...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Ακόμα μια Ανοιξη... (Birthday & giveaway)


                                                       Τρία χρόνια!


Απίστευτο μου φαίνεται και που το βλέπω γραμμένο!
Πέρασαν κιόλας τρία χρόνια.

Όμορφα, γεμάτα, απίστευτα γεμάτα, απρόσμενα γεμάτα!
Όπως έχω ξαναπεί, η αρχή έγινε χωρίς πρόγραμμα, χωρίς πλάνο.
Έτσι στην τύχη.
Και η τύχη ήταν με το μέρους μου γι άλλη μια φορά!
Και μου έφερε έμπνευση και δημιουργικότητα,  που με βοήθησε σ' ώρες χαλάρωσης, σ' ώρες έντασης, σ' ώρες δύσκολες και μου έφερε κοντά ανθρώπους υπέροχους, μοναδικούς, με διαφορετικά ή ίδια ενδιαφέροντα, με γέμισε αγάπη, καλοσύνη  τρυφερότητα, επιβράβευση, ενθάρρυνση . 
Γι αυτό δε μετρώ  με  αριθμούς, όσο δελεαστικοί κι αν είναι,μόνο Ανθρώπους!
Άνοιξη τότε , Άνοιξη τώρα!



Τι σημασία αν τούτη η Άνοιξη μετρά μια ηχηρή απουσία;  τέτοιες απουσίες, δεν ακυρώνουν την παρουσία, είναι σαν να μην υπάρχουν.
Κι άλλες απουσίες από εδώ, δε τις μετρώ, γιατί απλά άφησαν το στίγμα τους και για μένα κάθε σημάδι είναι σημαντικό και μοναδικό του κατόχου του.
Χαίρομαι για τούτα τα γενέθλια, χαίρομαι παιδιάστικα κι έτσι θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.
Με τούτο το ανοιξιάτικο ρολόι, γεμάτο παιδικότητα, ενθουσιασμό, χρώμα, κι απλότητα (αφού προέκυψε από τα πιο φτηνά υλικά,έναν τουρτόδισκο γενεθλίων) μετράω τον χρόνο και την Άνοιξη! 
ρολόι με decoupage με χαρτοπετσέτα ,πάνω σε πάστα διαμόρφωσης, σε χάρτινη βάση τούρτας

Και κάτι ακόμα που με εκφράζει, δανεισμένο από το Νικηφόρο Βρεττάκο και το έργο του         
                                                «Ο Αγρός των λέξεων».

Όπως η μέλισσα γύρω από ένα άγριο
λουλούδι, όμοια κ’ εγώ. Τριγυρίζω
διαρκώς γύρω απ’ τη λέξη.
Ευχαριστώ τις μακριές σειρές
των προγόνων, που δούλεψαν τη φωνή,
την τεμαχίσαν σε κρίκους, την κάμαν
νοήματα, τη σφυρηλάτησαν όπως
το χρυσάφι οι μεταλλουργοί κ’ έγινε
Όμηροι, Αισχύλοι, Ευαγγέλια
κι άλλα κοσμήματα.
Με το νήμα
των λέξεων, αυτόν το χρυσό
του χρυσού, που βγαίνει απ’ τα βάθη
της καρδιάς μου, συνδέομαι συμμετέχω
στον κόσμο.
Σκεφτείτε:
Είπα και έγραψα «Αγαπώ».

Και κάτι για το τέλος:
Αυτό  το τουρτορολόι θα γίνει δικό σας (μετά απο κλήρωση), για όσους είναι ή νοιώθουν παιδιά, με πολλή αγάπη...αρκεί να το θελήσετε. Σχολιάζοντας εδώ μέχρι τις 15 του μήνα. Τι λέτε;





109 σχόλια :

