...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Νέος, ωραίος και ταλαντούχος!

Οχι, το blog δεν το γύρισε σε στήλη συνοικεσίων.
Προωθεί όμως ταλέντα! Τι κι  αν τα ταλέντα διαβιούν στη γηραιά Αλβιώνα; Ούτε ο Beckam είναι, υπομονη δεν μπορείτε  να 'χετε;
Λοιπόν, έφυγε ένα πουλί για την αυλή την αντικρυνή , λέγε με Αγγλία, απο αυτά που τελευταία εξάγει η Ελλάδα κατά κόρον. Τρομάρα μας! 
Εκεί αποφάσισε να πραγματοποιήσει τα ονειρά του, όπως κάθε ονειροπόλος νέος της ηλικίας του. Την ηλικία του μην σας την πω και πικραθείτε,... Εχει πάντως μπροστά 2.! Χριστούλης, ψηλά-ψηλά ο νονός!φάγατε κι ένα σκασμό το Πάσχα μη μου πνιγείτε!!!
Απο τον έρωτα που του χτύπησε την πόρτα (κατά δική του γραπτή ομολογία, δεν εκθέτω κόσμο εγώ) ανακάλυψε το γράψιμο. Κι όπως συμβαίνει με τα πάθη τον συνεπήρε! Στο πρόσωπο μάλλον ατύχησε,αλλά ενώ αυτή έχασε,  η Τέχνη κέρδισε ένα Καλλιτέχνη! Διότι εκτός του γραπτού λόγου εκφράζεται και με την αποτύπωση στιγμών. Φωτογραφία.
Σήμερα όμως ο λόγος της αναφοράς είναι το γράψιμο.
Απηυδισμένος  απ ότι συμβαίνει στον εκδοτικό τομέα,αποφάσισε να αναμετρηθεί με τις δυνάμεις του και να εκδόσει διαδικτυακά τα διηγήματά του.
Ακόμα κι εγω δηλωμένη fun του χαρτόδετου βιβλίου, με τη δική του ειδική εικονογράφηση, γραμματοσειρά, ΜΥΡΩΔΙΑ, αλλά ανοικτή σε νέες προκλήσεις θα το "κατεβάσω" και θα το απολαύσω. Είμαι σίγουρη γι αυτό, γιατί έχω δείγματα γραφής του Στέφανου.
Ε, μετά απο πολλά φτάσαμε και στ΄ ονομα!
Ο φέρελπις λοιπόν αυτός νέος, που ζητά την προσοχή μας και τα "κλικαρίσματά" μας  είναι ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΛΙΒΟΣ, που διατηρεί και το http://stefivos.wordpress.com/  (για συχνές επαφές 3ου τύπου).
Ας του δώσουμε λοιπόν την ευκαιρία να εκτεθεί, κόντρα στο ρεύμα και στα εκδοτικά συμφέροντα και να μας δείξει δείγματα της ευαισθησίας του.


Στεφανέ μου κι απο εδώ να σου ευχηθώ να ακολουθήσεις τα όνειρά σου χωρίς εκπτώσεις και καλή επιτυχία στο εγχείρημα.


Οσο για την προώθηση ...να σου γίνει μάθημα και να μην με καλέσεις να μιλήσω σε καμιά παρουσίαση βιβλίου. Πρόσωπα σαν εμένα και τον Πητ,απόφευγέ τα, για καλό σου!!!

