βραβεία,τα βλέπω πια σα παιχνίδι,δε μου κάνουν την αίσθηση του πρώτου καιρού,απομυθοποιήθηκαν.
      Βραβείο για μένα είσαι εσύ που έχεις το κουράγιο να διαβάζεις όλα τα σχόλια(ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ειλικρινά) και να γράφεις ατέλειωτα σχόλια σε κάθε ανάρτηση. ΑΥτό απο μόνο του λέει ΠΟΛΛΑ
      Βραβείο είναι κάθε φίλη ή φίλος που κάνει τον κόπο να έρθει μέχρι εδώ και ν αφήσει τον καλό του λόγο.
      ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ & ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .

      Διαγραφή
  26. Τί όμορφα σπιτάκια είναι αυτά??!!!!! Το πρώτο ξεχωρίζει λίγο αλλά και τα άλλα είναι πολύ χαρούμενα και καλοφτιαγμένα. Πουλιά στον αέρα πιάνεις!!!!!
    Μου έγινες κι εσύ ξενύχτισσα βλέπω, Χαρούλα! Είδες τί αλλαγές φέρνει η σύνταξη? χαχαχα!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως τα λες Μαριαννάκι, απίστευτη αλλαγή έφερε η σύνταξη.Αλλος άνθρωπος έγινα!
      Νάστε καλά που με σπρώξατε,δεν μετάνοιωσα στιγμή που τ αποφάσισα.
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ πολύ!
      Κοίτα δόξες το πουκάμισο!!!Το πρώτο εννοώ,χαχαχα απρόσμενο

      Διαγραφή
  27. Να΄μαι κι εγώ....
    Καλέ ότι πιάνουμε πουλιά στον αέρα είναι αποδεδειγμένο! Δημιουργικές ιδιοφυΐες όλες μας!
    Αλλα οτι μετά μερικές τα βάζουν να κατοικήσουν σε τετοια σπιτάκια κουκλιστικα δε μπορώ να μη το θαυμασω! Το τελευταίο μου άρεσε λίγο πιο πολύ γιατί μυρίζει Χριστούγεννα!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω μαζί σου Νικούλι,έχω αρχισει να αισθάνομαι χριστουγεννιάτικα!!!!
      Φιλάκιααααααααααααααα

      Διαγραφή
  28. Kαλημέρα Χαρούλα!!!!Πώ πώ!!!!Τί πανέμορφα τά σπιτάκια σου!!!Τό ένα καλύτερο από τό άλλο!!!Ιδανικά,γιά τόν Ρίκο μου,τόν παπαγάλο!!!Αρχοντας θά ένοιωθε!!!!!Ωραία υφάσματα,καί υπέροχη η δουλειά σου,όπως πάντα άλλωστε!!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι μωρέ ο Ρίκος θα στριμωχνόταν ο καημένος σ ένα τέτοιο,πρέπει ν αλλάξουμε το πατρόν, να το μεγαλώσουμε. Αν καταφέρω να το μεγαλώσω ένα σπιτάκι θάναι για τον Ρίκο, Μιμίκα μου
      Φιλάκια πολλά και σ ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια

      Διαγραφή
  29. Χαρά Θ.... τέλεια τα σπιτάκια!! μπράβο... ωραίες οι απαντησεις... την λέξη την μαντεύω... τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά Θ. παρούσααα!
      Ημουν σίγουρη οτι θα μαντεύατε τη λέξη και χαίρομαι που άρεσε γενικά η ανάρτηση γλυκειά μου φίλη.

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα, Χαρά!
    Τα σπιτάκια σου είναι εκπληκτικά!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο. Και σε άλλα πολλά ακόμη, εύχομαι!
    Να είσαι καλά, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ελλη μου, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Τα βραβεία μου τα παίρνω καθημερινά απο εσάς και δεν έχω τιποτα καλλίτερο!
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  31. Εγώ ξετρελάθηκα με το πρώτο!!!Μαντεύεις ,φαντάζομαι το γιατί.Μα.. είναι γεμάτο με αγριοτριανταφυλλάκια!!!!ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ!!!!!!
    Φιλάκια,μπουγαρινάκι μου!!ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμμμμμμ με βάζεις σε σκέψεις...άσε να το δουλέψω λίγο...
      Γι αυτό, Θα μείνω στην τελευταία πρόταση,γιατί το ίδιο νοιώθω κι εγω και το λέω με κάθε ειλικρίνεια. Δεν φεύγετε απο το μυαλό μου, τόσο που αναρωτιέμαι, αν τόζησα. Νάστε καλά και να μαθαίνω πάντα καλά νέα απο εσάς.
      Φιλιά και στους δυό σας