  1. Να ζήσεις μπλογκοσπιτάκι …….
    Και χρόνια πολλά…..
    Μεγάάάάάλο να γίνεις ……
    Να δίνεις ….ΧΑΡΑ.
    Και δεν εξαιρούμαι , γιατί πολύ μου αρέσει!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ανοιξη εχει πολλα προσωπα, το ροζ πολλους συμβολισμους
    και το μπλογκ πολλες,πολλες ευχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου,Χαρά!
    Πέρασε τόσος χρόνος-πάντα χαρές,όμορφες δημιουργίες να προσφέρεις!
    Να είσαι καλά-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να εκατοστήσει τα χρόνια το blog σου, να χιλιάσεις τις αναρτήσεις και να φτιάχνεις πάντα τόσο όμορφα πράγματα όσο αυτό το ρολόι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύχρονο να είναι το μπλογκοσπιτάκι σου, Χαρά μου, και πάντα γεμάτο αγάπη, χαρά και όμορφες δημιουργίες!!!!
    Και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρία χρόνια Χαρά μου ! Ανοιξη άνοιξες το σπιτικό σου και μοιράστηκες , έδωσες χαρά , αγάπη , ελπίδα .
    Και πήρες ότι χρειάζεται να προσφέρει κάποιος σε σένα που τα λόγια σου χαιδεύουν τη ψυχή .
    Σε φιλώ και θα ένοιωθα απέραντη χαρά , αν κέρδιζα το τουρτορολογάκι, ακριβώς γιατί τα υλικά είναι φτηνά , αλλά φτιάχτηκε με αγάπη
    Φιλιά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαρούλα μου!Χρόνια πολλά πολλά και χαρούμενα!
    Μαζί σχεδόν ξεκινήσαμε,μας είχε πιάσει η άνοιξη!Όχι πως τώρα δεν μας έχει πιάσει..!χαχαχα
    Τέλειο το ρολόι,απλά ΤΕΛΕΙΟ!!!
    Πολλά φιλιά αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα ανοιξιάτικα χρώματα. Φιλιά πολλά, τρεις φορές έγραψα και με πέταξε έξω αλλά επειδή πρόκειται για σένα επιμένω. <3 Να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά, Χαρά, στο όμορφο και δημιουργικό blog σου! Όσο για το ρολόι απλά τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρόνια πολλά στο όμορφο μπλογκ σου!! να σε χαιρόμαστε φίλη! ωραίαο το ρολόι, τικ τακ... μια χαρά λειτουργεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά, Χαρά μου στο blogοσπιτάκι σου που ξεχειλίζει από χρώμα και αγάπη!Σου εύχομαι από καρδιάς, η έμπνευση και η δημιουργικότητα να σε ακολουθούν πάντα κι' εσύ να χαίρεσαι έτσι παιδιάστικα όπως στα σημερινά γενέθλια! Μετά από τρία χρόνια στην blogογειτονια, τώρα εσύ αποτελείς πηγή έμπνευσης, ενθάρρυνσης, φιλίας!
    Το τουρτορολόι είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και ευχομαι να το κρατησεις για όσο σου δίνει χαρά και νιώθεις οτι θέλεις να επικοινωνησεις με άλλους ανθρώπους ,φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και πάντα περισσότερα στο όμορφο σπιτάκι σου Χαρούλα μου γλυκιά... Νωρίτερα που μιλήσαμε δεν μου είπες τίποτα.. θα σε μαλώσω.. φυσικά και κάνω πλάκα.. αλλά μάλλον εγώ πρέπει να σου φέρνω χίλιες λουλουδιασμένες ευχές... όλες δικιές σου... να τις κάνεις ότι αγαπάς... Φιλάκια πολλά πολλά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. Χαρά μου με πέθανες με αυτό το αυγοτσοφλιασμένο... πίστεψε με δεν υπάρχει μετάφραση για αυτή τη λέξη ή τουλάχιστον δεν έχει κανένα νόημα.. για αυτό και μου αρέσει η ελληνική γλώσσα.. Η ιταλική δεν είναι τόσο ελαστική.. χα χα

      Διαγραφή
  14. Delicado, bello, extraordinario, me ha encantado.
    Bss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά στο μπλοκ σου. Το ρολόι πανέμορφο, ανοιξιάτικο, ρομαντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά σίγουρα δημιουργικά δεν υπάρχει αμφιβολία!!
    Και βέβαια νοιώθω παιδί άσχετα αν δεν μου άρεσε ο αριθμός των χτεσινών γενεθλίων μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στο υπέροχο και ρομαντικό μπλογκάκι σου Χαρά! Η ανοιξιάτικη αύρα σου φαίνεται όλο το χρόνο και όχι μόνο τώρα που έχουμε Άνοιξη! Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    Γιορτάζει και το δικό μου σπιτάκι τα γεννέθλιά του (1η Απρίλη) και μοιράζει δωράκια. Πέρασε να ρίξεις μια ματιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο όπως πάντα Χαρά! Οτι φτιάχνεις έχει κάτι το ονειρικό, σαν να είναι βγαλμένα από παραμύθι! Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και δυνατή για να μας χαρίζεις τετοιες υπέροχες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χρόνια πολλά στο μπλογκ οου και σε σένα εύχομαι καλές εγγραφές και πολλές πολλές χαρές μέσα από αυτές (γιατί αυτό έχει σημασία)
    σε φιλώ κι έφερα κι αυτά να συνοδέψουν τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άνοιξη το έπλασες και άνοιξη ευωδιάζει. Μ’ Αγάπη το ’κανες κι αγάπη ξεχειλίζει. Με χάρη το φιλοτεχνείς κι αυτό Χαρά χαρίζει.

    Ποιανού λαού αλφάβητο, ποιες λέξεις να ταιριάξω να περιγράψουν τις ευχές που θέλω να σου γράψω…
    Χρόνια πολλά του εύχομαι, να τα εκατοστίσει!!!
    Αυτά κι άλλα πάρα πολλά να ζήσει!!!