33 σχόλια :

  1. Καλή τύχη και καλά γραπτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάντως θα σε προτιμούσα για προώθηση βιβλίου. Έχεις τον τρόπο σου κι είναι σίγουρο πως οι ακροατές δεν πρόκειται να βαρεθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!! Καλή τύχη στον Στέφανο ,πολλα...πολλα βιβλία με επιτυχία!
    ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ!ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ!
    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρά καλημέρα!Το προφίλ του Στέφανου και το blog του το άνοιξα κι εγώ όταν διάβασα το σχόλιο του -που μ'εντυπωσίασε!Μ'εντυπωσίασε επίσης κι η ηλικία του(!!!)Καλή επιτυχία του εύχομαι κι εγώ!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαρά μου καλημέρα!Κάθε επιτυχία σε αυτό το νέο του εγχείρημα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία στον Στέφανο και στην αξιόλογη προσπάθειά του!
    Φιλάκια Χαρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα Χαρουλίνι μου και χρόνια πολλά !!!!

    καλοτάξιδα τα γραφόμενα του Στέφανου, θα περάσω να με ταξιδέψει !!!

    φιλια πολλά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία στο βιβλίο του Στέφανου!!
    Με τη δική σου παρουσίαση θα έχει και καλό δρόμο!!
    Πολλά φιλιά βροχερά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλενάδα!
    Καλή επιτυχία στο βιβλίο. και να μου στήλης το εξώφυλλο να το δημοσιεύσω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απολαυστική Χαρά μου μου έλειψες ήδη....διάβασα όλες τις αναρτήσεις που έχασα...και το καταφχαριστήθηκα!!!στεναχωριέμαι όμως που έχασα την ευκαιρία να γνωρίσω την καλή σου κόρη αλλά ζωή να χουμε ευκαιρίες θα δοθούν πολλές !!!όσο για τον ονειροπόλο νέο ευχομαι τα καλύτερά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαρουλινι χρονια πολλα και καλα μιασ και δε στα πα
    οσο και το φιλαρακι σου καλη αρχη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρούλα,αξίζουν προώθηση οι νέοι ταλαντούχοι-καλά έκανες και μας τον γνώρισες!
    Τρέχω,να τον επισκεφθώ.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή επιτυχία στο βιβλίο του Στέφανου ... και θα συμφωνήσω με την Ξανθή...
    Είμαι σίγουρη για την επιτυχία ύστερα από τη δική σου παρουσίαση!!!

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΝΕΑΡΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με τέτοια παρουσίαση, ακόμα κι εγώ αναρωτιέμαι ποιος είναι αυτός ο νέος!!
    Αν ποτέ γίνει παρουσίαση, δε θα μπορούσα να σκεφτώ ένα καλύτερο δίδυμο από εσένα με τον Πιτ να μιλάτε για το βιβλίο!!
    Χαρά, στα είπα ήδη και στα δικά μου μέρη, αλλά, πραγματικά, σε ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλοτάξιδο το βιβλίο του Στέφανου!...Εύχομαι το φώς της δημιουργίας να περνά συχνά φωτίζοντας το νού και την ψυχή του...
    Χρόνια πολλά και καλά και σε σένα Χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρόσωπο που συστήνεις εσύ Χαρά μου, δεν θα περάσει απαρατήρητο.. Είσαι εγγύηση εσύ και πιστεύω ήδη τα λόγια σου.
    Είμαι σίγουρη ότι είναι αξιόλογος και θα σπεύσω να επισκεφθώ πάραυτα.
    Ήδη θεωρώ πολύ σημαντικό οτι στρέφεται προς τη λογοτεχνία και του εύχομαι να μην πτοηθεί από κανένα εμπόδιο και να συνεχίσει να σκάβει μέσα του ν αντλήσει την ποιότητα.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Ηδη διάβασα το πρώτο του διήγημα, και θα διαβαζω καθε μερα. Μου έκανε εντύπωση η αυτοέκδοση. Θα επικοινωνήσω μαζι του έτσι και αλλιώς να μάθω περισσότερα. Εύχομαι με όλη μου την καρδιά Καλή Επιτυχία!
    Συνδέθηκα και μαζί του στο wordpress ως Αγριάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νέος > αδιάφορο
    Ωραίος > προσωπικά γούστα
    Ταλαντούχος > θα συμφωνήσω

