...

...chi lavora con le mani 'e un operaio,chi lavora con le mani e con la mente 'e un Artigiano,chi lavora con le mani e con la mente e con il cuore 'e un Artista!!!

San Francesco di Assisi



Animated Pictures Myspace Comments
Welcome Myspace Comments

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Αποχαιρετισμός στο Καλοκαίρι.



Μικρογραφία Τοπίου
Πέτρες επί πέτρας.


Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
τ΄άγριο μαλλί σου στην τρικυμία
τα ραντεβού μας ή ώρα μία
Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
τα μαύρα μάτια σου το μαντίλι
την εκκλησούλα με το καντήλι
Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
κι εμάς τους δυό χέρι με χέρι

Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
με τα μισόλογα τα σβησμένα
τα καραβόπανα τα σχισμένα
Μες τις αφρόσκονες και τα φύκια
όλα τα πήρε τα πήγε πέρα
τους όρκους που έτρεμαν στον αέρα
Όλα τα πήρε το καλοκαίρι

κι εμάς τους δυό χέρι με χέρι.

                                                                                 Από τα "Ρω του Ερωτα"
                                                                           του Οδυσσέα Ελύτη

λεπτομέρεια
Ανεμόμυλος με φτερωτή απο γυαλάκια της θάλασσας

Τα πρώτα διακοσμημένα μου σανδάλια






36 σχόλια :

  1. Αααα τι τέλειο! Πολύ πρωτότυπη ιδέα!
    Και οι σαγιονάρες πολύ μοδάτες,δεν το συζητώ:))
    Φιλάκιααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχες οι πέτρες πάνω στις πέτρες!!!! Εξαιρετικό τοπίο και οι σαγιονάρες είναι του γούστου μου, χωρίς υπερβολές τονισμένες όσο πρέπει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό χειμώνα λοιπόν Χαρά μου,ας είναι γεμάτος υγεία,αγάπη και δημιουργία για σένα και την οικογένειά σου!Τα σανδάλια σου μου αρέσουν πολύ γιατί δεν είναι "φορτωμένα" ,αλλά όμορφα και διακριτικά στολισμένα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ωραια!!!καλο φθινοπωρο!!καλο χειμωνα...
    Αυτα ...που πηρε ...το καλοκαιρι....ισως επρεπε να τα παρει ...μαζι του!!!..
    .......κρατας...τις ..καλες..... στιγμες....κοιτας...την ..καινουργια ...ανατολη...και προχωρας....με το μυαλο και την ψυχη...καθαρη...τα καλα ...επονται....μην το ..ξεχνας.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παει παει το καλοκαιράκι ......!!!!!
    Τι να πω εγώ τώρα οι σαγιονάρες είναι πολύ ωραίες με πολύ ωραίο συνδιασμό χρωμάτων!!!!!!! όσο για την σύνθεση με τον ανεμομύλο όπως πάντα έχει υπογραφή Χαρά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα τα πήρε το Καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!
    ΟΛΑ!!!!!!!!
    Και για μένα, τέτοιο που ήτανε να μη ξανάρθει άλλο!
    .................
    Τι να κάνω..αυτό μου βγαίνει, καθώς αυτό το καλοκαίρι μου πήρε ΟΛΑ!!!!!

    Άντε και οι συνθέσεις σου μου γαλήνεψαν το βλέμμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαρά,τι όμορφος ο αποχαιρετισμός σου!
    Η σύνθεση καταπληκτική,μα και τα σανδάλια πολύ χαριτωμένα!
    Θέλω κι εγώ για το επόμενο καλοκαίρι....
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. .....ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΟ!ΤΕΛΕΙΟ!ΟΙ ΠΕΤΡΟΥΛΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kalo F8inopwro Xara moy!!! Na eisai panta kala kai xamogelasth kai gemath agaph!
    se filw
    drosostalitsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τυχαία σε βρήκα...
    υπέροχο το σπιτάκι σου!!!

