...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Δει δη χρημάτων...Ή ΟΙ ΣΠΑΓΓΟΡΑΜΈΝΟΙ

Θα πρεπε να φτάσουμε στο παραπέντε, για να ξεχαράξει η κότα να κάμει το χρυσό αυγό. Χρυσό μην περιμένετε, ο λόγος το λέει.
Γιατί έτσι και πέρσυ έμεινα αγέννητη, με ένα βίντεο και ένα συρτάρι εξ αγοράς.
Φέτος όμως έκρινα απαραίτητο οτι έπρεπε να συμμετέχω.
Όχι οτι δε θα φτιάξω και το φετινό βίντεο (αν μου ζητηθεί) μια κι έχασα την ευκαιρία να βιντεοσκοπήσω τους χρυσούς γάμους της Υψηλοτάτης... Ποιά Κέιτ και ποιός Ουίλλιαμ, μιλάμε για ντόπιο πράμα ...τεφαρίκι!  Τέλος πάντων είμαι κι εχέμυθη και σταματώ εδώ...αν θέλει ας αποκαλυφθεί αυτοβούλως, πάντως ένα θα σας πω,  οτι εκτός από εμπνεύσεις έχει κι αστείρευτο χιούμορ κι αυτό την κάνει να λάμπει!
Λοιπόν στο θέμα μας, γιατί ο Νοέμβριος μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ να τον προϋπαντήσουμε παιδιά... με κουμπαρά!
κουμπαράς απο κουτάκι στιγμιαίου καφέ, γαζωμένος (ντυμένος με γάζα,κουτά μου) και decoupage  με χαρτομάνδηλο

Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, το να φτιάχνεις εκατοντάδες κουμπαράδες που θα μείνουν άδειοι και θα μαραζώσουν είναι πρόκληση, αλλά έτσι την αντιμετωπίσαμε κι εμείς κι είπαμε να μην πάει χαμένο ό,τι ανακυκλώσιμο υλικό σε στρογγυλό σχήμα (κι όχι μόνο) υπήρχε στα σπίτια μας και να το μεταφέρουμε σ άλλα σπίτια!χαχαχαχα έξυπνο!
Τώρα άλλωστε τα περισσότερα σπίτια θυμίζουν τόπους υγιεινής ταφής απορριμάτων, αφού όχι μόνο τίποτα δεν πετάμε, αλλά σκουπιδομαζεύουμε.  Η επόμενη απεργία, θυμηθείτε το, θάναι των οδοκαθαριστών, για.... αντιποίηση αρχής!χαχαχα
Καιρό λοιπόν στοιβάζονταν στο ντουλάπι του πλυντηρίου (αντεκουπάριστο,μην ετοιμαστείτε...) τα κουτιά του λευκαντικού, γιατί χωρίς λευκαντικό τα ρούχα θάταν μονίμως κιτρινοκατρουλιά, μία και το νερό μας είναι σκέτο χρυσάφι! Μόνο ως χρώμα, αλλά το πληρώνουμε ως τέτοιο  πολύτιμο, για να μην το πίνουμε, τέλος πάντων πολύ ξεφεύγω του θέματος.
Καιρό με ρωτούσε και το στεφάνι μου (ένα και μοναδικό Υψηλοτάτη, μην παίρνει και θάρρος... Αυτουνού του χρειάζεται δάφνινο!λίγο είναι να μ ανέχεται τόσα χρόνια;):
"Χαρικλάκι γιατί τα μαζεύεις; θα τα κάνεις κάτι; φρακάραμε"
άδικο δεν είχε,όμως ούτε κι εγω έμπνευση, κι έτσι παρέμεναν σταθερά στο ντουλαπάκι κι αυξάνονταν ραγδαία!
κουτάκι λευκαντικού,με γάζα ομοίως και decoupage επίσης,το μανιτάρι όμως της κορυφής η τελευταία μου τρέλα  ...με ραψιμο!

Ώσπου η έμπνευση μου χτύπησε την πόρτα, δεν ήταν κι εύκολο να χωρέσει από μια κουμπαρότρυπα!


κουμπαράς έτοιμος για Σιβηρία
Κι έτσι ιδέτε άλλους πέντε κουμπαράδες στους τόόόσους που έφτιαξαν τα κορίτσια μας, για καλό σκοπό (ανοίξτε το link)   κι ας ευχηθούμε και πάλι με χρόνια με καιρούς τα παιδιά μας ή τα παιδιά των παιδιών μας (πιθανότερο) να ξαναγράφουν εκθέσεις περί Αποταμίευσης κάθε 31/10, διότι προς το παρόν...παραμένει ως άγνωστη λέξη γι αυτά ,στα λεξικά και μόνο!


κουμπαράς για αποταμίευση για ένα ταξίδι στα καμποχώρια με τους Ηλίανθους της Ιταλίας!
 Για ο,τι υπέστητε με την παρούσα,στους  εαυτούς σας τα παράπονα, που στην μανιταροανάρτηση όλες μ ένα στόμα μια φωνή συνηγορήσατε "βάλτους καπέλα κι έτοιμοι για την κολεξιόν", εγω αντιστεκόμουν...
Η αλήθεια είναι οτι σήμερα που έχει τα γενέθλια το μικρό μου το καμάρι δεν ήθελα να σέρνεται μια ανάρτηση,όπως η προηγούμενη
ένας ακόμα σπαγγο-ραμένος και μανιταρένιος, decoupage χαρτοπετσέτας,με κορδέλες και υφάσματα
ΚΑΙ  ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΑΝΤΑΜΑ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

Και μια που ο τίτλος είναι δανεισμένος απο το Δημοσθένη, δείτε και κάποια άλλα αρχαία περί πλούτου, λόγια Μεγάλων ανδρών!

144 σχόλια :

  1. καλημέρα χαρά μου!!!πολύ ωραίοι οι κουμπαράδες σου!!!Ειδικά οι μανιταρένιοι σου με ξετρέλαναν!!!
    Έχεις δίκιο, μακάρι να γεμίσουν και να ευρωκουδουνίσουν (χαχα!) αλλά κι έτσι να μη γίνει όλο και κάποια γωνιά θα στολίσουν!!!!
    Χρόνια πολλά στο καμάρι σου όπως λες Χαρά μου!!!!
    Καλή Κυριακή να έχεις!!!Σε γλυκοφιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ, Μαριλένα μου.
      Όσο τώρα για τους κουμπαράδες τόλμησα να συνεισφέρω στην κοινή προσπάθεια παρά τα διάφορα καταπληκτικά που φτιάχτηκαν γι αυτό το σκοπό.Ο Σκοπός μετράει.
      Φιλιά κι απο μένα καλή μου!