      Διαγραφή
  32. πανέμορφα τα πουλόσπιτα σου. Ενα βραβειάκι σε περιμένει στο σπιτάκι μου. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααχχχχ κυκλαμινο χαμηλοβλεπούσικο,φωτιές που μ άναψες πάλι,,,
      Πάντως Κατερίνα μου σ ευχαριστώ όπως και νάχει.
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  33. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ, ΜΠΑΦΙΑΣΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!
    ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΩΝ!!!!!!
    ΑΣ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΠΟΥΛΟΣΠΙΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ!!!!
    ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΞΗ ΠΕΡΙΚΑΛΩ!!!
    ΤΟ ΚΡΕΜΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ Η ΑΠΟΞΩ;
    ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ!!!!
    ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΞΕΚΙΝΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!!
    ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΗ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΙΣ ΑΜΑΝΑΤΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ, ΟΙ ΑΛΛΕΣ, ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΜΗ ΧΩΡΙΟ, ΘΑ ΣΚΑΣΟΥΝ!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ γυρίζεις σβούρα όλη την Ελλάδα και μπάφιασες με 5-6 σκαλοπάτια;;;ντροπή κυρία Πρόεδρε! Ναι,τώρα με το επίδομα θέρμανσης ζήτα να κόψουν κι επίδομα σκαλοπατιών, θα εισακουσθείς,τι πρόεδρος είσαι;
      Κυρία μου είπαμε καμπριολέ αλλά όχι αδιάβροχο.Μέσα δίπλα στην πόρτα. Σιγά μην αφήνουμε και τα κλειδιά στον κλέφτη να μη ψάχνεται...
      Οσο για τα υλικά,όσο προχωράει η κρίση,όλο και περισσότερο γυρίσουμε στην ανακύκλωση.Να κι ένα καλό!
      Πολύ θάθελα να ξεκινούσα για πάνω πριν πιάσουν τα χιόνια,αν και μ αρέσουν πολύ και τόχω απωθημένο,αλλά βλέπεις μία η Έκθεση, μία ο μικρός που κάθε τρείς και λίγο έρχεται(αναμένεται την Παρασκευή) όλο πίσω μένω.
      ΘΑΡΘΩ ΠΑΝΤΩΣ.
      Τώρα να μ αφήσουν οι ακατανόμαστες ανεξέλεγκτη,χλωμό το κόβω.Με διεκδικούν σθεναρά παιδί μου,είναι απ αυτές που τρώνε και του παιδιού τους δε δίνουν,παπαπαπα τέτοια αγάπηηηηη!!!!
      Κάνε υπομονήήή,δε θάρθει και η Μπριζίτ Μπαρντό
      Φιλάκιαααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  34. Υπέροχα τα σπιτάκια Χαρά μου!!! Ξετρελάθηκα με όλα!!!!
    Να χαρείς τα βραβειάκια!!! Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι γλυκειά μου Φωτεινή, νάσαι καλά κοριτσάκι μου.
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  35. Τ ι ομορφα ,χρωματιστα και παραμυθενια σπιτακια ειναι αυτα?πολυ με ενθουσιασαν,ωραιες οι απαντησεις σου,και η φωτο για τη ζωη με εντυπωσιασε,να εισαι καλα παντα ,χαρουμενη Χαρα,πολλα φιλια,α η μπουγαρινια καποια στιγμη εβγαλε κατι διχρωμα λουλουδακια μωβ με ασπρο ,τα κοιταζα καλα καλα,αλλα συμπερασμα δεν εβγαλα,μετα πεσαν και μου εμεινε η απορια,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nelaki μου
      σ ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου σχολια, μα πάρα πολύ!
      Τώρα αυτό που μου έγραψες για τη μπουγαρινιά με εξέπληξε, δε τόχω ούτε δει,ούτε ακούσει άλλη φορά. Συνήθως στο τέλος της εποχής του βγάζει τα δίφορα που λέμε (ατροφικά),αλλά δίχρωμα και μάλιστα με τέτοιο συνδυασμό πρωτη φορά ακούω
      Θ α ρωτήσω στο φυτώριο,έτσι απο περιέργεια.
      Καλό σου ξημέρωμα,σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