    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. mmm....ακουσες την συμβουλη μου χαχαχα
    τελεια!!! στολισμα σαγιοναρας διακριτικο χωρις υπερβολες,...εγκρινω!!!
    Η πετρα υπεεεεροχη!!!!!!φιλια και αγκαλιες χαρουλινι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ που ασχοληθήκατε με την σημερινή ανάρτηση και χαίρομαι που σας άρεσαν
    τα σανδάλια.
    Γενικά κι εμένα μ αρέσουν τα πιο διακριτικά για να μπορείς να μην δεσμεύσεις το σύνολο.
    Χαίρομαι και για την πέτρινη μικρογραφία,η οποία είναι εξ ολοκλήρου με φυσικά υλικά πλην των λουλοιυδιών που μπήκαν για να προσδώσουν χρώμα και ζωντάνια στο σύνολο.
    Ακόμα και το υποτιθέμενο "αυτοκινητάκι" ήταν έτσι!
    Αλλά μην μου πείτε οτι δεν ήταν επιτυχημένος ο Ανεμόμυλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. * Δροσοσταλίτσα, δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα μ
    αυτή την είσοδο.
    Αρμένικες διακοπές έκανες !
    Ελπίζω να πέρασες υπέροχα και τώρα να μας
    τρελλάνεις με νέες εμπνεύσεις.Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλύτερα που τα πήρε, τέτοια που ήταν! Καλύτερα ένα ανοιξιάτικο φθινόπωρο! Ούτως ή άλλως στο φθινόπωρό μας είμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι τελειο τοπιο και πρωτοτυπο.Μπραβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναι, αλλά θα μας τα δώσει το φθινόπωρο.. άλλα, καινούρια και τόσο όμορφα όσο και τα ΕΡΓΑ σου Χαρά! Σε φιλώ γλυκά ΘΕΟΦΑΝΩ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ααα μ' αρέσει πολύ η ιδέα του τοπίου με τις πέτρες, πρωτότυπη!! Και τα σανδάλια σου όμως είναι κομψά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εμένα το ποιήμα με μελαγχόλησε λίγο, με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι πάει το καλοκαιράκι, ο χειμώνας με κουράζει λίγο!!
    Η μικρογραφία μου άρεσε πάαααρα πολύ!!
    Και τα σανδάλια βεβαίως βεβαίως!
    Φιλιά, καλό σου απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφη η μινιατούρα σου όπως και όλες οι κατασκευές σου!!! Έχω μια αδυναμία στα βότσαλα και στα γυαλάκια της θάλασσας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τί ωραίες σαγιονάρες!!! Και οι πετρούλες όμως ...!!! Εξαιρετικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απίστευτη δουλεία με τις πέτρες!!! Τι καλό!!! Όσο για τα σανδάλια, σε φαντάζομαι να τα κυκλοφορείς με καμάρι στη ρούγα! ^_^
    Αντίο καλοκαίριιιιιι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαρούλα μου, στέλνω το πρώτο σχόλιο από το σπίτι μου πια στην Αθήνα......
    Με μελαγχόλησες λίγο με το ποίημα.....ίσως επειδή κι εγώ επέστρεψα από διακοπές και έχω την ανάλογη διάθεση!!! Οι δημιουργίες σου όμως μου άνοιξαν την ψυχή!!! Ειδικά ο ανεμόμηλος με την πράσινη φτερωτή είναι το κάτι άλλο.
    Σε φιλώ
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχες κατασκευές!!!
    Δεν θέλω να αποχαιρετίσω το καλοκαίρι ακόμη γιατί παρόλο που είμαι άνθρωπος των πολύ χαμηλών φώτων η μουνταμάρα με μελαγχολεί.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαρούλα μου,
    ένα καλοκαίρι φυλαγμένο σε μιά μινιατούρα...τί γλυκό...!!!
    για πρυπάντησέ μας τώρα και το Φθινόπωρο...-:))
    ( οι σαγιονάρες σου,τέλειες..)

    φιλιά και καλημέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. " προυπάντησε " ήθελα να γράψω ,αλλά ο δαίμων του πληκτρολογίου έβαλε την ουρίτσα του...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου Χαρά! Αποπνέουν πράγματι αυτό που λέει ο τίτλος του blog σου: ό,τι κάνεις, το κάνεις με αγάπη! Πολύ καλή επιλογή οι υπέροχοι στίχοι του Ελύτη για συνοδεία του έργου σου και για αποχαιρετισμό του καλοκαιριού. Αφήνω το blog σου με μια γλυκιά γεύση και έχοντας στα χείλη τη μελωδία του Δημήτρη Παπαδημητρίου που έχει ντύσει τους παραπάνω στίχους: http://www.youtube.com/watch?v=bZOpLNtoV-M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αχ τι όμορφα που είναι ειδικά οι σαγιονάρες έχουν διακοσμηθεί υπέροχαααααα, για άλλη μια φορά πράγμα που δεν το βαριέμαι κίολας υποκλίνομαι στο ταλέντο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. * Π.Κ. γιατί τέτοιος πεσιμισμός; Δεν θέλω να σκέπ
    τομαι ηλικιακά "φθινόπωρα"...