    Χαρά χίλια φιλιά και μια αγκαλιά πολύ σφιχτή για σένα
    γιατί 'σαι από τα πλάσματα τα πολυαγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά! Χαίρομαι κι εγώ μαζί σου! Σ' ευχαριστούμε για κάθε ανάρτηση που μας χάρισες! Καλή συνέχεια λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 3 χρόνια δημιουργίας!! 3 χρόνια "γεμάτα" από κάθε συναίσθημα!
    Να'σαι καλά, Χαρά μου για όλα αυτά που μάς χαρίζεις απλόχερα !!
    Φιλί, αγκαλιά και ..άλλο ένα φιλί!! (σάντουιτς !!χαχα!!!)
    ΥΓ Για το ρολόι δεν έχω λόγια! Τρυφερό και πανέμορφο!!
    (τελικά έχω!! χα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ!!!
    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!
    ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΟ!!!ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου,ξαδέλφη!!Νά χιλιάσης τίς αναρτήσεις σου,καί πολλές καί πανέμορφες δημιουργίες πάντα νά απολαμβάνουμε!!Εισαι πηγή έμπνευσης πάντα γιά όλες μας!!Τό ρολόι σου,εξαιρετικό!!Ρομαντικό καί ανοιξιάτικο!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια Χαρούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Χαρά μου! Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου!
    Εύχομαι να χεις πάντα όμορφες εμπνεύσεις και δημιουργικές στιγμές!!
    Το ρολόι είναι θαυμάσιο!! Δεν έχω λόγια..
    Να σαι καλά!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα ,Χαρά και χρόνια πολλά-πολλά και δημιουργικά στο blogoπαλατάκι σου!Πανέμορφο το ρολόϊ σου!!!Τι φινέτσα,τι γλύκα,τι χάρη!!!Τι πιο όμορφο να μετράς το χρόνο δημιουργικά με αγάπη!Μπράβο κορίτσι μου!Φιλιά και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημερούδια φιλεναδίτσα μου και πάντα τέτοια!!! Να γιορτάζουμε γενέθλια και να'χουμε χαρές και πανηγύρια!!!! Να'χεις γύρω σου ανθρώπους που ξέρουν ν'αγαπούν και να στο δείχνουν!!! Φιλιά γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ευχαριστούμε για το δώρο, για το ποίημα και την καταπληκτική παρέα που μας κάνεις όλα αυτά τα χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χιλιόχρονο να είναι το μπλογκοσπιτάκι σου Χαρούλα!!!!!! Σου είχα αφήσει μήνυμα και χθές αλλά δεν το βλέπω. Ηταν πάνω στην φάση που crashάρισε το λαπιτόπι μου!!!! Πάπαλα....δεν ανοίγει με τίποτα!!!! Κάθησα και σετάρισα το παλιό PC του γυιού μου αλλά ούτε τα emails μου δεν μπορώ να δώ. Και έχασα και όλες τις επαφές μου!!!!
    Τέλος πάντων, ξαναπέρασα, ευτυχώς, και προφανώς δεν είχε περάσει το μήνυμα.
    Μπορεί να μην σε ήξερα πριν από τρία χρόνια, αλλά από τότε που γνώρισα το όμορφο και αγαπησιάρικο σπιτάκι σου, έμαθα και πήρα πολλά από σένα. Σου στέλνω τις ευχές μου και την αγάπη μου! Και του χρόνου ! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρονια πολλα στο μπλογκοσπιτο της αγαπης!!
    Μυριες χαρες και ομορφα συναισθηματα να μπουν στο αρχοντικο σου.πολλα φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. εφτασε λοιπον ο καιρός , να ζησεi το πανεμορφο και φιλοξενο blogSPITAKI να σε απολαμβανουμε για πολυ πολυ καιρό Χαρα μου δε γλυκοφιλω ψυχουλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μέσα από την καρδιά μας, το σπιτάκι σου να είναι γεμάτο αστείρευτη έμπνευση & δημιουργικότητα κ' πολλούς πιστούς αναγνώστες!!!
    Μόνο υγεία κ' χαρά για εσένα!!! Αυτή είναι η δική μας ευχή!!!
    Συμπλήρωσε με ό,τι άλλο λαχταράει η ψυχούλα σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια Πολλά Χαρούλα μου στο όμορφο και φιλόξενο μπλογκοσπιτάκι σου. Σ ευχαριστούμε για την απλόχερη αγάπη σου και την τρυφεράδα της ψυχής σου.
    σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια ΠΟΛΛΑ και όμορφα στη Χαρά και στο σπιτάκι της που ήταν η αρχή να γνωρίσω υπέροχους ανθρώπους!Ενα μόνο θα πώ δημόσια!αυτο το σπιτάκι το γνωρίζω μόνο ενα χρόνο και κάτι, κι εχω μάθει τόσα πολλά!ΧΑΡΑ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που έχω την τιμή να αποκαλούμαι φίλη σου!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!Η Χιονάτη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχο ρολόι. χαιρετίσματα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είναι κιόλας τρία; Καλά να πάθεις! Στα ΄λεγα! Χαχα! Σε πειράζω! Κι εγώ χαίρομαι που είσαι εδώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑ!!!
    ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΩΣΩ!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΓΩ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ 2 ΧΡΟΝΙΑ Η ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΩ ΜΙΑ ΖΩΗ!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΙΣΩΣ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Α!κι εγω ξεχασα να σχολιάσω το ρολόι το οποίο όντως είναι πανέμορφο!Με συνεπήραν πριν τα συναισθήματά μου και ξεχάστηκα στα ..εντος....Και μια υποσημείωση:εκει που εγραψα:αποκαλούμαι, επρεπε να γράψω:αυτοαποκαλούμαι!!!αλλα για μένα το ίδιο μετράει!και παλι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!με αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά και δημιουργικά και από εμένα. Να είσαι καλά και να σου προσφέρει πάντα χαρά το σπιτάκι σου. Τι ωραίο ρολόι!!!
    Φιλάκια,
    Διονυσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια πολλά, Χαρά μου! Εύχομαι το σπιτάκι σου να είναι πάντα γεμάτο από φίλους και να σου δίνει πάντοτε στιγμές χαράς και δημιουργικότητας.