      Διαγραφή
  2. Δέχεσαι παραγγελίες, Χαρικλάκι; (μπορώ να σε φωνάζω, που και που, έτσι;)
    Θα τις χρειαστούμε για ν’ αποταμιεύσουμε, αν μείνει κάτι… αφού πληρώσουμε φόρους, χαράτσια, έκτακτες εισφορές κι όλα όσα εμπνεύστηκαν οι φωστήρες μας…
    Πάντα με καλές ιδέες, εσύ παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Χαρικλάκι" δέχεται ευχαρίστως παραγγελίες απο όποιον την εμπιστεύεται.Μετά χαράς,λοιπόν και περιμένω!

      Διαγραφή
  3. kalimera!!!!!!!!!!!!!!!!!omorfoi h koymparades sou !!!!!!!!!!!!!!xronia tou polla kai eytuxismena me oneira gluka kai pragmatopoiimena!!!!!!!!!!!!!na ton kamaroneis !!!!filia polla vaso...a!!!!!!!!!!!!kalh ebdomada na exoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασούλα μου γλυκειά , σ ευχαριστώ για τις ευχές κι εσυ νάχεις ΥΓΕΙΑ! Φιλάκιαααααα

      Διαγραφή
  4. Υπέροχοι Μπράβο!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου, Χαρά μου! Είναι όλοι τους ένας κι ένας! Μου άρεσαν πάρα πολύ! Εύχομαι καλή επιτυχία στη Θεσσαλονίκη. Πολλά φιλιά και καλό υπόλοιπο Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ άρεσαν,μακάρι η κίνησή μας νάχει τον αντίκτυπο που πρέπει για το σκοπό.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Αυτό κι αν λέγεται κολεξιόν κουμπαράδων, Χαρά μου!!! Και μαλιστα υψηλής ντεκουπαζικής τεχνικής!!!! Αλλά κι ο σιβηριανός είναι ανεπανάληπτης αισθητικής και το μανιτάρι έξοχο. Καιμια ερωτησούλα...τη γάζα γιατί την χρησιμοποίησες; Για να καλύψεις την ετικέτα ή για να δώσεις υφή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία
      οι συγκεκριμένες ετικέτες έβγαιναν άριστα,χωρίς ν αφήνουν καν υπολείμματα κόλας.Τη γάζα τη χρησιμοποιώ γιατί δίνει μία όψη ζωγραφικού πίνακα σε καμβά. Ενσωματώνεται ωραία η χαρτοπετσετα και τ αποτέλεσμα είναι αλλιώς απο το συνηθισμένο ντεκουπάζ.Τόχα δει σε ξένο μπλογκ και το εφαρμόζω πολλές φορές
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Κάθε κουμπαράς με την ξεχωριστή ομορφιά του !
    Κάλυψες αρκετά θέματα !Ας πάνε για καλό σκοπό και ας μη γεμίσουν ποτέ ! Δεν πειράζει ... τι τα χρειαζόμαστε τα λεφτά αφού έχουμε αγάπη για τους συνανθρώπους μας ?
    Τα "περι πλούτου "λόγια σοφών ανδρών σε κανονική ανάρτηση και επιλεκτικά κάποια λόγια σε αυτούς που δεν αφήνουν να γεμίσουν οι κουμπαράδες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία χαίρομαι που βρήκες τόσα θετικά σημεία στην ανάρτηση!
      Νάσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. ΧΑΡΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ!!!!!
    ΕΝΑΣ ΚΙ ΕΝΑΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!!!
    ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΕ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΕΣΑ!!!!!
    ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ!!!!!
    ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Υψηλοτάτη,για τον χαρακτηρισμό,η Πούλια ωχριά μπροστά μου...
      Τα υπόλοιπα τα κάναμε γαργάρα,καλά λέει η Σωσώ.

      Διαγραφή
  9. Τούτη η ανάρτηση είναι όλο χαρά και γέλιο !!
    Γαζωμένος = ντυμένος με γάζα χαχαχα , πού τα σκέφτεσαι??

    Να χαίρεσαι το καμάρι σου, να τα εκατοστήσει με υγεία και αγάπη κι ό,τι επιθυμεί !!

    Όσο για τους κουμπαράδες σου είναι πολύ όμορφοι !!
    Ο Σιβηρικός , μοντέλο χειμωνιάτικο , έχει πολύ γούστο !!
    Και τα ηλιοτρόπια μ αρέσουν !! Και τα μανιταράκια !!
    Απ όλα τα μοντέλα θα χει ο μπαξές στην κουμπαραδοέκθεση ,
    από Σιβηρικά, Ιταλικά μέχρι Αφρικάνικα (ίδε προηγούμενη ανάρτησή μου) !!
    Το τι θα βάλουν μέσα τα παιδιά με ανησυχεί , γιατί για να αποταμιεύσουν πρέπει καταρχάς να φτάνουν και να περισσεύουν, πράγμα ακατόρθωτο στις μέρες μας !!!!
    Πολλούς χαιρετισμούς από Αιγαίο σε Ιόνιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα μου
      τόχα πολύ ανάγκη αυτό το γέλιο και τη χαρά,οι προηγούμενες δύο ήταν μέσα στην κατάθλιψη,κατά την αφεντικιά τους...
      Λοιπόν μ εντυπωσιάζετε γι αλλη μία φορά,με την προτίμηση στο Σιβηρικό,εγω τον είχα γι απλή οδοντόκρεμα...
      Επειδή κι εγω γι αποταμίευση δε τους βλέπω,έχω αφήσει ανοιχτά τα καπάκια να γίνουν μολυβοθήκες.
      Σου στέλνω υγρά (απο βροχή κι υγρασία απίστευτη) Ιόνια φιλιά

      Διαγραφή
  10. Να χαίρεσαι το παιδάκι σου Χαρά μου,χιλιόχρονο γερό και ευτυχισμένο.Οι κουμπαράδες σου μοναδικοί,σκέτη γλύκα όσο για το τι θα βάλουμε μέσα έχει ο Θεός που λέει και ο λαός.Εμείς προς το παρόν βεβαίως βεβαίως δεν έχουμε Φράγκο, οπότε κάνουμε συλλογή αντικειμένων προς εξαφάνιση,κάτι σαν τους δεινόσαυρους ένα πράμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Μουσείο Δεινοσαύρων γίναμε!μονάχα μη το μάθει ο Μητσοτάκης...
      Ευχαριστώ για τις ευχές Κατερινάκι μου,νάσαι καλά!

      Διαγραφή
  11. Οι κουμπαράδες είναι υπέροχοι!
    Γαζωμένοι ή Σιβηρικοί, Ηλιάνθιστοι ή Μανιταρόπληκτοι έχει ο καθένας τους ομορφιά και έμπνευση.

    Χρόνια του Πολλά του νινιού σου. Να το χαίρεσαι, να σου χαμογελά και να λάμπεις!:)

    Φιλιά Χαρά μου.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααχχχχ το νινί μου που έγινε άντρας!!!πότε καλέ και δεν με ξυπνήσατε;;;;Πολύ όμορφη ευχή"να μου χαμογελά και να λάμπω"! Πόσο μάλλον που με τριγυρίζει και μ αγκαλιάζει και μου λέει οτι μ αγαπάει και οτι του λειψα!!!μάλλον δεν έγινε ακόμα άντρας;χαχαχαχα
      Φιλάκια Ζ-ορό μου!