    2. Τα εχω βαλει στη σελιδα του μπλογκ ,στο φεις μπες να τα δεις πως ειναι ,φιλια καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  36. Wszystkie domki są pięknie wykonane. Ptaszki chętnie zamieszkają w takich przytulnych domkach.
    Pozdrowienia z Polski
    Ania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πανέμορφα, οι συνδυασμοί, τα χρώματα, η φαντασία σου.... όλα τα θαύμασα, μπράβο Χαρουλίνι μας, φιλάκια
    ΥΓ ευχαριστώ για την "πάσα" ..... θα σου τη χρωστάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αφού απαντάς γενικώς και αορίστως, σε ενέπλεξα ν απαντήσεις ειδικώς και συγκεκριμένως, αφ ότου με ...ενέπλεξαν: http://anemondixtia2.blogspot.gr/2013/10/blog-post_23.html
    έλα και παρέλαβε. Στέγασε το μέσα σ ένα από τα σπιτάκια - τεκμήρια και μη φοβού! Η εφορία καραδοκεί και φορολογεί... Φιλιά Χαρά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανεπιτυχώς προσπάθησα τετράκις παρακαλώ να αφήσω ένα σχόλιο η ταπεινή αναγνώστρια ! Με έβγαζε λες και ήμουν τρίχα στο ζυμάρι , και με τούτα και με κείνα σήμερα το κόβω να μένει αφου στραβολαίμιασα με το πάνω κάτω ! Μη νοιώθεις άσχημα !! Μόνη μου γελάω εγώ !!!
    Η Χαρά του παιδιού η το παιδί η Χαρά !
    Τι να πω καλέ για τα πουλόσπιτα! Υπέροχα είναι , αλλά και ένα ξυλαράκι να αναρτήσεις το ίδιο τσέρτζελο θα γίνει , που υποψιάζομαι και γουστάρεις τρελά και λατρεύουμε μωρέ Χαρά μου
    Αφήνω φιλιά από τα καλά , το ηχηρό μου γέλιο , την αγάπη μου και μια αγκαλιά ζεστή !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τα σπιτάκια ειναι τέλεια. Πολυ έξυπνο να ξεφυγεις απο τη γυψογαζα. Το αποτέλεσμα δε, επιβραβεύει την επιλογή. Εγω παλεύω εδω κ 2 βδομάδες να φτιάξω δίκιο μου. Που θα μου πάει...μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχει ολοκληρωθεί. Συγχαρητήρια για το βραβείο, άντρα τέτοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πόόόόοόόοσα σπιτάκια πανέμορφα έκανες Χαρούλα μας;;;!!! Καταπληκτικά!!!! Υπέροχα!!!! Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!! Θαυμάζω όλες τις δημιουργίες σου, αλλά το χιούμορ σου περισσότερο απ' όλαααααα!!! Είσαι άπιαστη καλή μου!! Χα χα χα!! ευχαριστούμε για το γέλιο που μας προσφέρεις!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χαρά μου,
    Αρμενίζω στο μπλογκ σου σα χαμένος σε φουσκοθαλασσιά, ανακαλύπτοντας άγνωστες στεριές λες και είμαι ένας καινούργιος Κολόμβος όμως μου άρεσε το (βρίσκομαι πάντα υπό την επήρεια κρίσεων)

    την αγάπη μου
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εντάξει..Χαρά..τα σπιτάκια σου ειναι υπέροχα..πανέμορφα...φανταστικά !!!!! Αχ..θα προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ.....μου έδωσες τόση έμπνευση !!!! Μα είναι δυνατόν να μήν σου δίνουν όλοι παιχνιδοβραβεία....αφού είσαι θεά !!! Δέν χορταίνω να σε διαβάζω και πάντα μένω άφωνη με τις φανταστικές δημιουργίες σου !!! Απόλαυσα τις απαντήσεις σου !!! Έισαι ένας πολύ όμορφος και αληθινός άνθρωπος Χαρά μου και χαίρομαι πολύ που σε έχω γνωρίσει έστω και αυτό το λίγο, όπως και όλη τη συμμορία που όλο και μεγαλώνει !!!! Εντωμεταξύ, τόση ώρα κάθομαι και διαβάζω τα σχόλια και έχω ρίξει ΤΟ γέλιο λέμε !!!! Χάχάχά.....σας αγαπώ !!!
    Φιλάκια πολλά...τα λέμε ;) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. χαχαχα...ενταξει...μα πως? απο τι υλικο??
    ειναι τελεια.........!!!!!!!!!
    δεν εχω λογια........!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...