    Το ρολόι σου είναι καταπληκτικό!!

    Φιλιά πολλά και του χρόνου να γιορτάσουμε πάλι όλοι μαζί εδώ, με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να ευχηθώ κι' εγώ σ' αυτό το ζεστό κι' αγαπημένο σπιτικό της γειτονιάς μας να είναι πολύχρονο και να εξακολουθεί να μας μοιράζει απλόχερα τις ομορφιές και τη χαρά σου, Χαρά μου!!!!
    Πολλάααααααα φιλιά........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια πολλά για το μπλογκ σου!και αυτή η κατασκευή σου είναι πανέμορφη, όπως όλες όσες μας έχεις παρουσιάσει!Συγχαρητήρια!!!
    ginamakri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά για το μπλογκ σου.Το ρολόι είναι πανέμορφο !!!
    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Λεω πως εισαι ενας φοβερος ανθρωπος Χαρα!!!
    Τοσο εσυ,οσο και το blog σου να τα χιλιασετε και να μας γεμιζετε με χαρα και αγαπη!!
    Το ρολόι ειναι περισσοτερο και απο το τελειο!!
    Σε φιλω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια πολλά και από εμένα.Οι στίχοι του Βρετάκου που ανάρτησες δείχνουν και την δική σου ευαίσθητη ψυχή. Αν και δεν γνωριζόμαστε πολύ νιώθω όμως να σε ξέρω καλά. Το ρολόι είναι πολύ όμορφο.'Ολη η άνοιξη μέσα σε αυτό. Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρόνια πολλά Χαρά μου στο μπλογκ σου, χρονια δημιουργικά κι ανθισμένα!
    Πολύ όμορφο το τουρτορολόι!
    Στελνω φιλί και μεγάλη αγκαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εύχομαι το όμορφο σου σπιτικό, να μοιράζει χαρά, θετική ενέργεια και πολλές μελλοντικές δημιουργίες!
    Να τα χιλιάσει!
    ΑΦιλιά και καλό γιορτινό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θέλει πολύ θράσος για να διεκδικήσω και αυτό το υπέροχο ρολόι,
    για αυτό, κυρία πρόεδρε, ζητώ την εξαίρεσή μου.....
    Χαρουλίτσα, πολλές ευχές σου στέλνω !
    Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μοιράζεσαι μαζί μας ό,τι σκέφτεσαι, ό,τι νοιώθεις και ό,τι φτιάχνεις.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Να τα χιλιάσει Χαρά μου, διάβασα προσεκτικά όσα γράφεις και έφερα στο νού μου εκείνες τις μέρες της Άνοιξης, τότε που κάναμε και οι δυο τα πρώτα δειλά βήματά μας εδώ στη μπλοκογειτονιά και φάνταζαν όλα τόσο γλυκά, τόσο όμορφα!!!!
    Χαίρομαι πολύ τελικά που αυτό το σεργιάνισμα συνεχίστηκε και μπορέσαμε να απολαύσουμε όλα αυτά τα όμορφα συναισθήματα.
    Σε φιλώ, να ΄σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ποτέ δεν ξεχνώ τις χαρές που ανέλπιστα πήρα από τούτο εδώ το μπλοκόσπιτο και του εύχομαι να υπάρχει για πολλά -πολλά χρόνια ακόμη! Να μας τρατάρει σε κάθε μας επίσκεψη λόγια όμορφα βγαλμένα από την καρδιά της υπέροχης και φιλόξενης οικοδέσποινας αλλά και δημιουργίες φινετσάτες όπως αρμόζουν στην σικάτη και ευγενική δημιουργό τους Δεν την γνωρίζω...... αλλά παίρνω μεγάλη Χαρά!!! από αυτήν και περιμένω με ενδιαφέρον κάθε της ανάρτηση...Θα μπορούσα να έλεγα και άλλα πολλά (μάλλον έχω κεφια... χρόνο δεν έχω) αλλά κ. Χαρά μας έχουμε κι εμείς γενέθλια ,χρονίζουμε σε 2 μέρες και δουλεύω εντατικά για στολισμούς γλυκά και κλπ κλπ. Φιλάκια πολλά σου στέλνω την αγάπη μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Поздравляю с Днем Рождения! Счастья вам и удачи!
    Часы по-весеннему очень красивые!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πωπω...ολόκληρη κοπέλα έγινες βρε! Τριών χρονών! Να δώσω κι εγώ τις ευχές μου, να'ναι γεμάτο χαρές από δω και μπρος το μπλογκάκι σου, όμορφες δημιουργίες... που δεν στερείται. Χιλιόχρονο να'ναι και συ μαζί μ'αυτό γερή και γεμάτη...απ'όλα (εξαιρείται το φαγητό...)!!!Και μια προσωπική επιθυμία...με περισσότερο ζωγραφική!!! Ε καλά να μη το πω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπέρα Χαρά μου, και να γιορτάζεις με την ίδια παιδική χαρά και την ίδια ρομαντική διάθεση, για πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Να τα εκατοστίσει το blog σου,Χαρά μου!!!!!!Εύχομαι,πάντα να έχεις την ίδια παιδιάστικη χαρά και έμπνευση και να μας ξεσηκώνεις με τις δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χρόνια πολλά Χαρά μου στο όμορφο φιλόξενο blogoσπιτάκι σου!!!!!εύχομαι να είσαι πάντα καλά να μας δείχνεις τις όμορφες δημιουργίες σου με τα όμορφα λόγια!!!!!!να σαι καλά γλυκιά μου και του χρόνου εδώ!!!!!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου ,Χαρά!!!!Ευχόμαστε να μας κρατάς συντροφιά για πολλά χρόνια ακόμη!!!!!!Πολλλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Νά 'σαι πληθωρικά δημιουργική για πολλά-πολλά μπλογκοχρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χαρά μου αγαπημένη....Χρόνια Πολλά στο υπέροχο...ξεχωριστό σου blog..!!!!!που άν δέν ήταν αυτό δέν θα είχα ποτέ γνωρίσει μιά τόσο όμορφη και ρομαντική ψυχή σάν και εσένα αλλά και τόσες άλλες όμορφες και δημιουργικές ψυχές !!!
    Να σε χαιρόμαστεεεε.....και την επόμενη Άνοιξη πάλι εδώ !!!!....καλά, κάτσε να χαρούμε πρώτα την φετινή...αλλά μας λείπει το φώς το αληθινό τις τελευταίες μέρες...ελπίζω να φωτίσει σύντομα, να αποκτήσει πάλι ο ουρανός το γαλανό του χρώμα και να σταματήσει πιά αυτή η σκόνη απο την Αφρική...απο τη Σαχάρα..ούτε που θυμάμαι πιά!
    Χαρουλίνα τί είδαα ;!!...φτιάχνεις καινούριο blog..και έχεις μαζέψει εκεί όλη την blogoχώρα ; Να δώ εγώ πότε θα ανασκουμπωθώ να κάνω κάτι πρίν να είναι αργά...να κάνω το ίδιο με σένα;..να κάνω bloglovin;..έννεν ξέρω...έχω μάθει και λίγα κυπριακά τελευταία με αυτά που διαβάζω...χάχά...χμμμ...με έχει πιάσει η λογοδιάρροια...τρελή ροή οι σκέψεις...σταματάω..απλά έχω καιρό να σου γράψω...το ξέρωω..και για το πανέμορφο....ανοιξιάτικο....μοναδικό ρολόι σου ακόμα δέν έχω πεί πόσο πολύ μου αρέσει....τέλειοοοοο !!!!! Σε ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο μα πιό πολύ που υπάρχεις και μας ταξιδέυεις και αγγίζεις τις καρδιές μας σε βάθος !!!!
    Έυχομαι να είσαι πάντα καλά αγαπημένη και να επικοινωνούμε για πολύ καιρό ακόμη...σ´αγαπώ πολύ....φιλάκιααααα....
    Υ.γ: θέλω και υστερόγραφο τρομάρα μου αλλά ήθελα να πώ πόσο μου άρεσε το ποίημα του Βρεττάκου.....αγκαλιά σφιχτή...χρόνια πολλάαααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πέρασαν κιόλας τρία χρόνια ;
    Να τα εκατοστήσεις Χαρουλί μου και οι ώρες σου να ειναι πάντα πολυχρωμο-τουρτο-λουλουδένιες σαν την υπέροχη κατασκευή σου !
    Φιλάκια
    ΘΕΟΦΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΧΑΡΑ16 Σεπτεμβρίου 2011 - 2:50 μ.μ.
    Γειά σου Ρούλα
    Με Χαρά σε καλωσορίζω στη γειτονιά.
    Θα ενθουσιαστείς με τη γειτονιά μας και θα κάνεις ό,τι τρέλλα έχεις απωθημένο.
    Μη μασάς,κάνε ο,τι ονειρεύεσαι χωρίς αναστολές, κανένας δεν θα σε σχολιάσει ούτε φυσικά θα σε κατηγορήσει...ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