    * meanan είπαμε οι πέτρες μας οδηγούν στις κατα
    σκευές. Σ ευχαριστώ και χαίρομαι που σ άρεσε

    * ΘΕΟΦΑΝΩ μου κι εγω ελπίζω σε καινούργια
    πράγματα. Αλλίμονο αν έμεναν τα πράγματα
    στάσιμα. Κάθε εποχή έχει την ομορφιά της και
    μας κουβαλάει τα δικά της καλούδια!

    *Katerina Galati , Κατερινάκι σ ευχαριστώ.
    Βλέπεις όποιος δεν ζωγραφίζει, εφευρίσκει
    άλλους τρόπους έκφρασης...

    *ΕΛΕΝάκι μου γιατί μελαγχόλησες με το ποίημα; Η
    εποχή είναι μελαγχολική λόγω των χρωμάτων του
    ξεγυμνώματος των δένδρων,αλλά μας φέρνει νέες
    γεύσεις και γεύσεις ζωής.Οσο για τον επερχόμενο
    Χειμώνα έχουμε ανάγκη απο λίγη ζεστασιά και η
    γειτονιά μας θα την προσφέρει απλόχερα. Σε
    φιλώ.

    * olivetreegirl. Εμ το ξέρω πως ταιριάζουμε!
    Χαίρομαι που σ άρεσε , εκτιμώ την καλλιτεχνική
    σου έκφραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. * Kalli σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    *{Marianna}οι πέτρες σε οδηγούν σε τέτοιους
    όμορφους συνδυασμούς,που κέφι ναχεις να
    παρατηρείς τα σχήματά τους!Οσο για τα σάνδαλα,
    τα φοράω μεν και καμαρώνω γιατί εχουν την
    σφραγίδα μου κι όχι για την μοναδικότητά τους.
    Υπήρξαν άλλων πολύ καλλίτερα.

    *anthivolon δεν είχα πρόθεση να σε μελαγχολήσω.
    Απλά κάθε τέλος μας μελαγχολεί,αλλά κάθε τέλος
    σηματοδοτεί μία νέα αρχή! Κι εσύ μόλις τώρα
    είσαι στην Αφετηρία. Κι εγω αυτόν τον τοσοδούλι
    Ανεμόμυλο τον λάτρεψα, μου τον έφερε έτοιμο η
    φύση!!!

    *Ξανθούλα μου δεν αποχαιρετάμε τίποτα, χαιρετί
    ζουμε απλά τον νέο ερχομό!!!

    *SpIrToKoYto, Βιβάκι μ έβαλες στο ψάξιμο να βρω
    αντάξιο χαιρετισμό!
    Ας τους δαίμονες να παίζουν, δεν πτοούμεθα. Σε
    φιλώ.

    *nameliart, γιατί να σε πρωτοευχαριστήσω δεν ξέρω.Για την επίσκεψη; για τα πολύ εγκάρδια και επαινετικά σχόλια; για την αφιέρωση του μουσικού κομματιού; Για όλα αυτά κι όχι μόνο σ ευχαριστώ.
    Η παρουσία σου στο χώρο μου τιμή για μένα!

    *princess. Πριγκηπισσούλά μου πόσο γλυκειά
    μπορείς να είσαι;;;Εγω νόμιζα οτι όλη την γλύκα
    την είχες διοχετεύσει στις δημιουργίες σου.
    Μεγάλο περίσσευμα όμως μου δίνεις...σ ευχαριστώ
    απο καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Obrigada pela visita no meu blog,Gostei muito dos seus trabalhos.
    Beijinhos de Portugal
    Sandrina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όλα υπέροχα! Και με τις σαγιονάρες τρελάθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μου αρεσει που δινεις σημασια στη λεπτομερεια. Η μικρογραφια παραστατικοτατη και οι σαγιοναρες πολυ σικατες.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Είμαι αδιόρθωτη! Αλλά πέστε κάτι...ποτέ δεν ξέρεις...