...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Εαρινό καλωσόρισμα



 “Έαρ έλα. 

decoupage χαρτομάνδηλου σε λευκό κανατάκι ΙΚΕΑ


 Συνένοχος αφού είσαι. 

λεπτομέρεια

Κοίτα: Τι βαθύ πράσινο τώρα τους ώμους της καλύπτει και πώς εκείνος την κοιτάζει! 


Πως ύστερα που πάλεψε να βγει μεσ’ απ’ τους ανθώνες



ανθώνας  απο αγάπανθους στην Κέρκυρα


 ένα θάμβος μωβ 





τους αναρπάζει…”


                                                                                  Οδυσσέας Ελύτης

Επ ευκαιρία καλωσορίστε ένα νέο λουλούδι στη γειτονιά μας τα http://kerinapoiimata.blogspot.gr/


101 σχόλια :

  1. Η άνοιξη κι η ποίηση συναντιούνται στη σημερινή μέρα κι έρχονται να μας δωσουν λίγο φως και λίγη αισιοδοξία μετα το χειμώνα.
    Το κανατάκι σου έγινε πανέμορφο, το ίδιο όμορφο με τις ανθισμένες εικόνες!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εξομολογηθώ οτι το είχα ξεχάσει; και χαίρομαι πολύ για την επιλογή μου έστω και χωρίς σκέψη.
      Νικούλι μου δώσατε πολύ χαρά με την επιβράβευσή της.
      Φιλάκια πολλά, ο αέρας θα στα φέρει μέχρι εκεί χωρίς κόπο (λυσσομανάει)

      Διαγραφή
  2. Όμορφες εικόνες,υπέροχα λόγια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. «Ας το έχουμε υπ’ όψιν η Άνοιξη και η Ποίηση πάνε χέρι χέρι…», έγραφα πέρυσι τέτοια μέρα καλωσορίζοντας την 21η Μαρτίου στο Μηθυμναίο αλλά κι ένα ακόμα «Καλωσόρισμα» εαρινό από την Παρέα σήμερα στους Μακρινούς Αντίλαλους, μπορείς να δεις, Χαρά μου.
    Έχει κι άλλους φίλους εκεί…

    Να έχουμε μια όμορφη και λουλουδάτη Άνοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω Στράτο το 3ήμερο,που το περιμένω με τόση λαχτάρα, να έχω το χρονο να διαβάσω αυτά που μου προτείνεις.
      Νάσαι καλά και να περνάς καλλίτερα!
      Είθε...

      Διαγραφή
  4. Καλύτερη υποδοχή της Ανοιξης δεν μπορούσες να κάνεις!!!!
    Υπέροχο μωβ "παντρεμένο" με υπέροχους στίχους και πανέμορφες εικόνες - δημιουργίες!
    Να'χεις μιαν όμορφη λουλουδιασμένη και λαμπερή Ανοιξη, Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπάκι,το μωβ δεν είναι το χρώμα μου, αν κατάφερε λοιπόν να γίνει μία πετυχημένη ανάρτηση πολύ το χαίρομαι!
      Φιλάκια πολλά με ευχες εξ ίσου πολλές!!!!

      Διαγραφή
  5. Όμορφες.. πολύ όμορφες εικόνες μας κέρασες!
    Νά'σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!
    ΩΡΑΙΑ Η ΚΑΝΑΤΟΥΛΑ ΤΟΥ ΙΚΕΑ, ΕΓΙΝΕ ΣΑΝ "ΠΑΛΙΑΚΙΑ"
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα
      Προσπαθώ ν αφήσω πίσω μου το μαύρο-γκρίζο και να εμφορηθώ (;!) ροζ...λίγο...κάπου... τα καταφέρνω,όχι πάντα.
      χαίρομαι αν σήμερα τα κατάφερα.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Xαρά μου, σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα ποίησης που γιόρτασες πολύ πετυχημένα.
    φιλιά και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα Μαράκι,την ποίηση την γιορτάζω κάθε μέρα. Τρελλαίνομαι για ποίηση,...ανέκαθεν.
      Καλή Ανοιξη!