      Διαγραφή
    2. ...το αντίθετο θα έλεγα...Έγινε και παραέγινε άντρας και πολύ τρυφερός και ερωτικός μάλιστα!

      Z.

      Διαγραφή
    3. ΛΕΕΕΣ;;; Ναι το αντράκι μου είναι τρυφερό,το ερωτικό θα το πουν άλλες...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Πρώτα πρώτα χρονια πολλά στο παλικάρι σου, να τα εκατοστήσει ευτυχισμένο και γερό!!
    Οι κουμπαράδες μ'αρέσουν όλοι...κι όταν λέμε όλοι... ξερουμε τι εννοούμε εδω μέσα!
    Με τόσους κουμπαραδες θα κινδυνεύαμε να γίνουμε σπαγγοραμμένοι αλλά προνόησαν οι λατρεμένοι μας ηγετες και ο κίνδυνος απεσωβήθη, μια που δεν έχουμε τίποτα να μαζέψουμε! Είδες από τι κατάντια μας γλύτωσαν; 'Ετσι,να μη βιάζεστε άλλη φορα να βγαζετε συμπεράσματα!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω στο Πολιτικό "κατηγορώ" που δικαίως εκφώνησες; απλά οτι εκφράζεις όλους μας
      Νικούλι σ ευχαριστώ για τις ευχές κι εσύ να χαίρεσαι τα παιδάκια σου
      Και, μάλιστα Κυρία, ο,τι πείτε ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ (ποία άλλη;θα υπάρξει;)
      Φιλάκια άπειρα

      Διαγραφή
    2. Θα υπάρξει κι άλλη φορά Χαρά μου, κι όχι μονο μία... όσο αντεχουμε και τα δεχόμαστε όλα θα υπάρχουν κι άλλες...
      Ξέρεις τι μου είπε χθες μια μαμά με μεγαλα παιδιά, που τα έβλεπε απελπισμένη να μην μπορούν να πραγματοποιήσουν τίποτα απο όσα ονειρεύονταν και που σκέφτονται να ετοιμάσουν κι αυτα βαλίτσες για έξω; "Ωσπου να μεγαλώσουν τα δικά σου παιδια, κάτι θα έχει αλλάξει, ή σιγα- σιγα ή βιαια."
      Τι να έλεγα κι εγω; Μακάρι, είπα.

      Διαγραφή
    3. Ειλικρινά κι εγω σ αυτό το "βίαια" θα έμενα άφωνη...
      Ας ευχηθούμε να μη συμβεί.
      Φιλάκια νυχτερινά.

      Διαγραφή
  13. Να τα εκατοστήσει το παλικαράκι σου!!! Υγεία και χαρά να έχει!!!
    Καλοτάξιδοι οι κουμπαράδες σου, να βρουν ένα ζεστό σπίτι να τους στεγάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρώτα-πρώτα Χρόνια Πολλά! για το μικρό σου το καμάρι!
    Καλή τύχη να έχει!!!...
    Οι κουμπαράδες σου Χαρά είναι πολύ όμορφοι όλοι!...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι το αγόρι σου!!!!Τι να πώ για τους κουμπαράδες σου :))είναι εξαιρετικοι όλοι, ο καθένας εχει την ομορφιά του και όλοι ειναι προσεγμένοι όπως οτι μας δείχνεις!!!!!!
    τωρα το τι θα βάλουμε μέσα παίζεται..έμεις εχουμε πολλά χαρτονομίσματα απο τα παιχνίδια της μικρης.... μην παραπονιομαστε θα λέμε ''λεφτά έχουμε''!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχχαχα μας έμειναν τουλάχιστον τα χαρτονομίσματα απο τη ΜΟΝΟΠΟΛΥ!!!αυτά δε μας τα παίρνει κανείς και θα το παίζουμε πλούσιοι! τι να κάνουμε Ντέμι μου γελάμε με τα χάλια μας
      Καλή βδομάδα γλυκειά μου.

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά στο γιόκα σου νάναι γερος και τυχερός στη ζωή του,πολύ γελασα και μ αυτο που είπες .....
    Καιρό με ρωτούσε και το στεφάνι μου (ένα και μοναδικό Υψηλοτάτη, μην παίρνει και θάρρος... Αυτουνού του χρειάζεται δάφνινο!λίγο είναι να μ ανέχεται τόσα χρόνια;),έχεις απίστευτο χιούμορ,οι κουμπαράδες υπέροχοι μόνο που καλά λες αδειοι θα μείνουν, εδω δε φτάνουν να φάμε ,θα αποταμιεύουμε κιόλας? αλλα είναι για καλό σκοπό και μια χαρά πανε.Καλη μας εβδομάδα Χαρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νελάκι
      χιούμορ δε ξέρω αν έχω ειλικρίνεια όμως ναι!Να αναγνωρίσω τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του στεφανιού μου στο στεφάνι μου!Ασε που τον έχω εθίσει κι αυτόν στο σκουπιδομάζωμα και επίσης οταν πηγαίνει Σ/Μ ,γυρίζει πάντα με κάτι που ντεκουπάρεται!!!χαχαχαχα
      Φιλάκια πολλά κι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

      Διαγραφή
  17. Χαρά χρόνια πολλά στο αστέρι σου, να τον χαίρεσαι.
    Ήταν να μην πάρεις φόρα για τους κουμπαράδες...μάνι-μάνι πέντε αράδιασες...
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνι-μάνι δε το λες Ελένη μου,μήνες παιδεύονταν να ολοκληρωθούν! Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Να το χαίρεσαι το καμάρι σου. Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ήρθαν και οι πολυπόθητοι κουμπαράδες!!! Και είναι και κούκλοι και είναι και πέντε!!! Μπράβο Χαρούλα! Μόνη μου θα μείνω στο τέλος... Να χαίρεσαι το φανταράκι μας...Μεγάλωσε κι αυτός!!! Να'ναι πάντα γερός και τυχερός στη ζωή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω οτι υστερείς στη συμμετοχή...έκανες την αφίσα!
      Αααχχχχ μεγάλωσε το παιδί μου κι εγω παρά-...,έτσι το καταλαβαίνω...
      Μακάρι να πιάσει η ευχή σου, οι ευχές όλων σας.