    Ηθελα σήμερα να σου θυμησω...αυτό το σχολιο που ήταν το πρωτο.. στο παλιο μου ιστολογιο... αυτά τα λόγια . μου έκαναν ΚΛΙΚ.... και ηταν τα πρωτα που διαβασα...εδώ μεσα...αυτό σου το καλοσωρισμα...μου εδωσε... την χαρα.. οτι μπορώ να συνομιλω..με ανθρώπους που είχανε χιούμορ....και αγαπη για τον συνανθρωπο...
    αυτό το (μην μασας....και κανε οτι ονειρευσαι).. ηταν ο μπούσουλας μου...για οτι εχω κανει εδώ ...και η αγαπη που τοσο απλωχερα σκορπας.. Χαρά μου...τιποτε δεν ειναι τυχαιο στην ζωή μας... οτι προσφερεις ..γυρίζει σε σενα πολλαπλασιο... και χαιρομαι που γινεται αυτό ...σε αυτήν την υπεροχη γειτονια.. να τα εκατοστήσει το μπλοκακι σου...Χαρα μου.... και θα ειμαστε εδώ ...χουφταλα μεν.. αλλα μπολέρισες δέ..!!!!!!
    σημερα δεν σήκωνε να σφηναρω.. οπως θα καταλαβες μου έλειψε..χι.χχι.χ.χι.χι
    φιλαρες να σε χαιρομαστε... και σενα και το.... ( Κάντο με αγαπη).... μπλογκς σου..!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ile kwiatów na zegarze...pieknie to wyglada:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Χρόνια πολλά στο υπέροχο blog σου με όμορφες και δημιουργικές αναρτήσεις! Εξαιρετικό το ρολόι! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χρονια Πολλα Χαρα μου στο τοσο φιλοξενο blogoσπιτακι σου, το γεματο ομορφες αναρτησεις!!!!!!
    Το ρολοι οποια το κερδισει θα ειναι πολυ τυχερηηηη!!!!!!!!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Γενέθλια μπλογκοφιλενάδα;Να τα εκατοστήσετε και το μπλογκόσπιτο και Εσύ,αλλά ο χρόνος να είναι τρυφερός μαζί σου και να διατηρήσεις την παιδικότητα σου και την ομορφιά της νεότητας.Το ρολόϊ σου εξαιρετικό,αλλά και ο Βρεττάκος συναρπαστικός.Αυτό είναι που λατρεύω σ'εσένα,δεν περιορίζεσαι σε μιά τυπική ανάρτιση με τις όμορφες ούτως ή άλλως δημιουργίες σου,αλλά τις διανθίζεις με ότι καλλίτερο διαθέτει η κουλτούρα μας.Πολλά φιλιάαααααααα!!! Βούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Να τα χιλιάσει το σπιτάκι σου Χαρά μου !! Σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μας όλες αυτές τις δημιουργίες ,που μας δίνεις χαρά με το αστείρευτο χιούμορ σου και την τέλεια γραφή σου σε κάθε ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. º° ❤♫°
    Olá!
    Feliz Aniversário!
    Bom domingo!
    Boa semana!