      Διαγραφή
  8. Ενα θάμβος της Ανοιξης μας.. εδωσες σήμερα μερα εαρινή Χαρα μας...με το ομορφο λουλουδιασμένο κανατάκι σου....(για το ντεκουπαζ σου δεν θα σου πω τίποτα τον ξέρεις τον καυμό μου..αχ..!!!)χι.χιχ..οι ανεμώνες σου.. εστηλαν τα χρωματα τους και τις μυρωδιές τους... να μας αγκαλιασουν ...η ημερα της ποίησης....τα παντρεψες ομορφα...την γραφή του Ελύτη με τις εικονες σου.. ...............πηγα και απο το άλλο λουλουδι..χιχ.χι.. τωρα θα εχεις δυο συνονοματες. ...να σε σχολιαζουν.....χιχ.χι....εννοείται οτι θα ξαναπερασω........σε απειλώ....χιχ.. με ενα φιλί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΑΜΈΝΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΣΟΥ...
      Φιλιά ανοιξιάτικα.

      Διαγραφή
  9. Zazdroszcze slonka :) U nas dalej zima grasuje w ogrodach brr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλως μας ηρθε η Ανοιξη κι εσυ Χαρα μου την υποδεχτηκες με τοσο δημιουργικο και ομορφο τροπο! Το κανατι σου υπεροχο! Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα πολύ χαίρομαι για την ανοιξιάτικη είσοδό σου!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Λίγη ποίηση και λίγη άνοιξη θέλει η ψυχή για να ταξιδεύει..
    Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συνδύασες πολύ όμορφα τον ερχομό της Άνοιξης με την παγκόσμια ημέρα ποίησης(αν και εσύ την ποίηση την τιμάς τακτικά στις αναρτήσεις σου). Το κανάτι υπέροχο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελένη, η ποίηση είναι αλληλένδετη με τις αναρτήσεις μου,γιατί με συντρόφεψε σ όλη μου τη ζωή.
      Φιλάκια πολλά Καλή ΑΝοιξη!

      Διαγραφή
  13. Σε περιμένουν οι..αγάπανθοι!
    Χαρά μου Αγάπημένη, έχω στήσει το παγκάκι-ντιβάνι του Φρόυντ εκεί παραδίπλα και οι ..αγάπανθοι ομιλούν..
    Σου κάνω μια αγκαλιά ανοιξιάτικη..
    Όσο για τη Barby μας, είμαι Περήφανη για την αναδεκτή που μου έστειλες..Πήγα να την "παραμορφώσω" και με ..μεταμόρφωσε! Αίφνης μου λέει: Τίποτα δεν είναι πιο Όμορφο από το Απλό! Κι έχει Δίκιο...έλα όμως που εμείς οι δυό έχουμε κάτι ..ντελικάτες αδυναμίες! Εγώ με τις δαντέλες πια..!
    Άστα! Μόνο από τον εαυτό σου ΔΕΝ ξεφεύγεις!
    Σε φιλώ και δεν...ξεφεύγω.(χαχαχαχαχ..!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδυναμία μου Αγαπημένη
      εμείς με τις δαντέλες και τα φουρώ πάμε πακέτο και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε οτι είμαστε ρομαντικές; Ανήκουμε σ άλλην εποχή, σ ΄ αλλους κόσμους.
      Να σου πω οτι η φιότσα σου σε επέλεξε μόνη της,άγνωστο πως,αφού εμένα και τη Φωτεινή μας γνώριζε πάνω απο χρονο.Εχεις το μαγικό ραβδάκι,στο έχω αναγνωρίσει.
      Οσο για τους αγάπανθους ,για να καταλάβεις ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΚΕΡΚΥΡΑ...κι όχι μόνο...
      Την αγάπη μου ΠΑΝΤΑ

      Διαγραφή
    2. Χαρά μου...πηγα να δώ και εγω ποια ειναι η Τατιανα που την μεταμόρφωσε η Barby.χι..χι..χτυπαω την πόρτα.τοκ..τοκ... τίποτα.. δεν ανοιγε...μάλλον κλειδωμενα ήτανε.... βρε τι πάθαμεεεε!!!! πως ανοιγει η πόρτα;;;;χιχ.χιχ..

      Διαγραφή
    3. Αγνοώ πως τα κατάφεραν κι οι δυο και μάλιστα για ΣΕΝΑ;;;;Ελεος!