      Διαγραφή
  20. Εμ... δεν τον άντεξες τον πειρασμό... και με την μία πέντε κουμπαράδες και τον έναν πιο όμορφο από τον άλλον μας παρουσίασες!!!!!!!! Να χαίρεσαι το καμάρι σου να είναι χιλιόχρονο!!!!!!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτάτε ποιές μιλάνε!!!καλέ πλάκα με κάνεις; έκανα 5 ψωροκουτιά και να το παινευτώ;δεν ξέρω που να κρυφτώ μπροστά σας!
      Νάσαι καλά Βικάκι μου κι ο,τι καλό κάνεις να σου επιστρέφεται διπλό και τρίδιπλο!Φιλάκια καλή μου

      Διαγραφή
  21. Υπέροχοι και γλυκύτατοι οι κουμπαράδες σου Χαρα μου!!! Ο μανιταρένιος με ξετρέλανε!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω στους μανιταρένιους έχω μία ιδιαίτερη προτίμηση. Χαίρομαι που σας άρεσαν. Φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Υπεροχοι κουμπαραδες!!
    Φτιαγμενη με φαντασια και πολυ γουστο!!!
    να σαι καλα Χαρουλινι και να χαιρεσαι τον Διονυσακο!!!
    καλη εβδομαδα να εχουμεεε~!φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα, κι άλλη που μ επεξεργάζεται!Πού την είδες τη φαντασία καλό μου; Μιλάς εσύ για φαντασία!
      Ευχαριστώ για τις ευχές...φιλιάάάά΄΄αάάαά΄΄

      Διαγραφή
    2. Δεν φταίτε εσείς...η φαντασία σας τα φταίίίίίίίίειιιιιι!!!

      Διαγραφή
    3. Η δικιά μου είναι αχαλίνωτη σ άλλους τομείς,εδώ υστερώ

      Διαγραφή
    4. Μμμ...τα συμπεράσματα δικά μας...

      Διαγραφή
  23. Μετά την Fotini Little Treasure, να 'μαι κι εγώ που είμαι Treasure από μόνη μου ! Χα !
    Βλέπω έχουμε επεκτείνει τις δραστηριότητές μας και στον χώρο της κοπτοραπτικής τώρα ! Πρόσεξε, γιατί σε λίγο θα σε λέμε δικαίως : Χαρά - Η Τα κάνω Όλα - Θ. Ε, με την καλή έννοια, βεβαίως ! Θα βάλω πιπέρα και ταμπάσκα σε όσους το πάνε αλλού !
    Και στα κοπτοραπτικά, μ' αρέσεις ! Όσο για τα μανιτάρια, την αδυναμία μου την έχω εκφράσει ! Και καλά, εσύ με δολλάρια σκουπίζεις τη μύτη σου ;;; Γύρευε τί θα έχεις για μπουρνούζι ! Ούτε που τολμώ να φανταστώ !!!
    Και τώρα σοβαρά :
    Χρόνια Πολλά στο αγοράκι σου ! Να είναι πάντα γερό, τυχερό κι ευτυχισμένο ! Με τέτοια μανούλα, νομίζω πως οι πιθανότητες είναι με μέρος του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιπέρια, ήθελα να πω, κατάλαβες εσύ !

      Διαγραφή
    2. Φωτεινάκι μου ...καλα τοση ώρα που διαβαζα εγώ το σχόλο σου (ενα βιτσιο το εχω να διαβαζω ολα τα σχόλια..χι..χι..) δεν ήτανε σοβαρά;;;. τι εξυπονοεί
      Χαρα μου το Φωτεινακι μας;..χι..χι..

      Διαγραφή
    3. Σφηνο-Ρουλάκι (τυχαίο ;;;), μη βάζεις λόγια στην κυρία μου και φάω πόρτα, γιατί δεν θα τ' αντέξω !!!
      Εμπρός γρήγορα, γράψε κανένα στίχο !!!!

      Διαγραφή
    4. Καλώς το Θησαυρό μου!
      Αστους μωρέ να το πάνε οπου θέλουν, μην περιορίζεις τη λαϊκή έκφραση.ναι τα κάνω όλα και συμφέρω ή ντύνω- στολίζω-νοικοκυρεύω!Τι σου λέω τώρα σάμπως έφτασες εσυ αυτές τις διαφημίσεις;είπαμε, δεινοσαυρικά!
      Ναι, η κοπτοραπτική είναι η τελευταία μου (προς το παρόν) τρέλλα, εντός των ημερών θα δείς δείγματα γραφής κι αν καταφέρω και το ποθούμενο (δε λέμε δημοσίως,μη μας περάσουν και για κούσαλα...)με βλέπω να ράβω στολές για το Καρναβάλι της Πάτρας!ΧΑ Εγω φυσικά σε άρμα,σιγά μην μείνω στην αφάνεια!
      Ευχαριστώ για τις ευχές του νεαρού βλαστού μου, όσο για πόρτα,δε θέλω να λες εσύ χαζά.
      Τι θα γίνει πότε θ αλλάξετε έργο;άλλαξε η σαιζόν
      ΦΙΛΙΑ ΑΠΕΙΡΑΑΑΑ

      Διαγραφή
    5. Χαρουλίτα, μπαίνω στο σπιτι σου όλες τις ώρες, παίρνω τη τζούρα μου, αλλά δεν γράφω, γιατί άν αρχίσω δεν σταματώ και πού χρόνος ! Το έργο για ν' αλλάξει, πρέπει να τελειώσει και οι Μυθοπλόκες σιγά σιγά ... κόβουν λάσπη !!! Θα δούμε ...
      Σ΄ευχαριστώ για ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!!! Και σε φιλώ γλυκά ΧΧΧΧΧΧΧΧ !!!!!

      Διαγραφή
    6. Γι αυτό σου λέω. Ασε τις μυθοπλόκες να γράφουν όποτε γουστάρουν και να εκτονώνονται και συνέχισε εσύ να δημιουργείς,έστω και με συμβουλές απο τη Φιλία.Τι να γίνει; μπαγιατέψαμε εμείς...κλαψ,κλαψ,κλαψ

      Διαγραφή
    7. Τί λες μωρέ ;;; Της ξέφυγε εξάλλου της Φιλίας, δεν ήταν συμβουλή ! Απλώς εγώ ξεσηκώνω πληροφορίες ό,τι μπορώ και όταν μπορώ ! Τί να κάνω ;;; Αφού δεν ξέρω σλαβοουκρανορώσικα και από τα βίντεο και τις φωτό (που τα'χω καταβροχθίσει !) δεν προκύπτουν οι χρόνοι !!! Παρεμπιπτόντως, πείτε μου καμιά συμβουλή, καλέ Κυρία, για το κρακελέ των δύο συστατικών γιατί το αγόρασα και το κοιτάω !!! Βέβαια, είναι 1.32 ξημερώματα και δούλευα μέχρι πριν από λίγο, οπότε τί να κρακελάρω, η έρμη ;;; Κάπου θα το χώσω όμως ... Φιλάκια Πολλά, μπαγιάτικό μου εσύ !!!