    °º♡♡♫
    °º♡ Beijinhos do Brasil.
    º° ♡ ❤♫°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Χρόνια πολλά και πάντα δημιουργικά! Τρία χρόνια με τόσες όμορφες δημιουργίες! Τυχερές είμαστε!

    Χαρά μου το ρολόι είναι συνώνυμο με την Άνοιξη!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Χρόνια καλά, πολλά και δημιουργικά. Υπέροχο το ρολοϊ σου και τα χρώματα του απίθανα και ταιριάζουν τόσο πολύ στο ροζέ δωμάτιο της κόρης μου.
    Καλή επιτυχία σε όλες....
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλημέρα Χαρά μου,

    να τα χιλιάσει το σπιτάκι σου και μακάρι να είσαι πάντα καλά να μας χαρίζει όμορφες δημιουργίες σαν και αυτή που κληρώνεις αλλά περισσότερο με τις μαγευτικές σου περιγραφές που μας ταξιδεύουν σε άλλους κόσμους.
    Χρόνια Πολλά Χαρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Χρόνια πολλά Χαρά μου για το όμορφο και φιλόξενο σπιτάκι σου, να είσαι πάντα καλά και να μας χορταίνεις με τις όμορφες δημιουργίες σου!!!Το ροόι υπέροχο!!! καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Καλέ είναι δυνατόν να μη συμμετάσχω στη κλήρωση; με τέτοιο δώρο; το πιο όμορφο ρολόι που είδα, στα μέτρα και στην ιδιοσυγκρασία μου !Εύχομαι κοριτσάκι μου τόσα πολλά χρόνια ώστε να σε διαβάζω από..γηροκομείο..η μάλλον από..κάποιο βουνό για σκι..η μάλλον από ένα νέο μαγαζί..ή μάλλον από κάποιο νησί για σέρφιγκ με πατερίτσα ..δεν γερνάω που να σκάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ξερεις πως τιποτα δεν είναι τυχαιο, το οτι αγαπιέσαι τοσο πολυ απο ολη τη γειτονια νεες και παλιες δεν μετριεται με το ποσα σχολια εχεις αλλα με το τι γραφουν τα σχολια αυτα και τι αποπνεουν. Τελικα τιποτα δεν ειναι αγγελικα πλασμενο ουτε και σε αυτη τη γειτονια και ολα υπαρχουν οπως και στη ζωη μας. Αλλα τα ομορφα και καλοσυνατα λουλουδια πάντα αναδεικνυονται Χαρα μου!
    Χαιρομαι που σε συναντησα και σου ευχομαι να εισαι πάντα καλά!!!!
    Χρονια πολλα στο μπλογκακι σου!
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Χρόνια πολλά Χαρά μου να είσαι πάντα καλά.Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Χρόνια Πολλά στο μπλοκόσπιτο της Χαράς και της Αγάπης... της δημιουργίας και του λόγου!!! Να είσαι πάντα καλά Χαρούλα μου για να ομορφαίνεις με το σπιτάκι σου την γειτονιά!!!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Χρόνια πολλά να τα χιλιάσεις για να μας χαρίζεις άφθονο γέλιο και ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Xαρουλάκι μου αγαπημένο.
    Ξεκινάω με συγνώμες. Πρώτη για το λάθος που έκανα και το έσβυσα. Συγνώμη δεύτερη που τόσο άργησα να περάσω να σου ευχηθώ. Όμως τούτον τον καιρό είναι όλα μαζεμένα. Έχω και το βιβλίο μου το οποίο κυκλοφορεί στην Ελλάδα 20 Απριλίου.
    Καταλαβαίνεις ότι ο χρόνος με πνίγει.
    Εδώ είαμαι λοιόν να σου ευχηθώ χρόνια πολλά στο αγαπημένο σου σπιτάκι που έχει γίνει αγαπημένο όλων μας, Χρόνια σου πολλά και καλά και πάντα να μας γεμίζεις με τις ομορφιές σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Έχεις αιχμαλωτίσει όλοι την Άνοιξη Χαρά μου σε αυτό το ρόλοι.Να είσαι καλά να έχεις υγεία και να μας κάνεις παρέα για πολλά πολλά χρόνια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Χρόνια πολλά στο υπέροχο μπλογκσπιτάκι σου!!!Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μας γεμίζεις με χαρά με τις όμορφες δημιουργίες σου και τα υπέροχα,τρυφερά και γεμάτα τόση αγάπη λόγια σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Χρόνια Πολλά!
    Χαρούμενα μπλογκογενέθλια Χαρά!