      Διαγραφή
  14. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΑΝΑΤΑΚΙ ΣΟΥ !!!ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μας Ανοιξη Μράκι!Ευχή για όλους μας, τόχουμε ανάγκη.

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφες εικόνες!!!!!Το κανατάκι καταπληκτικό!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στ΄αλήθεια Χαρά μου, κατάφερες μια πανέμορφη υποδοχή της Άνοιξης. Μια υποδοχή γεμάτη λουλούδια, αρώματα, χρώματα, ομορφιές και αγάπη.
    Τα λουλούδια σου μοσχοβολούν. Τα χρώματά αου μαγεύουν Και τα λόγια του μεγάλου Ελύτη συμπληρώνουν την υπέροχη αυτή υποδοχή.
    Μόνο που εμείς εδώ υποδεχτήκαμε σήμερα την Άνοιξη μ΄ένα ακόμα χιόνι.
    Φιλάκια ανοιξιάτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ Ντένη μου καλέ, μπορεί να μη χιονίζει,αλλά ο χειμώνας δε λέει να μας εγκαταλείψει...Εχει κατσικωθει για τα καλά και μας έχει αποκλείσει απο την υπόλοιπη Ελλάδα,αλλά πού θα πάει; πόσο ακόμα;
      Σ ευχαριστώ για τα επαινετικά σου λόγια,πάντα με τιμούν!
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα ανοιξιάτικα σ ε πείσμα του καιρού.

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο το εαρινό καλωσόρισμα. Και πόσο μωβ!!!!!! Διαλέγω και παίρνω το πανέμορφο κανατάκι για τον διαγωνισμό. Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου. Καλή επιτυχία και καλή σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμπεριελαβες τη συμμετοχή μου.
      Καλή συνέχεια σ ό,τι κι αν κάνεις.

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφη ανάρτηση! Και τι όμορφη δημιουργία! Μπράβο σου, Χαρά μου. Φιλάκια πολλά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη χαρά μου μεγάλη αν τα βρίσκεις όλα τόσο όμορφα και ταιριαστά!
      Καλή Ανοιξη θα σου ευχηθώ με πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. KΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!
    Τι όμορφες οι δημιουργίες σου και σε συνδυασμό με τα μαγευτικά λόγια του αγαπημένου μου ποιητή συνθέτουν ένα ιδανικό καλωσόρισμα στην άνοιξη!!!!!
    Χαιρετίσματα και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζεσσάκι μου
      Ποιός δεν αγαπάει αυτό τον ποιητή που χρωμάτισε την Ελλάδα μας;
      Νάσαι καλά καλή μου. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφη η μωβ δημιουργία σου, η αφιερωμένη στην έναρξη της εαρινής ισημερίας και στολισμένη με τα λόγια του Ο.Ελύτη!!Για μένα όμως Χαρά είναι εδώ και πολλά χρόνια μία ξεχωριστή μέρα.
    Σαν σήμερα κράτησα στην αγκαλιά μου ενα πανέμορφο μωράκι την πρώτη μου κόρη!!!Φιλάκια αγαπημένη μου Χαρά και καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα εκατοστήσει το καμάρι σου ΕΦΗ ΜΟΥ!!!
      ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΟΙΩΘΕΙΣ...
      Ετσι να την καμαρώνεις πάντα ευτυχισμένη στη ζωή της!
      Φιλάκια πολλάααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  22. Πέρναγα ξαναπέρναγα και νόμιζα ότι είχες κλειστά σχόλια μέχρι που αφαίρεσες κάποιες καρδούλες και πρόσθεσες -για χάρη μου- την λέξη σχόλια.
    Καλώς μας βρήκε λοιπόν η άνοιξη.
    Ημερολογιακά τουλάχιστον γιατί κυριολεκτικά μάλλον δεν λέει να μας ξεχάσει ο χειμώνας.
    Όμορφο και πετυχημένο το μωβ ανοιξιάτικο καλωσόρισμά σου.
    Καλή επιτυχία να έχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι θα γινόντουσαν και οι καρδιές εμπόδιο εισόδου σου, δεν το περίμενα! Εδω άλλοι κι άλλοι τα κατάφεραν ...μάλλον ήσουν κουρασμένη απο τις διακοπές!!!
      Πάντως ΠΑΝΤΑ στις διαταγές σου!
      Φιλάκια κι ο Θεός να δώσει...