      Διαγραφή
    8. Δεν υπάρχουν συμβουλές καλό μου,είναι θέμα πείρας (!) που θ αποκτήσεις αφού στρώσεις τον πισινό σου κάτω κι αφήσεις τα σενάρια,δε μπορεί όλα αχταρμά να τα πετυχαίνουμε!Δε βλέπεις την Κυρία σου, που δε ξέρει μεν Ρωσοουκρανικόισπανικοπορτογαλικά,αλλά το παιδεύει,κι όταν βαρεθεί το ένα πιάνει τ άλλο.Εμ, όλα μαζί δε γίνονται πουλάκι μου (το πουλί του Αρκά μου θύμισες,χαχαχα)
      Τώρα χωρίς πλάκα των δύο συστατικών (ένα απ όλα που χρησιμοποιώ) άλλες φορές βάζω πάνω το 2ο βήμα πριν στεγνώσει το 1ο άλλες στεγνώνει,ανάλογα τα κέφια και το μυαλό μου(αν τόχω στη θέση του). Η Μάγια πάντως λέει οτι τ αφήνεις να τσιμπήσει λίγο το δάχτυλο (να κολλήσει λίγο,εννοεί) αλλά και την άλλη μέρα να περάσεις το δεύτερο συστατικό,σκάει(Μάγια, έφη).Αυτά τα υπόλοιπα κατ ιδίαν...

      Διαγραφή
  24. ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ!!!!!! ΦΟΒΕΡΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ .ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΓΟΥΣΤΟ ΜΟΥ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΤΗΣ ΣΙΒΗΡΙΑΣ!!!!ΠΟΛΥ ΔΙΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝτε πάλι η Σιβηρία!καλά εσύ έχεις ένα λόγο παραπάνω... χαχαχχα Καλά ε, μόλις σ είχα στο μυαλό μου και βλέπω τσουπ!το σχόλιο.Ελπίζω κι εύχομαι νάσαι καλά,για ανάρτηση δε το συζητάω,σαν Κιντερ έκπληξη έχουν γίνει!
      Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου.

      Διαγραφή
  25. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΣ ΑΠ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΦΙΝΕΤΣΑΤΟΙ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές.
      Νάσαι καλά, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  26. σπαγγοραμενοι ξεσπαγγοραμενοι ομορφουληδες βγηκανε οι κουμπαραδες σου Χαρα μου...λατρευω Σιβηρια...ευλογημενος τοπος..δεν εχει ποτε καυσωνα...αλλα και τα χρωματα του τελεια(μην δω καπου ροζ,λιγωνομαι )ευχομαι να πουληθουν οοοολοι και να πιασουν οχι μονο τοπο αλλα και να ξεχειλισουν απο χρημα στο σπιτι που θα πανε....φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχχαχα βρε τρελλό, μη το πεις σε κανέναν κακοπαθημένο στη Σιβηρία,ευλογημένος τόπος.Τόπος εξορίας ήταν!Μπα σε καλό σου. Για το ΡΟΖ,πάντως μαζί σου!
      Κι εγω φέτος υπέφερα απο τον καύσωνα,ελπίζω όμως να κάνει ζεστό χειμώνα, για ευνόητους λόγους...
      Φιλάκια χαζομαμά

      Διαγραφή
    2. καλε τι εξορια και πρασινα αλογα....εκει ειναι οτι πρεπει για διακοπες...λες να στειλουμε το επιτελειο της ελληνικης κυβερνησης,πακετο με την Μερκελ και το ΔΝΤ??Χαχαχαχα...θα περασουν θαυμα μεσα στα ιγκλου.....η εξορια παει,ο κομμουνισμος επεσε...χαχαχαχαχχα....τωρα μας κυβερνα η απολυτη δημοκρατικη δικτατορια....χαχαχαχαχαχα.....ΟΛΑ ΡΟΖ!!!

      Διαγραφή
    3. Καλέέέέέέ μη τους λες τέτοια και φύγουν όλες οι ένθερμες οπαδοί της Σιβηρίας για κεί.Το περιγράφεις σαν ιδανικό τόπο παραθερισμού ,αλλά να πω την αλήθεια με τόσους που στέλνεις για άλλο μου κάνει,αλλά δε μπορώ να το πω δημοσίως,πάντως όχι ροζ,κόκκινο κατακόκκινο κι αναβοσβήνει φωτάκι. Εμ άδικο έχω με τόση ασέλγεια που θα πέσει αναμετάξυ τους;χαχαχαχα να βλεπα την Μέρκελ απο κάτω...απο το σωρό,μα που πάει το μυαλό σου!

      Διαγραφή
    4. Α καλά... η μια το πήγε μέχρι την Σιβηρία και η άλλη Β.Πόλο...χαχα...Καλά το πάτε...

      Διαγραφή
    5. Μάλλον παραφρασμένο τον "πόλο" θα εννοείς...

      Διαγραφή
    6. Εεε...σιγά μη δεν το καταλάβαινες...χαχα...

      Διαγραφή
    7. Με τις παρέες που κάνω,όλο κατά κει πάει το μυαλό μου το λειψό...χαχαχαχα

      Διαγραφή
  27. Επαιξες και κέρδισες....κέρδισες μερικά μπράβο,κέρδισες επιφωνήματα θαυμασμού (με την μία πέντε καλοδουλεμένους και καλόγουστους!!)και το σπουδαιότερο ακόμη περισσότερη αγάπη και συμπάθεια από όλους μας....Να χαίρεστε το παλικάρι σας,
    να'ναι καλότυχο και όλα να τους πάνε κατ'ευχήν...Τα φιλιά μου και την καληνύχτα μου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά λοιπόν τα δικά μου επιφωνήματα περιμένουμε εναγωνίως τις δικές σου αποκαλύψεις...ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ!
      Φιλάκια κι ευχαριστίες για τις ευχές σου,νάσαι καλά αγαπημένη!

      Διαγραφή
  28. Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου! Καθένας τους είναι ξεχωριστός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η ...Υψηλοτάτη έγραψε μεν σχόλιο ,χωρίς να αποκαλυφθεί δε. Ή δεν κατάλαβε ή κάνει πως δεν κατάλαβε.
    Οι όμορφοι κουμπαράδες σου κάλυψαν όλες τις εποχές . Και χειμωνιάτικοι και καλοκαιρινοί.
    Να τα εκατοστήσει ο Διονύσης και καλός πολίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες; να μην το πήρε είδηση οτι οτι η καμπανα χτυπησε για εκείνη Παρακελσο μου;; η το πήρε ξώφαλτσα..χι..χι..

      Διαγραφή
    2. Είδες την επέπληξα που εποίησε την νήσσαν.Τώρα έχει το μυαλό της στο Γκίνες,δικαιολογείται!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ δια τας ευχάς!!!