    Z.>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Xρονια πολλα, χαιρομαι πολυ που σε βρηκα, πανεμορφο το ρολοι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Δηλώνω:παιδί!
    Πειράζει;; Ακόμη και πριν την τελευταία μου πνοή θα δηλώνω: Παιδί!!!
    Πειράζει;
    Με κίνδυνο να με πουν ανώριμη, κι εγώ θα χαρώ τόσο απίστευτα! γιατί όταν ήμουν παιδί βιάστηκα να είμαι...μεγάλη!
    Σ ευχαριστώ Χαρά μου που μου επιτρέπεις να είμαι παιδί εδώ μέσα στη λουλουδένια σελίδα σου και να κυνηγιέμαι με τις πεταλούδες ανάμεσα στα λουλούδια σου. Πουθενά αλλού-ξέρεις-ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ να είμαι παιδί... Και ναι! Ανυπομονώ να..κερδίσω το ρολόι κι ένα παγωτό ξυλάκι Άλμα...κι ένα ..Σεραφίνο! Πειράζει;; Σε μια εποχή που μ έχουν κάνει...Τιραμόλα(κοινώς: Λάστιχο!!!)
    Σε φιλώ και ....ξεκαρδίζομαι στα γέλια...σ εκείνο το παγκάκι! (βλέπε: ντιβάνι..) Χρόνια Πολλά και Βενέτικα! Φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αφιερωμένη εξαιρετικά:
    http://anemondixtia.blogspot.gr/2013/04/blog-post_6927.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ο χρόνος που μετράει το πολύ όμορφο και ανοιξιάτικο ρολόι σου να δίνει επιτυχίες στο "Κάντο μ' αγάπη" και σε σένα να πληθαίνει τις όμορφες στιγμές και να απαλύνει τις απουσίες...
    Με πολύ αγάπη
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Χαρά μου, καλώς σε βρήκα στο καν' το μ' αγάπη..ήμουν την Κυριακή στο blog σου και το είχα δει το ρολόι σου πολύ πριν ανεβάσω τη λαμπάδα..! είναι πολύ γλυκιά η φιγούρα και μ' αρέσουν πολύ τα χρώματα και το περίγραμμα του ρολογιού..! έρχομαι συχνά και χαζεύω τη δουλειά σου! Μ' αρέσει η δημιουργική και ταυτόχρονα ποιητική διάθεση που σε διακρίνει! Εύχομαι να τα λέμε συχνά και να ξέρεις ότι σου απαντάω σε ότι σχόλιο μου αφήνεις στο blog μου..! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. άνοιξη...αγαπημένη μου εποχή-)))
    Να τα χιλιάσει το "Κάντο μ' αγάπη" το οποίο στολίζεις πάντα τόσο όμορφα!!!
    πολλά πολλά φιλιά
    και εύγε στη γενναιοδωρία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Πηρα τα ματια μου και ηρθα παραγειτονια!!χαχαχα Χρονια πολλα χαρα το μπλογκ σου να ειναι γεματο δημιουργικοτητα,αισιοδοξια και πολυ κοσμο!!!! Και εισαι και Ζακυνθινια!!! Εκει περασα υπεροχες διακοπες !!! Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Πάντα η καλή σου η ψυχή Άνοιξη να μυρίζει ,
    κι ολόγυρα μεθυστικό άρωμα να σκορπίζει... Να τα χιλιάσει το όμορφο και δημιουργικό σπιτάκι σου, αγαπημένη μας! Όλα κερδισμένα με το...σπαθί σου είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Gratuluję trzech lat. Zegar jest piękny i wiosenny.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Χαρα μου,Χαρουλα μου...ειμαι κ εγω εδω....λιγο μακρυα το τελευταιο διαστημα ομως οσο μπορω παρακολουθω,εστω κ σιωπηλα....με τετοια νεα ομως δεν αντεξα,ειπα να σπασω την σιωπη...ο πειρασμος ειναι μεγαλος...το τουρτορολοι ειναι υπεροχο και τα γενεθλια μεγαλη υποθεση....χρονια πολλα στο ιντερνετικο σου σπιτι....χρονια καλα και δημιουργικα....φιλακια απο την ασωτη κορηηηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Τις καλύτερες ευχές μου για το τόσο ζεστό και φιλοξενο σπιτάκι σου!!!!!!!Χρόνια πολλά και δημιουγικά !!!!Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Χρόνια Πολλά , πάντα γερή ,χαρούμενη και δημιουργική Χαρά μου !Να τα χιλιάσει το σπιτάκι σου ,με όμορφες και γλυκές αναρτήσεις ! Η χαρά όλου του κόσμου ,να γίνει χαρά σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Χρόνια πολλά στο δημιουργικό σπιτάκι σου....!!