      Διαγραφή
    2. Αμ και εσύ Παρακελσο μου .... πως προσπερνας χωρίς να ελένξεις;....
      χτυπα παιδι μου...την πόρτα......... το νεο λουλουδι το ειδες;; χιχ.χιχ..

      Διαγραφή
  23. μια ομορφια όλα μαζί και τόσο χρωμα και ευωδία σαν την ψυχούλα σου ακλή μου σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπώωωω μέχρι εκεί έφτασε η ευωδιά μου!!! Πολύ χαίρομαι να καταφέρνω να μοσχοβολάω τη γειτονιά,εκ του υστερήματός μου
      Φιλάκια Κάτια μου.

      Διαγραφή
  24. Έχεις καταφέρει να κάνεις την ποίηση τρισδιάστατη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ποίηση ήταν πάντα η αγαπημένη μου,οπότε χαίρομαι αν της έδωσα διάσταση!
      Νάσαι καλά Βερυκοκάκι μου

      Διαγραφή
  25. Μαγική εποχή η άνοιξη.
    Τι να προσθέσω εγώ, η φύση έχει τον πρώτο λόγο.....
    Η κανάτα μεταλλάχτηκε υπέροχα, καθώς και οι φωτογραφίες σου
    που έγιναν μεγαλύτερες και πιο φωτεινές !
    ΄Ενα φιλί σου στέλνω ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα θα μας κάνεις και μαθήματα φωτογραφίας;;;; Πες το μου να κόψω φλέβες!
      Καλή Ανοιξη φιλενάδα!!!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ με την Σοφία!!!Μ'αυτές τις μικρές φωτό μας έχεις στραβώσει!!!Ενώ εκείνη η μεγάλη...τι όμορφη! Κανάτα και λουλούδια έτοιμα για να γίνουν πίνακας. Ξεκίνα!

      Διαγραφή
    3. Γιατί έπρεπε να συμφωνήσεις με τη Σοφία και δε μου το λέγατε να διορθωθώ νωρίτερα;ΑΝτε τώρα να συνέλθω...
      Οσο για τη ζωγραφική προτιμώ τις φυσικές συνθέσεις, αλλά ίσως την τολμήσω κι αυτήν.
      Ευχαριστώ για το σπρώξιμο

      Διαγραφή
  26. Καταπληκτικές φωτό!! Και η δημιουργία σου είναι πανέμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν ξέρω τι άλλο να πω πια....υπέροχη όπως πάντα.....
    Καλώς όρισες άνοιξη!!!!!φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω το μόνο που εύχομαι Δεσποινάκι: ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ! Αυτό λέει πολλά κι αφορά πολλούς.
      Φιλάκια κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  28. Πώς να μήν έρθει η άνοιξη στην καρδιά μας? αφού ΕΣΥ μας την εστειλες? Σ΄ευχαριστώ απο καρδιάς για μιά ακόμα φορά και χαίρομαι που αρχίζει και πάλι το χρώμα να εισβάλλει στη ζωή σου!να εχεις μια όμορφη μέρα, κάθε μερα!Με αγάπη!Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαρμπουνάκι
      ευτυχώς ή δυστυχώς,εγω εχω πάντα μια Ανοιξη μέσα μου να μου βρίσκεται,απλά πολλές φορές καπακώνεται απο τις αντίξοες συνθήκες...
      Σ ευχαριστώ για την ευχή, ξέρεις οτι αντεύχομαι ολόψυχα.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    2. Το ιδιο προβλημα αντιμετωπησα τωρα και στο Μπαρπουνακι που λές εσύ εγω την λέω αδέρφι... τι γινεται βρε παιδια;...ενω εχθες μαινω και αφήνω και σχόλιο...... τωρα μου λεει νακανω λογιαριασμο...γαι να μπώ.......μηπως θελω και κλειδί;;; χιχ.χι.... θα στηλω μεηλ.......φιλια.. σάντολα μου..