      Διαγραφή
  30. Να το χαίρεσαι το μικρό σου καμάρι,Χαρά μου!Όσο για τους κουμπαράδες,είναι πανέμορφοι!Δεν πειράζει κι αν δεν γεμίσουν.Θα ομορφύνουν κάποιο σπίτι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριοτριανταφυλλάκι μου,χαρά μου που σας άρεσαν!
      Φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  31. Να είναι χιλιόχρονος ο γιόκας σου Χαρά.
    Τώρα για τους κουμπαράδες, δεν σου κρύβω ότι είχα αρχίσει να ανησυχώ .....
    Καλόγουστοι όλοι, δεν το συζητώ, ξεχωρίζω τους κοκκινωπούς.
    ΄Οχι βέβαια ότι και αυτός που προορίζεται για Σιβηρία (βλέπε μπλούζα στεφανιού) πάει πίσω.
    Να ευχηθώ εκεί που θα πάνε να φέρουν πολλή τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι φίλη που είμαι; ένοιωθα την ανησυχία σου κι είπα να μη σε κρατώ άλλο σ αγωνία.Τώρα μπορείς να κοιμάσαι ήσυχη,ολοκλήρωσα!χαχαχχα
      Οσο για την επιλογή,κι εδω ταιριάζουμε...άντε να δούμε εκτός άβαταρ...χαχαχχα
      Μακάρι να φέρουν τύχη!

      Διαγραφή
  32. Muy bonitos todos los trabajos, la hucha te quedó estupenda.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μ αρεσει που εισαι και ..προληπτικιά και θελεις την ανάρτηση σετακι με το συμβολισμο της μερας!Πιθανον ναχεις δικιο!
    Το σπιτι εχει γιορτασι,απαιτει χαρουμενη παρουσιαση!
    Με τη Σωσω καθομασταν πρωτη σειρα(ειχαμε προσκληση VIP)και σχολιαζαμε τα μοντελακια,ριξαμε ψηφο υπερ σιβηριανου, αλλα εχω αμφιβολιες ως προς τη συντηρηση του..πολλη σκονη θα μαζευει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρίες του θεωρείου,για να κρίνετε μοντέλα αράξατε πρίμα φίλα ή για τέστ νοικοκυροσύνης;για να ξέρω δηλ
      Η προληπτικιά (όσο πάω γίνομαι,να πω την αμαρτία μου)

      Διαγραφή
  34. Πρωτότυποι και ξεχωριστοί οι κουμπαράδες σου.....είπα κι εγώ η ακαμάτρα κόρη να συμμετέχω φέτος και το μόνο που κατάφερα ήταν να ασταρώσω με αστάρι μετάλλου 5-6 κουτιά ΝΟΥΝΟΥ για να τα επεξεργαστώ κατόπιν,....αλλά δεν νομίζω να προλάβω. Θα προσπαθήσω πάντως.....Φιλιά πολλά και χίλιες ευχές για το καμάρι σου......Το δικό μου καμάρι έκλεισε τα 30 το Σάββατο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε... να μην σου ευχηθώ συμπεθέρα να τον χαρείς και να τα εκοτοστήσει;;;;μια που το ανέφερες και το διάβασα..μην χάσω ευκαιρία..χι..χι.. τι συμπεθέρα θα ήμουνα....φιλακια..

      Διαγραφή
    2. Να το χαίρεσαι κι εσύ Ελένη μου το δικό σου καμάρι,μας τρώει 5 χρονια!
      Οσο για τα κουτια είμαι σίγουρη μέχρι τέλους θα τα δούμε,προλαβαίνεις ακόμα.Στο λέω εγω που τα παίδευα κάνα-δύο μήνες!
      Φιλάκια στις συμπεθέρες
      η προξενήτρα σας

      Διαγραφή
  35. Πρώτα απ'όλα, να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου! Να είναι γερός και δυνατός και χαρούμενος! Τωρα, όσο για την κουμπαραδοέμπνευση που είχες, είναι ο καθένας τους ιδιαίτερος, ξεχωριστός και φυσικά, από τεχνικής άποψης, εξαιρετικοί! Να'χεις μιαν όμορφη στεγνή (χαχα) εβδομάδα με ένα μεγάααλο φιλί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα θα σε παρακάμψω γιατί δεν θ αντέξω ν απαντήσω.


      Ααα, όχι πρέπει να ευχαριστήσω για τις ευχές.ΟΛΟΨΥΧΑ ευχαριστώ.Καρδιά δε μου μεινε,τη λάβωσες με τις κατασκευές σου ανεπανόρθωτα...κλαψ,κλαψ

      Διαγραφή
  36. Υπέροχοι οι κουμπαράδες!Κρίμα που θα είναι μόνο και μόνο διακοσμητικά στοιχεία!Να χαίρεσαι το γιο σου και να είστε υγειείς!Εγώ θα πάρω τον κουμπαρά με τα δολάρια για να θυμηθώ και λίγο πώς είναι τα χαρτονομίσματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχχα καθένας με τον πόνο του!χαίρομαι που ο καθένας σας κάτι βρίσκει και τη λέει!!!χαχαχαχ Νάσαι καλά και να τα θυμόμαστε, ομαδικώς.

      Διαγραφή
  37. ΟΥΤΕ ΕΝΑ ..ΟΥΤΕ ΔΥΟ...ΟΥΤΕ...ΤΡΕΙΣ...ΑΛΛΑ 5 ''ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΙΑ'' ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΥΤΟΣ!ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!
    ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ....ΕΥΧΟΜΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΑΡΑΚΙ ΜΑΣΣΣΣΣΣ!!!
      Φιλάκια ζουμερά.

      Διαγραφή
  38. Πέντε κουμπαρούληδες μονοκοπανιά, καμαρωτοί και φινετσάτοι - Χαρά γαρ εποίησεν - έτοιμοι για το Βορά!!!! Μπράβο Χαρούλα, είχες δεν είχες μας "κούφανες" και με την ποσότητα και με την ποιότητα!!!
    Να χαίρεσαι το καμάρι σου χιλιόχρονο κι' ευτυχισμένο!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύποτε θα γραψεις;;;; που σε ζηταει το κοινό σου;;;

      Διαγραφή
    2. Τι λέτε μαρές;;; πάτε καλά; απο τι κουφαθήκατε; τι το εξαιρετικό είδατε;
      Φιλία,μ απογοήτευσες,έπεσες κι εσύ στην παγίδα των άλλων που με με βρήκαν μικρή και με κοροϊδεύουν...αλλά σ αγαπώ!

      Διαγραφή
    3. Ρουλάκι
      αλλαξε η σαιζόν, σου υπενθυμίζω,τα θέατρα αλλάζουν ρεπερτόριο...

      Διαγραφή
  39. Πανέμορφοι οι κουμπαράδες σου! Όχι που δεν θα προλάβαινες εσύ! Να χαίρεσαι τον γιόκα σου και 'καλός πολίτης' !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι οτι προσπάθησα πολύ Μαριαννάκι μου να προλάβω,απο τη στιγμή που το αποφάσισα κι εμπνεύστηκα.
      Σ ευχαριστώ για τις ευχές.