    Πάντα όμορφα και εμπνευσμένα θέματα να έχει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. χρονια πολλα!βασω λαρισα evvagr@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΗ!
    ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΌΜΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Άργησα να μπω στη γιορτή κι ελπίζω να μην τέλειωσε το κέφι!! Χρόνια πολλά πολλά στο σπιτάκι σου Χαρά!!! Να τα εκατοστήσει και να συνεχίσει να μας εμπνέει και να μας ομορφαίνει την γειτονιά μας με τις υπέροχες δημιουργίες σου!!
    Όσο για το ρολόι τι να πω, που δεν έχω ξαναπεί... Πανέμορφο!! Υπέροχο! Μοναδικό!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Unos trabajos preciosos, la corona reciclada me ha encantado.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Χρόνια Πολλά και χρόνια όμορφα δημιουργικά!Τρία χρόνια bloging δείχνει άνθρωπο με συνέπεια και περιεχόμενο που θέλει να μοιράζεται!Συγχαρητήρια και εύχομαι να παραμείνεις όπως ακριβώς είσαι!Το ρολόι "όλα τα λεφτά".Τέλειο ότι "κάνεις με αγάπη!".Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Xρόνια πολλά,Χαρά, στο υπέροχο μπλογκ σου!!!!Να εισαι παντα καλά και το μπλογκακι σου να γεμίζει με τα όμορφα δημιουργηματα σου!!!!εκπληκτικό το ρολοι σου!!!''γεματι Ανοιξη''!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Εύχομαι τα τρία χρόνια να γίνουν 103!! Χρόνια πολλά δημιουργικά και αγαπησιάρικα!Το ρολόι είναι φανταστικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Μην μετράς τα κεριά στην τούρτα, ΑΠΛΩΣ ΔΕΣ ΠΟΣΟ ΦΩΤΕΙΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!. Σου εύχομαι να τα εκατοστίσεις.
    Να συνεχίσεις να αγαπάς αυτό που κάνεις, αυτό που είσαι, αυτό που έκανες, αυτό που ονειρεύτηκες, το κάθε χαμόγελο.
    Αννα Ρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Εκατόχρονο το δημιουργικό σπιτάκι σου!!
    Όταν ένας απλός τουρτόδισκος μετατρέπεται σε ένα τόσο όμορφο ρολόι δείχνει με τι αγάπη το έφτιαξες!
    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Συγνώμη άργησα αλλά νομίζω ποτέ δεν είναι αργά για τις ευχές !! Να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι της φιλόξενης Χαράς, των ρομαντικών τριανταφύλλων, των εξαιρετικών δημιουργιών, της όμορφης ποίησης, της απλόχερης προσφοράς !!
    Χαρούλα να χεις πάντα κέφι και καλή διάθεση να μοιράζεσαι μαζί μας τις έξυπνες δημιουργίες σου , τις σκέψεις σου, τις ατάκες σου, όλα όσα κάνεις με αγάπη !! Άλλη μια ωραία δημιουργία σου το ανοιξιάτικο ρολόι δώρο !!
    Αφήνω τις ευχούλες μου και αν και νοιώθω παιδί , βγαίνω εκτός διαγωνισμού , γιατί έχω κερδίσει προ πολλού το ιδανικό ρολόι για μένα !! Πολλά πολλά χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ !!!!!!!!ΝΑ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Μετά από σχετική απουσία μου στο net γυρίζω πάλι στα γνωστά λημέρια να δω τους φίλους, έτσι έφτασα ως εδώ.
    Αυτό που μου αρέσει πρώτα είναι ο ενθουσιασμός και η ευφορία που αναδείουν οι αναρτήσεις σου και μετά οι κατασκευές σου και τα λόγια που τις συνοδεύουν.
    Να είσαι καλά, πολύχρονο και δημιουργικό το μπλογ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Χρόνια Πολλά στο όμορφο σπίτι σας, έστω και καθυστερημένα...Να σας δίνει πάντα χαρές το μπλογκοσπίτι σας και όλοι μαζί μια όμορφη παρέα να είμαστε...Πανέμορφο το ρολοί, το λάτρεψα...Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ♪♫ Boa semana!
    ღ° Beijinhos do Brasilღ
    ¸.•°♡♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Χρόνια πολλά Χαρούλα μου, να μας χαρίζεις τις δημιουργίες σου για πάααρα πολλά χρόνια!
    Υπέροχο το ρολόι και καλόγουστο! Συγχαρητήρια!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...