      Διαγραφή
    3. Ρουλάκι
      ειλικρινά οι γνώσεις μου δε φτάνουν μέχρι εκεί.Λυπάμαι που δε μπορώ να βοηθήσω.Εμένα δνε μου το έκανε κανένα μπλογκ,ούτε της Βαρβάρας ούτε της Τατιάνας να ζητάει σύνδεση λογαριασμού.Τι να πώ;

      Διαγραφή
  29. Καλη ανοιξη Χαρα μου! Ανθισε η ψυχη μου με τα λουλουδια σου, και στο κανατακι και στην φυση!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να τ ακούσει κι ο καιρός Μικάκι,γιατί εδώ έχουμε χειμώνα!
      Φιλιά κι απο μένα

      Διαγραφή
  30. Αγαπημένος ο Ελύτης και η Άνοιξη επίσης!!!
    Πάντα ευωδιασμένο το blog σου!!!
    Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ κι εγω που ήρθες Ρένα μου,με τόσα καλούδια!
      Νάσαι καλά.

      Διαγραφή
  31. Νάσαι καλά Χαρούλα μου όμορφη, ανοιξιάτικη, λουλουδάτη!!!!!!!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι ένα υπέροχο και ξένοιαστο τριήμερο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές Φιλία μου,αν βοηθούσε κι ο καιρός λιγάκι...
      Καλή εβδομάδα απο αύριο. Φιλάκια

      Διαγραφή
  32. Καλή ΑΝΟΙΞΗ Χαρα, και στις ψυχές μας ανάταση και δύναμη για να βλεπουμε τη ζωή πιό όμορφη ,καλό βράδυ,πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ...να σαι καλα ματια μου..υπεροχες φωτο..χαρουμενη Ανοιξη να χουμε..και ολα τα μωβια τα χρωματα λατρεμενα..Ευλογημενη Σαρακοστη..καλα να περασεις..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι χαίρομαι που σε ξαναβλέπω και σε σένα εύχομαι τα καλλίτερα!
      Φιλάκια κι απο μένα

      Διαγραφή
  34. υπεροχη παρουσιαση!!!!πολυ ομορφο ντεκουπαζ!αααχχχ τι σου φυτευει η Κωστακης στον κηποοο!τα καλυτερα λουλουδια μπρεεε...
    Κι αυτα με το αλυσοπριονο τα κοβει?χαχαχα
    φιλακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό, τώρα τον Κωστάκη μη τον ενθαρρύνεις γιατί βλέπεις τ αποτελέσματα...σπόρους βάζει,πλαστικά βγαίνουν,χαχαχαχα Μετάλλαξη παθαίνουν.
      Κι εγω σε φιλώ

      Διαγραφή
  35. "Την Ανοιξη αν δεν την βρεις,την φτιάχνεις" Οδυσσέας Ελύτης. Κι αυτό έκανες εσύ Χαρά μου με την ανάρτισή σου,σε πείσμα του Χειμώνα που επιμένει (πόσο ακόμα;) έφτιαξες την Ανοιξη και μας την πρόσφερες.Μακάρι να μπορούσες να την φέρεις και στην πολύπαθη Πατρίδα μας,αλλά και στην Κύπρο μας που σηκώνει κι αυτή το σταυρό της. Νάχεις πάντα την Ανοιξη στην καρδιά σου. Πολλά φιλιά!!! Βούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωστό το ποίημα Βουλάκι και είπα να προωθήσω κάποιο λιγότερο γνωστό για την περισταση.
      Καλή σου μέρα, Χρόνια Πολλά για την ημέρα και μακάρι τα νέα για όλους μας και για την Κύπρο,νάναι ευχάριστα κάποια στιγμή, το χρειαζόμαστε όλοι.
      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  36. Αγαπημένη Άνοιξη....όταν ήμουν μικρή πάντα μου έφερνε έρωτες. Όταν μεγάλωσα μου έφερε...αλλεργίες. Τη λατρεύω και τη φοβάμαι. Να είμαστε όλοι καλά Χαρά μου....να φτιάξει λίγο η διάθεσή μας και ν'ανοίξει η καρδιά μας. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εξακολουθεί να σου φέρνει, ο,τι και να σου φέρνει, καλό είναι Ελένη μου,θα πει οτι ο οργανισμός αντιδρά και προκαλεί!Χαχαχαχα, καλά είσαι απίστευτη!
      Το φτιάξει η διάθεσή μας χλωμό το κόβω περισσότερο απο το να φέρει έρωτες η ΆΝοιξη,αλλά ποτέ μη λες ποτέ...
      Φιλάκια πολλά κι απο μένα.