      Διαγραφή
  40. Και τώρα οι δυό μας!!!! άκου να σου πω Χαρουλάκι μου...καλέ;;;οτι ήθελα να σου πώ τα είπανε ολες οι άλλες φίλες;;καλά μες στο μυαλό μου είναι;;;χι..χι.. τοτε θα τα ακουσεις(διαβασεις) ήθελα να πώ για 44η φορα και απο μενα..χι..χι.. την σειρα την ξέρω γιατί διάβασα ολα τα σχόλια..για να μην επαναλανβάνω και εγώ τα ίδια ..αλλα την πάτησα θα τα επαναλάβω..!!!τόσο για τους κουμπαράδες που παρεπιπτόντως μου άρεσε αυτός μα το πουλοβεράκι..χι..χι.. οχι οτι οι άλλοι πανε πίσω δηλαδή...αλλα έχουμε και τις αδυναμίες μας..χι..χι.. να μην τις πούμε;;;και Χαρούλα μου;;; αν σε σκοτώσω θα φταίω;;; που το πρωί δεν μου ειπες τίποτα..ας είναι θα σε αφήσω να ζήσεις να χαρείς τον λέβεντη σου..και να τον καμαρώσεις οπως ποθείς..να τα εκατοστήσει ..και μετα σε σκοτώνω..χι..χι.. φιλάκια πολλα Χαρουλάκι μας..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω,που δνε παίζεσαι με τίποτα!ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ,πάει και τέλειωσε.Είτε τα πεις πρώτη είτε 201,σ απολαμβάνω και χαμογελώ.ΝΑΑΑ ένα χαμόγελο!!!!
      Οχι μη με σκοτώσεις,άσε να το κάνει το στεφάνι που θα του χαλάσω τα πουλοβερ...ανυπομονώ να κατέβουν τα χειμωνιάτικα!Ποτέ δεν ανυπομονούσα τόσο...ξέρετε πλέον γιατί. ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΤΕ!χαχαχχα Σε φιλώ και σ αγαπώ.

      Διαγραφή
    2. και εγώ παρομείως..( ξερω παλι λαθος πρεπει να το εγραψα...έ;;χι.χι)

      Διαγραφή
    3. Ποιός μιλάει για γραμματική στο Ρουλάκι μου; πες μου ποιός; Ολα σε σένα συγχωρούνται γιατί μιλάει το συναίσθημα

      Διαγραφή
  41. Χαρουλάκι μου, είναι καταπληκτικοί όλοι οι κουμπαράδες σου!!! Σε θαυμάζω γιατί δεν έμεινες στον ένα....έφτιαξες πέντε!!!
    Να χαίρεσαι το παιδάκι σου, να΄ναι γερό και τυχερό πάντα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα κουτιά είχα για πέταμα Μπεττουλίνι μου,χαχαχχαα Μακάρι να πιάσουν τόπο.
      Σ ευχαριστώ για τις ευχές ολοψυχα και σε φιλώ με αγάπη.

      Διαγραφή
  42. ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΣΠΑΓΓΟ!!!ΡΑΜΕΝΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ!!! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι pili μου!Κι εγω θαυμάζω τα έξυπνα λογοπαίγνια.
      Νάσαι καλά και σ ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  43. Χαρά είσαι σκέτη απόλαυση!!!!!οι κουμπαράδες σου είναι τέλειοι!!!!!να χαίρεσαι το καμάρι σου!!!!!!τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινιώ,νάξερες πόσο απολαμβάνω τη δική σας ευχαρίστηση!!!Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές
      Μακάρι νάναι γερά όλα τα παιδιά του κόσμου!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  44. Χαρά μου!!! Πανέμορφοι είναι όλοι!!!! Μπράβο σου!!
    Να χαίρεσαι το γιο σου!!! Πάντα χαρές να σας δίνει! Είναι εκείνος που γεννήθηκε ανάμεσά μας? (ξέρεις εσύ) Θυμάσαι το διάλογο? Ακόμα τον σκέφτομαι και γελάω!!! Να είστε όλοι καλά! Καλά να περνάτε καλή μου! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Αγαθούλι μου κι απο εδώ! Ο ανάμεσά σας είναι,χαχαχαχα
      Να σας χαιρόμαστεεεε!!!Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  45. Οι αναρτήσεις σου είναι πάντα απόλαυση Χαρά!!!! Αγαπώ τους ανθρώπους με χιούμορ που αυτοσαρκάζονται!
    Πάντως οι κουμπαράδες είναι φοβεροί και διαφορετικοι μεταξύ τους και με μεγάλη φαντασία!!
    Αντε προχωραμε φανατικά με τους κουμπαράδες και την χρήση τους θα την βρούμε στην πορεία...
    Φιλια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο παρά μόνο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και χαίρομαι αν απολαμβάνεις τις αναρτήσεις μου.Ειλικρινά ΧΑΙΡΟΜΑΙ!
      Αντε, μ ένα στόμα μια φωνή: Ολες μαζί μπορούμε!
      Φιλάκια κι απο μένα

      Διαγραφή
  46. Πολύ όμορφες κατασκευές, μπράβο Χαρουλίνι. Όλοι μου άρεσαν αλλά αυτός με τα δολλάρια και ο άλλος με τα μανιτάρια... ξεχώρισαν!!! Τελικά απ' ότι φαίνεται..... κουμπαράδες υπάρχουν..... λεφτά δεν υπάρχουν!!!! χαχαχα!!!! να είσαι καλά, φιλάκια πάααρα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπές το Β.Π μου! ΛΕΦΤΑ γιόκ, δυστυχώς...
      Καλό ταξίδι νάχεις,τυχερούλα!!!Σε φιλώ πολλές-πολλές φορές,μήπως πάρεις κανένα μαζί σου και το δώσεις και στο δικό μου παιδί!χαχαχα Πάρε νάχεις που λένε.

      Διαγραφή
    2. Αργεί ακόμη...μη τις δίνεις από τώρα τα φιλιά,να πάρει φρέσκα.Προς το παρόν θα περιφέρεται σε λαϊκές συνοικίες...πιο λαϊκές δεν γίνεται...ινκόγκνιτο πάντα.

      Διαγραφή
    3. Μ ανησυχείς! Λαϊκές; να προσέχει έτσι άμαθη που είναι

      Διαγραφή
    4. Θα την έχω από κοντά μου... κι εγώ ξέρεις πως είμαι έμπειρη...