    Τον διαβάζω ήδη και τον βρίσκω ιδιαίτερα ελκυστικό. Μετά...αν και δεν είμαι ιδιαίτερα ταλαντούχα στον σχολιασμό θα του πω και την γνώμη μου. Ευχαριστώ που μας τον γνώρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κάθε φορά με εντυπωσιάζετε, μπα σε καλό σας!!!
    Λοιπόν αν και όπως λέει κι ο ίδιος ο Στέφανος, τα διηγήματά του δεν διακατέχονται απο άκρατη αισιοδοξία και καλό τέλος, εμείς ώς ευαίσθητες ψυχές (που το έχετε αποδέιξει κατά κόρον) θα τα διαβάσουμε και για ένα ακόμα λόγο οτι είναι FREE!
    Ας καλλιεργήσουμε λοιπόν λίγο και το πνεύμα χωρίς οικονομική επιβάρυνση,το ταξίδι προσφέρεται δωρεάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. *Marina
    Μαρινάκι, Ελληνες μετανάστες νεωμένοι!!! Εσύ ξέρεις...

    simonmad
    με τιμά το σχόλιό σου πραγματικά,αλλά μπροστά σε άγνωστο κοινό δεν θάμουν το ίδιο...

    Μarianna
    Μαριαννάκι στέλνουμε θετική ενέργεια στα δικά μας παιδιά!

    Διασκέσις
    είδες υπάρχουν πολλοί νέοι με προσόντα και επίσης κάτι περίεργα νούμερα ηλικιών!!!


    Ειρήνη
    ΕΛΕΝΑ 
    Maria B.
    ΕΚΦΡΑΣΟΥ
    Ξανθή
    AnarxasZante
    ArtAtHome
    painter
    foufoula89
    ευαγγελια 
    Ο Στέφανος κι ΕΓΩ σας ευχαριστούμε για την συγκινητική ανταπόκριση

    Maria
    οτι γράφεις ισχύει και για μένα.Λυπάμαι πραγματικά που δνε ειδωθήκατε με την Βιβ, δυστυχώς η μέρα αυτή μας πέφτει βαρειά οικογενειακώς και αν δνε ήσουν εσύ που θα συναντούσα ούτε κι εγω θα κουνιόμουν απο το σπίτι. Θα βρεθούμε που θα πάει;;;

    eleni
    καλά εσύ είσαι το “ανέκδοτο” της ανάρτησης.Ακόμα δεν το πιστεύω!!!

    *Στέφανος Λίβος
    Στεφανάκο μου ξέρεις οτι σ αγαπώ (κι αν δε το ξέρεις μάθε το) χαίρομαι λοιπόν αν μπορώ να βοηθήσω έστω και κατ ελάχιστον στη γνωριμία σου με το κοινό. Οσο για την παρουσίαση ...το αχτύπητο δίδυμο της καταστροφής,ξανασκέψου το!χαχαχα Λαμπόγυαλο τα πάντα όλα!!!
    Καλή συνέχεια!

    *Ρεγγίνα
    Μακάρι ο,τι λες να επαληθευτεί. Ήδη διάβασα τα σχόλιά σου στο Στέφανο,είμαι σίγουρη οτι θα τον βοηθήσει η κριτική σου.

    *AMANTA  -ΑΓΡΙΑΔΑ
    Χαίρομαι οταν απο ένα blog σαν το δικό μου κάποιοι φίλοι βρίσκουν λύσεις σε διάφορα που τον απασχολούν. Γι αυτό θεωρώ οτι είμαστε διπλά χρήσιμοι,εκτός της ψυχαγωγίας. Καλή συνέχεια στο διάβασμα και σ ό,τι αποφασίσεις εσύ να κάνεις.