      Διαγραφή
  37. Μετά από πολύυυυυυ καιρό, μπόλικο άγχος και ανεβασμένο σάκχαρο (υποψιάζομαι) έκανα μια βόλτα στο χώρο σου και θαύμαζα, θαύμαζα, θαύμαζα τη φινέτσα του λόγου, της φαντασίας και της σύνθεσης. Όλο δυσάρεστα πράγματα συμβαίνουν γύρω μας και προσπαθώ να τα κουμαντάρω. Κι όμως υπάρχει ελπίδα ! Συμπτωματικά παλεύω κι εγώ μια ανάρτηση με αυτό το θέμα ... της ελπίδας. Να δω, θα μου βγει ποτέ ; Βρε τί έχω πάθει ...
    Ζορίζομαι, Χαρούλα μου και δεν ξέρω άν υπερβάλλω ή όχι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά δεν είσαι εικονική πραγματικότητα,καλά βλέπω.
      Σ αφήσαμε να τελειώσουν τα Καρναβάλια ,να μη σου αποσπούμε την προσοχή,αλλά ε΄συ το παράκανες...
      Και χωρίς πλάκες τώρα, κρατήθηκα σε απόσταση να μην ενοχλώ,όποτε θέλεις ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ (άσε που θα βρεθώ κι εκεί...)
      Να προσέχεις τον εαυτό σου.
      Σε φιλώ και σ αγαπώ ,και το εννοώ

      Διαγραφή
  38. χρονια πολλα απο εδω,αφου δεν μπορω να σου απαντησω απο εκει που πρεπει.Ομως πιέζομαι κι εγω...προβα κανω να δω αν διορθώθηκε το προβλημα, διότι κι εγω θα εχανα καθε ελπιδα...
    Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις πάλι και γιατί δε μιλάς,το άβαταρ τι έγινε;Μπράβο για τους Αναγνώστες είδα οτι μπήκαν (ελπίζω να μη βγήκαν σήμερα που δεν είδα ακόμη)
      Ο,τι θες...ξέρεις...
      Χρόνια πολλά για την ημέρα. Φιλάκια

      Διαγραφή
  39. Να μαι κι εγώ!!! Αργώ αλλά ποτέ δεν ξεχνώ!!!
    Γέμισε σήμερα τη γειτονιά ΑΝΟΙΞΗ!!! Πανέμορφα τα λουλούδια, πανέμορφη και η κανάτα που στόλισε μ΄αυτά!!!
    Ελπίζω Χαρά μου να τα λέμε πιο συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσες εκπλήξεις ν αντέξω σήμερα;
      ΜΠΕΤΤΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥΥΥΥΥ!!!
      Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω και πολύ ντρέπομαι συγχρόνως και το λέω δημοσίως,να ντραπώ περισσότερο.
      Πράγματι ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά και κάποια στιγμή και τηλεφωνικά,τουλάχιστον
      Σε ΦΙΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

      Διαγραφή
  40. Υπέροχα ανοιξιάτικα χρώματα και εικόνες!Πολύ όμορφο το κανατάκι σου.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα και οι εικόνες ανοιξιάτικα Αναστασία μου,αλλα ο χειμώνας αντιστέκεται...
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  41. Πανέμορφο το κανατάκι σου, Χαρούλα! Οι αγάπανθοι είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια!' Οπως και οι ανεμώνες ! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μπορούσα ν αφήσω παραπονεμένο τούτο το σχόλιο,όταν μάλιστα έχουμε κοινή αδυναμία στους αγάπανθους!Τους θυμάμαι απο παιδί στον κήπο του πατρικού μου σπιτιού κι ετσι έχω ιδιαίτερη προτίμηση.
      Σ ευχαριστώ Μαριάν μου για τα καλά σου λόγια,Καλή ΑΝοιξη!

      Διαγραφή
  42. Preciosos trabajos y preciosas fotos.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. to kanatakh einai yperwxw mprabw ola moy aresan kali sinexia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Dzban jest śliczny. Świetnie wygląda na nim ten motyw. Bardzo ładna praca.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...