      Διαγραφή
  47. υπέροχοι οι κουμπαράδες σου.Να χαίρεσαι το ζουζούνι σου-))))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααχ Κρίστα μου το ζουζούνι έγινε ζουζούναρος!χαχαχα Νάσαι καλά γλυκειά μου,Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  48. Να το χαίρεσαι το αστέρι μου Χαρούλα μου,νάσαι καλά να τον καμαρώνεις γερό και ευτυχισμένο!!!! Οσο γιά τους κουμπαράδες σου όλοι έχουν την ομορφιά τους.Προτιμώ βέβαια τα μανιτάρια αλλά θα ψηφίσω κι εγώ Σιβηρία ασχέτως αν,γιά ευνοήτους λόγους,οι περισσότεροι φέτος θα επιθυμούσαμε μιά μεγάλη παράταση της καλοκαιρίας.Σε φιλώ!!! Βούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαν πια με τη Σιβηρία,απωθημένα έχετε μου φαίνεται,αλλά σίγουρα δε θα θέλατε να πάτε για καταναγκαστικά εργα,μάλλον ως τόπο διακοπών το έχετε συνδέσει στα μυαλουδάκια σας.Ας είναι,αφού σας άρεσε,θα δούμε κι άλλες χρήσεις του ταλαίπωρου πουλόβερ.
      Φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ για τις ευχές Βουλάκι μου.

      Διαγραφή
  49. Χαρά μου να χαίρεσαι το παληκάρι σου και το καμάρι σου!!!Νάσαι γερή , να τον καμαρώνεις και να τον δεις όπως αυτός επιθυμεί ,και μακάρι να συμπίπτουν οι επιθυμίες του με τις δικές.
    Πέντε πανέμορφοι κουμπαράδες με αρκετή και προσεγμένη δουλειά!!!Αλλωστε δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσανθάκι μου
      το μόνο που θέλω οι επιθυμίες του να πραγματοποιηθούν,το αν θα ταιριάζουν με τις δικές μου δεν συζητείται.Ετσι γίνεται πάντα οι γονείς κάνουν τα δικά τους όνειρα και τα παιδιά τα δικά τους,μετά τ ασπαζόμαστε.
      Σ ευχαριστώ για τις ευχές σου κι εσυ να χαίρεσαι τα παιδιά και τα εγγόνια σου και να καμαρώνουν για σένα!(αυτό δα έλειπε,να μην...)
      Φιλάκια πολλά,νάσαι καλά που ξεκλέβεις χρονο κι έρχεσαι

      Διαγραφή
  50. Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου καλοδουλεμένοι !!!
    Όταν υπάρχει η έμπνευση και το μεράκι ιδού το αποτέλεσμα!


    Φιλιά πολλά από Σάμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω απο Σάμο Ανθή μου κι εσύ; Τιμή μου μετά την ΑΘηνά νάχω νέα είσοδο απο το ίδιο αγαπημένο νησί.
      Νάσαι καλά για τα καλά σου λόγια, σ ευχαριστώ.
      Φιλάκια απο την αντίπερα όχθη...

      Διαγραφή
  51. Kαλέ τι όμορφοι κουμπαράδες, μπράβο-μπράβο! Αλλά επειδή έχω απ' αυτούς, μήπως σου βρίσκεται κάτι από το περιεχόμενο των κουμπαράδων;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ αυτό όλο και περισσότερο έχουμε όλοι έλλειψη,γι αυτό κι ο προβληματισμός που εξέφρασα και στην ανάρτηση.

      Διαγραφή
  52. Χαρουλίτα μου γλυκειάααααα......συγγνώμη που χάθηκα πάλιιιι....μήν νομίζεις ότι δέν σε παρακολουθώ...σε σκέφτομαι συνέχεια και λείπεις και απο την τάξη πάρα πολύ ( καλά..μή νομίζεις..άλλη μιά φορά πήγα απο τότε..η αχαίρευτη κι εγώ) !!!! Κάτσε...αποσυντονίστηκα...!...Κατ'αρχήν οι κουμπαράδες σου είναι τέλειοι...πανέμορφοι....μπράβο σου Χαρά μου όμορφη !!! Καλά...ό,τι και να δημιουργήσεις εσύ είναι πολύ όμορφο και καλοφτιαγμένο !!! Λοιπόν...επειδή έχω να σου πώ πολλά πάω να σου τα γράψω στο μέιλ...θα σου στείλω γράμμαααα......χάχά
    Ένα θα σου πώ μόνο πρίν φύγω....διάβασα το " Κωμειδύλλιον"..........απλά ανεπανάληπτο.....τί να πώ...πολλά και όμορφα γίνονται εδώ μέσα βρέ παιδί μου...υπάρχει χημεία !!!
    Σε φιλώ σβουριχτά...μέχρι να σε ξαναφιλήσω !!! Σμούτς...χίχί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που έχω κι εσένα στην τάξη της απωλείας και μαθαίνω τις εκτροπές τους, τας προόδους τους ήθελα να πω,απο πρώτο χέρι. Μπράβο κοριτσάκι μου εσυ,θα μου δίνεις αναφορά,μόνο μην απωλεσθείς κι εσύ ολότελα μ αυτές που έμπλεξες...
      Φιλάκια σβουριχτά επίσης, κι εγω σ επιθυμησα κι ελπίζω να τα πούμε σύντομα.Ηρθε κι ο ταχυδρόμος κι έφερε γράμματα που θέλουν άμεση απάντηση,τρέχωωωωωωω

      Διαγραφή
  53. Χαρά μου οι κουμπαράδες σου μου άρεσαν πολύ!!Καλοτάξιδοι και με πολλές επιτυχίες!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Μαρινάκι μου που δοκιμάζεσαι κι εσύ.
      Περαστικά καλό μου.Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  54. Με τετοια αδυναμια που εχω στα μανιταρια...πως να μεινω ασυγκινητη, Χαρα μου? Υπεροχοι εγιναν οοοολοι οι κουμπαραδες σου!
    Εχεις την καλησπερα μου και μια δυνατη αγκαλιαααα!!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλια μου
      πως να μείνεις ασυγκίνητη σε τέτοια ομορφιά;Δικαίως η αδυναμία!
      Φιλάκια πολλά και αγκαλιά δυνατή επίσης,να κλείσει και τη μικρή συνυφάδα!!!

      Διαγραφή
  55. Χαρα μου ,απιθανοι ολοι σου οι κουμπαραδες!!! Ιδικα αυτος της Σιβηριας ειναι φοβερος!! Μπραβο βρε Χαρικλακι!!!!
    Να σαι καλα να φτιαχνεις ολα αυτα τα ωραια.
    Να χαιρεσαι και το παλικαρι σου!!!Φιλια και καλο βραδυ!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινίτσα μου,νάσαι καλά κορίτσι μου!
      Τελικά μάλλον όλες προετοιμάζεσθε για βαρύ χειμώνα και έχετε αυτή την προτιμηση,δεν εξηγείτε αλλιώς,χαχχαα
      Φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ για τις ευχές.

      Διαγραφή
  56. Αργω να περασω μερικες φορες απο το σπιτικο σου αλλα δεν ξεχνω ποτε να ερθω να μαθω νεα απο τους μπλοκοφιλους!!!!Να εισαι παντα καλα και καλη εβδομαδα να εχεις απο αυριο με υγεια.Οι κουμπαραδες φανταστικοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη
      σ ευχαριστώ πάντα για τις επισκέψεις σου και για τον καλό σου λόγο πάντα.
      Νάσαι καλά,Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...