    *Ginger
    Α, ρε αυτό το Κεφαλλονίτικο χιούμορ!!!
    Τελικά “θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό” δεν λέει το τραγούδι; “Ελκυστικό” ακούω τον βρίσκεις. Καλόόό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ήδη τον επισκέφθηκα και θα τον μελετήσω σχολαστικά! Ευχαριστώ Χαρά:)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαρούλα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Από μια μικρή επίσκεψη που έκανα όχι μόνο στα διηγήματα, αλλά στις σκέψεις του γενικότερα, σου λέω πως "είναι του γούστου μου"(με την καλή έννοια χαχα).Η ανάγνωση συνεχίζεται...

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαρά μου μπράβο που προβάλλεις νέους ανθρώπους που δημιουργούν. Είχα δει το μπλογκ του και πριν λίγο καιρό που σου είχε αφήσει σχόλιο και μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Ευχαριστούμε. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μάλιστα κυρά μου!!!Ευχαριστούμε που μας ανοίγεις τους ορίζοντες και πολύ καλή επιτυχία στον νεαρό Στέφανο.
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπητή μου κυρία Χαρά καλημέρα
    Χρόνια σας πολλά Χριστός Ανέστη
    Αξιέπαινη που τόσο επιτυχημένα σκιαγραφείτε τον ταλαντούχο συμπατριώτη μας, τον αγαπητό Στέφανο.
    Από μέρος σας είναι άξιο συγχαρητηρίων το ότι δίνεται μια ξεχωριστή θέση στην προβολή της λογοτεχνίας. Μόνο μια ευγενική και ευαίσθητη κυρία θα μπορούσε τόσο αξιόλογα να δώσει την παρουσίαση ενός βιβλίου.
    χαίρομαι που το νησί μας σας έχει στους κόλπους του Ανήκετε στους ανθρώπους τους οποίους η κοινωνία μας έχει τόση ανάγκη
    Την εκτίμησή μου πάντοτε ευγενική μου κυρία
    Θαυμαστής σας
    Γρηγόρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε προηγούμενο σχόλιό μου, Χαρά, ευχαρίστησα μεν εσένα, αλλά δεν ευχαρίστησα και τους αναγνώστες σου που μου ευχήθηκαν όμορφες ευχές.. Το κάνω τώρα και τους λέω από καρδιάς ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ!!

    Ήδη με κάποιους επικοινωνήσαμε, αλλά ελπίζω και άλλοι που θα διαβάσουν το βιβλίο να στείλουν από ένα -θετικό ή αρνητικό- σχόλιο, γιατί αυτά είναι πυξίδες για μας που γράφουμε..

    Ευχαριστώ πολύ και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kαλή επιτυχία στον Στέφανο!!!!!!
    Εύχομαι όλα τα όνειρά του να γίνουν πραγματικότητα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαρουλίτα μου,πρώτα πρώτα να σου δώσω αμέτρητες ευχές και φιλιά...Χρόνια Πολλά,Χριστός Ανέστη,έστω και καθυστερημένα,καθ'όσον γνωστή κοπανατζού η γράφουσα...
    μετά να πω καλοτάξιδο το πόνημα του Στέφανου,θα το προσέξουμε πες του...
    να έχεις μια τέλεια Πρωτομαγιά και σε ευχαριστούμε που δίνεις και σε μας την ευκαιρία να γνωρίσουμε τη δουλειά ενός νέου ανθρώπου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλο μηνα κ καλη Πρωτομαγια Χαρουλα μου γλυκεια...και ειμαι σαν μωρο παιδι εγω...ειναι να μην μου ταξεις κατι...σε περιμενω...φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλό μήνα σε όλους! Εύχομαι κι εγώ κάθε επιτυχία στο καινούργιο αυτό e-book, το έχω κατεβάσει ήδη και θα το διαβάσω. Η στήριξη σε έναν νέο καλλιτέχνη είναι πάρα μα πάρα πολύ σημαντική για πολλούς λόγους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπράβο Χαρά μου, θα το διαβάσω και καλή του επιτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...